-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Обстеження та паспортизація будівлі №12 (складу свіжого палива) ДСП «Чорнобильська АЕС» інв. № 47)
Категорія відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", строк надання послуг відповідно до умов п. 5 Додатку 4 тендерної документації.
Торги відмінено
1 239 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 199.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 199.65 UAH
Період оскарження:
04.04.2024 13:39 - 12.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо невідповідності пропозиції переможця закупівлі кваліфікаційним критеріям Замовника
Номер:
3a05958eeb7746d5ad87d494b6e639db
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-04-006617-a.a3
Назва:
Щодо невідповідності пропозиції переможця закупівлі кваліфікаційним критеріям Замовника
Вимога:
Згідно з п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовником 20.05.2024 о 17:05 опублікована вимога учаснику ТОВ «Архбудзем» про усунення порушення. Також наведений опис порушення: «Відповідно до п.1.4 наданих Вами аналогічних договорів «Внаслідок виконання домовленостей згідно цього договору Замовник отримує технічний паспорт на нерухоме майно, згідно замовлення Замовника» Відповідно до Технічного завдання № 02-24 БВ (БіС) «На виконання робіт з обстеження та паспортизації будівлі № 12 (складу свіжого палива) ДСП «Чорнобильська АЕС» інв. № 47», так як будівля, як тимчасове сховище, буде використовуватись в подальшому існує нагальна потреба в обстеженні, з оцінкою міцності та надійності будівельних конструкцій, визначення остаточного ресурсу, прогнозування строку служби в умовах існуючої експлуатації з можливістю безпечної експлуатації до 2035 року, складання актуального паспорту об’єкту будівництва, а також надання рекомендацій щодо подальшої експлуатації та, при необхідності, рекомендацій щодо підсилення конструкцій (а саме – заключний звіт з висновками про стан будівельних конструкцій з рекомендаціями щодо подальшої експлуатації будівлі)».
Тобто Замовник стверджує, що в наданих договорах ТОВ «Архбудзем», що нібито підтверджують досвід виконання аналогічних робіт, результат надання послуг не відповідає очікуваному результату надання послуг за поточною закупівлею.
У наданих учасником ТОВ «Архбудзем» після 17:05 20.05.2024 документах відсутні документи, які підтверджують усунення цієї невідповідності. Так само не надані пояснення та аргументація ТОВ «Архбудзем щодо непогодження з вимогою Замовника щодо усунення цієї невідповідності.
Згідно з п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання учасника ТОВ «Архбудзем» переможцем закупівлі на підставі того, що пропозиція цього учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника до предмета закупівлі в частині наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2024 20:09
Вирішення:
Рішення щодо визначення ТОВ "АРХБУДЗЕМ"переможцем процедури закупівлі буде переглянуто відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Відміна торгів
Номер:
cca344715d3f459aadf4b0458f4ed1fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-04-006617-a.c2
Назва:
Відміна торгів
Вимога:
ВИМОГА
Згідно ст. 10. Оприлюднення інформації про закупівлю Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Закупівля UA-2024-04-04-006617-a ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Обстеження та паспортизація будівлі №12 (складу свіжого палива) ДСП «Чорнобильська АЕС» інв. № 47) була оприлюднена 04.04.2024 р. і затверджена Уповноваженою особою ДСП «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» Анастасією Барташ відповідно до рішення Уповноваженої особи від 04.04.2024 року протокол № 022 та відповідно до ч. 2 Постанови КМУ № 382 від 02.04.2024 р. Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено, що закупівлі, розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою. Таким чином відповідно до оприлюдненої тендерної документації замовника від 04.04.2024 р. без внесення змін дана закупівля повинна була б завершуватись в порядку, що діяв до набрання чинності Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024 р. Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Однак Уповноваженою особою ДСП «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» Анастасією Барташ відповідно до рішення Уповноваженої особи від 11.04.2024 року протокол № 024 було затверджено нову редакцію тендерної документації, а згодом Уповноваженою особою ДСП «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» Анастасією Барташ відповідно до рішення Уповноваженої особи від 23.04.2024 року протокол № 025 було затверджено ще більш нову редакцію тендерної документації, попри те жодного відсилання на Постанову КМУ № 382 від 02.04.2024 р. Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не має, хоча вона вже діяла. Таким чином офіційні документи затверджені Уповноваженою особою ДСП «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» не враховували норми даної постанови чинні на той час.
Строки подачі тендерних пропозицій було подовжено на термін який значно перевищував нормативний термін оприлюднення нової закупівлі.
Виходячи з наведеного, присутні порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути згідно згідно з підпунктом 2) пункту 50 Особливостей. Таким чином, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, торги на закупівлю UA-2024-04-04-006617-a ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Обстеження та паспортизація будівлі №12 (складу свіжого палива) ДСП «Чорнобильська АЕС» інв. № 47) необхідно відмінити.
Враховуючи вищенаведене ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ» ВИМАГАЄ:
1. Закупівлю UA-2024-04-04-006617-a ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Обстеження та паспортизація будівлі №12 (складу свіжого палива) ДСП «Чорнобильська АЕС» інв. № 47) відмінити.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога чаес.pdf 23.05.2024 13:01
Дата подачі:
23.05.2024 13:01
Вирішення:
Постанова КМУ № 382 від 02.04.2024 « Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. №1178» набрала чинності 09.04.2024 (далі - ПКМУ № 382).
Пунктом 2 ПКМУ № 382 встановлено «Установити, що закупівлі, розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою» .
З цього приводу, так як дана закупівля була розпочата 04.04.2024 всі дії замовника з проведення даної закупівлі, у тому числі внесення змін до тендерної документації, продовжуються та завершуються в порядку, встановленому редакцією «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених ПКМУ від 12.10.2022 № 1178, що діяла до 09.04.2024.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірності визнання переможця
Номер:
0cf350758263484bbc9ec1bb11a260be
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-04-006617-a.a1
Назва:
Щодо неправомірності визнання переможця
Вимога:
Шановний замовник! Під час аналізу документації Учасника ТОВ "Архбудзем", якого визнано переможцем даної закупівлі, нами виявлені невідповідності кваліфікаційним критеріям, які ставлять під сумнів спроможність зазначеної організації надати послуги згідно з предметом закупівлі.
1. Згідно з технічним завданням (ТЗ) роботи виконуються згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 та «Порядком проведення обстеження…», затвердженого постановою КМУ від 12.04.2017 №257ПС (далі – Порядок). Згідно з п. 4.11 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 за результатами обстеження складається ЗВІТ, ТЕХНІЧНИЙ ЗВІТ АБО ВИСНОВОК.
2. Згідно з п. 13 Порядку (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/257-2017-%D0%BF#Text) «Результати обстеження відображаються у паспорті об’єкта…» та «Форма та вимоги до паспорта об’єкта затверджуються Мінрегіоном». Згідно з Наказом Мінрегіону від 10.11.2017 №298 «Про затвердження форми паспорта об’єкта будівництва» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1460-17#Text) документ називається ПАСПОРТ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА.
3. Згідно з ТЗ (п.6 «Технічні вимоги») за результатами роботи надаються Акт технічного стану, паспорт технічного стану (об’єкту будівництва), звіт.
4. В тендерній пропозиції Учасника ТОВ "Архбудзем" надані документи «Аналогічний договір 1.pdf», «Аналогічний договір 2.pdf», «Аналогічний договір 3.pdf». В кожному з цих документах присутній однаковий п.1.4 "Внаслідок виконання домовленостей згідно цього договору Замовник отримує ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, згідно замовлення Замовника". Інші відомості про результат надання послуг не зазначені. Тобто за результатами надання послуг по "аналогічним договорам" Учасник надавав документацію, яка не відповідає предмету даної закупівлі.
5. Термін «технічний паспорт нерухомого майна» є неточною назвою документа, який виготовляється за результатами технічної інвентаризації, яка регламентується «Порядком проведення технічної інвентаризації», затвердженою постановою КМУ від 12.05.2023 №488 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/488-2023-%D0%BF#Text, п.2). Необхідно зазначити, що згідно з п. 8 «Порядку проведення технічної інвентаризації» технічна інвентаризація включає в себе обстеження об’єкта нерухомого майна. В цьому ж п. 8 наведений перелік процедур, які виконуються під час такого обстеження. Цей перелік обстеження повністю не відповідає настанові з обстеження ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016, згідно з якою вимагається надання послуг по даній закупівлі.
6. З наведеного вище можна зробити висновок, що всі надані Учасником документи, що нібито підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, стосуються надання ним послуг з технічної інвентаризації. В усіх наданих «аналогічних договорах» відсутні ТЗ і навіть додатки, які б вказували на існування якихось ТЗ. Тобто визначити перелік робіт, які виконувались під час цих договорів неможливо. Але предмет договорів, результат надання послуг і інформація в актах здачі-приймання не суперечать один одному і при цьому свідчать про виконання робіт з технічної інвентаризації, яка не є предметом даної закупівлі.
7. За результатами електронного аукціону цінова пропозиція Учасника ТОВ "Архбудзем" була визнана аномально низькою. Учасником ТОВ "Архбудзем" наданий лист №532-01/2024 від 15.05.2024 з обґрунтуванням аномально низької ціни, де зазначено, що "низька ціна тендерної пропозиції зумовлена досягненнями економії у технології надання послуг". Враховуючи, що учасником надані документи на підтвердження досвіду аналогічних робіт, які не відповідають предмету закупівлі (тобто учасник не підтвердив наявність вказаного досвіду), таке обґрунтування не можна вважати належним. Оскільки згідно з наданими документами Учасник ТОВ "Архбудзем" не знайомий з технологією надання послуг, що є предметом закупівлі.
Враховуючи наведене вище, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання ТОВ "Архбудзем" переможцем закупівлі та відхилити його пропозицію, як таку, яка не відповідає кваліфікаційним критеріям до закупівлі, а також через неналежне обґрунтування аномально низької ціни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2024 11:04
Вирішення:
Рішення щодо визначення ТОВ "АРХБУДЗЕМ" переможцем процедури закупівлі буде переглянуто відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено