-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ПК-24Т_0135_ВО) Рукавиці комбіновані
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-03-29-005913-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0135_ВО) ДК 021:2015 18420000-9: Аксесуари для одягу (Рукавиці комбіновані). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 18424400-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 189 000,00 грн без ПДВ (три мільйони сто вісімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.04.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 95 670,00 грн (дев’яносто п’ять тисяч шістсот сімдесят гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 1% або 31 890.00 UAH
Протиправне відхилення пропозиції
- Протокол відхилення.docx 24.04.2024 12:07
- Скарга.pdf 24.04.2024 12:07
- Скарга.pdf.p7s 24.04.2024 12:07
- Скарга_Validation_Report.pdf 24.04.2024 12:07
- 10 Зразок сертифікату.pdf 24.04.2024 12:07
- 9 Порівняльна таблиця.pdf 24.04.2024 12:07
- sign.p7s 24.04.2024 12:08
- Рішення від 26.04.2024 № 7464.pdf 26.04.2024 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2024 № 8009.pdf 07.05.2024 13:19
- Рішення від 06.05.2024 № 8009.pdf 09.05.2024 12:14
- Пояснення по суті Скарги.pdf 29.04.2024 13:30
- Пояснення по суті Скарги.docx 29.04.2024 13:30
- Пояснення по суті Скарги.docx.asice 29.04.2024 13:30
- відхилення.docx 29.04.2024 13:30
- Протокол відхилення.docx 29.04.2024 13:30
Пункт скарги
1.1 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
1.2.Учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик відповідно вимог Додатку А.
Інших вимог до документів про відповідність документація не містить.
На виконання вказаних вимог Скаржником у складі пропозиції надано:
1. Файл «10 Зразок сертифікату.pdf», що містить у собі сертифікат якості виробника, підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання.
2. Файл «9 Порівняльна таблиця.pdf», що містить у собі порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик відповідно вимог Додатку А.
Таким чином, Скаржником виконано встановлені Замовником вимоги щодо надання документів для підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання.
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Опис доказу:
підтверджує що ТОВ «УМТК», виконано вимоги Розділу ІІ Додатку 1 до ТД, щодо підтвердження відповідность пропозиції в повному обсязі
-
Повʼязаний документ:
9 Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості
-
Опис доказу:
підтверджує що ТОВ «УМТК», виконано вимоги Розділу ІІ Додатку 1 до ТД, щодо підтвердження відповідность пропозиції в повному обсязі
-
Повʼязаний документ:
10 Зразок сертифікату.pdf
-
Скасувати рішення Замовника, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 2 -22/04/24 від 22.04.2024 р. (далі - Протокол) пропозицію Скаржника було відхилено на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей