-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПЗ-24Т_89_ВО: Рукавички діелектричні шовні (18420000-9 Аксесуари для одягу)
Рукавички діелектричні шовні (18420000-9 Аксесуари для одягу)
Торги не відбулися
315 315.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 576.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 576.58 UAH
Період оскарження:
02.04.2024 16:24 - 12.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Суб’єкт оскарження категорично не погоджується із Протоколом №89/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 квітня 2024 року
Номер:
e7653be873d9405d9a8bd5dfc730e198
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-02-009854-a.c1
Назва:
Суб’єкт оскарження категорично не погоджується із Протоколом №89/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 квітня 2024 року
Скарга:
Відповідно до п. 16 Додатку 3 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника Тендерної документації, Учасник подає Довідку у довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування у Учасника.
ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку вих. №0211/7 від 02.11.2023р. про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування у Учасника.
В свою чергу, Замовник, посилаючись на пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року за № 1178 (далі – Особливості), відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ».
Так, відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
В свою чергу, відповідно до абз. 1 п. 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» надав Уповноваженій особі Замовника Пояснення вих. №1704/1 від 17.04.2024р., в яких зазначив, що 26.04.2018р. дійсно була призупинена реєстрація податкової накладної №82 від 02.04.2018р. на ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» (код ЄДРПОУ 35133822), що, в свою чергу, жодним чином не вплинуло на взаємовідносини між двома приватними фірмами.
Сума ПДВ по цій накладній становила 37 884,20 грн. Керівники підприємств, а саме Бурцева Л.О. від ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» та Васильченко В.В. від ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» домовились враховувати заблоковану суму ПДВ у своїх господарських взаємовідносинах, а саме, ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» не буде оплачувати ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» вищевказану суму до закінчення співпраці. У випадку припинення взаємовідносин, на вищевказану суму буде укладено додаткову угоду для компенсування ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» суми у розмірі 37 884,20 грн.
При цьому, ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» в поясненнях акцентував увагу, що у нього немає жодної заблокованої податкової накладної виписаної на підприємства державної форми власності.
На підтвердження викладеного, ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» надав до пояснень Акт звірки між ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» та ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» за період з 01.01.2018р. по 23.02.2022р. та повідомив, що після початку повномасштабного вторгнення ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» тимчасово призупинило свою діяльність, яка була пов’язана з обслуговуванням Міжнародного аеропорту «Харків».
Проігнорувавши надані ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» пояснення та докази на їх обґрунтування, Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ».
В свою чергу, на наше переконання, заблокована податкова накладна не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника, якщо податок по даній накладній сплачено у відповідні терміни. Тобто, підтвердженням сплати податків підприємством є відповідна довідка податкового органу про відсутність заборгованості з податків і зборів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника 22.04.2024 17:51
- sign.p7s 22.04.2024 17:54
- рішення від 24.04.2024 №7283.pdf 24.04.2024 17:14
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.05.2024 №694.pdf 02.05.2024 18:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2024 №8352.pdf 13.05.2024 16:49
- рішення від 10.05.2024 №8352.pdf 15.05.2024 11:21
- Відповідь на скаргу рукавички діелектричні шовні від 25.04.2024.pdf 26.04.2024 10:28
- Додаток 1 Постанова від 03.08.2021 Справа №520 4700 21.pdf 26.04.2024 10:28
- Пояснення рукавиці шовні.doc 26.04.2024 10:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2024 18:09
Дата розгляду скарги:
02.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 17:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.05.2024 11:21
Пункт скарги
Номер:
71aceba0feb542388632d334ac9411af
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» не має заборгованості зі сплати податків та зборів, що підтверджується Довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 13.03.2024р. №1079/20-40-13-13-23 (додається)
Опис заперечення:
Таким чином, Замовником допущено дискримінаційну складову на торгах, шляхом розміщення вимоги про надання Довідки у довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування у Учасника, замість вимоги про надання довідки з ДПС України про відсутність заборгованості з податків і зборів.
Крім того, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» посилаючись на пп. 1 п. 44 Особливостей, вимогами якої передбачено, що недостовірну інформацію повинно бути виявлено шляхом звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (абз. 1 п. 42 Особливостей).
Відповідно до ч. 15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
В свою чергу, Замовником не було надано жодних доказів та підтверджень звернення Замовника до компетентних органів за підтвердженням інформації та отримання такої інформації (тобто запиту Замовника та відповіді компетентного органу на запит).
Протокол №89/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 квітня 2024 року, яким було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ», також не містить жодних посилань на отриману інформацію від компетентних органів, зокрема, реквізитів відповіді компетентного органу на запит Замовника, що свідчить про необґрунтованість застосування положень пп. 1 п. 44 Особливостей.
Більш того, Замовник безпідставно кваліфікував інформацію про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування у Учасника як суттєву інформацію для визначення результатів відкритих торгів, оскільки в даному випадку, наявність у ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» однієї заблокованої податкової накладної від 2018 року жодним чином не може вплинути на визначення результатів відкритих торгів та на виконання ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» своїх зобов’язань належно та в повному обсязі за договором, укладеним за результатами цих відкритих торгів.
Крім того, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» посилаючись на пп. 1 п. 44 Особливостей, вимогами якої передбачено, що недостовірну інформацію повинно бути виявлено шляхом звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (абз. 1 п. 42 Особливостей).
Відповідно до ч. 15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
В свою чергу, Замовником не було надано жодних доказів та підтверджень звернення Замовника до компетентних органів за підтвердженням інформації та отримання такої інформації (тобто запиту Замовника та відповіді компетентного органу на запит).
Протокол №89/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 квітня 2024 року, яким було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ», також не містить жодних посилань на отриману інформацію від компетентних органів, зокрема, реквізитів відповіді компетентного органу на запит Замовника, що свідчить про необґрунтованість застосування положень пп. 1 п. 44 Особливостей.
Більш того, Замовник безпідставно кваліфікував інформацію про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування у Учасника як суттєву інформацію для визначення результатів відкритих торгів, оскільки в даному випадку, наявність у ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» однієї заблокованої податкової накладної від 2018 року жодним чином не може вплинути на визначення результатів відкритих торгів та на виконання ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» своїх зобов’язань належно та в повному обсязі за договором, укладеним за результатами цих відкритих торгів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
17 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність заборгованості зі сплати податків і зборів
Тип порушення:
ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» не має заборгованості зі сплати податків та зборів, що підтверджується Довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 13.03.2024р. №1079/20-40-13-13-23 (додається).
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» надав Уповноваженій особі Замовника Пояснення вих. №1704/1 від 17.04.2024р., в яких зазначив, що 26.04.2018р. дійсно була призупинена реєстрація податкової накладної №82 від 02.04.2018р. на ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» (код ЄДРПОУ 35133822), що, в свою чергу, жодним чином не вплинуло на взаємовідносини між двома приватними фірмами.
Сума ПДВ по цій накладній становила 37 884,20 грн. Керівники підприємств, а саме Бурцева Л.О. від ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» та Васильченко В.В. від ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» домовились враховувати заблоковану суму ПДВ у своїх господарських взаємовідносинах, а саме, ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» не буде оплачувати ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» вищевказану суму до закінчення співпраці. У випадку припинення взаємовідносин, на вищевказану суму буде укладено додаткову угоду для компенсування ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» суми у розмірі 37 884,20 грн.
При цьому, ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» в поясненнях акцентував увагу, що у нього немає жодної заблокованої податкової накладної виписаної на підприємства державної форми власності.
На підтвердження викладеного, ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» надав до пояснень Акт звірки між ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» та ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» за період з 01.01.2018р. по 23.02.2022р. та повідомив, що після початку повномасштабного вторгнення ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» тимчасово призупинило свою діяльність, яка була пов’язана з обслуговуванням Міжнародного аеропорту «Харків».
Проігнорувавши надані ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» пояснення та докази на їх обґрунтування, Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ».
В свою чергу, на наше переконання, заблокована податкова накладна не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника, якщо податок по даній накладній сплачено у відповідні терміни. Тобто, підтвердженням сплати податків підприємством є відповідна довідка податкового органу про відсутність заборгованості з податків і зборів.
ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» не має заборгованості зі сплати податків та зборів, що підтверджується Довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 13.03.2024р. №1079/20-40-13-13-23 (додається).
Сума ПДВ по цій накладній становила 37 884,20 грн. Керівники підприємств, а саме Бурцева Л.О. від ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» та Васильченко В.В. від ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» домовились враховувати заблоковану суму ПДВ у своїх господарських взаємовідносинах, а саме, ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» не буде оплачувати ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» вищевказану суму до закінчення співпраці. У випадку припинення взаємовідносин, на вищевказану суму буде укладено додаткову угоду для компенсування ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» суми у розмірі 37 884,20 грн.
При цьому, ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» в поясненнях акцентував увагу, що у нього немає жодної заблокованої податкової накладної виписаної на підприємства державної форми власності.
На підтвердження викладеного, ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» надав до пояснень Акт звірки між ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» та ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» за період з 01.01.2018р. по 23.02.2022р. та повідомив, що після початку повномасштабного вторгнення ТОВ «НЬЮ СИСТЕМС АМ» тимчасово призупинило свою діяльність, яка була пов’язана з обслуговуванням Міжнародного аеропорту «Харків».
Проігнорувавши надані ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» пояснення та докази на їх обґрунтування, Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ».
В свою чергу, на наше переконання, заблокована податкова накладна не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника, якщо податок по даній накладній сплачено у відповідні терміни. Тобто, підтвердженням сплати податків підприємством є відповідна довідка податкового органу про відсутність заборгованості з податків і зборів.
ТОВ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» не має заборгованості зі сплати податків та зборів, що підтверджується Довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 13.03.2024р. №1079/20-40-13-13-23 (додається).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення Замовника від 18.04.2024 року (Протокол №89/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» від 18 квітня 2024 року). Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 11, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року за № 1178, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником: РЕГІОНАЛЬНОЮ ФІЛІЄЮ «ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-02-009854-a, предметом якої є ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу (ПЗ-24Т_89_ВО: Рукавички діелектричні шовні). 3. Зобов’язати Замовника: РЕГІОНАЛЬНУ ФІЛІЮ «ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» скасувати рішення від 18.04.2024 року оформлене у формі Протоколу №89/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» від 18 квітня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 40433772) по закупівлі ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу (ПЗ-24Т_89_ВО: Рукавички діелектричні шовні), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-02-009854-a, ID e79c2d69690c44de9e8a0ae23f6efdb8.