-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція системи опалення приміщень будівлі «Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області» на вул. Липинського, 44, адміністративний будинок літ. «А-4» у м. Львові» (код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Завершена
6 249 136.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 245.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 245.68 UAH
Період оскарження:
29.03.2024 12:09 - 05.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Номер:
fb2f0be0fdbf4b018660bad5b2c6e39b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-29-004064-a.c1
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Скарга:
29 березня 2024 р. Управлінням поліції охорони у Львівській області (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету: «Реконструкція системи опалення приміщень будівлі «Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області» на вул. Липинського, 44, адміністративний будинок літ. «А-4» у м. Львові» (код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Згідно умов оголошення щодо проведення закупівлі 08 квітня 2024 р. завершився кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали 2 учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 6 107 250,00
UAH з ПДВ 6 075 960,00
UAH з ПДВ
ТОВ Виробничо-технічна фірма "Західінтерм" 6 249 136,80
UAH з ПДВ 6 105 300,00
UAH з ПДВ
По результату проведеного аукціону наша пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною.
10 квітня 2024 р. після розгляду пропозиції замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Вважаємо рішення замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Постанови 1178, а саме: тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
В протоколі уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій без номера від 10 квітня 2024 наведене обґрунтування відхилення пропозиції:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 12.04.2024 14:29
- Скарга скм ВІДХИЛЕННЯ поліція охорона.docx 12.04.2024 14:29
- sign.p7s 12.04.2024 14:29
- рішення від 16.04.2024 № 6745.pdf 16.04.2024 17:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 № 7320.pdf 25.04.2024 14:58
- рішення від 24.04.2024 № 7320.pdf 29.04.2024 13:17
- Пояснення по суті скарги.pdf 18.04.2024 12:15
- Пояснення по суті скарги.doc 18.04.2024 12:15
- 24.графік.pdf 18.04.2024 12:15
- 37.кошторис.rar 18.04.2024 12:15
- 1081_ДЦ_ЛК1_02-01-02.doc 18.04.2024 12:15
- Локальний кошторис 02-01-01.doc 18.04.2024 12:15
- Протокол УО відхилення.doc 18.04.2024 12:15
- Протокол УО відхилення.pdf 18.04.2024 12:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 15:59
Дата розгляду скарги:
24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2024 13:18
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2024 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7320 -р/пк-пз від 24.04.2024 р. Замовником було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» за процедурою закупівлі - «Реконструкція системи опалення приміщень будівлі «Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області» на вул. Липинського, 44, адміністративний будинок літ. «А-4» у м. Львові» (код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Пункт скарги
Номер:
083da20492254466b8a36080ada8a7c8
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення
Опис заперечення:
1 підстава для відхилення:
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з заведеної вище підстави.
В Додатку № 5 до тендерної документації міститься Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Згідно вимог Додатку № 5:
2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати :
2.1. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації, що включає в себе:
- договірну ціну;
- - зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальну записку;
- локальний(і) кошторис(и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом;
Примітка: Договірна ціна подається у сканованому вигляді, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються у вигляді текстового документу. Договірна ціна також подається у форматі програмного комплексу АВК-5 чи будь-якого аналогічного сумісного з АВК-5 (обов’язково).
В локальних кошторисах на придбання обладнання, устаткування та інших товарів має бути вказано найменування, тип, марка, модель, виробник цього обладнання, устаткування та інших товарів тощо. Товар не може бути виробництва російської федерації, Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран.
За таких умов, однозначно прослідковується, що вимога щодо зазначення найменування, типу, марки, моделі, виробника обладнання, устаткування та інших товарів тощо поширювалась лише на локальні кошториси на придбання обладнання, устаткування та інших товарів.
Водночас, вимог надавати інформацію про найменування, тип, марки, моделі, виробника матеріалів, виробів і комплектів врахованих в локальних кошторисах на будівельні роботи документація замовника не містила.
Проте, з невідомих нам причин, частина речення, яка в вимозі сформульована: «В локальних кошторисах на придбання обладнання, устаткування та інших товарів..» чомусь замовником при розгляді пропозицій тлумачиться: «Якщо в локальних кошторисах міститься інформація про будь-які матеріали чи вироби…»
Проте, ми переконані, що замовник вправі відхилити пропозицію лише у випадку виявлення невідповідності вимогам, які чітко і однозначно були ним прописані в умовах документації. Натомість, розширювати чи в довільний спосіб трактувати прописані в тендерній документації вимоги на етапі розгляду пропозицій законодавство Замовнику права не дає.
Просимо врахувати, що Настановою з визначення вартості будівництва для складання кошторисів на будівельні роботи і на придбання обладнання передбачено різні форми:
• в Додатку 1 до настанови - ФОРМА локального кошторису на будівельні роботи;
Найменування (Формою кошторису передбачено, що він розраховується з врахуванням вартості матеріалів, виробів і комплектів)
• в Додатку 2 до Настанови - ФОРМА локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю.
В аналогічний спосіб, і в тендерній документації замовника (в окремих прикріплених файлах) було окремо надано кошториси:
на будівельні роботи:
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 Саніторно-технічні роботи
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на Автоматика котла
на устаткування:
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-01
На виконання вимог замовника у складі нашої пропозиції було надано в стиснутій папці «кошторис.rar» документи з розрахунком договірної ціни у повній відповідності з технічною специфікацією замовника, серед яких і локальні кошториси:
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 (на Реконструкція системи опалення адміністративного будинку літ "А-4" у м. Львові. Саніторно-технічні роботи)
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на Автоматика котла "Реконструкція системи опалення приміщень будівлі " Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області на вул. Липинського.44 . адміністративний будинок літ "А-4" у м. Львові.
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-01 Придбання устаткування "Реконструкція системи опалення приміщень будівлі " Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області на вул. Липинського.44 адміністративний будинок літ "А-4" у м. Львові.
При підготовці своїх пропозиції ми обґрунтовано вважали, що лише в локальному кошторисі № 02-01-01 Придбання устаткування потрібно вказувати найменування, тип, марку, модель, виробника обладнання, устаткування.
Натомість, локальний кошторис №02-01-02, на невідповідності в якому посилається замовник є локальним кошторисом на будівельні роботи, а не кошторисом на придбання обладнання, устаткування та інших товарів. Отже, як випливає із змісту тендерної документації замовника, вимоги передбачені в примітці до п.2.1 ч.2 додатку 5 на нього не поширювались.
За таких обставин, не можна вважати обґрунтованим висновок замовника, що відсутність в найменуванні виробів зазначених в даному локальному кошторисі на роботи ( а саме, в позиції 25 Сталевий панельний радіатор з нижнім підключенням 22СV 500x1000) інформації про найменування, типу, марки, моделі, виробника є невідповідністю вимогам технічної специфікації.
2 підстава для відхилення:
В тендерній документації замовника вимоги щодо надання проекту графіку виконання робіт були викладені в пп.2.2 п.2 Додатку 5 наступним чином:
2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати :
2.1. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації, що включає в себе:
….
- проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом;
В наведеному замовником формулюванні не передбачено жодних окремих вимог щодо зазначення найменування замовника чи ідентифікатора закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги учасником надано графік виконання робіт (файл «графік.pdf» наступного змісту:
Графік складено в розрізі розділів локальних кошторисів, які і вимагалось замовником.
За таких обставин, всі вимоги, які висувалась замовником до змісту графіка учасником були виконані. Наявність найменування іншої установи та ідентифікатора закупівлі на одному листі з графіком – являє собою механічну помилку, яка жодним чином не спотворює зміст графіка і не свідчить про його невідповідність технічній специфікації.
Те , що наведена помилка не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції підтверджується попередньою практикою органу оскарження.
До прикладу, в Рішенні від 22.05.2023 № 6984 UA-2023-04-21-003179-a Комісія не погодилась з позицією замовника, що надана учасником форма «тендерна пропозиція» із зазначенням іншого Замовника не відповідає умовам тендерної документації, у зв'язку з тим, що адресована іншій юридичній особі, а отже не може бути ним розглянута. Комісія окремо зупинилась на змісті інформації, яку учасникам потрібно заповнити згідно форми "Тендерна пpoпoзицiя" і, не виявивши в ній окремих вимог щодо необхідності зазначення інформації про найменування Замовника, зробила висновок, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з заведеної вище підстави.
В Додатку № 5 до тендерної документації міститься Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Згідно вимог Додатку № 5:
2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати :
2.1. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації, що включає в себе:
- договірну ціну;
- - зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальну записку;
- локальний(і) кошторис(и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом;
Примітка: Договірна ціна подається у сканованому вигляді, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються у вигляді текстового документу. Договірна ціна також подається у форматі програмного комплексу АВК-5 чи будь-якого аналогічного сумісного з АВК-5 (обов’язково).
В локальних кошторисах на придбання обладнання, устаткування та інших товарів має бути вказано найменування, тип, марка, модель, виробник цього обладнання, устаткування та інших товарів тощо. Товар не може бути виробництва російської федерації, Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран.
За таких умов, однозначно прослідковується, що вимога щодо зазначення найменування, типу, марки, моделі, виробника обладнання, устаткування та інших товарів тощо поширювалась лише на локальні кошториси на придбання обладнання, устаткування та інших товарів.
Водночас, вимог надавати інформацію про найменування, тип, марки, моделі, виробника матеріалів, виробів і комплектів врахованих в локальних кошторисах на будівельні роботи документація замовника не містила.
Проте, з невідомих нам причин, частина речення, яка в вимозі сформульована: «В локальних кошторисах на придбання обладнання, устаткування та інших товарів..» чомусь замовником при розгляді пропозицій тлумачиться: «Якщо в локальних кошторисах міститься інформація про будь-які матеріали чи вироби…»
Проте, ми переконані, що замовник вправі відхилити пропозицію лише у випадку виявлення невідповідності вимогам, які чітко і однозначно були ним прописані в умовах документації. Натомість, розширювати чи в довільний спосіб трактувати прописані в тендерній документації вимоги на етапі розгляду пропозицій законодавство Замовнику права не дає.
Просимо врахувати, що Настановою з визначення вартості будівництва для складання кошторисів на будівельні роботи і на придбання обладнання передбачено різні форми:
• в Додатку 1 до настанови - ФОРМА локального кошторису на будівельні роботи;
Найменування (Формою кошторису передбачено, що він розраховується з врахуванням вартості матеріалів, виробів і комплектів)
• в Додатку 2 до Настанови - ФОРМА локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю.
В аналогічний спосіб, і в тендерній документації замовника (в окремих прикріплених файлах) було окремо надано кошториси:
на будівельні роботи:
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 Саніторно-технічні роботи
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на Автоматика котла
на устаткування:
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-01
На виконання вимог замовника у складі нашої пропозиції було надано в стиснутій папці «кошторис.rar» документи з розрахунком договірної ціни у повній відповідності з технічною специфікацією замовника, серед яких і локальні кошториси:
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 (на Реконструкція системи опалення адміністративного будинку літ "А-4" у м. Львові. Саніторно-технічні роботи)
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на Автоматика котла "Реконструкція системи опалення приміщень будівлі " Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області на вул. Липинського.44 . адміністративний будинок літ "А-4" у м. Львові.
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-01 Придбання устаткування "Реконструкція системи опалення приміщень будівлі " Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області на вул. Липинського.44 адміністративний будинок літ "А-4" у м. Львові.
При підготовці своїх пропозиції ми обґрунтовано вважали, що лише в локальному кошторисі № 02-01-01 Придбання устаткування потрібно вказувати найменування, тип, марку, модель, виробника обладнання, устаткування.
Натомість, локальний кошторис №02-01-02, на невідповідності в якому посилається замовник є локальним кошторисом на будівельні роботи, а не кошторисом на придбання обладнання, устаткування та інших товарів. Отже, як випливає із змісту тендерної документації замовника, вимоги передбачені в примітці до п.2.1 ч.2 додатку 5 на нього не поширювались.
За таких обставин, не можна вважати обґрунтованим висновок замовника, що відсутність в найменуванні виробів зазначених в даному локальному кошторисі на роботи ( а саме, в позиції 25 Сталевий панельний радіатор з нижнім підключенням 22СV 500x1000) інформації про найменування, типу, марки, моделі, виробника є невідповідністю вимогам технічної специфікації.
2 підстава для відхилення:
В тендерній документації замовника вимоги щодо надання проекту графіку виконання робіт були викладені в пп.2.2 п.2 Додатку 5 наступним чином:
2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати :
2.1. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації, що включає в себе:
….
- проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом;
В наведеному замовником формулюванні не передбачено жодних окремих вимог щодо зазначення найменування замовника чи ідентифікатора закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги учасником надано графік виконання робіт (файл «графік.pdf» наступного змісту:
Графік складено в розрізі розділів локальних кошторисів, які і вимагалось замовником.
За таких обставин, всі вимоги, які висувалась замовником до змісту графіка учасником були виконані. Наявність найменування іншої установи та ідентифікатора закупівлі на одному листі з графіком – являє собою механічну помилку, яка жодним чином не спотворює зміст графіка і не свідчить про його невідповідність технічній специфікації.
Те , що наведена помилка не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції підтверджується попередньою практикою органу оскарження.
До прикладу, в Рішенні від 22.05.2023 № 6984 UA-2023-04-21-003179-a Комісія не погодилась з позицією замовника, що надана учасником форма «тендерна пропозиція» із зазначенням іншого Замовника не відповідає умовам тендерної документації, у зв'язку з тим, що адресована іншій юридичній особі, а отже не може бути ним розглянута. Комісія окремо зупинилась на змісті інформації, яку учасникам потрібно заповнити згідно форми "Тендерна пpoпoзицiя" і, не виявивши в ній окремих вимог щодо необхідності зазначення інформації про найменування Замовника, зробила висновок, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1 підстава для відхилення:
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з заведеної вище підстави.
В Додатку № 5 до тендерної документації міститься Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Згідно вимог Додатку № 5:
2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати :
2.1. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації, що включає в себе:
- договірну ціну;
- - зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальну записку;
- локальний(і) кошторис(и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом;
Примітка: Договірна ціна подається у сканованому вигляді, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються у вигляді текстового документу. Договірна ціна також подається у форматі програмного комплексу АВК-5 чи будь-якого аналогічного сумісного з АВК-5 (обов’язково).
В локальних кошторисах на придбання обладнання, устаткування та інших товарів має бути вказано найменування, тип, марка, модель, виробник цього обладнання, устаткування та інших товарів тощо. Товар не може бути виробництва російської федерації, Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран.
За таких умов, однозначно прослідковується, що вимога щодо зазначення найменування, типу, марки, моделі, виробника обладнання, устаткування та інших товарів тощо поширювалась лише на локальні кошториси на придбання обладнання, устаткування та інших товарів.
Водночас, вимог надавати інформацію про найменування, тип, марки, моделі, виробника матеріалів, виробів і комплектів врахованих в локальних кошторисах на будівельні роботи документація замовника не містила.
Проте, з невідомих нам причин, частина речення, яка в вимозі сформульована: «В локальних кошторисах на придбання обладнання, устаткування та інших товарів..» чомусь замовником при розгляді пропозицій тлумачиться: «Якщо в локальних кошторисах міститься інформація про будь-які матеріали чи вироби…»
Проте, ми переконані, що замовник вправі відхилити пропозицію лише у випадку виявлення невідповідності вимогам, які чітко і однозначно були ним прописані в умовах документації. Натомість, розширювати чи в довільний спосіб трактувати прописані в тендерній документації вимоги на етапі розгляду пропозицій законодавство Замовнику права не дає.
Просимо врахувати, що Настановою з визначення вартості будівництва для складання кошторисів на будівельні роботи і на придбання обладнання передбачено різні форми:
• в Додатку 1 до настанови - ФОРМА локального кошторису на будівельні роботи;
Найменування (Формою кошторису передбачено, що він розраховується з врахуванням вартості матеріалів, виробів і комплектів)
• в Додатку 2 до Настанови - ФОРМА локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю.
В аналогічний спосіб, і в тендерній документації замовника (в окремих прикріплених файлах) було окремо надано кошториси:
на будівельні роботи:
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 Саніторно-технічні роботи
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на Автоматика котла
на устаткування:
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-01
На виконання вимог замовника у складі нашої пропозиції було надано в стиснутій папці «кошторис.rar» документи з розрахунком договірної ціни у повній відповідності з технічною специфікацією замовника, серед яких і локальні кошториси:
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 (на Реконструкція системи опалення адміністративного будинку літ "А-4" у м. Львові. Саніторно-технічні роботи)
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на Автоматика котла "Реконструкція системи опалення приміщень будівлі " Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області на вул. Липинського.44 . адміністративний будинок літ "А-4" у м. Львові.
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-01 Придбання устаткування "Реконструкція системи опалення приміщень будівлі " Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області на вул. Липинського.44 адміністративний будинок літ "А-4" у м. Львові.
При підготовці своїх пропозиції ми обґрунтовано вважали, що лише в локальному кошторисі № 02-01-01 Придбання устаткування потрібно вказувати найменування, тип, марку, модель, виробника обладнання, устаткування.
Натомість, локальний кошторис №02-01-02, на невідповідності в якому посилається замовник є локальним кошторисом на будівельні роботи, а не кошторисом на придбання обладнання, устаткування та інших товарів. Отже, як випливає із змісту тендерної документації замовника, вимоги передбачені в примітці до п.2.1 ч.2 додатку 5 на нього не поширювались.
За таких обставин, не можна вважати обґрунтованим висновок замовника, що відсутність в найменуванні виробів зазначених в даному локальному кошторисі на роботи ( а саме, в позиції 25 Сталевий панельний радіатор з нижнім підключенням 22СV 500x1000) інформації про найменування, типу, марки, моделі, виробника є невідповідністю вимогам технічної специфікації.
2 підстава для відхилення:
В тендерній документації замовника вимоги щодо надання проекту графіку виконання робіт були викладені в пп.2.2 п.2 Додатку 5 наступним чином:
2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати :
2.1. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації, що включає в себе:
….
- проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом;
В наведеному замовником формулюванні не передбачено жодних окремих вимог щодо зазначення найменування замовника чи ідентифікатора закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги учасником надано графік виконання робіт (файл «графік.pdf» наступного змісту:
Графік складено в розрізі розділів локальних кошторисів, які і вимагалось замовником.
За таких обставин, всі вимоги, які висувалась замовником до змісту графіка учасником були виконані. Наявність найменування іншої установи та ідентифікатора закупівлі на одному листі з графіком – являє собою механічну помилку, яка жодним чином не спотворює зміст графіка і не свідчить про його невідповідність технічній специфікації.
Те , що наведена помилка не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції підтверджується попередньою практикою органу оскарження.
До прикладу, в Рішенні від 22.05.2023 № 6984 UA-2023-04-21-003179-a Комісія не погодилась з позицією замовника, що надана учасником форма «тендерна пропозиція» із зазначенням іншого Замовника не відповідає умовам тендерної документації, у зв'язку з тим, що адресована іншій юридичній особі, а отже не може бути ним розглянута. Комісія окремо зупинилась на змісті інформації, яку учасникам потрібно заповнити згідно форми "Тендерна пpoпoзицiя" і, не виявивши в ній окремих вимог щодо необхідності зазначення інформації про найменування Замовника, зробила висновок, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
За таких умов, посилання замовника на те, що наша пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є безпідставним.
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з заведеної вище підстави.
В Додатку № 5 до тендерної документації міститься Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Згідно вимог Додатку № 5:
2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати :
2.1. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації, що включає в себе:
- договірну ціну;
- - зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальну записку;
- локальний(і) кошторис(и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом;
Примітка: Договірна ціна подається у сканованому вигляді, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються у вигляді текстового документу. Договірна ціна також подається у форматі програмного комплексу АВК-5 чи будь-якого аналогічного сумісного з АВК-5 (обов’язково).
В локальних кошторисах на придбання обладнання, устаткування та інших товарів має бути вказано найменування, тип, марка, модель, виробник цього обладнання, устаткування та інших товарів тощо. Товар не може бути виробництва російської федерації, Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран.
За таких умов, однозначно прослідковується, що вимога щодо зазначення найменування, типу, марки, моделі, виробника обладнання, устаткування та інших товарів тощо поширювалась лише на локальні кошториси на придбання обладнання, устаткування та інших товарів.
Водночас, вимог надавати інформацію про найменування, тип, марки, моделі, виробника матеріалів, виробів і комплектів врахованих в локальних кошторисах на будівельні роботи документація замовника не містила.
Проте, з невідомих нам причин, частина речення, яка в вимозі сформульована: «В локальних кошторисах на придбання обладнання, устаткування та інших товарів..» чомусь замовником при розгляді пропозицій тлумачиться: «Якщо в локальних кошторисах міститься інформація про будь-які матеріали чи вироби…»
Проте, ми переконані, що замовник вправі відхилити пропозицію лише у випадку виявлення невідповідності вимогам, які чітко і однозначно були ним прописані в умовах документації. Натомість, розширювати чи в довільний спосіб трактувати прописані в тендерній документації вимоги на етапі розгляду пропозицій законодавство Замовнику права не дає.
Просимо врахувати, що Настановою з визначення вартості будівництва для складання кошторисів на будівельні роботи і на придбання обладнання передбачено різні форми:
• в Додатку 1 до настанови - ФОРМА локального кошторису на будівельні роботи;
Найменування (Формою кошторису передбачено, що він розраховується з врахуванням вартості матеріалів, виробів і комплектів)
• в Додатку 2 до Настанови - ФОРМА локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю.
В аналогічний спосіб, і в тендерній документації замовника (в окремих прикріплених файлах) було окремо надано кошториси:
на будівельні роботи:
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 Саніторно-технічні роботи
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на Автоматика котла
на устаткування:
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-01
На виконання вимог замовника у складі нашої пропозиції було надано в стиснутій папці «кошторис.rar» документи з розрахунком договірної ціни у повній відповідності з технічною специфікацією замовника, серед яких і локальні кошториси:
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 (на Реконструкція системи опалення адміністративного будинку літ "А-4" у м. Львові. Саніторно-технічні роботи)
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на Автоматика котла "Реконструкція системи опалення приміщень будівлі " Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області на вул. Липинського.44 . адміністративний будинок літ "А-4" у м. Львові.
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-01 Придбання устаткування "Реконструкція системи опалення приміщень будівлі " Національна поліція України Управління поліції охорони у Львівській області на вул. Липинського.44 адміністративний будинок літ "А-4" у м. Львові.
При підготовці своїх пропозиції ми обґрунтовано вважали, що лише в локальному кошторисі № 02-01-01 Придбання устаткування потрібно вказувати найменування, тип, марку, модель, виробника обладнання, устаткування.
Натомість, локальний кошторис №02-01-02, на невідповідності в якому посилається замовник є локальним кошторисом на будівельні роботи, а не кошторисом на придбання обладнання, устаткування та інших товарів. Отже, як випливає із змісту тендерної документації замовника, вимоги передбачені в примітці до п.2.1 ч.2 додатку 5 на нього не поширювались.
За таких обставин, не можна вважати обґрунтованим висновок замовника, що відсутність в найменуванні виробів зазначених в даному локальному кошторисі на роботи ( а саме, в позиції 25 Сталевий панельний радіатор з нижнім підключенням 22СV 500x1000) інформації про найменування, типу, марки, моделі, виробника є невідповідністю вимогам технічної специфікації.
2 підстава для відхилення:
В тендерній документації замовника вимоги щодо надання проекту графіку виконання робіт були викладені в пп.2.2 п.2 Додатку 5 наступним чином:
2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати :
2.1. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації, що включає в себе:
….
- проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом;
В наведеному замовником формулюванні не передбачено жодних окремих вимог щодо зазначення найменування замовника чи ідентифікатора закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги учасником надано графік виконання робіт (файл «графік.pdf» наступного змісту:
Графік складено в розрізі розділів локальних кошторисів, які і вимагалось замовником.
За таких обставин, всі вимоги, які висувалась замовником до змісту графіка учасником були виконані. Наявність найменування іншої установи та ідентифікатора закупівлі на одному листі з графіком – являє собою механічну помилку, яка жодним чином не спотворює зміст графіка і не свідчить про його невідповідність технічній специфікації.
Те , що наведена помилка не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції підтверджується попередньою практикою органу оскарження.
До прикладу, в Рішенні від 22.05.2023 № 6984 UA-2023-04-21-003179-a Комісія не погодилась з позицією замовника, що надана учасником форма «тендерна пропозиція» із зазначенням іншого Замовника не відповідає умовам тендерної документації, у зв'язку з тим, що адресована іншій юридичній особі, а отже не може бути ним розглянута. Комісія окремо зупинилась на змісті інформації, яку учасникам потрібно заповнити згідно форми "Тендерна пpoпoзицiя" і, не виявивши в ній окремих вимог щодо необхідності зазначення інформації про найменування Замовника, зробила висновок, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
За таких умов, посилання замовника на те, що наша пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є безпідставним.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів".