-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Відеокамера
27 шт.
Завершена
194 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 944.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 944.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2018 14:31 - 07.06.2018 21:00
Вимога
Відкликано скаржником
Рішення про визнання переможцем ТОВ "Папарацци-Про" підлягає перегляду
Номер:
18402ebe1162469f91519c31a757714f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-04-001270-a.a3
Назва:
Рішення про визнання переможцем ТОВ "Папарацци-Про" підлягає перегляду
Вимога:
Рішення про визнання переможцем ТОВ "Папарацци-Про" підлягає перегляду, оскільки, дисвкаліфікація попереднього учасника закупівлі була безпідставною, з надуманою причиною і з порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 (далі – Порядок).
Зауважуємо, що за змістом ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Наголошуємо, що п. 9.2 Порядку регламентує, що «Виключними підставами дискваліфікації є:
пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору».
Стверджуємо, що наша пропозиція відповідає вимогам замовника і умовам закупівлі і ми не відмовлялися від підписання договору.
Вважаємо, що при визначенні переможця закупівлі було порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.2 Порядку, оскільки замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаємо, що було порушено принципи: максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; недискримінація учасників.
Виходячи з викладеного, вважаємо, що є всі підстави переглянути Ваше рішення про визнання переможцем ТОВ "Папарацци-Про"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2018 16:35
Опис причини скасування:
прочитали примітку до подання копій документів.
Дата скасування:
16.06.2018 16:47
Вимога
Відкликано скаржником
Вважаємо дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" безпідставною
Номер:
f2aabbed44fd4f84b51f10a086409ddd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-04-001270-a.a2
Назва:
Вважаємо дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" безпідставною
Вимога:
Вважаємо дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" безпідставною і необгрунтованою. Виходячи з ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ від 15 червня 2018 року №224, а саме з твердження, що: "Крім того Вишневський Є.В. повідомив, що Учасник електронної допорогової ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію (ціна пропозиції - 180299.00 грн.) після Учасника пропозицію якого попередньо було відхилено, а саме: ТОВ «Інгресс» (ціна пропозиції - 180298.00 грн.), але в своїй пропозиції надало неналежним чином завірену копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (про завірення якої вимагалось у примітках п.4 даної допорогової закупівлі).
Враховуючи вищезазначене та відповідно до п.9 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом Державного підприємства «Зовнішньоторгвидав України» від 13.04.2016 35 у зв'язку з невідповідністю пропозиції умовам даної допорогової закупівлі
Вишневський Є.В. запропонував відхилити пропозицію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"." - випливає, що ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" надало "неналежним чином завірену копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (про завірення якої вимагалось у примітках п.4 даної допорогової закупівлі)" - дане твердження є сумнівним на об'єктивність, оскільки, згідно п.4 документа "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, цитую: "4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому, кольоровому форматі pdf) вигляді в складі пропозиції наступні документи:
4.1.Для юридичних осіб, платників податків:
1. Копія документу, який підтверджує повноваження особи на підписання пропозиції та договору (виписка з рішення або копія протоколу зборів засновників/акціонерів про призначення керівника; наказ про призначення керівника, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника).
2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
3. Довідка, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівник або посадові особи, уповноваженні на підписання документів (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
4. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності), або копія витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (у разі наявності).
5. 3асвідчена копія документу, що посвідчує якість товару, що поставляється (паспорт відповідності, сертифікат відповідності, та/або інший документ(и) у якому (яких) зазначено інформацію про якість товару, місце його походження). У разі якщо товар не сертифікується учасник надає інформацію про не сертифікацію даного товару та інформацію про походження товару: країна виробник, назва виробника." - зауважуємо, що в згаданому п.4 Документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель - немає жодної вимоги щодо засвідчення якимось чином чи, взагалі засвідчення - копії витягу із реєстру платників ПДВ. Нами був поданий, у визначений замовником термін документ: копія витягу із реєстру платників ПДВ і завантажений в систему електронних закупівель файл з іменем "Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf".
Тож, вважаємо дискваліфікацію безпідставною і просимо переглянути Ваше рішення щодо нашої дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2018 16:19
Опис причини скасування:
прочитали примітку до подання копій документів.
Дата скасування:
16.06.2018 16:46
Вимога
Відкликано скаржником
Є підстави щодо дискваліфікації ТОВ "ІНГРЕСС"
Номер:
76fda56b7b524e4095ff4af514bd8fea
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-04-001270-a.a1
Назва:
Є підстави щодо дискваліфікації ТОВ "ІНГРЕСС"
Вимога:
ТОВ "ІНГРЕСС" підлягає дискваліфікації, оскільки не виконані вимоги замовника і, відповідно - умови закупівлі.
Згідно п.5 документа "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель", учасник повинен надати в електронному (сканованому, кольоровому форматі pdf) вигляді в складі пропозиції наступні документи:... "3асвідчена копія документу, що посвідчує якість товару, що поставляється (паспорт відповідності, сертифікат відповідності, та/або інший документ(и) у якому (яких) зазначено інформацію про якість товару, місце його походження). У разі якщо товар не сертифікується учасник надає інформацію про не сертифікацію даного товару та інформацію про походження товару: країна виробник, назва виробника.". У складі своєї пропозиції ТОВ "ІНГРЕСС" не подали жодного документу, що засвідчує якість, запропонованого товару.
Порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 (далі – Порядок) регламентує, що:
6.8. Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі.
6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі.
10.1. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону.
Замовником визначено, що Подача пропозицій здійснюється з 7 червня 2018 року 21:00 год. по 11 червня 2018 року 22:00 год. У визначений замовником термін ТОВ "ІНГРЕСС" не подав усі документи, які вимагав замовник.
Згідно п. 9.2 Порядку "Виключними підставами дискваліфікації є:
пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору."
Пропозиція ТОВ "ІНГРЕСС" не відповідає умовам закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.06.2018 12:06
Опис причини скасування:
замовником взято до уваги
Дата скасування:
15.06.2018 19:59