-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту, технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту та сигналізації в будинках та спорудах ДП "УДЦ "Молода гвардія"
Торги відмінено
523 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 616.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 616.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2024 16:53 - 01.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Номер:
5dfe03e6ff85450b99ddd3168ed3c119
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-27-010729-a.c1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація..doc 31.03.2024 20:06
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf 31.03.2024 20:06
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 31.03.2024 20:06
- СКАРГА_АМКУ_ФАЕТОН2020_20.pdf 31.03.2024 20:06
- СКАРГА_АМКУ_ФАЕТОН2020_20.pdf.p7s 31.03.2024 20:06
- КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».pdf 31.03.2024 20:06
- СКАРГА_АМКУ_ФАЕТОН2020_20.docx 31.03.2024 20:06
- Тендерна документація (нова редакція).doc 31.03.2024 20:06
- sign.p7s 31.03.2024 20:11
- рішення від 02.04.2024 № 5847.pdf 02.04.2024 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2024 № 6415.pdf 11.04.2024 15:41
- рішення від 10.04.2024 № 6415.pdf 15.04.2024 13:40
- Пояснення на скаргу 04.04.2024 16:22
- Пояснення на скаргу 04.04.2024 16:22
- Додаток 1 04.04.2024 16:22
- Додаток 2 04.04.2024 16:22
- Додаток 4 04.04.2024 16:22
- Додаток 3 04.04.2024 16:22
- Додаток 6 04.04.2024 16:22
- Додаток 5 04.04.2024 16:22
- Тендерна документація 04.04.2024 16:22
- Перелік змін до тендерної документації 04.04.2024 16:22
- Протокольне рішення УО 09.05.2024 18:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2024 20:17
Дата розгляду скарги:
10.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2024 17:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2024 13:42
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2024 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення прийнято до виконання
Пункт скарги
Номер:
472811ce0a3e407dbad35d243d9c5cb5
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
у п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником встановлена вимога: «Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»). З урахуванням впливу умов проведення робіт в експлуатованих будівлях та спорудах всіх призначень, у діючих цехах і на виробничих майданчиках (відкритих і напіввдкритих) при наявності в зоні проведення робіт діючого устаткування (верстатів, установок, апаратів, експлуатаційного й лабораторного устаткування, оргтехніки, меблів і т.п.) або предметів, які захаращують приміщення, або руху транспорту по внутрішніх цехових і заводських шляхах встановленими Тимчасовим порядком визначення вартості робіт з технічного обслуговування, ремонту та пусконалагодження технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної та охоронно-пожежної сигналізації (Наказ від 25.06.2003 № 261 "Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм").
До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору.
Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції.
Учасники процедури закупівлі у складі своє тендерної пропозиції повинні підтвердити свою відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Додатку 3 («Технічна специфікація») до предмета закупівлі та надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, а також інші документи, а саме:
1) у відповідності до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») у вигляді документів:
- договірна ціна (додаток 30 до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»);
- пояснювальна записка;
- розрахунки до документа «Договірна ціна» на витрати передбачені КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») ;
- кошторисні розрахунки на окремі види витрат (розрахованих відповідно до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- локальні кошториси згідно Додатку 5 до документації («Технічна специфікація»);
- розрахунок заробітної плати врахований в договірній ціні розрахований згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об`єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 за №281;
- розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів до кожного локального кошторису (Відомість ресурсів до локального кошторису згідно Додатку 4 до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»);
- розрахунки коштів на покриття адміністративних та загальновиробничих витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період) за 2023 рік згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»);
- розрахунок прибутку відповідно до вимог КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»).
Цінова тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), за правилами визначення твердої договірної ціни та відповідно до технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Додатку 5 («Технічна специфікація») до цієї документації.
До ціни пропозиції не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору.
Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються.
2) розрахунок ціни пропозиції у вигляді договірної ціни в форматі imd або bdcu з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення (визначення вартості будівництва).
У разі наявності у Додатку 5 «Технічна специфікація» норм, що втратили чинність на момент складання пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»).»
До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору.
Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції.
Учасники процедури закупівлі у складі своє тендерної пропозиції повинні підтвердити свою відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Додатку 3 («Технічна специфікація») до предмета закупівлі та надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, а також інші документи, а саме:
1) у відповідності до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») у вигляді документів:
- договірна ціна (додаток 30 до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»);
- пояснювальна записка;
- розрахунки до документа «Договірна ціна» на витрати передбачені КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») ;
- кошторисні розрахунки на окремі види витрат (розрахованих відповідно до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- локальні кошториси згідно Додатку 5 до документації («Технічна специфікація»);
- розрахунок заробітної плати врахований в договірній ціні розрахований згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об`єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 за №281;
- розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів до кожного локального кошторису (Відомість ресурсів до локального кошторису згідно Додатку 4 до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»);
- розрахунки коштів на покриття адміністративних та загальновиробничих витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період) за 2023 рік згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»);
- розрахунок прибутку відповідно до вимог КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»).
Цінова тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), за правилами визначення твердої договірної ціни та відповідно до технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Додатку 5 («Технічна специфікація») до цієї документації.
До ціни пропозиції не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору.
Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються.
2) розрахунок ціни пропозиції у вигляді договірної ціни в форматі imd або bdcu з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення (визначення вартості будівництва).
У разі наявності у Додатку 5 «Технічна специфікація» норм, що втратили чинність на момент складання пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»).»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ФАЕТОН-2020», як потенційний учасник процедури закупівлі вважає цю вимогу дискримінаційною та не відповідною чинному законодавству України, тому що п. 5.1 Розділу V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлюється, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Крім цього, слід зауважити, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Проте, всупереч зазначеним вимогам, Замовник не надав у складі тендерної документації ані відомостей обсягів робіт, ані відомостей ресурсів до неї.
×
-
Назва доказу:
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
-
Опис доказу:
Отже, вимога щодо надання таких документів, як: - договірна ціна (додаток 30 до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»); - пояснювальна записка; - розрахунки до документа «Договірна ціна» на витрати передбачені КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») ; - кошторисні розрахунки на окремі види витрат (розрахованих відповідно до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»)); - локальні кошториси згідно Додатку 5 до документації («Технічна специфікація»); - розрахунок заробітної плати врахований в договірній ціні розрахований згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об`єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 за №281; - розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів); - розрахунок вартості матеріальних ресурсів до кожного локального кошторису (Відомість ресурсів до локального кошторису згідно Додатку 4 до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»)); - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»); - розрахунки коштів на покриття адміністративних та загальновиробничих витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період) за 2023 рік згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»); - розрахунок прибутку відповідно до вимог КНУ Настанова з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») є незаконною та дискримінаційною по відношенню до ТОВ «ФАЕТОН-2020».
-
Повʼязаний документ:
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації на підставі норм чинного законодавства України
Номер:
8b8b1ce7671844788e71a213fc8ee27d
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
Відповідно до п. 8 Розділу ІIІ Додатку 5 тендерної документації замовник вимагає: «До технічного обслуговування СПЗ допускається персонал Виконавця кількістю не менш ніж 2 особи, які вивчили пристрої і роботу устаткування, експлуатаційну документацію, пройшли навчання та перевірку знань з питань технології робіт, охорони праці та пожежної безпеки.» Однак, замовник при цьому не зазначає у вимогах: яке саме навчання та що за перевірку потрібно пройти персоналу учасника, а також чи потрібно підтвердження цього документами та якими саме?
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В цьому випадку замовник не надає конкретної інформації чим провокує дискримінацію, нерівне ставлення та недобросовісну конкуренцію серед учасників, що відповідно порушує принципи здійснення закупівель відповідно до норм ст. 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Закон України «Про публічні закупівлі»
-
Опис доказу:
Порушення принципів здійснення публічних закупівель на підставі ст. 5 Закону
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації на підставі норм чинного законодавства України
Номер:
3942aa3e892949f9ab13656fb872cda3
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
Згідно з п.п. 1.1.1 п.1 Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному(им) критерію(ям) замовником встановлена вимога: «Довідка в довільній формі, що містять інформацію про наявність основного інженерно-технічного персоналу та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852)…».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ФАЕТОН-2020», як потенційний учасник процедури закупівлі вважає цю вимогу дискримінаційною та не відповідною чинному законодавству України, тому що послуги, які є предметом даної закупівлі, а саме: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту та сигналізації в будинках та спорудах ДП "УДЦ "Молода гвардія"» надаються суб’єктами господарювання на підставі отриманої ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій на право виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, а не ліцензії на будівельні роботи. Надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення регламентуються лише Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови).
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852
-
Опис доказу:
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензійні умови не передбачають наявності у ліцензіатів інженерно-технічного персоналу, як це вимагається тендерною документацією.
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Оскільки, дані вимоги Замовника є протизаконними та містять дискримінацію для всіх учасників торгів, тому просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації на підставі норм чинного законодавства України.