• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Періодичні друковані видання (Газети, журнали)

Періодичні виданняУкраїни для Централізованої бібліотечної системи «Свічадо» Святошинського району містаКиєва. Технічні характеристики: всього 311 комплектів (82 назвперіодичнихвидань), для 10 бібліотек, в тому числі : газет 108 комплектів (31 назв), журналів 203 комплекти (51назв). 1. 03170, м. Київ, б-рЖ.Верна, 13-в (ЦРБ ЦБС "Свічадо"); 2. 03148, м. Київ, вул. Г.Юри, 5 (бібліотекаім. ГнатаЮри); 3. 03115, м. Київ, вул.ГетьманаК.Розумовського, 12 (бібліотекаім. О.Герцена); 4. 03194, м. Київ, вул. Зодчих, 6 (бібліотекаім. Махтумкулі); 5. 03164, м. Київ, вул. Підлісна, 3 (бібліотекаім. В.Стефаника); 6. 03115, м. Київ, вул. Петрицького 5/9 (бібліотекаім. Н.Рибака для юнацтва); 7. 03134, м. Київ, вул. Симиренка, 5-а (бібліотека "Джерело"); 8. 03179, м. Київ, вул. Рене Декарта,14(бібліотекаім. М.Дубова для дітей) 9. 03194, м. Київ, вул. Зодчих, 30/6 (бібліотека "Книжковасвітлиця" для дітей); 10. 03115, м. Київ, вул.Гетьмана К.Розумовського,10 (бібліотека "Промінець" для дітей); Детальний опис зазначено у Додатку 3 до цієї тендерної документації.

Завершена

280 537.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 402.68 UAH
Період оскарження: 01.04.2024 15:46 - 06.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: adf646464075416bb85ae7dbdcc78395
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-01-008634-a.a1
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.04.2024 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2024 15:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Проводиться повторна оцінка тендерної пропозиції.
Автор: СУМІНОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ, Дмитро Сумінов +380503674884 dmitrysuminov@yahoo.com

Пункт скарги

Номер: 14afff226258463a937ca5bc7dbfcc3c
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення моєї тендерної пропозиції
Опис заперечення: Рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.04.2024, висвітленого в протоколі № 8, (далі – Рішення 8) мою тендерну пропозицію відхилено.
Вважаю Рішення 8 безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації;
- інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до Тендерної документації;
- інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками.
Згідно пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до тендерної документації. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 47 Особливостей.

1. За пунктами 1 і 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 1 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, визначеної цим ж пунктом. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.
Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням загальної кількості осіб, їх посад, прізвищ та ініціалів, освіти, досвіду роботи, та форми трудових відносин). Зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її контактний телефон.
На виконання вимог пунктів 1 і 2 Додатку 1 до Тендерної документації мною не завантажено необхідних документів.
Згідно пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За частиною 9 статті 26 Закону 922 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
В супереч приписам пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону 922, а саме не надавши виправити невідповідності в документах моєї тендерної пропозиції, оскільки в складі пропозиції не завантажено документів на виконання вимог пунктів 1 і 2 Додатку 1 до Тендерної документації, за Рішенням 8 замовник відхилив мою тендерну пропозицію у зв’язку з відсутністю наведених документів. Тобто Замовником порушено приписи пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону 922.
Таким чином Замовник відхилив мою тендерну пропозицію безпідставно в цій частині.

2. Відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей в редакції до 09.04.2024 учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу 14 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Додатком 2 до Тендерної документації визначено щодо підстав для відмови в участі в Процедурі закупівлі, передбачених підпунктами 2-6 і 8-12 пункту 47 Особливостей, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність таких підстав шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Я, як учасник Процедури закупівлі, підтвердив відсутність підстав, зазначених в в пункті 47 Особливостей в редакції до 09.04.2024 (крім підпунктів 1 і 7, абзацу 14 пункту 47 Особливостей в редакції до 09.04.2024), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
За пунктом 13 Додатку 2 до Тендерної документації щодо підстави для відмови в участі в Процедурі закупівлі, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей в редакції до 09.04.2024, учасник процедури закупівлі має надати:
- довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору;
або
- учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливсотей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
На виконання цієї вимоги мною не завантажено необхідних документів.
В супереч приписам пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону 922, а саме не надавши виправити невідповідності в документах моєї тендерної пропозиції, оскільки в складі пропозиції не завантажено документів на виконання вимоги пункту 13 Додатку 2 до Тендерної документації, за Рішенням 8 замовник відхилив мою тендерну пропозицію у зв’язку з відсутністю наведених документів. Тобто Замовником порушено приписи пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону 922.
Таким чином Замовник відхилив мою тендерну пропозицію безпідставно в цій частині.

3. В Рішенні 8 Замовник зазначив, що мною у складі пропозиції не надано довідку про згоду з умовами Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації). Проте умовами Тендерної документації не вимагалось надання у складі пропозиції такої довідки.
Своєю чергою мною у складі пропозиції надано форму пропозиції від 07.04.2024 (далі – Форма), складену за формою Додатку 5 до Тендерної документації. У Формі мною зазначено зокрема:
- У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором;
- Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
Варто також зазначити, навіть беручи до уваги твердження Замовника, що мною не надано згаданої довідки, Замовник знову ж таки порушив би приписи пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону 922.
Таким чином Замовник відхилив мою тендерну пропозицію безпідставно в цій частині.

4. В Рішенні 8 Замовник зазначив, що учасник Процедури закупівлі, тобто я, не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації (Додаток № 2 до Тендерної документації Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах), документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених підпунктами 3, 5, 6, 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей в редакції до 09.04.2024 або надав документи, які не відповідають вимогам визначеним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями або наявні підстави для відмови в участі у відкритих торгах, визначені підпунктом 3 та/або 5 та/або 6 та/або 12 та/або абзацом 14 пункту 47 Особливостей в редакції до 09.04.2024, замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в редакції до 09.04.2024, а саме: учасник процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерні документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей в редакції до 09.04.2024. Тим самим на думку Замовника моя тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Проте таке твердження Замовника є протиправним та абсурдним.
По-перше: більшість підстав для відхилення, що наведені в Рішенні 8 та згадані вище, є надуманими та не відповідають приписам щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, визначеним пунктом 44 Особливостей в редакції до 09.04.2024.
По-друге: підстава для відхилення тендерної пропозиції, визначена абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в редакції до 09.04.2024 стосується переможця процедури закупівлі, а не учасника. Тобто застосовується лише після визначення учасника переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Мою ж тендерну пропозицію відхилено на етапі розгляду. Тим самим і строки визначені абзацом 15 пункту 47 Особливостей в редакції до 09.04.2024 до мене не застосовувались.
Таким чином Замовник відхилив мою тендерну пропозицію безпідставно в цій частині.

Враховуючи викладене моя тендерна пропозиція відхилена неправомірно.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією після відхилення моєї визначено тендерну пропозицію Переможця. Рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.04.2024, висвітленого в протоколі № 9, (далі – Рішення 9) Переможця визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Оскільки моя тендерна пропозиція неправомірно відхилена, Рішення 8 та Рішення 9 порушують моє право та законні інтереси на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель; об’єктивний та неупереджений розгляд моєї тендерної пропозиції; добросовісну конкуренцію; правомірне ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі. Тобто Рішення 8 та Рішення 9 підлягають скасуванню, оскільки прийняті з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Захист моїх прав можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника