• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Стелажі металеві

Завершена

2 437 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 188.35 UAH
Період оскарження: 04.04.2024 14:30 - 13.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо рішення про визначення переможця

Номер: f725dca1c5564b549283736f8b42bad5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-04-007863-a.a1
Назва: Скарга щодо рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.04.2024 16:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.05.2024 16:14
Автор: ПП "ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКА ФІРМА "ДОН", Ольга Максимова +380501680123 maximova.olga@gmail.com

Пункт скарги

Номер: def257b9e9be4386b46afd4c24f2b3b3
Заголовок пункту скарги: Заперечення щодо визначення Переможця, оскільки Замовником не було враховано низку обставин та факторів, які свідчать про неспроможність Переможця виконати умови тендеру належним чином.
Опис заперечення: Переможцем порушено вимоги Додаток 2 умов закупівлі, пункт 5 розділу ІІІ Змісту тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Надання недостовірної інформації
Тип порушення: Надання недостовірної інформації
Опис суті пункту скарги: Окрім того, на думку Скаржника, Переможцем порушено вимогу про мінімальний крок аукціону.

Окрім того, ми розуміємо, що вимога Замовником сертификата або подібного документу, що підтверджує якість за відсутності обов’язкової сертифікації є незаконною. Але у вимогах замовника є дві принципові умови - вага виробу та несуча здатність полиць виробу. В даному випадку Переможець не надав жодного (офиціційного або нормативного) документа, яким міг би підтвердити ці параметри. Посилання ж на те, що обов’язкову сертификацію скасовано не є документом, що підтверджує якість та заявлені параметри, яких потребує Замовник.

Також переможцем подано інформацію про відсутність субпідрядників, сумісно з якими планується виконання умов закупівлі (файл Довідка субпідрядники.pdf).

Але з огляду на сукупність факторів, що висвітлені вище в цій Скарзі, Переможець за наявності того персоналу, що є, за наявності, а скоріше відсутності необхідного обладнання, просто неспроможний самостійно без субпідрядників виконати умови закупівлі.

З цього випливає висновок, що або Переможець не виконає договір, або порушить умови закупівлі та використає чи сторонній персонал чи сторонню субпідрядну організацію для виконання умов закупівлі. А це може потягнути за собою багато різних ризиків, зокрема фінансування підсанкційних осіб.

Умовами закупівлі було передбачено обов’язок учасників подати інформацію:
- про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (Додаток 2 умов закупівлі);
- про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 2 умов закупівлі);
- інформацію щодо субпідрядників, сумісно з якими планується виконання умов закупівлі (пункт 5 розділу ІІІ Змісту тендерної документації);

Загальна логіка цих трьох вимог направлена на те, щоб чітко відрізнити безпосереднього виробника-учасника тендеру від посередника, а також задля унеможливлення передачі частини державних грошей з цієї закупівлі на адресу неідентифікованих субпідрядників, якими, теоретично, можуть бути наприклад підсанкційні особи.

Оскільки виробник продукції може декларувати і наявність засобів виробництва, і наявність персоналу для виконання відповідних робіт, і відсутність субпідрядників у великих частках.

Однак Переможцем подано наступні відомості:
- відомості про персонал, в яких відображено тільки наявність управлінського персоналу, кілька бухгалтерів, кілька інженерів, комірник, тощо, однак повністю відсутні працівники робочих спеціальностей, що здатні безпосередньо виконувати роботи на промисловому обладнанні (файл Довідка працівники.pdf);

- відомості про наявність виробничої бази та обладнання, але в наданих Переможцем документах (додатки до договору оренди) частина вже недійсна, а в дійсній частині відсутнє відповідне обладнання, що дозволяє виконувати роботи за цією конкретною закупівлею. А саме:
Додаток № 17 — скасовано п. 4 Додатку № 24;
Додаток №24 скасовано п. 4 Додатку № 25;

Відповідно, діючими та нескасованими додатками до Договору оренди № 01/11-19 від 01.11.2019р з тих, що Переможець додав до своєї документації, є тільки Додаток № 20 та Додаток № 25

Але перелік обладнання за цими додатками не дозволяє виконувати з металом ті роботи, яких потребує виготовлення партій товару згідно цієї конкретної закупівлі. Оскільки відсутність в штаті робочих спеціальностей (станочників), а також відсутність в переліку обладнання по згибанню тонколистових сталей, що для виробництва виробів такого типу є вирішальним фактором (оскільки вальцами неможливо зігнути конфигурації, які бажає Замовник, вони призначені для круглих згибів), а також вказані Переможцем преса призначені не для гибки тонкого листа.

Посилання Переможця на те, що скасування додатку, яким скасовувся інший (як у випадку з Додатками 25-24-17) не можна брати до уваги, оскільки додатки — то є акти приймання обладнання в оренду. А після скасування (припинення) оренди має бути наявний новий Акт приймання речі в оренду, оскільки договір оренди є не консенсуальним, а реальним підвидом цивільних угод.

Окрім того, сам Договір оренди № 01/11-19 від 01.11.2019р хоч і називається договором оренди обладнання, але за своїм змістом він є також і договором оренди приміщення, що випливає з норм п. 5.1 Договору. А договори оренди приміщень, що укладаються на строк в три роки і більше, мають бути укладені в письмовій формі з відповідною реєстрацією в реєстрі речових прав на нерухоме майно. Відповідно, договір, щодо якого недотримано обов’язкової форми, передбаченої законом, є нікчемним.

Тобто, можна стверджувати, що Переможець подав до комплекту документів нікчемний договір оренди.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір