• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24Т_0135_ВО) Рукавиці комбіновані

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-03-29-005913-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0135_ВО) ДК 021:2015 18420000-9: Аксесуари для одягу (Рукавиці комбіновані). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 18424400-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 189 000,00 грн без ПДВ (три мільйони сто вісімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.04.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 95 670,00 грн (дев’яносто п’ять тисяч шістсот сімдесят гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

3 189 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 31 890.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2024 13:57 - 05.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Протиправне відхилення пропозиції

Номер: 5211f0ef8ed04a6793078a7de1f531ab
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-29-005647-a.b1
Назва: Протиправне відхилення пропозиції
Скарга:
Замовником протиправно відхилено пропозицію, детальніше у тексті скарги, що додається.
Дата розгляду скарги: 06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.04.2024 16:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.05.2024 12:15
Автор: ТОВ "УМТК", Коновалов Антон 380952802652 uitctov@gmail.com

Пункт скарги

Номер: f3654bd442bf4e158aea246a78d7999a
Заголовок пункту скарги: ТОВ «УМТК» не погоджується з визначенням його пропозиції такою що не відповідає умовам тендерної документації та дискваліфікації як учасника.
Опис заперечення: Замовник на свій розсуд розширив перелік умов тендерної документації та підстав відхилення тендерних пропозицій учасників, чим порушив положення Закону України «Про публічні закупівлі»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Розділом ІІ Додатку 1 до ТД визначено перелік документів для підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, зокрема:

1.1 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
1.2.Учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик відповідно вимог Додатку А.

Інших вимог до документів про відповідність документація не містить.
На виконання вказаних вимог Скаржником у складі пропозиції надано:

1. Файл «10 Зразок сертифікату.pdf», що містить у собі сертифікат якості виробника, підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання.
2. Файл «9 Порівняльна таблиця.pdf», що містить у собі порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик відповідно вимог Додатку А.

Таким чином, Скаржником виконано встановлені Замовником вимоги щодо надання документів для підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника