-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення містобудівної документації: "Генеральний план села Перевіз Фастівського району Київської області"
Завершена
730 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2024 16:01 - 12.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга, що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій (оскарження рішення щодо визначення переможця)
Номер:
3c31e96669214139a4aaa6d07d977727
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-01-009167-a.a2
Назва:
Скарга, що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій (оскарження рішення щодо визначення переможця)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.1. Додатки до скарги АМКУ (оскарження рішення щодо визнання переможцем.pdf 15.05.2024 15:13
- 2. Скарга АМКУ (оскарження рішення щодо визнання переможцем).pdf 15.05.2024 15:13
- 2. Скарга АМКУ (оскарження рішення щодо визнання переможцем).docx 15.05.2024 15:13
- 2.2. Протокол визначення переможця Перевіз.pdf 15.05.2024 15:13
- sign.p7s 15.05.2024 15:14
- рішення від 17.05.2024 №8731.pdf 17.05.2024 16:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2024 №9110.pdf 24.05.2024 14:50
- рішення від 23.05.2024 №9110.pdf 28.05.2024 15:44
- Про надання пояснення та обґрунтування до скарги по тендерній по гп с. Перевіз+++ (1) (1).docx 20.05.2024 14:08
- Відповідь на сквргу.pdf 20.05.2024 14:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2024 15:24
Дата розгляду скарги:
23.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.05.2024 16:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.05.2024 15:46
Пункт скарги
Номер:
9aae77b3f5bd41bd8a1f4327b0643f35
Заголовок пункту скарги:
Прийняття Замовником рішення про визначення Учасника (ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ) переможцем Закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі (Протокол про визначення переможця закупівлі після надання 24 годин на виправлення від 10 травня 2024 року №10-05-2024/8), що суперечить вимогам тендерної документації та чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження виконання аналогічних договорів учасник надає скановані копії аналогічних договорів (не менше 10-ти) з усіма додатками до них, в тому числі, завдання на проектування, скановані копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору. Відгук повинен містити: інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер договору, інформацію про виконання договору з інформацією про добросовісне виконання Виконавцем своїх обов’язків.
На підтвердження наявності аналогічних договорів учасник процедури закупівлі додатково надає інформацію за Формою 3.
*Аналогічними договорами є договори, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території) відповідно до вимог Постанови КМУ від 01 вересня 2021 р. № 926, «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», та
ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», що підтверджується завданням на розроблення містобудівної документації».
Інформуємо, що ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні» вступив в дію 01 жовтня 2022 року.
Учасником (ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ), з метою документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів) за аналогічним предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 10.04.2024 року №1/5, стосовно виконання
10-ти аналогічних договорів, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (розроблення детальних планів територій). Додатками до довідки
від 10.04.2024 року №1/5 подано аналогічні договори, що не відповідають вимогам тендерної документації (аналогічними договорами є договори, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні відповідно до вимог ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», що підтверджується завданням на розроблення містобудівної документації), а саме:
1. Договір №27-22 від 24.05.2022 року щодо розробки містобудівної документації «Детальний план території земельної ділянки площею 0,6813 га по вулиці Одеській в
селі Крюківщина Бучанського району Київської області».
Повідомляємо, що Завдання на розроблення детального плану території погоджено та затверджено 24.05.2022 року, що не відповідає ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», який вступив в дію 01 жовтня 2022 року. Разом з тим, рішення про затвердження містобудівної документації від 11.08.2022 року.
2. Договір від 15.08.2022 року №63-22 щодо розробки містобудівної документації «Детальний план території, обмеженої вулицями Старокиївська, Віктора Баталіна, Ботанічна та провулком Ботанічним в місті Борисполі Київської області».
Повідомляємо, що Завдання на розроблення детального плану території погоджено та затверджено 15.08.2022 року, що не відповідає ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», який вступив в дію 01 жовтня 2022 року.
3. Договір від 24.06.2022 року №04-22 щодо розробки містобудівної документації «Детальний план території земельної ділянки площею 2,1356 га, кадастровий номер 3220888001:01:004:0115 по вул. Фестивальна в с. Щасливе Бориспільського району
Київської області».
Повідомляємо, що Завдання на розроблення детального плану території погоджено та затверджено 01.07.2022 року, що не відповідає ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», який вступив в дію 01 жовтня 2022 року.
Враховуючи вищезазначене, керуючись вимогами тендерної документації щодо надання сканованих копій аналогічних договорів (не менше 10-ти) виконаних відповідно до вимог ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», тендерна пропозиція Учасника (ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ) не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На підтвердження наявності аналогічних договорів учасник процедури закупівлі додатково надає інформацію за Формою 3.
*Аналогічними договорами є договори, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території) відповідно до вимог Постанови КМУ від 01 вересня 2021 р. № 926, «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», та
ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», що підтверджується завданням на розроблення містобудівної документації».
Інформуємо, що ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні» вступив в дію 01 жовтня 2022 року.
Учасником (ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ), з метою документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів) за аналогічним предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 10.04.2024 року №1/5, стосовно виконання
10-ти аналогічних договорів, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (розроблення детальних планів територій). Додатками до довідки
від 10.04.2024 року №1/5 подано аналогічні договори, що не відповідають вимогам тендерної документації (аналогічними договорами є договори, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні відповідно до вимог ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», що підтверджується завданням на розроблення містобудівної документації), а саме:
1. Договір №27-22 від 24.05.2022 року щодо розробки містобудівної документації «Детальний план території земельної ділянки площею 0,6813 га по вулиці Одеській в
селі Крюківщина Бучанського району Київської області».
Повідомляємо, що Завдання на розроблення детального плану території погоджено та затверджено 24.05.2022 року, що не відповідає ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», який вступив в дію 01 жовтня 2022 року. Разом з тим, рішення про затвердження містобудівної документації від 11.08.2022 року.
2. Договір від 15.08.2022 року №63-22 щодо розробки містобудівної документації «Детальний план території, обмеженої вулицями Старокиївська, Віктора Баталіна, Ботанічна та провулком Ботанічним в місті Борисполі Київської області».
Повідомляємо, що Завдання на розроблення детального плану території погоджено та затверджено 15.08.2022 року, що не відповідає ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», який вступив в дію 01 жовтня 2022 року.
3. Договір від 24.06.2022 року №04-22 щодо розробки містобудівної документації «Детальний план території земельної ділянки площею 2,1356 га, кадастровий номер 3220888001:01:004:0115 по вул. Фестивальна в с. Щасливе Бориспільського району
Київської області».
Повідомляємо, що Завдання на розроблення детального плану території погоджено та затверджено 01.07.2022 року, що не відповідає ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», який вступив в дію 01 жовтня 2022 року.
Враховуючи вищезазначене, керуючись вимогами тендерної документації щодо надання сканованих копій аналогічних договорів (не менше 10-ти) виконаних відповідно до вимог ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», тендерна пропозиція Учасника (ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ) не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" є учасником процедури закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі повинні здійснюватися за принципами: недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Керуючись вимогами тендерної документації щодо надання сканованих копій аналогічних договорів (не менше 10-ти) виконаних відповідно до вимог
ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», тендерна пропозиція Учасника (ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ) не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Прийняте Замовником рішення щодо визначення Учасника (ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ) переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю (Протокол про визначення переможця закупівлі після надання 24 годин на виправлення від 10 травня 2024 року №10-05-2024/8) є необґрунтованим, суперечить вимогам тендерної документації та чинному законодавству України у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з оскаржуваним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно до вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Керуючись вимогами тендерної документації щодо надання сканованих копій аналогічних договорів (не менше 10-ти) виконаних відповідно до вимог
ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», тендерна пропозиція Учасника (ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ) не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Прийняте Замовником рішення щодо визначення Учасника (ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ) переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю (Протокол про визначення переможця закупівлі після надання 24 годин на виправлення від 10 травня 2024 року №10-05-2024/8) є необґрунтованим, суперечить вимогам тендерної документації та чинному законодавству України у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з оскаржуваним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно до вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Копії аналогічних договорів, що не відповідають вимогам тендерної документації, 43 аркуші.
-
Опис доказу:
Додатками до довідки від 10.04.2024 року №1/5 подано аналогічні договори, де завдання на розроблення містобудівної документації не відповідає ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», який вступив в дію 01 жовтня 2022 року. Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 3 Додатку 1 до тендерної документації) - аналогічними договорами є договори, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні відповідно до вимог ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», що підтверджується завданням на розроблення містобудівної документації.
-
Повʼязаний документ:
2.1. Додатки до скарги АМКУ (оскарження рішення щодо визнання переможцем.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення Учасника переможцем Закупівлі, рішення про намір укласти договір про закупівлю (Протокол про визначення переможця закупівлі після надання 24 годин на виправлення від 10 травня 2024 року №10-05-2024/8) та відхилити тендерну пропозицію Учасника ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ.
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга, що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій
Номер:
f0c61d0f77734a95b95d68a009e87300
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-01-009167-a.a1
Назва:
Скарга, що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.2. Десять аналогічних договорів.pdf 24.04.2024 14:58
- 1. Скарга АМКУ від 24.04.2024 №1.pdf 24.04.2024 14:58
- 1.4. Відповідь на Вимогу про усунення порушення.pdf 24.04.2024 14:58
- 1.3. Вимога про усунення порушення.pdf 24.04.2024 14:58
- 1.1. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf 24.04.2024 14:58
- sign.p7s 24.04.2024 14:59
- рішення від 26.04.2024 № 7447.pdf 26.04.2024 16:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2024 № 8001.pdf 07.05.2024 12:50
- рішення від 06.05.2024 № 8001.pdf 07.05.2024 18:47
- Про надання пояснення та обґрунтування до скарги по тендерній по гп с. Перевіз+++ (1).docx 30.04.2024 10:24
- Пояснення по скарзі.pdf 30.04.2024 10:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 15:16
Дата розгляду скарги:
06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 16:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.05.2024 18:47
Пункт скарги
Номер:
c8cfe62fb6a7475998decac5a977328f
Заголовок пункту скарги:
Прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції (Протокол уповноваженої особи від 22.04.2024 р.), що суперечить умовам тендерної документації.
Опис заперечення:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та оприлюднено в електронній системі закупівель відповідний Протокол уповноваженої особи від 22.04.2024 р. (далі також – «Протокол»).
Підстава для прийняття оскаржуваного рішення Замовником: «Станом на 12 год. 55 хв. 18.04.2024 року учасник ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» не виправив виявлені невідповідності, не надав повністю виконаний договір, предметом якого буде розроблення Генерального плану населеного пункту з усіма додатками до нього, в тому числі завдання на проектування, копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН», на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає відхилення Замовником пропозиції безпідставним, та таким що суперечить нормам чинного законодавства України, виходячи з наступного.
Згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
При підготовці тендерної пропозиції Скаржник керувався інструкціями та вимогами тендерної документації Замовника, нормами чинного законодавства України. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження виконання аналогічних договорів учасник надає скановані копії аналогічних договорів (не менше 10-ти) з усіма додатками до них, в тому числі, завдання на проектування, скановані копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору. Відгук повинен містити: інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер договору, інформацію про виконання договору з інформацією про добросовісне виконання Виконавцем своїх обов’язків.
На підтвердження наявності аналогічних договорів учасник процедури закупівлі додатково надає інформацію за Формою 3.
*Аналогічними договорами є договори, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території) відповідно до вимог Постанови КМУ від 01 вересня 2021 р. № 926, «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», та
ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», що підтверджується завданням на розроблення містобудівної документації».
Разом з тим, відповідно до статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», до містобудівної документації на місцевому рівні відноситься: комплексний план просторового розвитку території територіальної громади (пункт 51 частини 1 статті 1
Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»), генеральний план населеного пункту (пункт 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»), детальний план території (пункт 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі від 08.04.2024 року №3 з додатками (з №3.1 по №3.10), стосовно виконання 10-ти аналогічних договорів, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (розроблення детальних планів територій) з усіма додатками до них, в тому числі, завдання на проектування, скановані копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінали відгуків від замовника, про виконання учасником аналогічного договору, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, у зв’язку з відсутністю вимоги тендерної документації щодо надання повністю виконаного договору, предметом якого буде розроблення Генерального плану населеного пункту, керуючись вимогами тендерної документації, згідно якої аналогічними договорами є договори, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території), ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі.
На підставі всього вищевикладеного, прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції (Протокол уповноваженої особи від 22.04.2024 р.) є необґрунтованим та суперечить умовам тендерної документації.
Підстава для прийняття оскаржуваного рішення Замовником: «Станом на 12 год. 55 хв. 18.04.2024 року учасник ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» не виправив виявлені невідповідності, не надав повністю виконаний договір, предметом якого буде розроблення Генерального плану населеного пункту з усіма додатками до нього, в тому числі завдання на проектування, копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН», на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає відхилення Замовником пропозиції безпідставним, та таким що суперечить нормам чинного законодавства України, виходячи з наступного.
Згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
При підготовці тендерної пропозиції Скаржник керувався інструкціями та вимогами тендерної документації Замовника, нормами чинного законодавства України. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження виконання аналогічних договорів учасник надає скановані копії аналогічних договорів (не менше 10-ти) з усіма додатками до них, в тому числі, завдання на проектування, скановані копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору. Відгук повинен містити: інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер договору, інформацію про виконання договору з інформацією про добросовісне виконання Виконавцем своїх обов’язків.
На підтвердження наявності аналогічних договорів учасник процедури закупівлі додатково надає інформацію за Формою 3.
*Аналогічними договорами є договори, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території) відповідно до вимог Постанови КМУ від 01 вересня 2021 р. № 926, «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», та
ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», що підтверджується завданням на розроблення містобудівної документації».
Разом з тим, відповідно до статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», до містобудівної документації на місцевому рівні відноситься: комплексний план просторового розвитку території територіальної громади (пункт 51 частини 1 статті 1
Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»), генеральний план населеного пункту (пункт 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»), детальний план території (пункт 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі від 08.04.2024 року №3 з додатками (з №3.1 по №3.10), стосовно виконання 10-ти аналогічних договорів, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (розроблення детальних планів територій) з усіма додатками до них, в тому числі, завдання на проектування, скановані копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінали відгуків від замовника, про виконання учасником аналогічного договору, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, у зв’язку з відсутністю вимоги тендерної документації щодо надання повністю виконаного договору, предметом якого буде розроблення Генерального плану населеного пункту, керуючись вимогами тендерної документації, згідно якої аналогічними договорами є договори, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території), ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі.
На підставі всього вищевикладеного, прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції (Протокол уповноваженої особи від 22.04.2024 р.) є необґрунтованим та суперечить умовам тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з оскаржуваним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, права та законні інтереси учасника ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН». Факт порушених прав та інтересів обґрунтовується тим, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, що надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому.
×
-
Назва доказу:
Десять аналогічних договорів.
-
Опис доказу:
Десять аналогічних договорів, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (розроблення детальних планів територій) з усіма додатками до них, в тому числі, завдання на проектування, скановані копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінали відгуків від замовника, 165 аркушів.
-
Повʼязаний документ:
1.2. Десять аналогічних договорів.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТГЕНПЛАН» код ЄДРПОУ: 38689510) та усі прийняті рішення про відхилення та визначення переможця, які будуть винесені Замовником після протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН».