-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Рентгенівська плівка
Торги не відбулися
1 566 955.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 835.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 835.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2018 16:38 - 14.03.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
5cd19f67c489488382055fe53ca7929e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-01-001953-c.b3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- оплата за подання скарги.pdf 15.05.2018 14:44
- Скарга ТОВ Техмед Кардіо.pdf 15.05.2018 14:44
- Рішення від 18.05.2018 № 4699.pdf 18.05.2018 19:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2018 № 5379.pdf 06.06.2018 11:48
- Рішення від 05.06.2018 № 5379.pdf 08.06.2018 18:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2018 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.06.2018 18:01
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2018 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ прийнято замовником до виконання.
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушень під час проведення процедури закупівлі
Номер:
c747d3ea30684a03a20a54363e26a0c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-01-001953-c.c2
Назва:
Скарга щодо порушень під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Додаємо скаргу щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі разом з супровідними матеріалами у вигляді файлів формату pdf.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМК_ДОЗ_ЗМР_UA-2018-03-01-001953-с.PDF 06.04.2018 19:25
- оплата за подання скарги.PDF 06.04.2018 19:25
- Рішення від 12.04.2018 № 3388+лист Замовнику.pdf 12.04.2018 22:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2018 № 4040.pdf 02.05.2018 16:27
- Рішення від 27.04.2018 № 4040.pdf 04.05.2018 20:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2018 19:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.05.2018 20:48
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2018 10:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ прийняте до виконання замовником (протокол №28 від 05.05.2018)
Вимога
Є відповідь
Необґрунтоване відхилення пропозиції
Номер:
2171a8eef20d457f910c65ed8b07a481
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-01-001953-c.a1
Назва:
Необґрунтоване відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації (далі – ТД) вимагається довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
- реквізити (адреса (юридична та поштова), телефон, телефон для контактів, е-mail);
- керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів);
- реквізити банку/банків (назва, МФО), в якому/яких обслуговується учасник та номер/номери розрахункового рахунку/рахунків.
Відзначимо, що Законом України «Про публічні закупівлі», іншими нормативно-правовими актами в сфері публічних закупівель, а так само і стандартною тендерною документацією не передбачено обов’язковості надання вищезгаданих відомостей у будь-який спосіб (в т.ч., у формі довідки), а відтак відсутня і певна форма подачі таких відомостей, що власне і підтверджується самою умовою п. 3.1 – «довідка, складена у довільній формі».
Довільна форма передбачає спосіб оформлення та викладення відповідних відомостей/інформації на власний розсуд особи, яка такі відомості/інформацію надає. Відповідно, назва документу, в якому такі відомості подаються, структура як самого документу, так і тексту, що в ньому містяться, викладаються у формі та у спосіб, обраний самим надавачем такої інформації.
ТД не містить жодної вимоги щодо назви Довідки, передбаченої п. п. 3.1 Додатку № 1, а так само щодо її оформлення. Пункт 3.1 містить лише перелік інформації (відомостей), яка повинна бути висвітлена (відображена) в такі Довідці.
В складі нашої пропозиції є файл "5 дов пидпис_паспорт_код.PDF", в складі якого є Довідка щодо повноваження підпису тендерної пропозиції та правомочність на укладання та підпис договору на закупівлю.
Зазначена Довідка викладена на фірмовому бланку підприємства, який містить усі необхідні відомості про підприємство:
- реквізити (адреса (юридична та поштова), телефон, телефон для контактів, е-mail): 50000, м. Кривий Ріг, пр. Поштовий, 77; тел. (056) 404-42-16, (0564) 64-24-14; e-mail: anis2017@ukr.net
- реквізити банку (назва, МФО), в якому обслуговується наше підприємство, та номер розрахункового рахунку: р/р 2600803935501 в ПАТ „УкрСиббанк” м. Київ, МФО 351005.
В тексті самої ж довідки не двозначно висвітлена інформація про керівництво, уповноважене підписувати договір – директор Ганін Анатолій Борисович.
В той же час згідно п. 1 розділу 3 ТД допущені учасниками формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції, не призводять до відхилення пропозицій, а саме:
- русизми, граматичні помилки, технічні помилки та описки, відсутність нумерації сторінок;
- якщо інформація, подана Учасником у складі тендерної пропозиції, міститься не в окремому документі, а в складі інших документів тендерної пропозиції такого Учасника;
- окремі документи/їх частини в складі тендерної пропозиції складені російською мовою без перекладу на українську мову.
Зважаючи на викладене вище, враховуючи, що наявна в складі нашої тендерної пропозиції Довідка щодо повноваження підпису тендерної пропозиції та правомочність на укладання та підпис договору на закупівлю містить усю необхідну інформацію у повному обсязі, як вимагається п. 3.1 Додатку № 1, відсутні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, таким чином, рішення про відхилення нашої пропозиції, опосередковане Протоколом № 17 від 23.03.2018р., не можна вважати обґрунтованим та правомірним.
При цьому, щиро сподіваємось, що хибний висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто технічний характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор, що не стане на заваді перегляду вищезгаданого рішення про відхилення нашої пропозиції й проведення процедури закупівлі у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та дозволить здійснити закупівлю необхідного товару без обтяження цього процесу зайвими процедурами оскарження.
Враховуючи викладене вище, просимо скасувати зазначене рішення про відхилення нашої пропозиції, здійснити її повторний розгляд та оцінку у повній відповідності до вимог чинного законодавства та закінчити дану процедуру закупівлі на принципах об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності, тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо_необгрунтованост_в_дхилення.pdf 27.03.2018 14:05
- Відповідь на звернення 28.03.2018 17:01
Дата подачі:
27.03.2018 14:05
Вирішення:
Відповідь на звернення у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Не задоволено