• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами код згідно ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами).

Завершена

648 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 240.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2024 15:16 - 02.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 98d102b448be4bf9be478d36c58e367c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-28-007637-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO e41340eadcf14aae9ddb5aa3e17ed6e3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-28-007637-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами код згідно ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами). Закупівлю було оголошено: 28.03.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 17.04.2024 р. згідно протокольного рішення № 1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до п.11 ч.5 Розділу ІІІ до Тендерної документації вимагалося «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.» Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.» – видана безпосередньо учаснику. Звертаємо увагу, що відповідно до ч.7 Розділу ІІІ до Тендерної документації можливість залучення субпідрядника до надання послуг не передбачено. Частинами 1, 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, вимога тендерної документації щодо наявності Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.», не є кваліфікаційним критерієм та відноситься до технічних вимог. Згідно абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Із змісту вказаного положення Закону вбачається, що учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців виключно для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Таким чином, у ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС були відсутні правові підстави для залучення субпідрядника/співвиконавця з метою забезпечення відповідності технічній вимозі тендерної документації. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.04.2024 17:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.05.2024 16:52
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: c5b0aba388dd4093b77c72a2bf736a77
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO e41340eadcf14aae9ddb5aa3e17ed6e3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-28-007637-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами код згідно ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 28.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
17.04.2024 р. згідно протокольного рішення № 1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.11 ч.5 Розділу ІІІ до Тендерної документації вимагалося «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.»

Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.» – видана безпосередньо учаснику.

Звертаємо увагу, що відповідно до ч.7 Розділу ІІІ до Тендерної документації можливість залучення субпідрядника до надання послуг не передбачено.
Частинами 1, 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Отже, вимога тендерної документації щодо наявності Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.», не є кваліфікаційним критерієм та відноситься до технічних вимог.

Згідно абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Із змісту вказаного положення Закону вбачається, що учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців виключно для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.

Таким чином, у ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС були відсутні правові підстави для залучення субпідрядника/співвиконавця з метою забезпечення відповідності технічній вимозі тендерної документації.

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO e41340eadcf14aae9ddb5aa3e17ed6e3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-28-007637-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами код згідно ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 28.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
17.04.2024 р. згідно протокольного рішення № 1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.11 ч.5 Розділу ІІІ до Тендерної документації вимагалося «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.»

Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.» – видана безпосередньо учаснику.

Звертаємо увагу, що відповідно до ч.7 Розділу ІІІ до Тендерної документації можливість залучення субпідрядника до надання послуг не передбачено.
Частинами 1, 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Отже, вимога тендерної документації щодо наявності Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.», не є кваліфікаційним критерієм та відноситься до технічних вимог.

Згідно абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Із змісту вказаного положення Закону вбачається, що учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців виключно для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.

Таким чином, у ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС були відсутні правові підстави для залучення субпідрядника/співвиконавця з метою забезпечення відповідності технічній вимозі тендерної документації.

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір