-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 згідно код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2024 14:33 - 08.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
a2f647577f6d4c7f83e4bd7dace75da0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-02-007143-a.c2
Назва:
вимога
Вимога:
ЩОДО НЕВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО
КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Рішенням №8116-р/пк-пз від 07.05.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія АМКУ) було прийнято рішення Зобов'язати виконавчий комітет Вознесенської сільської ради (далі – Замовник) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" переможцем процедури закупівлі — "Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 згідно код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-02-007143-a (далі – Закупівля).
Відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівель від 15.05.24 15:13 замовником було надано коментар щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 15.05.2024 р. № б/н село Вознесенське ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про скасування рішення прийнятого під час проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4) (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасувавння, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-04-02-007143-a ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ПЕРШОГО ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: Під час проведення Закупівлі було прийняте рішення від 22.04.2024 року №б/н (далі – Рішення), згідно з яким за результатами розгляду тендерної пропозиції було визначено переможцем процедури відкритих з особливостями, згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4)» учасника торгів: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" (далі – переможець) та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі, яке протягом одного дня з дня ухвалення було оприлюднене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у порядку встановленому Уповноваженим органом, Законом та Постановою, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2024 року №8116-р/пк-пз зобов’язано Виконавчий комітет Вознесенської сільської ради (04410427) скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: Скасувати Рішення від 22.04.2024 року №б/н. Уповноважена особа Тетяна КОШИК
Проте, всупереч прийнятому та оприлюдненому ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 15.05.2024 р. № б/н Про скасування рішення прийнятого під час проведення процедури Закупівлі та всупереч рішенню №8116-р/пк-пз від 07.05.2024 року Комісії АМКУ щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" переможцем процедури закупівлі — "Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 згідно код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-02-007143-a, уповноважена особа Замовника Тетяна Кошик, діючи з прямим умислом, що виразилось в оприлюдненні інформації в електронній системі закупівель та свідомому інформуванні Комісії АМКУ про вчинення (виконання) дій спрямованих на виконання рішення органу оскарження, з метою подальшого навмисного невиконання рішення Комісії АМКУ та подальшого обрання переможцем закупівлі ТОВ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", 16.05.24 11:57 в електронній системі закупівель створила вимогу про усунення порушення, яке було безпосереднім предметом Скарги до Комісії АМКУ та за результатами розгляду якої Комісія АМКУ встановила порушення Замовника в частині невиконання (порушення) вимог ІМПЕРАТИВНОЇ норми, встановленої п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями), що стало результатом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ". Окрім того, уповноважена особа Замовника діючи всупереч приписам, що встановлені в результативній частині рішення №8116-р/пк-пз від 07.05.2024 року Комісії АМКУ, 17.05.2024р. 12:57 в електронній системі закупівель оприлюднила Протокол щодо прийняття рішення №б/н від 17.05.2024р. щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ". Своїми свідомими та умисними діями, спрямованими на невиконання рішення №8116-р/пк-пз від 07.05.2024 року Комісії АМКУ, порушила положення частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Крім того, в діях уповноваженої особи Замовника містяться ознаки складу адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 5 статті 164-14 КУпАП за невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом.
З урахуванням викладеного, у разі невиконання Замовником рішення №8116-р/пк-пз від 07.05.2024 року Комісії АМКУ, будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України щодо притягнення відповідальних осіб до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого частиною 5 статті 164-14 КУпАП, та щодо застосування санкцій передбачених цією статтею, зокрема накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що еквівалентно становить від 34 000 до 85 000 гривень.
Окрім того, просимо керівника Замовника накласти на уповноважену особу Замовника дисциплінарне стягнення за невиконання працівником Замовника з його вини обов’язків, покладених на нього чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2024 09:33
Вирішення:
Розлянувши вимогу, повідомляємо наступне:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2024 року №8116-р/пк-пз зобов’язано Виконавчий комітет Вознесенської сільської ради (04410427) скасувати Рішення уповноваженої особи Тетяни КОШИК №б/н від 22.04.2024 року, згідно з яким за результатами розгляду тендерної пропозиції було визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями, згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4)» учасника торгів: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі, яке протягом одного дня з дня ухвалення було оприлюднене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у порядку встановленому законодавством України, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Отож, уповноваженою особою було прийняте Рішення №б/н від 15.05.2024 року про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» №б/н від 22.04.2024 року на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасувавння, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості).
Після проведення повторної оцінки система виставила Учасника ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» у сататус «Кваліфікація переможця», а Замовник повинен розглянути пропозицію даного Учасника знову. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2024 року №8116-р/пк-пз були виявлені невідповідності в документах Пропозиції даного Учасника, визначеного пунктом 43 Особливостей, а саме відсутній належно завірений Гарантійний лист про те, що постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації. Уповноважена особа Замовника повторно розглянула пропозицію Учасника. На цьому етапі у Замовника є можливість запросити інформацію стосовно поданої пропозиції та сформувати запит щодо додання документів учасником протягом 24 годин. Тому уповноваженою особою було створене повідомлення про усуненння невідповідностей в документах учасника
(Зміст повідомлення: Відповідно до умов тендерної документації замовника учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації. При розгляді Тендерної пропозиції на закупівлю за код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -34220000-5- Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4) було виявлено наступне: У складі Пропозиції Учасника містяться, зокрема: Гарантійний лист (файл "Гарант лист.pdf"), яким ТОВ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" "гарантує наступне: погодження із інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". Разом з тим, були виявлені невідповідності: у складі Пропозиції Учасника відсутній Гарантійний лист про те, що постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути невідповідності та у складі тендерної пропозиції надати належно завірений Гарантійний лист про те, що постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації)
Учасник ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» протягом 24 годин надав належно завірений Гарантійний лист про те, що постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації, чим усунув усі невідповідності в документах своєї пропозиції.
Тому Уповноважена особа прийняла Рішення № б/н від 17.05.2024 року про визнання переможцем процедури відкритих торгів з особливостями, згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4)» учасника торгів: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" та прийняла рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі, яке протягом одного дня з дня ухвалення було оприлюднене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у порядку встановленому законодавством України, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Усі дії уповноваженої особи були здійснені відповідно до чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Номер:
45258a91dfaf40bb82ad1ac9eeab3a38
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-02-007143-a.a1
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга в АМКУ 25.04.24.docx.asice.zip 26.04.2024 09:45
- Протокол про намір та розгляд причіп.docx 26.04.2024 09:45
- Нова редакція Тендерної документації причеп.doc 26.04.2024 09:45
- sign.p7s 26.04.2024 09:47
- Рішення від 29.04.2024 № 7515.pdf 29.04.2024 15:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2024 № 8116.pdf 08.05.2024 13:23
- Рішення від 07.05.2024 № 8116.pdf 10.05.2024 16:43
- Протокол відміни рішення.pdf 15.05.2024 15:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 10:09
Дата розгляду скарги:
07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2024 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.05.2024 16:43
Дата виконання рішення Замовником:
15.05.2024 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
15.05.2024 р. № б/н село Вознесенське
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про скасування рішення прийнятого під час проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4) (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасувавння, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-04-02-007143-a
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ПЕРШОГО ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО:
Під час проведення Закупівлі було прийняте рішення від 22.04.2024 року №б/н (далі – Рішення), згідно з яким за результатами розгляду тендерної пропозиції було визначено переможцем процедури відкритих з особливостями, згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4)» учасника торгів: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" (далі – переможець) та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі, яке протягом одного дня з дня ухвалення було оприлюднене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у порядку встановленому Уповноваженим органом, Законом та Постановою, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2024 року №8116-р/пк-пз зобов’язано Виконавчий комітет Вознесенської сільської ради (04410427) скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
Скасувати Рішення від 22.04.2024 року №б/н.
Уповноважена особа Тетяна КОШИК
Пункт скарги
Номер:
afce3bee654f49bd8a110f7d48f858fb
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Опис заперечення:
оскаржується протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 22.04.2024р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" відсутній ЛИСТ ВІДПОВІДНОСТІ про відповідність технічних параметрів обладнання вимогам Замовника, який був передбачений Замовником у додатку 1 до Додатку 2 до Тендерної документації.
З урахування вищезазначених невідповідностей, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси інших учасників, зокрема й Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
22 квітня 2024 року (09:32 год) Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 22.04.2024р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ". На думку Скаржника тендерна пропозиція якого не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з підстав, що описані нижче. Так, Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями) (надалі – Особливості) установлює порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, Замовник самостійно встановлює критерії оцінки та документи, які учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Так, пункт 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника передбачає зміст і спосіб подання тендерної пропозиції та зазначає, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з умовами Тендерної документації;- згідно з Додатком 2 до тендерної документації (у вигляді електронних документів (скан-копій));
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація на закупівлю «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4)).
Також, Додаток 2 до Тендерної документації передбачає ОРГАНІЗАЦІЙНІ ВИМОГИ, зокрема Замовник вимагає надати гарантійний лист на підтвердження вимоги, що Постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації («Постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації ,надати гарантійний лист на підтвердження вимоги»).
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" відсутній вказаний гарантійний лист на підтвердження вимоги, що Постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації.
З урахування вищезазначених невідповідностей, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси інших учасників, зокрема й Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
З урахування вищезазначених невідповідностей, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси інших учасників, зокрема й Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація (нова редакція із змінами) затверджена рішенням уповноваженої особи ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОТОНІСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 04410427) від 04.04.2024
-
Опис доказу:
підтверджує необхідність надання учасниками у складі тендерної пропозиції ЛИСТА ВІДПОВІДНОСТІ про відповідність технічних параметрів обладнання вимогам Замовника, який був передбачений Замовником у додатку 1 до Додатку 2 до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Нова редакція Тендерної документації причеп.doc
22 квітня 2024 року (09:32 год) Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 22.04.2024р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ". На думку Скаржника тендерна пропозиція якого не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з підстав, що описані нижче. Так, Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями) (надалі – Особливості) установлює порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, Замовник самостійно встановлює критерії оцінки та документи, які учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Так, пункт 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника передбачає зміст і спосіб подання тендерної пропозиції та зазначає, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з умовами Тендерної документації;- згідно з Додатком 2 до тендерної документації (у вигляді електронних документів (скан-копій));
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація на закупівлю «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4)).
Також, Додаток 2 до Тендерної документації передбачає ОРГАНІЗАЦІЙНІ ВИМОГИ, зокрема Замовник вимагає надати гарантійний лист на підтвердження вимоги, що Постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації («Постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації ,надати гарантійний лист на підтвердження вимоги»).
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" відсутній вказаний гарантійний лист на підтвердження вимоги, що Постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації.
З урахування вищезазначених невідповідностей, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте, нехтуючи вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р., Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", чим порушив права та законні інтереси інших учасників, зокрема й Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація (нова редакція із змінами) затверджена рішенням уповноваженої особи ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОТОНІСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 04410427) від 04.04.2024
-
Опис доказу:
підтверджує необхідність надання учасниками у складі тендерної пропозиції гарантійного листа на підтвердження вимоги, що Постачальник здійснює технічний нагляд, гарантійне та сервісне обслуговування техніки на протязі гарантійного терміну експлуатації
-
Повʼязаний документ:
Нова редакція Тендерної документації причеп.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, передбачене протоколом б/н від 22.04.2024р., про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"