-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тепловізійний приціл
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 528 днів назад
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2024 11:54 - 05.04.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Неправомірність рішення щодо відміни процедури закупівлі
Номер:
c1658405c6244c0cb7096932470bab34
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-30-000155-a.c1
Назва:
Неправомірність рішення щодо відміни процедури закупівлі
Скарга:
Військова частина А1319 оголосила процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-30-000155-a.
ТОВ «КІТ ОПТИКС» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, також ТОВ «КІТ ОПТИКС» 11.04.2024 року було визнано Переможцем процедури закупівлі. Таким чином ТОВ «КІТ ОПТИКС» розраховувало укласти договір із замовником та отримати прибуток, адже діяльність суб’єктів господарювання здійснюється, безпосередньо, з метою отримання прибутку.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «КІТ ОПТИКС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
ТОВ «КІТ ОПТИКС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 07.05.2024 № 8147.pdf 09.05.2024 18:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2024 № 8147.pdf 08.05.2024 13:16
- Рішення від 30.04.2024 № 7592.pdf 30.04.2024 16:17
- Yukon Advanced Optics Worldwide_ENG_confirmity.pdf 27.04.2024 19:19
- Official distributor_UKR.pdf 27.04.2024 19:19
- sign.p7s 27.04.2024 19:21
- МД_180424.pdf 27.04.2024 19:19
- Yukon Advanced Optics Worldwide_UKR_confirmity.pdf 27.04.2024 19:19
- Official distributor_ENG.pdf 27.04.2024 19:19
- Скарга на відміну_UA-2024-03-30-000155-a.docx.pdf 27.04.2024 19:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.04.2024 19:41
Дата розгляду скарги:
07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 16:17
Дата прийняття рішення по скарзі:
09.05.2024 18:31
Пункт скарги
Номер:
cc489e626ce142d893619c06f74ad025
Заголовок пункту скарги:
Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
Опис заперечення:
ТОВ «КІТ ОПТИКС» взяло участь в процедурі закупівлі UA-2024-03-30-000155-a та було визнано переможцем відповідно до протоколу уповноваженої особи №б/н від 11.04.2024 року.
Водночас, протоколом уповноваженої особи №14 від 17 квітня 2024 року Замовником було відмінено торги та вжито заходи, передбачені п.п.2, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Водночас, протоколом уповноваженої особи №14 від 17 квітня 2024 року Замовником було відмінено торги та вжито заходи, передбачені п.п.2, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та протоколі уповноваженої особи №14 від 17 квітня 2024 року Замовником було відмінено торги та вжито заходи, передбачені п.п.2, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, вважає таке рішення неправомірним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню
Відповідно до протоколу, що оприлюднений в системі Замовник відміняє процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме на підставі листа №2393/16/5/131 від начальника озброєння логістики військової частини, яким зазначено, що виробником запропонованого Скаржником товару є Республіка Білорусь.
Жодного підтвердження, що виробником запропонованого нами товару, а саме Тепловізійний приціл Pulsar Thermion 2 LRF XP50 Pro(з далекоміром) замовником ні у протоколі уповноваженої особи №14 від 17 квітня 2024 року ні у листі №2393/16/5/131 від начальника озброєння логістики військової частини не надано. Тобто таке твердження замовника базується на його суб’єктивній оцінці, чим порушено норми законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, вважає таке рішення неправомірним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню
Відповідно до протоколу, що оприлюднений в системі Замовник відміняє процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме на підставі листа №2393/16/5/131 від начальника озброєння логістики військової частини, яким зазначено, що виробником запропонованого Скаржником товару є Республіка Білорусь.
Жодного підтвердження, що виробником запропонованого нами товару, а саме Тепловізійний приціл Pulsar Thermion 2 LRF XP50 Pro(з далекоміром) замовником ні у протоколі уповноваженої особи №14 від 17 квітня 2024 року ні у листі №2393/16/5/131 від начальника озброєння логістики військової частини не надано. Тобто таке твердження замовника базується на його суб’єктивній оцінці, чим порушено норми законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
×
-
Назва доказу:
Лист про країну-виробник тепловізійних прицілів Pulsar Thermion
-
Опис доказу:
Лист Yukon advanced optics worldwide від 24.04.2024р. (з автентичним перекладом українською мовою), підтверджує що країною виробником товару НЕ Є Республіка Білорусь.
-
Повʼязаний документ:
Yukon Advanced Optics Worldwide_ENG_confirmity.pdf
-
-
Назва доказу:
Офіційний представник тепловізійних прицілів Pulsar Thermion
-
Опис доказу:
Лист Polaris Vision Systems EU Ltd від 20.09.2023р. (з автентичним перекладом українською мовою) – підтверджує, що ТОВ «КІТ ОПТИКС» є офіційним дистриб’ютором тепловізійних прицілів Pulsar Thermion в Україні
-
Повʼязаний документ:
Official distributor_ENG.pdf
-
-
Назва доказу:
Документ електронного декларування
-
Опис доказу:
Відповідно до документу електронного декларування країною відправлення та країною походження товару є Великобританія(GB).
-
Повʼязаний документ:
МД_180424.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Замовником було відмінено закупівлю, де Скаржника вже було визначено переможцем, з абсолютно надуманих підстав, які не підтверджуються жодним документом, чим порушено права Скаржника, та норми законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням» Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.