-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
24450000-3 - Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
24450000-3 - Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Завершена
431 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 155.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 155.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2018 12:56 - 04.06.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
adf1a06dd57e45c49d80361c83edf672
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-24-000358-c.a1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації, а саме:
1. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Додатку № 3 Документації, прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками.
Технічні вимоги до Засобів дезінфікуючих, містять посилання на конкретні значення відсоткових співвідношень активнодіючих речовин, що надає Замовнику можливість допустити до розгляду тендерних пропозицій лише того учасника, який займається реалізацією конкретно визначеної марки Товару, а не «еквівалентної» групи Товару, як того вимагає Закон.
Опис Товару (Додаток № 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі) Документації, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Також слід зазначити, що вимогах до дезінфікуючих засобів Аніосраб 800 UA, Кутасепт Ф, Аніоспрей квік НПК UA визначена вимога що засіб повинен класифікуватися як безпечний для здоров’я людей згідно з Європейськими директивами 1999/45/ЄС та 67/548/ЄЕС (повинно бути вказано в Методичних вказівках). Дана вимог є неправомірною, оскільки дія вищезазначених директивів не може поширюватись на території України. Товари українського виробництва не мають та не можуть мати посилання на Європейські директиви 1999/45/ЄС та 67/548/ЄЕС, оскільки Україна не є членом ЄС. Тому дана вимога є дискримінаційною та обмежує потенційних учасників, які пропонують дезінфікуючі засоби українського виробництва еквівалентні та рівнозначні за сферою застосування та антимікробною дією.
Важливо зазначити, що при ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником технічних вимог до Товару з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у технічних вимогах Документації, немає.
2. Згідно п. 4 Додатку 3 Документації учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (якщо Учасник не є виробником), щодо підтвердження можливості поставки товару, що є предметом закупівлі (із зазначенням його назви), у необхідній кількості, належної якості, залишковий термін придатності кожного дезінфікуючого засобу на момент завезення його до місця поставки повинен складати не менше 75%, однак не менше 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності, завірений печаткою виробника (представництва).. Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників щодо визначеного переліку продукції.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до органу оскарження та Державної аудиторської служби України, щодо порушення чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 30.05.2018 15:38
Дата подачі:
25.05.2018 13:30
Вирішення:
Відповідь щодо розгляду вимоги
Статус вимоги:
Не задоволено