-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ліжко лікарняне – 2 найменування
Завершена
7 135 467.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 818.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 818.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2024 12:24 - 16.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
2cf00198dafe4db4ace5d7a0d655892a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-03-005608-a.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМКУ_Унімед_UA_2024_04_03_005608_a1_signed1.pdf 05.04.2024 16:01
- Договір № 118 ДОЗ КМДА.pdf 05.04.2024 16:01
- sign.p7s 05.04.2024 16:03
- рішення від 09.04.2024 № 6265.pdf 09.04.2024 18:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 № 6753.pdf 17.04.2024 14:35
- рішення від 16.04.2024 № 6753.pdf 19.04.2024 11:54
- Відповідь в АМКУ.docx 11.04.2024 16:06
- Відповідь АМКУ.pdf 11.04.2024 16:06
- Технічний опис приліжкова_тумба Quado.pdf 11.04.2024 16:06
- Медичний приліжковий столик CI8015.pdf 11.04.2024 16:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 16:23
Дата розгляду скарги:
16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2024 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2024 11:54
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2024 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ee358170f0b244459b1c4222e38468a0
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, затвердженою Рішенням уповноваженої особи згідно протоколу № 2 від 03 квітня 2024 року, а саме з Додатком №4, в якому зазначено «Специфікація товару на закупівлю по ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ліжко лікарняне – 2 найменування)» та Медико-технічні вимоги (далі – Додаток №4), Скаржником виявлено дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі, та у зв'язку з чим, Скаржник, з метою захисту свого порушеного права, звертається до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії Замовника стосовно встановлення дискримінаційних (по відношенню до Скаржника) вимог, що перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, а саме:
Замовником у Додатку 4 до тендерної документації встановлено медико – технічні вимоги до тумб прижікових, сукупність вимог до яких притаманні продукції лише одного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги, встановлені Замовником є надмірними, такими, що обмежують коло учасників та унеможливлюють пропозицію інших альтернативних варіантів комплектуючих до ліжок лікарняних, а саме тумб приліжкових, що в свою чергою є дискримінаційним та унеможливлює участь Скаржника у даній закупівлі.
Вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії Замовника стосовно встановлення дискримінаційних (по відношенню до Скаржника) вимог, що перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, а саме:
Замовником у Додатку 4 до тендерної документації встановлено медико – технічні вимоги до тумб прижікових, сукупність вимог до яких притаманні продукції лише одного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги, встановлені Замовником є надмірними, такими, що обмежують коло учасників та унеможливлюють пропозицію інших альтернативних варіантів комплектуючих до ліжок лікарняних, а саме тумб приліжкових, що в свою чергою є дискримінаційним та унеможливлює участь Скаржника у даній закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі поставити Замовнику тумби приліжкові у складі комплектів ліжок медичних, що є предметом даної процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів (закупівлі) з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, у зв’язку з чим порушено принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника, зокрема, право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі.
Разом з цим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів (закупівлі) з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, у зв’язку з чим порушено принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника, зокрема, право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Клінічну лікарню "Феофанія" Державного управління справами внести зміни до тендерної документації на закупівлю по ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ліжко лікарняне – 2 найменування)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-03-005608-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
de353cd56b6247c2b6075ca570d11c69
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, затвердженою Рішенням уповноваженої особи згідно протоколу № 2 від 03 квітня 2024 року, а саме з Додатком №4, в якому зазначено «Специфікація товару на закупівлю по ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ліжко лікарняне – 2 найменування)» та Медико-технічні вимоги (далі – Додаток №4), Скаржником виявлено дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі, та у зв'язку з чим, Скаржник, з метою захисту свого порушеного права, звертається до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії Замовника стосовно встановлення дискримінаційних (по відношенню до Скаржника) вимог, що перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, а саме:
Замовником у Додатку 4 до тендерної документації встановлено медико – технічні вимоги до тумб прижікових, сукупність вимог до яких притаманні продукції лише одного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги, встановлені Замовником є надмірними, такими, що обмежують коло учасників та унеможливлюють пропозицію інших альтернативних варіантів комплектуючих до ліжок лікарняних, а саме тумб приліжкових, що в свою чергою є дискримінаційним та унеможливлює участь Скаржника у даній закупівлі.
Вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії Замовника стосовно встановлення дискримінаційних (по відношенню до Скаржника) вимог, що перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, а саме:
Замовником у Додатку 4 до тендерної документації встановлено медико – технічні вимоги до тумб прижікових, сукупність вимог до яких притаманні продукції лише одного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги, встановлені Замовником є надмірними, такими, що обмежують коло учасників та унеможливлюють пропозицію інших альтернативних варіантів комплектуючих до ліжок лікарняних, а саме тумб приліжкових, що в свою чергою є дискримінаційним та унеможливлює участь Скаржника у даній закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі поставити Замовнику тумби приліжкові у складі комплектів ліжок медичних, що є предметом даної процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів (закупівлі) з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, у зв’язку з чим порушено принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника, зокрема, право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі.
Разом з цим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів (закупівлі) з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, у зв’язку з чим порушено принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника, зокрема, право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Клінічну лікарню "Феофанія" Державного управління справами внести зміни до тендерної документації на закупівлю по ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ліжко лікарняне – 2 найменування)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-03-005608-a.