-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Аксесуари до робочого одягу
Завершена
3 010 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 050.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2024 15:47 - 06.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
62d26cbe2fcc463b92dbe19565ca2aa4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-01-008819-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО.pdf 17.04.2024 12:21
- Додатки.pdf 17.04.2024 12:21
- sign.p7s 17.04.2024 12:22
- рішення від 19.04.2024 № 6991.pdf 19.04.2024 15:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 № 7535.pdf 30.04.2024 13:54
- рішення від 29.04.2024 № 7535.pdf 01.05.2024 17:39
- Пояснення по суті скарги.docx 23.04.2024 11:46
- пояснення по суті скарги .pdf 23.04.2024 11:46
- рішення від 29.11.2022 № 6991 .pdf 23.04.2024 11:46
- 58-4 Протокол про відміну прийнятого рішення .pdf 03.05.2024 11:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 14:04
Дата розгляду скарги:
29.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.04.2024 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.05.2024 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
03.05.2024 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення №7535-р/пк-пз від 29.04.2024 щодо усунення порушень.
Пункт скарги
Номер:
dbdc316576cc42e89181fe0ca59c7684
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з дискваліфікацєю тендерної пропозиції ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ».
Опис заперечення:
Згідно абз. 4, п. 3.3, ч.3. Розділу V ТД _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй Пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Згідно абз. 1 «Вступ» ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції» _ «Система управління заходами боротьби з корупцією («СУЗБК») символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає організації добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях».
Згідно абз. 1 «Вступ» ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» _ «Цей стандарт розроблено у відповідь на потребу промисловості у стандарті щодо управління безпекою. Його основна ціль — підвищити безпеку ланцюгів постачання. Цей стандарт є стандартом щодо управління найвищого рівня, який дає змогу організації розробити загальну систему управління безпекою ланцюга постачання. Він вимагає від організації оцінювати середовище безпеки, у якому вона функціює, і визначати, чи запроваджено відповідні заходи безпеки, і чи існують вже інші нормативні вимоги, яких дотримується організація. Якщо потреби безпеки ідентифіковано за допомогою цього процесу, організація має запровадити механізми та процеси, щоб задовольняти ці потреби. Оскільки за своїм характером ланцюги постачання є динамічними, деякі організації, що керують багатьма ланцюгами постачання, можуть розглянути діяльність своїх надавачів послуг стосовно задоволення відповідних стандартів державного рівня чи стандартів ISO щодо безпеки ланцюга постачання як умови введення їх у цей ланцюг постачання, для того щоб спростити управління безпекою, як зображено на рисунку 1».
ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції», ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання», не встановлюють та не регламентують будь яких технічних чи якісних характеристик предмету закупівлі, а підвищують репутацію та прихильність до етичної поведінки товариства, як наслідок є кваліфікаційними вимогами тендерної документації.
Отже, Замовником торгів, всупереч пункту 43 Особливостей, при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо надання документів, (Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції; Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання», не звернувся з запитом до ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ» про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ».
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9023-р/пк-пз від 20.06.2023 року, орган оскарження зазначає _ «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент оголошення Процедури закупівлі) та частини дев'ятої статті 26 Закону»
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй Пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Згідно абз. 1 «Вступ» ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції» _ «Система управління заходами боротьби з корупцією («СУЗБК») символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає організації добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях».
Згідно абз. 1 «Вступ» ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» _ «Цей стандарт розроблено у відповідь на потребу промисловості у стандарті щодо управління безпекою. Його основна ціль — підвищити безпеку ланцюгів постачання. Цей стандарт є стандартом щодо управління найвищого рівня, який дає змогу організації розробити загальну систему управління безпекою ланцюга постачання. Він вимагає від організації оцінювати середовище безпеки, у якому вона функціює, і визначати, чи запроваджено відповідні заходи безпеки, і чи існують вже інші нормативні вимоги, яких дотримується організація. Якщо потреби безпеки ідентифіковано за допомогою цього процесу, організація має запровадити механізми та процеси, щоб задовольняти ці потреби. Оскільки за своїм характером ланцюги постачання є динамічними, деякі організації, що керують багатьма ланцюгами постачання, можуть розглянути діяльність своїх надавачів послуг стосовно задоволення відповідних стандартів державного рівня чи стандартів ISO щодо безпеки ланцюга постачання як умови введення їх у цей ланцюг постачання, для того щоб спростити управління безпекою, як зображено на рисунку 1».
ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції», ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання», не встановлюють та не регламентують будь яких технічних чи якісних характеристик предмету закупівлі, а підвищують репутацію та прихильність до етичної поведінки товариства, як наслідок є кваліфікаційними вимогами тендерної документації.
Отже, Замовником торгів, всупереч пункту 43 Особливостей, при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо надання документів, (Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції; Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання», не звернувся з запитом до ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ» про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ».
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9023-р/пк-пз від 20.06.2023 року, орган оскарження зазначає _ «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент оголошення Процедури закупівлі) та частини дев'ятої статті 26 Закону»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Отже, Замовником торгів, всупереч пункту 43 Особливостей, при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо надання документів, (Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції; Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання», не звернувся з запитом до ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ» про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ».
За таких обставин, Дискримінаційний підхід Замовника торгів Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва, щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ», спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.
За таких обставин, Дискримінаційний підхід Замовника торгів Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва, щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій ТОВ «БЕСТ-ТЕКСТ», спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 28000:2008, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України №9023-р/пк-пз від 20.06.2023 року.
-
Опис доказу:
підтверджує безпідставне відхилення тендерної пропозиції Учасника, в той час коли Замовник, не надавши учаснику можливість виправити невідповідності
-
Повʼязаний документ:
Додатки.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати протиправними дії та скасувати рішення тендерного комітету Приватного акціонерного товариства «ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ 00131529), оформлене ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій №58/3 від 12.04.2024 року, яким відхилено тендерну пропозицію «БЕСТ-ТЕКСТ» (ЄДРПОУ 45015085). Зобов’язати тендерний комітет Приватного акціонерного товариства «ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ 00131529),, переглянути пропозиції учасників з урахуванням прийнятого рішення Антимонопольного комітету України за цією скаргою та прийняти відповідне рішення в рамках чинного законодавства.