Послуги з технічного обслуговування систем газопостачання об’єктів поштового зв’язку Сумської області
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
750 750.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 753.75 UAH
Період оскарження:04.04.2024 12:33 - 09.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:c30b7bc517ad4c9388f91f2c5468b667
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", UA-EDR 35785138
Ідентифікатор запиту:UA-2024-04-04-005529-a.a2
Назва:ВИМОГА
Вимога:
ТОВ «Газорозподільні мережі України» в особі Сумської філії повторно звертається до Акціонерного товариства «Укрпошта» з вимогою відхилити пропозицію ТОВ «АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», виходячи з викладеного нижче.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно п. 14 ст. 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Даній правовій нормі кореспондують положення п. 2 р. V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції».
Разом з тим учасником в особі ТОВ «АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» не дотримано вимог Закону та тендерної документації в частині надання належного обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції.
Так, обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції ТОВ «АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» містить лише загальні фрази, не містить жодного підтверджуючого документа чи розрахунку, є абстрактним та не дозволяє встановити навіть мінімального причинно-наслідкового зв’язку між описаними в обґрунтуванні обставинами та наданою тендерною пропозицією. При цьому учасник не надав ані розрахунку рівня оплати праці, ані розрахунку заявленої ціни тендерної пропозиції. Формулювання «заохочує кошти» є некоректним та не містить жодного сенсового навантаження.
Якщо учасник має на увазі заощадження коштів підприємства, які спрямовуються на фінансування постійних витрат підприємства, то наявність сформованого штату «слюсарів», що виконують роботи згідно графіку на підприємстві на інших об’єктах, є досить сумнівним аргументом на користь такого заощадження. Тим більш, що надання передбачених технічною специфікацією послуг потребує залучення не лише слюсарів, але й інших фахівців.
Наприклад, Сумська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» як і будь-яке інше підприємство, до сфери діяльності якого належить надання послуг, передбачених тендерною документацією (зокрема, технічною специфікацією) також має сформований штат кваліфікованих спеціалістів, що виконують аналогічні роботи (надають аналогічні послуги) для інших замовників, однак це не дає можливості запропонувати ціну послуг на рівні з ТОВ «АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ».
Звертаємо увагу, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 24571-р/пк-пз від 29.10.2021, на яке здійснюється посилання у рішенні Замовника за результатом розгляду попередньої вимоги на підтвердження позиції Замовника, скасоване рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 16 лютого 2021року у справі № 640/30067/20, яке залишив в силі Шостий апеляційний адміністративний суд (постанова № 640/30067/20 від 19.05.2021 року).
Обґрунтовуючи своє рішення у справі № 640/30067/20, Шостий апеляційний адміністративний суд звернув увагу, що обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції є інструментом протидії ціновому демпінгу, що дає можливості (право) замовнику відхилити тендерну пропозицію, якщо обґрунтування такої ціни учасником є недостатнім. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції є обов`язком учасника процедури.
У даному випадку учасник в особі ТОВ «АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» зазначений обов’язок належним чином не виконав.
Також ТОВ «Газорозподільні мережі України» в особі Сумської філії акцентує увагу, що певні види послуг, передбачені технічною специфікацією можуть надаватися лише суб’єктами, які згідно вимог чинного законодавства України повинні мати спеціальні повноваження.
За попередніми розрахунками вартість послуг, надання яких вимагає залучення учасником в особі ТОВ «АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» субвиконавців (субпідрядників) у зв’язку з відсутністю відповідних повноважень в учасника, становить 81 950,96 грн., що складає приблизно 23 % від тендерної пропозиції. Натомість учасник в порушення вимог п. 8 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» не надав довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду.
Крім того, цінова пропозиція учасника в особі ТОВ «АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» становить 349995,00 грн. без ПДВ, натомість в протоколі розкриття тендерних пропозицій UA-2024-04-04-005529-a зазначена інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції після закінчення аукціону ТОВ «АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» - 350 000,00 грн. з ПДВ.
Таким чином, прийняття тендерної пропозиції ТОВ «АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та укладення відповідного договору становитиме порушення вимог тендерної документації та встановлених Законом принципів здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.04.2024 14:59
Вирішення:Доброго дня! Дякуємо за участь у закупівлі.
1. Відповідно до інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу даної закупівлі, міститься повідомлення про те, що ціна ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" (надалі – Переможець) автоматично визначена електронною системою закупівель аномально низькою. Переможцем у строки, передбачені абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»/абзацом дев’ятого пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами у файлі «аномально низька ціна.pdf» надано обгрунтування аномальної ціни. Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни учасника та обґрунтування аномально низької ціни. Враховуючи наведене, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця та задоволення вимоги.
2. Пунктом 8 Розділу Х «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «8. Довідка* про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ.
* Ненадання цієї довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації».
На підставі вищезазначеного вважається, що учасник самостійно здійснює розрахунок обсягу залучення співвиконавців для надання послуг за предметом закупівлі. Якщо учасник закупівлі встановлює, що такий обсяг залучення співвиконавців не перевищує 20 % вартості договору (ціни тендерної пропозиції) довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців може не надаватися, що не є порушенням вимог тендерної документації.
3. Пунктом 18 Особливостей передбачено: «18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки».
Пункт 2 Розділу ХІІ тендерної документації містить примітку наступного змісту: «Переможець може надати цінову пропозицію, перераховану відповідно до умов пункту 18 Особливостей».
Таким чином надання Переможцем цінової пропозиції перерахованої у бік зменшення ціни пропозиції за результатами аукціону не є порушенням вимог тендерної документації та Особливостей.
Враховуючи вищезазначене відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:Не задоволено
015c72c39d6b423d88704b2a4ff0c104
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:dce82b266a324c15be2d66fc7ef0ead7
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", UA-EDR 35785138
Ідентифікатор запиту:UA-2024-04-04-005529-a.c1
Назва:ВИМОГА
Вимога:
Сумська Філія ТОВ “Газорозподільні мережі України” звертається до Акціонерного товариства “УКРПОШТА” з вимогою - відхилити пропозицію ТОВ “АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ” на підставі п. 2 розділу V тендерної документації так як вона є аномально низькою. На підставі цього ж пункту учасник з аномальною ціною повинен обґрунтувати а саме:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі;
ТОВ “АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ” надала обґрунтування аномально низької ціни де вказано що Товариство надає послуги з технічного обслуговування та ремонту газового обладнання в Сумській області, та має сформований штат кваліфікованих слюсарів.
Сумська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України” як Оператор ГРМ в Сумській області не володіє інформацією, щодо надання послуг з технічного обслуговування газових мереж та газовикористовуючого обладнання клієнтам по Сумській області від ТОВ “АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ”
Для підтвердження виконання робіт в Сумській області ТОВ “АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ” повинна як мінімум надати Договори з клієнтами та графіки виконання робіт по цим об’єктам, а також вказати працівників які будуть виконувати роботи в Сумській області.
На підставі п. 6 розділу V Відхилення тендерних пропозиції замовником якщо - учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.04.2024 14:44
Вирішення:Доброго дня! Дякуємо за участь у закупівлі. Відповідно до інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу даної закупівлі, міститься повідомлення про те, що ціна ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" (надалі – Переможець) автоматично визначена електронною системою закупівель аномально низькою. Переможцем у строки, передбачені абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»/абзацом дев’ятого пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами у файлі «аномально низька ціна.pdf» надано обгрунтування аномальної ціни.
Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни учасника та обґрунтування аномально низької ціни. Враховуючи наведене, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця та задоволення вимоги. Дана позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Рішення № 24571-р/пк-пз від 29.10.2021, оголошення № UA-2021-09-21-005184-c.