-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24
Завершена
349 915.51
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2024 14:26 - 21.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
f8df713016fb47d084b37e6ae2bf6620
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-29-006101-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС»
61068, м. Харків, Сабурівська Набережна, будинок 5, кімната 32
код ЄДРПОУ: 43144635
Тел. +38(050)5304437
Замовник:
Дитячо-юнацька спортивна школа
Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22059790
Місцезнаходження:
10030, Україна , Житомирська обл.,
Житомир, вул. Хлібна,24
E-mail: zt.sport_school@ukr.net
№ оголошення: UA-2024-03-29-006101-a
ID: 5df46a4199414dc2848f1775f01e058e
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи»
29 березня 2024 року Дитячо-юнацька спортивна школа Житомирської міської ради (далі – Замовник) оприлюднив оголошення за ідентифікатором UA-2024-03-29-006101-a про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи», очікувана вартість закупівлі – 349 915,51 UAH з ПДВ, кінцевий строк подання пропозицій – 06 квітня 2024 00:00.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178) (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» (далі - Скаржник) зазначає, що Замовник допустився порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними, порушують наші законні права та інтереси, та обмежують наше право на участь у цій закупівлі.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері надання протипожежних послуг та претендує на участь та перемогу у закупівлі UA-2024-03-29-006101-a, то використовує своє право на оскарження ряду вимог ТД Замовника, а саме:
Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Учасник окрім іншого має надати
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення»
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, з огляду на наступне:
Ми маємо Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», отриману у відповідності до Ліцензійних умов (Постанова КМУ№ 852 від 23.11.2016).
Відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення":
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
8. Під час провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний: використовувати системи та засоби протипожежного призначення, а також вироби та продукцію, яка має сертифікат відповідності, якщо вони підлягають обов’язковій сертифікації; вести журнали обліку виконаних робіт (наданих послуг) протипожежного призначення за формою згідно з додатками 5-10.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити
іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник
вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення»
Враховуючи наведене, вимоги Документації, а саме:
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення» не узгоджуються з ліцензійними умовами.
Ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча маємо ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та здатні виконувати роботи та надавати послуги, передбачені технічним завданням, оскільки не маємо та не повинні мати «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Скаржник має ліцензію, отриману у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, а тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має ліцензію на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Вимога, що встановлена Замовником у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме:
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення» є дискримінаційною для Скаржника, як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Проте зазначаємо, що окрім ліцензії на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення Скаржник має документ, якій підтверджує відповідність виконання робіт / надання послуг за кодами ДКПП 43.21, 43.29, 71.12, 80.10, 80.20 стандартам управління якістю, а саме: Сертифікати ДСТУ ISO (Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаннь. Вимоги», Сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання»), що повністю підтверджує якість послуг в тому числі і до монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації.
Зважаючи на викладене, з метою забезпечення нашої участі у закупівлі звертаємося до Комісії та просимо зобов’язати Замовника видалити вимогу ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме: «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
У якості доказів надаємо Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 04.11.2019. №628, Сертифікати ДСТУ ISO (Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаннь. Вимоги», Сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання»).
Дискримінаційні умови, що містяться в вимогах тендерної документації, порушують права та законні інтереси ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС», як учасника ринку, Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому.
Крім того, ми є реальними учасником ринку відповідних послуг, проте через порушення Замовником частини 1 статті 5 та інших положень Закону України «Про публічні закупівлі» ми не можемо прийняти участь у закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в умови тендерної документації зважаючи на вищезазначені обґрунтування.
Директор ____________________ Босий М. О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на ТД UA-2024-03-29-006101-a.pdf 02.04.2024 16:51
- Доказ 1- Постанова 852.pdf 02.04.2024 16:51
- Доказ 3 - Сертифікати ISO.pdf 02.04.2024 16:51
- Доказ 2- ліцензія ДСНС (наказ).pdf 02.04.2024 16:51
- sign.p7s 02.04.2024 16:57
- рішення від 04.04.2024 №6038.pdf 04.04.2024 18:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 №6623.pdf 16.04.2024 12:39
- рішення від 15.04.2024 №6623.pdf 17.04.2024 18:07
- Додаток 1 до тенд докум Пожежна зі змінами.docx 05.04.2024 16:09
- Додаток1ТД.pdf 05.04.2024 16:09
- Зміни до тендерної документації 01.04.24.docx 05.04.2024 16:09
- Змінина1.4.24.pdf 05.04.2024 16:09
- Лист пояснення 126 від 05.04.24.docx 05.04.2024 16:09
- Лист126.pdf 05.04.2024 16:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2024 17:16
Дата розгляду скарги:
15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2024 18:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.04.2024 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У закупівлю UA-2024-03-29-006101-a "«Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи»" Замовником будуть внескеі зміни відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6623-р/пк-пз від 15.04.2024
Пункт скарги
Номер:
82a0a2a1d0634c2eb8712d09bbfde5da
Заголовок пункту скарги:
Щодо сертифікату ISO
Опис заперечення:
29 березня 2024 року Дитячо-юнацька спортивна школа Житомирської міської ради (далі – Замовник) оприлюднив оголошення за ідентифікатором UA-2024-03-29-006101-a про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи», очікувана вартість закупівлі – 349 915,51 UAH з ПДВ, кінцевий строк подання пропозицій – 06 квітня 2024 00:00.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178) (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» (далі - Скаржник) зазначає, що Замовник допустився порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними, порушують наші законні права та інтереси, та обмежують наше право на участь у цій закупівлі.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері надання протипожежних послуг та претендує на участь та перемогу у закупівлі UA-2024-03-29-006101-a, то використовує своє право на оскарження ряду вимог ТД Замовника, а саме:
Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Учасник окрім іншого має надати
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення»
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178) (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» (далі - Скаржник) зазначає, що Замовник допустився порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними, порушують наші законні права та інтереси, та обмежують наше право на участь у цій закупівлі.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері надання протипожежних послуг та претендує на участь та перемогу у закупівлі UA-2024-03-29-006101-a, то використовує своє право на оскарження ряду вимог ТД Замовника, а саме:
Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Учасник окрім іншого має надати
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, з огляду на наступне:
Ми маємо Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», отриману у відповідності до Ліцензійних умов (Постанова КМУ№ 852 від 23.11.2016).
Відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення":
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
8. Під час провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний: використовувати системи та засоби протипожежного призначення, а також вироби та продукцію, яка має сертифікат відповідності, якщо вони підлягають обов’язковій сертифікації; вести журнали обліку виконаних робіт (наданих послуг) протипожежного призначення за формою згідно з додатками 5-10.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити
іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник
вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення»
Враховуючи наведене, вимоги Документації, а саме:
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення» не узгоджуються з ліцензійними умовами.
Ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча маємо ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та здатні виконувати роботи та надавати послуги, передбачені технічним завданням, оскільки не маємо та не повинні мати «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Скаржник має ліцензію, отриману у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, а тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має ліцензію на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Вимога, що встановлена Замовником у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме:
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення» є дискримінаційною для Скаржника, як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Проте зазначаємо, що окрім ліцензії на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення Скаржник має документ, якій підтверджує відповідність виконання робіт / надання послуг за кодами ДКПП 43.21, 43.29, 71.12, 80.10, 80.20 стандартам управління якістю, а саме: Сертифікати ДСТУ ISO (Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаннь. Вимоги», Сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання»), що повністю підтверджує якість послуг в тому числі і до монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації
Опис суті пункту скарги:
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852
×
-
Назва доказу:
Сертифікати ДСТУ ISO (Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаннь. Вимоги», Сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання»)
-
Опис доказу:
Сертифікати ДСТУ ISO (Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаннь. Вимоги», Сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання»)
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 - Сертифікати ISO.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 04.11.2019. №628
-
Опис доказу:
Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 04.11.2019. №628
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2- ліцензія ДСНС (наказ).pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852
-
Опис доказу:
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1- Постанова 852.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зважаючи на викладене, з метою забезпечення нашої участі у закупівлі звертаємося до Комісії та просимо зобов’язати Замовника видалити вимогу ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме: «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». У якості доказів надаємо Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 04.11.2019. №628, Сертифікати ДСТУ ISO (Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаннь. Вимоги», Сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання»). Дискримінаційні умови, що містяться в вимогах тендерної документації, порушують права та законні інтереси ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС», як учасника ринку, Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Крім того, ми є реальними учасником ринку відповідних послуг, проте через порушення Замовником частини 1 статті 5 та інших положень Закону України «Про публічні закупівлі» ми не можемо прийняти участь у закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в умови тендерної документації зважаючи на вищезазначені обґрунтування.