-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Завершена
50 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 509.00 UAH
мін. крок: 1% або 509.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2018 09:49 - 31.05.2018 09:54
Вимога
Вирішена
змова
Номер:
f998f529ffea4cb48529f63776686100
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-25-000317-a.a3
Назва:
змова
Вимога:
Шановний Замовнику, про відхилення найменшої пропозиції - зрозуміло, наступний учасник зійшов з дороги нібито самостійно, тож розчищений шлях до жаданої "перемоги". Якщо розібратись, то все було очевидно з початку закупівлі, але ж здається, що ці рішення приймав не Замовник, а стороння особа, яка зацікавлена в такому результаті. Ви не змінили "шапку" протоколів обох учасників та навіть дивну назву файлу залишили при відхилені нашої пропозиції. Будьте уважні ,коли викладаєте отримані відповіді, не підставляйте керівництво, адже всі вже знають, хто насправді керує вашими закупівлями. Будемо звертатись не до департаменту ОЗ, а до місцевого голови з метою заощаджень коштів місцевого бюджету..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2018 18:55
Вирішення:
Шановний Скаржнику! Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи, а документація відповідає положенням наказу №35. Всі Ваші тези стосовно дискримінації Учасників в частині неможливості підібрати еквіваленти недоведені та мають форму припущень.
Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі ,виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам..
З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товарів.
Нас повергає в шок Ваші звинувачення та висловлювання, відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація. Ваші звинуваченнями нас у зговорі, корупції, зловживанні та порушення чинного законодавства України, грубо порушує наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
корупційна змова
Номер:
2ac6f22f96a7405ab9353e2bf62dc7d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-25-000317-a.b2
Назва:
корупційна змова
Вимога:
Навіщо виходите на ПРОЗОРРО? Є завідомий учасник-переможець, є відомі засоби, навіщо демонструєте на всю країну свої корупційні дії, прикриваючись наказом №35.У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок зазначів можливість зазначити право надати еквівалентність. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів. Законодавець у разі непотрібності визначення можливості надання еквіваленту в цьому випадку взагалі би не згадував про це, але суперечать принципам закупівлі, що також зазначаються у п. 6.2. зазначеного вище порядку. Вимагаємо припинити корупційну дію внести зміни до документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2018 13:37
Вирішення:
Доброго дня , на ваше звернення: технічне завдання на продукцію було сформовано виходячи з потреб нашої медичної установи.Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам..
Шановний Скаржнику, вважаємо неприпустимим звинувачувати Замовника в якійсь «корупційній змові « з Учасниками торгів, ми будемо розцінювати подібний тон звернення, як тиск на Замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційні вимоги
Номер:
22597382bcfe49d19dadca1194680a28
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-25-000317-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику,річ у тім, що зазначеним в документації вимогам одночасно відповідають лише торгові марки дезінфікуючих засобів лише тих ,які Ви замовили ( Хлоросан, Люмакс Профі максі, Леавен, Стересил0 , а подання еквівалентів інших засобів є неможливим, бо є певні обмеження в складових ,що порушує права Учасників в частині недискримінаційного підходу. Додамо, що в жодному Наказі МОЗ України не вказано, на основі яких діючих речовин повинен бути дезінфікуючий засіб, тим паче не вказано, яка масова доля активно-діючих речовин повинна бути в дезінфектантах. То ж порівнювати еквіваленти необхідно по таких характеристиках, як: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, режими використання, клас безпеки. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність профільні Державні установи. На нашу думку, Замовник заздалегідь запланував у переможці "свого" постачальника, з яким може бути корупційні домовленості, для чого і прописав в документації дискримінаційні вимоги, щоб потім були аргументи для відхилення небажаних пропозицій. Тож просимо видалити дискримінаційні вимоги ( склад засобів) для більшого кола учасників, проведення чесної та прозорої закупівлі з проведенням аукціону. Бо вже зараз є очікуваний результат: завідомий переможець з найбільшою ціною,який не зробить жодного кроку на зниження
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2018 17:16
Вирішення:
Доброго дня , на ваше звернення: Регулювання відносин здійснення допорогових закупівель, закріплено згідно «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 1304.2016року (далі – Порядок), що встановлює вимоги до відбору Замовником постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення даних закупівель. За приписами пункту 6.3. Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам, зазначеним Замовником під ошення Закупівлі (пункт 6.9. Порядку).
Статус вимоги:
Задоволено