• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів

Закупівля проводиться згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами

Торги відмінено

1 034 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 170.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2024 13:41 - 15.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної докуметації, які Скаржник вважає дискримінаційними

Номер: 9cb96919b9c940e6acca516dfa33c069
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-04-006634-a.a1
Назва: Скарга на умови тендерної докуметації, які Скаржник вважає дискримінаційними
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 17.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.04.2024 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.04.2024 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2024 р. № 6875-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 3b2043b6549548f1990579324a2d15a8
Заголовок пункту скарги: 04.04.2024 року Державною установою "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України" (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів)» з очікуваною вартістю 1 034 000,00грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі). Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме: -Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон); - Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). -Закону України «Про управління відходами» - Наказ Міністерства охорони здоров’я України №325 від 08.06.2015 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) (далі – Наказ №325 МОЗУ) - Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови)
Опис заперечення: Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.

1. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 5 п.8 Замовник вимагає:
«8. Ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії.»
Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги в умовах Документації та вважає дану вимогу дискримінаційною по відношенню до Скаржника.
Відповідно до Постанови від 03.03.2020 № 548 «Про затвердження Порядку ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:
Розділ 1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблений відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок природного газу», «Про ринок електричної енергії», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», «Про теплопостачання»,«Про питну воду та питне водопостачання», «Про адміністративну процедуру» та визначає процедуру видачі, переоформлення, зупинення, відновлення та припинення дії (анулювання) ліцензій на провадження видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП).
{Пункт 1.1 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2623 від 27.12.2023}
1.2. Дія цього Порядку поширюється на суб’єктів господарювання, які провадять або мають намір провадити такі види господарської діяльності, ліцензування яких здійснює НКРЕКП:
1) на ринку електричної енергії:
виробництво електричної енергії,
передача електричної енергії,
розподіл електричної енергії,
постачання електричної енергії споживачу,
перепродаж електричної енергії (трейдерська діяльність),
здійснення функцій оператора ринку,
здійснення функцій гарантованого покупця;
зберігання енергії;
{Підпункт 1 пункту 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 832 від 02.08.2022}
розподіл електричної енергії малими системами розподілу;
{Підпункт 1 пункту 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1655 від 12.09.2023}
агрегація на ринку електричної енергії;
{Підпункт 1 пункту 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1655 від 12.09.2023}
2) на ринку природного газу, нафти та нафтопродуктів:
транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом,
постачання природного газу,
розподіл природного газу,
транспортування природного газу,
зберігання (закачування, відбір) природного газу;
3) у сфері комунальних послуг:
виробництво теплової енергії,
транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами,
постачання теплової енергії,
централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.

Предметом закупівлі замовник визначив ««ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів)».
Ліцензія НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії ніяким чином не відноситься до предмету закупівлі.
Згідно пунктів 9 та 10 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами»:
Стаття 17. Права та обов’язки суб’єктів господарювання у сфері управління відходами
2. Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані:
9) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів;
10) мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону;

Відповідно до Ліцензійних умов:
Розділ «Загальні положення»
1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.
Ці Ліцензійні умови не поширюються на ліцензування господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів.

Відповідно до Наказу №325 МОЗУ
Розділ 1 Загальні положення
4. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
6. У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі);

Розділ V. Вимоги до відходів категорії В 1

1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:

1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;

2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність:

із закінченим терміном придатності;

які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;

із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);

3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;

4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);

5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);

6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.

2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації.

3. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні вироби, виготовлені з поліпропілену, полівінілхлориду, скла), підлягають обробленню з метою реалізації/передавання таких відходів іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням та вторинним переробленням відходів.

Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, вторинне перероблення яких вимагає різних технологічних підходів (наприклад, поліпропілен і полівінілхлорид), підлягають сортуванню до (рекомендовано) або після оброблення.

Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі.

4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації.

Виходячи з вищезазначеного, Наказ №325 МОЗУ (в редакції Наказу №1602 МОЗУ) визначено лише 2 можливі операції з управління небезпечними відходами – інсинерація та кремація (операція D10 – спалювання на суші відповідно до Додатку 1 Закону України «Про управління відходами»).
Відходи, що спалюються не використовуються як паливо для когенерації.
Когенераці́йна установка (когенераційна уста́ва) — комплекс обладнання, що працює за способом комбінованого виробництва електричної і теплової енергії або перетворює скидний енергетичний потенціал технологічних процесів в електричну та теплову енергію
Когенераційні установки не можуть бути використані як обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів.

Отже, виходячи з предмету закупівлі та чинного законодавства України у сфері управління небезпечними відходами, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами зобов’язані отримати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, дозвіл на оброблення відходів та ліцензію на перевезення небезпечних вантажів Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
Законом не визначено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами зобов’язані отримати ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії.

Скаржник відповідно до чинного законодавства має ліцензію на право провадження господарської діяльності у сфері управління небезпечними відходами (Наказ Міндовкілля №329 від 29.03.2024 року), дозвіл на оброблення відходів (Декларація про провадження господарської діяльності №057800/24 від 03.01.2024 року) та Ліцензію на здійснення господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів та вантажів вантажними автомобілями (Витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКИ від 17.01.2020 року (Наказ №9 від 10.01.2020 року)).

Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.

1. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 5 п.8 Замовник вимагає:
«8. Ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії.»
Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги в умовах Документації та вважає дану вимогу дискримінаційною по відношенню до Скаржника.
Відповідно до Постанови від 03.03.2020 № 548 «Про затвердження Порядку ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:
Розділ 1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблений відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок природного газу», «Про ринок електричної енергії», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», «Про теплопостачання»,«Про питну воду та питне водопостачання», «Про адміністративну процедуру» та визначає процедуру видачі, переоформлення, зупинення, відновлення та припинення дії (анулювання) ліцензій на провадження видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП).
{Пункт 1.1 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2623 від 27.12.2023}
1.2. Дія цього Порядку поширюється на суб’єктів господарювання, які провадять або мають намір провадити такі види господарської діяльності, ліцензування яких здійснює НКРЕКП:
1) на ринку електричної енергії:
виробництво електричної енергії,
передача електричної енергії,
розподіл електричної енергії,
постачання електричної енергії споживачу,
перепродаж електричної енергії (трейдерська діяльність),
здійснення функцій оператора ринку,
здійснення функцій гарантованого покупця;
зберігання енергії;
{Підпункт 1 пункту 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 832 від 02.08.2022}
розподіл електричної енергії малими системами розподілу;
{Підпункт 1 пункту 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1655 від 12.09.2023}
агрегація на ринку електричної енергії;
{Підпункт 1 пункту 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1655 від 12.09.2023}
2) на ринку природного газу, нафти та нафтопродуктів:
транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом,
постачання природного газу,
розподіл природного газу,
транспортування природного газу,
зберігання (закачування, відбір) природного газу;
3) у сфері комунальних послуг:
виробництво теплової енергії,
транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами,
постачання теплової енергії,
централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.

Предметом закупівлі замовник визначив ««ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів)».
Ліцензія НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії ніяким чином не відноситься до предмету закупівлі.
Згідно пунктів 9 та 10 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами»:
Стаття 17. Права та обов’язки суб’єктів господарювання у сфері управління відходами
2. Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані:
9) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів;
10) мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону;

Відповідно до Ліцензійних умов:
Розділ «Загальні положення»
1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.
Ці Ліцензійні умови не поширюються на ліцензування господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів.

Відповідно до Наказу №325 МОЗУ
Розділ 1 Загальні положення
4. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
6. У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі);

Розділ V. Вимоги до відходів категорії В 1

1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:

1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;

2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність:

із закінченим терміном придатності;

які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;

із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);

3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;

4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);

5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);

6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.

2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації.

3. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні вироби, виготовлені з поліпропілену, полівінілхлориду, скла), підлягають обробленню з метою реалізації/передавання таких відходів іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням та вторинним переробленням відходів.

Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, вторинне перероблення яких вимагає різних технологічних підходів (наприклад, поліпропілен і полівінілхлорид), підлягають сортуванню до (рекомендовано) або після оброблення.

Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі.

4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації.

Виходячи з вищезазначеного, Наказ №325 МОЗУ (в редакції Наказу №1602 МОЗУ) визначено лише 2 можливі операції з управління небезпечними відходами – інсинерація та кремація (операція D10 – спалювання на суші відповідно до Додатку 1 Закону України «Про управління відходами»).
Відходи, що спалюються не використовуються як паливо для когенерації.
Когенераці́йна установка (когенераційна уста́ва) — комплекс обладнання, що працює за способом комбінованого виробництва електричної і теплової енергії або перетворює скидний енергетичний потенціал технологічних процесів в електричну та теплову енергію
Когенераційні установки не можуть бути використані як обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів.

Отже, виходячи з предмету закупівлі та чинного законодавства України у сфері управління небезпечними відходами, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами зобов’язані отримати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, дозвіл на оброблення відходів та ліцензію на перевезення небезпечних вантажів Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
Законом не визначено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами зобов’язані отримати ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії.

Скаржник відповідно до чинного законодавства має ліцензію на право провадження господарської діяльності у сфері управління небезпечними відходами (Наказ Міндовкілля №329 від 29.03.2024 року), дозвіл на оброблення відходів (Декларація про провадження господарської діяльності №057800/24 від 03.01.2024 року) та Ліцензію на здійснення господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів та вантажів вантажними автомобілями (Витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКИ від 17.01.2020 року (Наказ №9 від 10.01.2020 року)).

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації