-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
819 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 096.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 096.30 UAH
Період оскарження:
29.03.2024 15:43 - 04.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
f42859cc3cae45ca990a4b16aaeb6f5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-29-003824-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a) ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 29.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
11.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 60 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів; На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди. Надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технічний паспорт на обладнання Теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0 зазначене у довідці.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним критеріям предмету закупівлі в цій частині.
2) Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідної для надання послуг згідно умов тендерної документації . На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи:надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір оренди, у разі користування на підставі оренди.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Договір №12 від 26.01.2018 р. у якому відсутні акти-приймання передачі до обладнання зазначеного у Специфікації № 1 та № 2 до Договору, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-29-003824-a ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 (31).doc 16.04.2024 15:00
- Додаток 1 ЗМІНИ.docx 16.04.2024 15:00
- Довідка обладнання піч.pdf 16.04.2024 15:00
- Додаток 5 (1) (1).docx 16.04.2024 15:00
- Додаток 3 ЗМІНИ.docx 16.04.2024 15:00
- ПР 60 відходи категорії В.pdf 16.04.2024 15:00
- Додаток 4 ЗМІНИ.docx 16.04.2024 15:00
- скарга до АМКУ.PDF 16.04.2024 15:00
- ТД біовідходи (2).docx 16.04.2024 15:00
- sign.p7s 16.04.2024 15:00
- рішення від 18.04.2024 № 6899.pdf 18.04.2024 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2024 № 7411.pdf 26.04.2024 13:22
- рішення від 25.04.2024 № 7411.pdf 30.04.2024 11:49
- ПР 70відміна АМКУ.pdf 29.04.2024 11:10
- ПР 70відміна АМКУ.pdf 29.04.2024 11:28
- ПР 70відміна АМКУ.pdf 30.04.2024 15:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 15:30
Дата розгляду скарги:
25.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.04.2024 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2024 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування рішення про переможця
Пункт скарги
Номер:
496d490140974c39b86ff9cfcef7acda
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Опис заперечення:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a) ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 29.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
11.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 60 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів; На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди. Надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технічний паспорт на обладнання Теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0 зазначене у довідці.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним критеріям предмету закупівлі в цій частині.
2) Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідної для надання послуг згідно умов тендерної документації . На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи:надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір оренди, у разі користування на підставі оренди.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Договір №12 від 26.01.2018 р. у якому відсутні акти-приймання передачі до обладнання зазначеного у Специфікації № 1 та № 2 до Договору, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-29-003824-a ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Закупівлю було оголошено: 29.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
11.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 60 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів; На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди. Надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технічний паспорт на обладнання Теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0 зазначене у довідці.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним критеріям предмету закупівлі в цій частині.
2) Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідної для надання послуг згідно умов тендерної документації . На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи:надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір оренди, у разі користування на підставі оренди.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Договір №12 від 26.01.2018 р. у якому відсутні акти-приймання передачі до обладнання зазначеного у Специфікації № 1 та № 2 до Договору, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-29-003824-a ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a) ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 29.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
11.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 60 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів; На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди. Надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технічний паспорт на обладнання Теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0 зазначене у довідці.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним критеріям предмету закупівлі в цій частині.
2) Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідної для надання послуг згідно умов тендерної документації . На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи:надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір оренди, у разі користування на підставі оренди.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Договір №12 від 26.01.2018 р. у якому відсутні акти-приймання передачі до обладнання зазначеного у Специфікації № 1 та № 2 до Договору, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-29-003824-a ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Закупівлю було оголошено: 29.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
11.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 60 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів; На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди. Надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технічний паспорт на обладнання Теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0 зазначене у довідці.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним критеріям предмету закупівлі в цій частині.
2) Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідної для надання послуг згідно умов тендерної документації . На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи:надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір оренди, у разі користування на підставі оренди.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Договір №12 від 26.01.2018 р. у якому відсутні акти-приймання передачі до обладнання зазначеного у Специфікації № 1 та № 2 до Договору, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-29-003824-a ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a) ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Закупівлю було оголошено: 29.03.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 11.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 60 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів; На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди. Надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності. Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технічний паспорт на обладнання Теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0 зазначене у довідці. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним критеріям предмету закупівлі в цій частині. 2) Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідної для надання послуг згідно умов тендерної документації . На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи:надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; договір оренди, у разі користування на підставі оренди. Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Договір №12 від 26.01.2018 р. у якому відсутні акти-приймання передачі до обладнання зазначеного у Специфікації № 1 та № 2 до Договору, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-29-003824-a ID у PROZORRO 89cb7d1b44114967949cb5dab41a70f2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-003824-a ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».