• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7)).

Завершена

778 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 789.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2024 11:37 - 03.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: 0edec8463bbc43c3b02787ce807d9ab2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-29-003468-a.b1
Назва: СКАРГА
Скарга:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2024 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.04.2024 15:15
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2024 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7425-р/пк-пз від 25.04.2024 р. виконано, а саме: рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7))" скасовано протоколом №209 від 15.05.2024.
Автор: ФОП ЯРМАК ІННА ВОЛОДИМИРІВНА, Ярмак Інна 380632323549 jarmak-in@meta.ua

Пункт скарги

Номер: f3041d43558647b790e9027fc30c4dee
Заголовок пункту скарги: Замовник визначив переможця закупівлі та повідомив про намір укласти договір з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Опис заперечення: 29 березня 2024 року Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" (далі по тексту — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7)). (далі по тексту – Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 08 квітня 2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
№ з /п Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
1 ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" 42786748 681 720,00
681 720,00

2 ФОП ЯРМАК ІННА ВОЛОДИМИРІВНА 2334918625 772 982,00
772 982,00
За результатами оцінки електронною системою закупівель тендерна пропозиція ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" визначена найбільш економічно вигідною.
12 квітня 2024 року за результатами розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" (далі по тексту – Учасник) було встановлено, що подана тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та додатками до неї, у тому числі щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника, на підставі чого уповноваженою особою було прийнято рішення визначити його переможцем та повідомити про намір укласти договір. Цього ж дня в електронній системі закупівель «Prozorro» Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" та завантажено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 181 від 12 квітня 2024 року (далі по тексту - Протокол).
Фізична особа-підприємець Ярмак Інна Володимирівна (далі – Скаржник) вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 59 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) зі скаргою з огляду на таке:
Питання 1 вищезазначеного Протоколу містить інформацію, що згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її тендерній документації у Замовника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та додатками до неї, у тому числі щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Фізична особа-підприємець Ярмак Інна Володимирівна із зазначеним рішення не погоджується та свою позицію обґрунтовує наступним. В порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник визначив Учасника переможцем, проте учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та його пропозиція повинна була бути відхилена.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Абзацом 3 підпункту 1.8.1 пункту 1.7. частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що з метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць).
Останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції є лютий 2024 року та березень 2024 року.
Учасник у складі тендерної пропозиції з метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінсекції та дератизації потужності (приміщень) надав серед інших документів, зокрема акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №502/02 від 05.02.2024, в якому відсутня інформація, в яких саме приміщеннях здійснюються роботи з дезінсекції та дератизації. Тобто не підтверджено, що вищезазначені роботи (у лютому 2024 році) проводилися в приміщенні, інформація щодо якої надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, а саме: потужності розташованої по вул. Деповська, 127, м. Люботин, Харківська область, 62433 інформація щодо якої надана Учасником в Інформаційній довідці про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою Вих.№239-2024 від 05.04.2024.
Отже, Учасник не виконав вимогу Тендерної документації, не підтвердив дотримання вимог щодо періодичної дезінсекції та дератизації потужності за лютий 2024 року, зазначеної у інформаційній довідці про потужності, та не виправив невідповідність протягом 24 годин, у зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена Замовником на підставі того, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши Учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Ярмак Інни Володимирівни.
Докази:
На підтвердження зазначеного надаються:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 181 від 12 квітня 2024 року.
2. Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою Вих.№239-2024 від 05.04.2024.
3. Акти здачі-приймання робіт (надання послуг) №502/02 від 05.02.2024.

Абзацом 3 підпункту 1.8.1 пункту 1.7. частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що з метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць).
Замовником 10 квітня 2024 в електронній системі була оприлюднена Вимога про усунення невідповідностей, відповідно до якої Учасник повинен надати: Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності та акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав акти здачі-приймання робіт (надання послуг) № 501/15 від 05.01.2024, №502/02 від 05.02.2024, №403/02 від 04.03.2024, №502/04 від 05.04.2024, які не містять інформації про проведення робіт з дезінфекції потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності (а саме: потужності розташованої по вул. Деповська, 127, м. Люботин, Харківська область, 62433 інформація щодо якої надана Учасником в Інформаційній довідці про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою Вих.№239-2024 від 05.04.2024), за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць).
Отже, Учасник не виконав вимогу Тендерної документації, не підтвердив дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції потужності, зазначеної у інформаційній довідці про потужності, та не виправив невідповідність протягом 24 годин, у зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена Замовником на підставі того, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши Учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Ярмак Інни Володимирівни.

Докази:
На підтвердження зазначеного надаються:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 181 від 12 квітня 2024 року.
2. Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою Вих.№239-2024 від 05.04.2024.
3. Договір надання послуг/виконання робіт № 6000 від 04.01.2024 року.
4. Акти здачі-приймання робіт (надання послуг) № 501/15 від 05.01.2024, №502/02 від 05.02.2024, №403/02 від 04.03.2024, №502/04 від 05.04.2024.

Так, абзацом 2 підпункту 1.8.1 пункту 1.7. частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що з метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, чинний протягом строку поставки предмету закупівлі.
Замовником 10 квітня 2024 в електронній системі була оприлюднена Вимога про усунення невідповідностей, відповідно до якої Учасник повинен надати: Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності та акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Учасник у складі тендерної пропозиції надав договір надання послуг/виконання робіт № 6000 від 04.01.2024, в якому відсутня інформація щодо здійснення робіт з дезінфекції потужності (приміщень). Тобто Учасником не підтверджено дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції потужності, інформація щодо якої надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, а саме: потужності розташованої по вул. Деповська, 127, м. Люботин, Харківська область, 62433 інформація щодо якої надана Учасником в Інформаційній довідці про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою Вих.№239-2024 від 05.04.2024. Також жоден інший документ тендерної пропозиції Учасника не містить підтвердження здійснення робіт з дезінфекції потужності.
Отже, Учасник не виконав вимогу Тендерної документації, не підтвердив дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції потужності, зазначеної у інформаційній довідці про потужності, та не виправив невідповідність протягом 24 годин, у зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена Замовником на підставі того, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши Учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Ярмак Інни Володимирівни.
Докази:
На підтвердження зазначеного надаються:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 181 від 12 квітня 2024 року.
2. Договір надання послуг/виконання робіт № 6000 від 04.01.2024 року.
3. Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою Вих.№239-2024 від 05.04.2024.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 7767d6dfd45949dfb25cf028facd9502
Заголовок пункту скарги: Замовник визначив переможця закупівлі та повідомив про намір укласти договір з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Опис заперечення: В порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник визначив Учасника переможцем, проте учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та його пропозиція повинна була бути відхилена.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: Пунктом 2.5. частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації:
У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі:
1) документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації):
- для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
1) документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. (*Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати).
З документів тендерної пропозиції Учасника вбачається, що Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі.
Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі надав Інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою Вих.№241-2024 від 05.04.2024, в якій міститься інформація про наявність у Учасника водія автотранспортних засобів Худокормова Романа Володимировича та надав його, яка містить інформацію, що Худокормов Роман Володимирович був прийнятий на роботу ТОВ «Люботинський пекар» від 01.12.2021р. (наказ № 16 від 30.11.2021р.). А отже, не є працівником Учасника. Договір №21/11-2 від 26 листопада 2021 року, наданий Учасником, не підтверджує трудових відносин останнього з водієм автотранспортних засобів Худокормовим Романом Володимировичем, у спосіб визначений пунктом 2.5. частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації.
Отже, Учасник не виконав вимогу Тендерної документації, не надав документ, що підтверджує трудові відносини між ним та Худокормовим Романом Володимировичем, який буде залучений до постачання та обігу предмету закупівлі, та не виправив невідповідність протягом 24 годин, у зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена Замовником на підставі того, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши Учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Ярмак Інни Володимирівни.

Докази:
На підтвердження зазначеного надаються:
1. Інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою Вих.№241-2024 від 05.04.2024
2. Трудова книжка Худокормова Романа Володимировича.
3. Договір №21/11-2 від 26 листопада 2021 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 47d81ef0259840d9abc49d7977f581a3
Заголовок пункту скарги: Замовник визначив переможця закупівлі та повідомив про намір укласти договір з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Опис заперечення: В порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник акцептував тендерну пропозицію переможця, проте його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Абзацом 8 пункту 1 розділу ІХ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації передбачено надання учасником листа-згоди з проектом договору про закупівлю, наведеному у Додатку № 5 до Тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-згоду з проектом договору про закупівлю, наведеному у Додатку №5 до Тендерної документації.
Отже, Учасник не виконав вимогу Тендерної документації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена Замовником.
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши Учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Ярмак Інни Володимирівни.
Абзацом 3 пункту 4 розділу ІІІ. Інформація про предмет процедури закупівлі Тендерної документації передбачено, кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку, про що учасник складає відповідну довідку.
Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку на підтвердження, що кожна партія товару супроводжуватиметься документом, який підтверджує його якість та безпеку.
Отже, Учасник не виконав вимогу Тендерної документації та не надав відповідну довідку, у зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена Замовником.
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши Учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Ярмак Інни Володимирівни.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір