-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення гістологічних досліджень біопсійного та операційного матеріалів
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 376 робочих днів
345 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 450.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2024 09:59 - 05.04.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
c8cd6ed8f87e49559ad2726ae3a3a222
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-28-001498-a.b2
Назва:
Скарга на протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- пояснення ліцензія.docx.p7s.zip 09.05.2024 13:35
- Ліцензія на медпрактику — копия.jpg 09.05.2024 13:35
- Скарга.docx.p7s.zip 09.05.2024 13:35
- Витяг з ліцензійного рєєстру — копия.jpg 09.05.2024 13:35
- пояснення реєстр 2.docx.p7s.zip 09.05.2024 13:35
- Витяг відомості з ліцензійного реєстру — копия.pdf 09.05.2024 13:35
- протокол 208.pdf 09.05.2024 13:35
- пояснення реєстр.docx.p7s.zip 09.05.2024 13:35
- sign.p7s 09.05.2024 13:35
- рішення від 13.05.2024 №8369.pdf 13.05.2024 18:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 №8906.pdf 22.05.2024 11:46
- рішення від 21.05.2024 №8906.pdf 23.05.2024 18:36
- Пояснення.docx 15.05.2024 14:40
- Пояснення по суті.pdf 15.05.2024 14:40
- Інформація з ЕСОЗ.jpg 15.05.2024 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.05.2024 17:22
Дата розгляду скарги:
21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2024 18:47
Дата прийняття рішення по скарзі:
23.05.2024 18:37
Пункт скарги
Номер:
92b5d6af8cbacd75470a67bf87d477e5
Заголовок пункту скарги:
Замовником прийнято безпідставне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ"(протокол №208 від 06.05.2024)
Опис заперечення:
28.03.2024 року Комунальним некомерційним підприємством «Борщівська міська лікарня» Борщівської міської ради Тернопільської області (далі – Замовник) оприлюднено Оголошення про закупівлю: UA-2024-01-18-014576-a за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 85140000-2 – Послуги у сфері охорони здоров’я різні» Послуги з проведення гістологічних досліджень біопсійного та операційного матеріалів».
До участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю подано 2 (дві) тендерні пропозиції:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" (далі – Скаржник, ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ")
• КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА¬НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
За підсумками аукціону, який відбувся 09.10.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ".
За результатами розгляду уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію Скаржника (протокол №208 від 06.05.2024), по наступній підставі,- тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації і не може бути усунена учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і посмлуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (учасником не було усунено невідповідність).
Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, що пояснюється наступним.
На виконання вимоги щодо усунення надуманих Замовником невідповідностей, ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" завантажено до електронної системи закупівель відповідні документи та пояснення – файли «Витяг відомості з ліцензійного реєстру — копия», «Витяг з ліцензійного рєєстру — копия», «Ліцензія на медпрактику — копия», «пояснення ліцензія.docx.p7s», «пояснення реєстр 2.docx.p7s», «пояснення реєстр.docx.p7s». Тобто, Скаржником в повній мірі виконано вимоги Замовника щодо усунення невідповідностей.
До участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю подано 2 (дві) тендерні пропозиції:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" (далі – Скаржник, ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ")
• КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА¬НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
За підсумками аукціону, який відбувся 09.10.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ".
За результатами розгляду уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію Скаржника (протокол №208 від 06.05.2024), по наступній підставі,- тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації і не може бути усунена учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і посмлуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (учасником не було усунено невідповідність).
Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, що пояснюється наступним.
На виконання вимоги щодо усунення надуманих Замовником невідповідностей, ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" завантажено до електронної системи закупівель відповідні документи та пояснення – файли «Витяг відомості з ліцензійного реєстру — копия», «Витяг з ліцензійного рєєстру — копия», «Ліцензія на медпрактику — копия», «пояснення ліцензія.docx.p7s», «пояснення реєстр 2.docx.p7s», «пояснення реєстр.docx.p7s». Тобто, Скаржником в повній мірі виконано вимоги Замовника щодо усунення невідповідностей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Щодо другої підстави для відхилення повідомляємо наступне. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерною документацією НЕ ВСТАНОВЛЕНО умов/вимог щодо надання інформації про реєстрацію в Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я, а тому Замовник не може розміщувати повідомлення про усунення невідповідностей із вимогою про надання документів та/або інформації, які він не вимагав надати згідно умов тендерній документації.
Однак, на виконання вимоги щодо усунення невідповідностей Скаржником документально підтверджено інформацію про реєстрацію в Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (документи додаються).
Зазначаємо, що ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» в повній мірі виконано та підтверджено усі вимоги тендерної документації.
Скаржник повідомляє, що здійснює свою господарську діяльність з медичної практики згідно із Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 та Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285. ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики (зокрема дослідження біопсійного та операційного матеріалу), проводити свою господарську діяльність на всій території України.
Також зазначаємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» на виконання вимог постанови № 285 від 02.03.2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» зареєстровано в Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я за посиланням https://medics.ua/ehealth, зокрема за спеціальностями патологічна анатомія, лабораторна справа (патологія).
Скрін-шоти з реєстру додаються. Зазначаємо, що ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» в повній мірі виконано та підтверджено усі вимоги встанволені Замовником
А тому, відхилення тендерної пропозиції Скаржника по даній підставі є незаконним та безпідставним.
Щодо першої підстави для відхилення повідомляємо наступне. Згідно умов тендерної документації, Замовником вимагалося у складі тендерної пропозиції дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо таке передбачено чиним законодавством України***.***у разі, якщо даний вид господарської діяльності не підлягає ліцензуванню та отриманню спеціальних дозволів/декларацій, то учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу (пп. 1.1.9 ч.1 розділу 3 тендерної документації), а також ліцензія МОЗ на право медичної практики, із зазначенням місця здійснення господарської діяльності для забезпечення можливості виконання замовлення (додаток 1 до тендерної документації). На виконання даної вимоги ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» надано відповідні документи (додаються до скарги), які повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Також відповідно до даного закону, місце провадження виду господарської діяльності це місце (об’єкт, приміщення, будівля, земельна ділянка та/або територія), на якому (у межах якого) суб’єкт господарювання провадить господарську діяльність або яке використовується в його провадженні (може збігатися з місцезнаходженням суб’єкта господарювання).
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Слід вказати що Наказ МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» визначає правила та процедури проведення патологоанатомічних розтинів тіл померлих від хвороб і патологічних станів у закладах охорони здоров’я та у випадках смерті за місцем проживання (п. 1 розділ І. Наказу). Замовник ж здійснює закупівлю послуг гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу при наданні медичних послуг пацієнтам в стаціонарних та амбулаторних умовах, а не розтинів тіл померлих.
Тендерною документацією не встановлено вимог що для надання послуг з дослідження біопсійного та операційного матеріалу, а учасники маю бути закладом охорони здоров’я з патологоанатомічним відділенням (центром, бюро, лабораторією) або мати патологоанатомічне відділення (центр, бюро, лабораторію), для провадження господарської діяльності з медичної практики.
Послуги гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу відповідно до законодавства надаються будь-якими учасниками ринку, які мають відповідні дозвільні документи, в будь-якій точці України, за місцем провадження медичної практики, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії (з урахуванням внесених до них змін). Згідно з Витягом відомостей з Ліцензійного реєстру МОЗ з медичної практики від 05.01.2024 року (наданого у складі пропозиції та додається до скарги), ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» має право на провадження наступних видів господарської діяльності за спеціальностями патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія та лабораторна справа (патологія).
Зазначаємо, що ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» в повній мірі виконано та підтверджено вимоги тендерної документації в цій частині.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерною документацією НЕ ВСТАНОВЛЕНО умов/вимог щодо надання інформації про реєстрацію в Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я, а тому Замовник не може розміщувати повідомлення про усунення невідповідностей із вимогою про надання документів та/або інформації, які він не вимагав надати згідно умов тендерній документації.
Однак, на виконання вимоги щодо усунення невідповідностей Скаржником документально підтверджено інформацію про реєстрацію в Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (документи додаються).
Зазначаємо, що ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» в повній мірі виконано та підтверджено усі вимоги тендерної документації.
Скаржник повідомляє, що здійснює свою господарську діяльність з медичної практики згідно із Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 та Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285. ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики (зокрема дослідження біопсійного та операційного матеріалу), проводити свою господарську діяльність на всій території України.
Також зазначаємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» на виконання вимог постанови № 285 від 02.03.2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» зареєстровано в Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я за посиланням https://medics.ua/ehealth, зокрема за спеціальностями патологічна анатомія, лабораторна справа (патологія).
Скрін-шоти з реєстру додаються. Зазначаємо, що ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» в повній мірі виконано та підтверджено усі вимоги встанволені Замовником
А тому, відхилення тендерної пропозиції Скаржника по даній підставі є незаконним та безпідставним.
×
-
Назва доказу:
Пояснення реєстр
-
Опис доказу:
пояснення щодо реєстрації в Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я
-
Повʼязаний документ:
пояснення реєстр 2.docx.p7s.zip
-
-
Назва доказу:
Пояснення реєстр
-
Опис доказу:
пояснення щодо усунення невідповідностей із вимогою про надання документів та/або інформації, які Замовник не вимагав згідно умов тендерній документації
-
Повʼязаний документ:
пояснення реєстр.docx.p7s.zip
Щодо першої підстави для відхилення повідомляємо наступне. Згідно умов тендерної документації, Замовником вимагалося у складі тендерної пропозиції дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо таке передбачено чиним законодавством України***.***у разі, якщо даний вид господарської діяльності не підлягає ліцензуванню та отриманню спеціальних дозволів/декларацій, то учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу (пп. 1.1.9 ч.1 розділу 3 тендерної документації), а також ліцензія МОЗ на право медичної практики, із зазначенням місця здійснення господарської діяльності для забезпечення можливості виконання замовлення (додаток 1 до тендерної документації). На виконання даної вимоги ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» надано відповідні документи (додаються до скарги), які повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Також відповідно до даного закону, місце провадження виду господарської діяльності це місце (об’єкт, приміщення, будівля, земельна ділянка та/або територія), на якому (у межах якого) суб’єкт господарювання провадить господарську діяльність або яке використовується в його провадженні (може збігатися з місцезнаходженням суб’єкта господарювання).
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Слід вказати що Наказ МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» визначає правила та процедури проведення патологоанатомічних розтинів тіл померлих від хвороб і патологічних станів у закладах охорони здоров’я та у випадках смерті за місцем проживання (п. 1 розділ І. Наказу). Замовник ж здійснює закупівлю послуг гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу при наданні медичних послуг пацієнтам в стаціонарних та амбулаторних умовах, а не розтинів тіл померлих.
Тендерною документацією не встановлено вимог що для надання послуг з дослідження біопсійного та операційного матеріалу, а учасники маю бути закладом охорони здоров’я з патологоанатомічним відділенням (центром, бюро, лабораторією) або мати патологоанатомічне відділення (центр, бюро, лабораторію), для провадження господарської діяльності з медичної практики.
Послуги гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу відповідно до законодавства надаються будь-якими учасниками ринку, які мають відповідні дозвільні документи, в будь-якій точці України, за місцем провадження медичної практики, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії (з урахуванням внесених до них змін). Згідно з Витягом відомостей з Ліцензійного реєстру МОЗ з медичної практики від 05.01.2024 року (наданого у складі пропозиції та додається до скарги), ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» має право на провадження наступних видів господарської діяльності за спеціальностями патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія та лабораторна справа (патологія).
Зазначаємо, що ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» в повній мірі виконано та підтверджено вимоги тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Протокол №208 від 06.05.2024р
-
Опис доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
протокол 208.pdf
-
-
Назва доказу:
Пояснення щодо ліцензії
-
Опис доказу:
ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
пояснення ліцензія.docx.p7s.zip
-
-
Назва доказу:
Ліцензія на медпрактику
-
Опис доказу:
ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія на медпрактику — копия.jpg
-
-
Назва доказу:
Витяг з ліцензійного рєєстру
-
Опис доказу:
ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
Витяг з ліцензійного рєєстру — копия.jpg
-
-
Назва доказу:
Витяг відомості з ліцензійного реєстру
-
Опис доказу:
ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
Витяг відомості з ліцензійного реєстру — копия.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Згідно пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Також звертаємо увагу, що відповідно до ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене, рішення прийняте Замовником необ`єктивне, упереджене, незаконне та необґрунтоване. Отже, тендерна пропозиція ТОВ " АЛМ-ПОДІЛЛЯ " відповідає усім вимогам тендерної документації та відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а також Скаржником надано усі підтвердні документи для усунення надуманих Замовником невідповідностей, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, адже Замовник відхилив пропозицію Скаржника через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель в частині відміни закупівлі
Номер:
293baf636aa64c49b779cf94b099db92
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-28-001498-a.c1
Назва:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель в частині відміни закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 15.04.2024 15:25
- Скарга.docx.p7s.zip 15.04.2024 15:21
- протокол 180.pdf 15.04.2024 15:21
- рішення від 17.04.2024 № 6810.pdf 17.04.2024 16:41
- рішення від 24.04.2024 № 7332.pdf 29.04.2024 11:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 № 7332.pdf 25.04.2024 14:13
- протокол гістологія.pdf 30.04.2024 14:10
- Пояснення.docx 19.04.2024 09:25
- Пояснення по скарзі.pdf 19.04.2024 09:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 16:16
Дата розгляду скарги:
24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2024 11:36
Дата виконання рішення Замовником:
30.04.2024 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення про відміну процедури закупівлі на підставі Рішення АМКУ скасоване
Пункт скарги
Номер:
7ffd504fc95ce9ed72a569f77c562a09
Заголовок пункту скарги:
Замовником прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №180 від 11 квітня 2024 р.)
Опис заперечення:
28.03.2024 року Комунальним некомерційним підприємством «Борщівська міська лікарня» Борщівської міської ради Тернопільської області (далі – Замовник) оприлюднено Оголошення про закупівлю: UA-2024-01-18-014576-a за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 85140000-2 – Послуги у сфері охорони здоров’я різні» Послуги з проведення гістологічних досліджень біопсійного та операційного матеріалів».
До участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю подано 2 (дві) тендерні пропозиції:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" (далі – Скаржник, ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ")
• КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА¬НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
За підсумками аукціону, який відбувся 09.10.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ".
Однак, тендерна пропозиція Скаржника не розглядалася, та для ухилення від укладання з нами договору Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №180 від 11 квітня 2024 р.) з наступним обґрунтуванням –
« Під час проведення закупівлі та розгляду поданих тендерних пропозицій Замовником встановлено що до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції, які територіально віддалено від місця знаходження медичної установи, при цьому тендерна документація та проект договору з технічних причин не містить інформацію вимоги щодо територіальної віддаленості лабораторії учасника для доставки біопсійного матеріалів.
Відтак, тендерною документацією опубліковано в електронній системі не впраховано, що Замовник не має фінансової спроможності здійснювати перевезення матеріалу на гістологічні дослідження в лабораторії, що знаходиться в інших областях України / знаходяться далеко від медичної установи Замовника.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити, у зв’язку з тим, що процедура закупівлі перебуває на стадію розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Відповідно підпункту 2 пункту 50 особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.»
Також в електронній системі закупівель зазначено –
«Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права та законні інтереси.
Зазначимо, що у складі тендерної пропозиції Скаржника надано усі необхідні документи, та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Виходячи зі змісту правової норми, передбаченої пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вбачається, що така відміна можлива тільки тоді, коли наявне певне порушення саме законодавства у сфері публічних закупівель, а не іншого законодавства, і яке неможливо усунути звичайним шляхом, а також яке призведе до інших порушень, що унеможливлюють продовження здійснення та завершення конкретної закупівлі. Зазначені Замовником невідповідності НЕ призвели до порушень, що завадили проведенню закупівлі. Навпаки, закупівля відбулася, у закупівлі взяли участь два учасники.
Щодо причин вказаних Замовником у протоколі №180 від 11 квітня 2024 р. зазначаємо, що підстави є надуманими і необгрунтованими, окрім того, Замовник фактично хоче встановити дискримінаційні умови (територіальні обмеження) у новій закупівлі.
До участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю подано 2 (дві) тендерні пропозиції:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" (далі – Скаржник, ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ")
• КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА¬НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
За підсумками аукціону, який відбувся 09.10.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ".
Однак, тендерна пропозиція Скаржника не розглядалася, та для ухилення від укладання з нами договору Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №180 від 11 квітня 2024 р.) з наступним обґрунтуванням –
« Під час проведення закупівлі та розгляду поданих тендерних пропозицій Замовником встановлено що до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції, які територіально віддалено від місця знаходження медичної установи, при цьому тендерна документація та проект договору з технічних причин не містить інформацію вимоги щодо територіальної віддаленості лабораторії учасника для доставки біопсійного матеріалів.
Відтак, тендерною документацією опубліковано в електронній системі не впраховано, що Замовник не має фінансової спроможності здійснювати перевезення матеріалу на гістологічні дослідження в лабораторії, що знаходиться в інших областях України / знаходяться далеко від медичної установи Замовника.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити, у зв’язку з тим, що процедура закупівлі перебуває на стадію розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Відповідно підпункту 2 пункту 50 особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.»
Також в електронній системі закупівель зазначено –
«Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права та законні інтереси.
Зазначимо, що у складі тендерної пропозиції Скаржника надано усі необхідні документи, та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Виходячи зі змісту правової норми, передбаченої пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вбачається, що така відміна можлива тільки тоді, коли наявне певне порушення саме законодавства у сфері публічних закупівель, а не іншого законодавства, і яке неможливо усунути звичайним шляхом, а також яке призведе до інших порушень, що унеможливлюють продовження здійснення та завершення конкретної закупівлі. Зазначені Замовником невідповідності НЕ призвели до порушень, що завадили проведенню закупівлі. Навпаки, закупівля відбулася, у закупівлі взяли участь два учасники.
Щодо причин вказаних Замовником у протоколі №180 від 11 квітня 2024 р. зазначаємо, що підстави є надуманими і необгрунтованими, окрім того, Замовник фактично хоче встановити дискримінаційні умови (територіальні обмеження) у новій закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права та законні інтереси.
Зазначимо, що у складі тендерної пропозиції Скаржника надано усі необхідні документи, та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Виходячи зі змісту правової норми, передбаченої пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вбачається, що така відміна можлива тільки тоді, коли наявне певне порушення саме законодавства у сфері публічних закупівель, а не іншого законодавства, і яке неможливо усунути звичайним шляхом, а також яке призведе до інших порушень, що унеможливлюють продовження здійснення та завершення конкретної закупівлі. Зазначені Замовником невідповідності НЕ призвели до порушень, що завадили проведенню закупівлі. Навпаки, закупівля відбулася, у закупівлі взяли участь два учасники.
Щодо причин вказаних Замовником у протоколі №180 від 11 квітня 2024 р. зазначаємо, що підстави є надуманими і необгрунтованими, окрім того, Замовник фактично хоче встановити дискримінаційні умови (територіальні обмеження) у новій закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №180 від 11 квітня 2024 р.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи зазначаємо наступне.
Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за мови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір, за результатами якого Скаржник мав би виконати свої зобов’язання за договором та отримати дохід. Скаржника позбавлено потенційної можливості правомірно стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення тендера та відповідно отримати прибуток шляхом провадження господарської діяльності відповідно до чинного законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що помилки при формуванні тендерної документації не можуть вважатися порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та не можуть слугувати підставою для відміни закупівлі, лише через те що уповноважена особа Замовника не змогла правильно сформувати тендерну документацію або ж вчасно внести зміни. Скаржник не має бути заручником ситуації, коли Замовник внаслідок своїх дій/бездіяльності відмінив закупівлю.
Зазначимо, що у складі тендерної пропозиції Скаржника надано усі необхідні документи, та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Виходячи зі змісту правової норми, передбаченої пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вбачається, що така відміна можлива тільки тоді, коли наявне певне порушення саме законодавства у сфері публічних закупівель, а не іншого законодавства, і яке неможливо усунути звичайним шляхом, а також яке призведе до інших порушень, що унеможливлюють продовження здійснення та завершення конкретної закупівлі. Зазначені Замовником невідповідності НЕ призвели до порушень, що завадили проведенню закупівлі. Навпаки, закупівля відбулася, у закупівлі взяли участь два учасники.
Щодо причин вказаних Замовником у протоколі №180 від 11 квітня 2024 р. зазначаємо, що підстави є надуманими і необгрунтованими, окрім того, Замовник фактично хоче встановити дискримінаційні умови (територіальні обмеження) у новій закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №180 від 11 квітня 2024 р.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи зазначаємо наступне.
Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за мови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір, за результатами якого Скаржник мав би виконати свої зобов’язання за договором та отримати дохід. Скаржника позбавлено потенційної можливості правомірно стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення тендера та відповідно отримати прибуток шляхом провадження господарської діяльності відповідно до чинного законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що помилки при формуванні тендерної документації не можуть вважатися порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та не можуть слугувати підставою для відміни закупівлі, лише через те що уповноважена особа Замовника не змогла правильно сформувати тендерну документацію або ж вчасно внести зміни. Скаржник не має бути заручником ситуації, коли Замовник внаслідок своїх дій/бездіяльності відмінив закупівлю.
×
-
Назва доказу:
Протокол №180 від 11 квітня 2024 р.
-
Опис доказу:
безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №180 від 11 квітня 2024 р.)
-
Повʼязаний документ:
протокол 180.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру «ДК 021:2015 – 85140000-2 – Послуги у сфері охорони здоров’я різні» Послуги з проведення гістологічних досліджень біопсійного та операційного матеріалів», номер оголошення UA-2024-01-18-014576-a.