-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Торги не відбулися
529 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 296.50 UAH
мін. крок: 1% або 5 296.50 UAH
Період оскарження:
02.04.2024 15:05 - 07.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Незаконна відміна торгів
Номер:
a25bcc75a7f34c2589abc6172cbd3022
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-02-008435-a.a2
Назва:
Незаконна відміна торгів
Скарга:
Незаконна відміна торгів
Пов'язані документи:
Замовник
- відзив на скаргу.PDF 24.06.2024 12:12
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (3).docx 24.06.2024 12:12
- відзив на скаргу.docx 24.06.2024 12:12
- Додаток 2 до тендерної документації UA-2024-04-02-008435-a.docx 24.06.2024 12:12
- Службова 02.05.2024.pdf 24.06.2024 12:12
- Рішення від 27.06.2024 №11233.pdf 02.07.2024 15:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2024 №11233.pdf 28.06.2024 14:45
- Рішення від 20.06.2024 №10684.pdf 20.06.2024 16:12
- sign.p7s 18.06.2024 21:00
- протокол відміни від 18.06.PDF 18.06.2024 20:57
- рішення від 21.05.2024 _8929.pdf 18.06.2024 20:57
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 18.06.2024 20:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2024 21:01
Дата розгляду скарги:
27.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2024 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.07.2024 15:23
Дата виконання рішення Замовником:
26.07.2024 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-02-008435-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3fff754db2d64d31be556e7be8db6aeb
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 43 від 18.06.2024р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 43 від 18.06.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 43 від 18.06.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 43 від 18.06.2024р).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 43 від 18.06.2024р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 43 від 18.06.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 43 від 18.06.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 43 від 18.06.2024р).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 43 від 18.06.2024р ). про відміни торгів.
Скарга
Виконана замовником
Незаконна відміна торгів
Номер:
f94bccbb9b374efba11b6c617a2a72d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-02-008435-a.c1
Назва:
Незаконна відміна торгів
Скарга:
Незаконна відміна торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 11.05.2024 16:29
- Тендерна документація Замовника UA-2024-05-09-007919-a.rar 11.05.2024 16:29
- sign.p7s 11.05.2024 16:32
- Тендерна документація Замовника UA-2024-04-02-008435-a.rar 11.05.2024 16:29
- протокол 26.PDF 11.05.2024 16:29
- Службова 02.05.2024.pdf 16.05.2024 11:57
- відзив на скаргу.docx 16.05.2024 11:57
- Додаток 2 до тендерної документації UA-2024-04-02-008435-a.docx 16.05.2024 11:57
- відзив на скаргу.PDF 16.05.2024 11:57
- Додаток 2 до тендерної документації UA-2024-05-09-007919-a.docx 16.05.2024 11:57
- рішення від 21.05.2024 №8929.pdf 23.05.2024 18:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 №8929.pdf 22.05.2024 12:20
- рішення від 14.05.2024 №8456.pdf 14.05.2024 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.05.2024 16:34
Дата розгляду скарги:
21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2024 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.05.2024 18:52
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2024 11:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8929-р/пк-пз від 21.05.2024, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» оголошення про
проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-02-008435-a.