-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний (аварійний) ремонт підвальних приміщень з облаштуванням санвузла на вул. Зрошувальна, 39а
Торги не відбулися
2 093 036.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 930.37 UAH
мін. крок: 1% або 20 930.37 UAH
Період оскарження:
27.03.2024 16:47 - 01.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника
Номер:
b6231dccdb95475da7406d4ac5476cb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-27-004499-a.a2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-27-004499-a. Предметом закупівлі є, - Код ДК 021-2015 – 45430000-0 «Покривання підлог та стін», а саме: Поточний (аварійний) ремонт підвальних приміщень з облаштуванням санвузла на вул. Зрошувальна, 39а.
Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович (надалі - ФОП Павленко С. О., або Учасник) виявив бажання взяти участь у цій закупівлі та відповідно до чинного законодавства і згідно з тендерною документацією Замовника подав свою тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Павленко С. О. (протокол від 10 квітня 2024 року № 5/2/2024), обґрунтовуючи своє рішення зокрема тим, що Учасником що учасник не надав чинного кваліфікованого сертифікату кошторисника на особу яка склала та підписала кошторисну документацію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів) що вимагалося відповідно до пункту 3 “Технічні та інші вимоги” Додатку № 2 до тендерної документації.
Дане рішення було оскаржено до Антимонопольного комітету України, номер скарги - UA-2024-03-27-004499-a.b1, із зазначенням доводів та доказів про надання зазначеного документа у складі Тендерної пропозиції.
За результатами розгляду скарги, рішенням від 25.04.2024 №7388-р/пк-пз Антимонопольний комітет України задовольнив скаргу Учасника та зобов’язав Управління державної охорони України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Павленка Сергія Олександровича.
У цьому рішення Антимонопольного комітету було зазначено, що у складі Пропозиції Скаржника міститься: - кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури інженера-проектувальника Вітюк Наталії Вікторівни (017. Паспорт, диплом, сертифікат);
Відповідно до пункту 43 Особливостей, на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей, Учасником в електронній системі закупівель, 02.05.2024 розміщено відповідні документи у тому числі ті, що посвідчують кваліфікацію кошторисника (001. Паспорт, диплом, сертифікат, ліцензія Кошторисника ВІТЮК Н.В..pdf.p7s)
Однак, Замовник вдруге безпідставно відхиляє пропозицію ФОП Павленко С. О. зазначивши, що Протягом 24 годин учасником в електронну систему закупівель завантажено довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що вимагалася відповідно до підпункту 2.3. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації та протоколи та посвідчення щодо перевірки знань з охорони праці на працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що вимагалося відповідно до пункту 7 «Технічні та інші вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації, проте не надано чинного кваліфікаційного сертифікату кошторисника на особу яка склала та підписала кошторисну документацію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів), а саме – на Павленка Сергія Олександровича. Враховуючи те, що протягом 24 годин учасником не було усунуто зазначену невідповідність, а саме не надано чинного кваліфікаційного сертифікату кошторисника на особу яка склала та підписала кошторисну документацію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів), що вимагалося відповідно до пункту 3 «Технічні та інші вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації є підстави визнати тендерну пропозицію ФОП Павленко Сергій Олександрович такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Павленко С. О. Замовником вдруге прийнято рішення про відхилення пропозиції відповідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
ФОП Павленко С. О. не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає його дії такими, що порушують права та інтереси Учасника, у наслідок свідомого порушення чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 3 «Технічні та інші вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації, на порушення якого посилається Замовник, зазначено: «3. Чинний кваліфікаційний сертифікат кошторисника (який склав та підписав кошторисну документацію)».
Отже, зауважуємо:
- Павленко Сергій Олександрович не є особою яка склала та підписала кошторисну документацію.
- Кошторисну документацію по даній закупівлі складено та підписано КЕП Вітюк Наталією Вікторівною (009. Кошторис з підписами кошторисника та керівника.rar - розміщено в електронній системі закупівель).
- Повноваження Віктюк Н. В. підтверджується належним, чинним КВАЛІФІКАЦІЙНИМ СЕРТИФІКАОМ відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури Серії АР № 013119 від 04.05.2017. Цей документ є дійсним про, що свідчить інформація зазначена у відкритому доступі на сайті «Гільдія проектувальників у будівництві» http://vugip.org.ua/get-the-certificate/.
- Відповідно до тексту цього Сертифікату: «роботи (послуги) пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких підтверджено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації».
Відтак, Учасником надано належний підтверджуючий документ на виконання пункту 3 «Технічні та інші вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації, тому рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції ФОП Павленка С. О. є не правомірною.
Замовник наполегливо та безпідставно відхиляє найбільш вигідну пропозицію у даній закупівлі.
На наше переконання рішення Замовника не відповідає нормам Закону та Особливостей, є навмисним спотворенням обставин справи, безпідставною “зачіпкою”, що свідчить про порушення принципів закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, п.п. 1, 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного рішення, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне рішення Замовника про дискваліфікацію, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 55-57 Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Управління державної охорони України скасувати рішення від 03.05.2024 про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Павленка Сергія Олександровича та скасувати рішення від 06.05.2024 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ДАХ-БУДСЕРВІС" переможцем процедури закупівлі — "Поточний (аварійний) ремонт підвальних приміщень з облаштуванням санвузла на вул. Зрошувальна, 39а", оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-27-004499-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з ЄДР.pdf 08.05.2024 02:48
- Скарга на повторне відхилення.pdf 08.05.2024 02:48
- Витяг з ЄДР.pdf.p7s 08.05.2024 02:48
- Скарга на повторне відхилення.pdf.p7s 08.05.2024 02:48
- sign.p7s 08.05.2024 05:39
- Рішення від 10.05.2024 № 8321.pdf 10.05.2024 19:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2024 № 8791.pdf 21.05.2024 14:08
- Рішення від 20.05.2024 № 8791.pdf 23.05.2024 11:00
- рішення від 25.04.2024 № 7388.pdf 13.05.2024 16:00
- Протокол надання роз'яснень в АМКУ повторне підвал Зрошувальна.doc 13.05.2024 16:00
- Протокол надання роз'яснень АМКУ ФОП Павленко С О.pdf 13.05.2024 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2024 17:57
Дата розгляду скарги:
20.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.05.2024 19:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.05.2024 11:00
Пункт скарги
Номер:
616d3bb0793c4177a3460dcb816a8e9f
Заголовок пункту скарги:
ФОП Павленко С. О. не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає його дії такими, що порушують права та інтереси Учасника, у наслідок свідомого порушення чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 3 «Технічні та інші вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації, на порушення якого посилається Замовник, зазначено: «3. Чинний кваліфікаційний сертифікат кошторисника (який склав та підписав кошторисну документацію)».
Отже, зауважуємо:
- Павленко Сергій Олександрович не є особою яка склала та підписала кошторисну документацію.
- Кошторисну документацію по даній закупівлі складено та підписано КЕП Вітюк Наталією Вікторівною (009. Кошторис з підписами кошторисника та керівника.rar - розміщено в електронній системі закупівель).
- Повноваження Віктюк Н. В. підтверджується належним, чинним КВАЛІФІКАЦІЙНИМ СЕРТИФІКАОМ відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури Серії АР № 013119 від 04.05.2017. Цей документ є дійсним про, що свідчить інформація зазначена у відкритому доступі на сайті «Гільдія проектувальників у будівництві» http://vugip.org.ua/get-the-certificate/.
- Відповідно до тексту цього Сертифікату: «роботи (послуги) пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких підтверджено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації».
Відтак, Учасником надано належний підтверджуючий документ на виконання пункту 3 «Технічні та інші вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації, тому рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції ФОП Павленка С. О. є не правомірною.
Замовник наполегливо та безпідставно відхиляє найбільш вигідну пропозицію у даній закупівлі.
Отже, зауважуємо:
- Павленко Сергій Олександрович не є особою яка склала та підписала кошторисну документацію.
- Кошторисну документацію по даній закупівлі складено та підписано КЕП Вітюк Наталією Вікторівною (009. Кошторис з підписами кошторисника та керівника.rar - розміщено в електронній системі закупівель).
- Повноваження Віктюк Н. В. підтверджується належним, чинним КВАЛІФІКАЦІЙНИМ СЕРТИФІКАОМ відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури Серії АР № 013119 від 04.05.2017. Цей документ є дійсним про, що свідчить інформація зазначена у відкритому доступі на сайті «Гільдія проектувальників у будівництві» http://vugip.org.ua/get-the-certificate/.
- Відповідно до тексту цього Сертифікату: «роботи (послуги) пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких підтверджено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації».
Відтак, Учасником надано належний підтверджуючий документ на виконання пункту 3 «Технічні та інші вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації, тому рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції ФОП Павленка С. О. є не правомірною.
Замовник наполегливо та безпідставно відхиляє найбільш вигідну пропозицію у даній закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
На наше переконання рішення Замовника не відповідає нормам Закону та Особливостей, є навмисним спотворенням обставин справи, безпідставною “зачіпкою”, що свідчить про порушення принципів закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, п.п. 1, 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного рішення, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне рішення Замовника про дискваліфікацію, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 55-57 Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
Оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, п.п. 1, 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного рішення, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне рішення Замовника про дискваліфікацію, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 55-57 Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Управління державної охорони України скасувати рішення від 03.05.2024 про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Павленка Сергія Олександровича та скасувати рішення від 06.05.2024 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ДАХ-БУДСЕРВІС" переможцем процедури закупівлі — "Поточний (аварійний) ремонт підвальних приміщень з облаштуванням санвузла на вул. Зрошувальна, 39а", оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-27-004499-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника
Номер:
e2e796b27cd64ce1923dd7439fc87665
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-27-004499-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-27-004499-a. Предметом закупівлі є, - Код ДК 021-2015 – 45430000-0 «Покривання підлог та стін», а саме: Поточний (аварійний) ремонт підвальних приміщень з облаштуванням санвузла на вул. Зрошувальна, 39а .
Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович (надалі - ФОП Павленко С. О., або Учасник) виявив бажання взяти участь у цій закупівлі та відповідно до чинного законодавства і згідно з тендерною документацією Замовника подав свою тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Павленко С. О. (протокол від 10 квітня 2024 року № 5/2/2024).
Підставою для відхилення зазначено наступне -
“Під час розгляду вказаної тендерної пропозиції встановлено, що учасник не надав:
- чинного кваліфікованого сертифікату кошторисника на особу яка склала та підписала кошторисну документацію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів) що вимагалося відповідно до пункту 3 “Технічні та інші вимоги” Додатку № 2 до тендерної документації;
- протокол або витяг з протоколу або посвідчення щодо перевірки знань з охорони праці на працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що вимагалося відповідно до пункту 7 “Технічні та інші вимоги” Додатку № 2 до тендерної документації;
- довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що вимагалася відповідно до підпункту 2.3. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації.
Також учасник надав проект договору без додатків до нього (Додаток №4 до тендерної документації), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації”.
Тому, на думку Замовника, подана тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Павленко С. О. Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції відповідно до абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ФОП Павленко С. О. не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає його дії такими, що порушує права та інтереси Учасника, також Замовник свідомо маніпулює законодавством у сфері публічних закупівель чим порушує норми чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Так, щодо підстави дискваліфікації повідомляємо наступне.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Твердження Замовника:
• щодо ненадання чинного кваліфікаційного сертифікату кошторисника, та додатків до проекту Договору не відповідає дійсності. Оскільки ці вимоги тендерної документації виконано учасником належним чином, зазначені документи повному обсязі (див. завантажені документи Тендерної пропозиції - 015, 017, 118). Замовник не до кінця перевірив надані документи тому допустився помилки.
• щодо ненадання протоколу або посвідчення про перевірку знань з охорони праці, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до ст. 16 Закону України є кваліфікаціними вимогами, які не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Розміщення цих вимог про надання зазначених документів в Додатку № 2 Тендерної документації «Технічні та інші вимоги» аж ніяк не змінює їх статусу, як кваліфікаційних.
Відтак Замовник на виконання ст. 43 Особливостей зобов’язаний був надати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник порушив вимоги вищезазначеної норми Закону
З огляду на викладене, а також враховуючи, що пропозиція ФОП Павленко С. О., є найбільш економічно вигідною, посилання Замовника на обставини про відсутність кваліфікаційної інформації (та/або документів), як на підставу відхилення пропозиції, на наше переконання не відповідає нормам Закону та Особливостей, є нікчемним, безпідставною формальною “зачіпкою”, що свідчить про порушення принципів закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, п.п. 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Замовник, не виконавши вимог п.43 Особливостей, необ’єктивно та упереджено прийняв рішення про відхилення пропозиції ФОП Павленко С. О.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного рішення, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне рішення Замовника про дискваліфікацію, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 5. 5. Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-27-004499-a. Предметом закупівлі є, - Код ДК 021-2015 – 45430000-0 «Покривання підлог та стін», а саме: Поточний (аварійний) ремонт підвальних приміщень з облаштуванням санвузла на вул. Зрошувальна, 39а.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Учасника: Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович зазначене у протоколі від 10 квітня 2024 року № 5/2/2024 та надати Учаснику час для усунення невідповідностей в порядку ст. 43 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- 001. Скарга_по_дискваліфікації_ДСО_2.pdf.p7s 15.04.2024 15:13
- 001. Скарга_по_дискваліфікації_ДСО_2.pdf 15.04.2024 15:13
- 002. Витяг з ЄДР.pdf 15.04.2024 15:13
- 002. Витяг з ЄДР.pdf.p7s 15.04.2024 15:13
- sign.p7s 15.04.2024 15:15
- sign.p7s 15.04.2024 15:15
- рішення від 17.04.2024 № 6814.pdf 17.04.2024 16:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2024 № 7388.pdf 26.04.2024 12:49
- рішення від 25.04.2024 № 7388.pdf 29.04.2024 16:56
- 118_ДЦ_ДЦ_3.pdf 19.04.2024 16:02
- Протокол відповідь скарга ФОП Павленко С О.pdf 19.04.2024 16:02
- 118_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf 19.04.2024 16:02
- Протокол надання роз'яснень в АМКУ підвал Зрошувальна.doc 19.04.2024 16:02
- 015. Про надання проекту Договору.pdf 19.04.2024 16:02
- 118_ДЦ_ДЦ_2.pdf 19.04.2024 16:02
- 118_ДЦ_ПВР.pdf 19.04.2024 16:02
- 017. Паспорт, диплом, сертифікат, ліцензія Кошторисника.pdf 19.04.2024 16:02
- Протокол про поверенення на кваліфікацію та подовження строку розгляду.pdf 01.05.2024 16:08
- Протокол виправлення невідповідностей.pdf 01.05.2024 16:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 15:21
Дата розгляду скарги:
25.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 16:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2024 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонопольного комітету України виконано.
Пункт скарги
Номер:
b939bf0790234414b036f583a0d04c6d
Заголовок пункту скарги:
Порушення прав Учасника та вимог Закону
Опис заперечення:
Відповідно до абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Твердження Замовника:
• щодо ненадання чинного кваліфікаційного сертифікату кошторисника, та додатків до проекту Договору не відповідає дійсності. Оскільки ці вимоги тендерної документації виконано учасником належним чином, зазначені документи повному обсязі (див. завантажені документи Тендерної пропозиції - 015, 017, 118). Замовник не до кінця перевірив надані документи тому допустився помилки.
• щодо ненадання протоколу або посвідчення про перевірку знань з охорони праці, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до ст. 16 Закону України є кваліфікаціними вимогами, які не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Розміщення цих вимог про надання зазначених документів в Додатку № 2 Тендерної документації «Технічні та інші вимоги» аж ніяк не змінює їх статусу, як кваліфікаційних.
Відтак Замовник на виконання ст. 43 Особливостей зобов’язаний був надати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник порушив вимоги вищезазначеної норми Закону
З огляду на викладене, а також враховуючи, що пропозиція ФОП Павленко С. О., є найбільш економічно вигідною, посилання Замовника на обставини про відсутність кваліфікаційної інформації (та/або документів), як на підставу відхилення пропозиції, на наше переконання не відповідає нормам Закону та Особливостей, є нікчемним, безпідставною формальною “зачіпкою”, що свідчить про порушення принципів закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Твердження Замовника:
• щодо ненадання чинного кваліфікаційного сертифікату кошторисника, та додатків до проекту Договору не відповідає дійсності. Оскільки ці вимоги тендерної документації виконано учасником належним чином, зазначені документи повному обсязі (див. завантажені документи Тендерної пропозиції - 015, 017, 118). Замовник не до кінця перевірив надані документи тому допустився помилки.
• щодо ненадання протоколу або посвідчення про перевірку знань з охорони праці, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до ст. 16 Закону України є кваліфікаціними вимогами, які не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Розміщення цих вимог про надання зазначених документів в Додатку № 2 Тендерної документації «Технічні та інші вимоги» аж ніяк не змінює їх статусу, як кваліфікаційних.
Відтак Замовник на виконання ст. 43 Особливостей зобов’язаний був надати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник порушив вимоги вищезазначеної норми Закону
З огляду на викладене, а також враховуючи, що пропозиція ФОП Павленко С. О., є найбільш економічно вигідною, посилання Замовника на обставини про відсутність кваліфікаційної інформації (та/або документів), як на підставу відхилення пропозиції, на наше переконання не відповідає нормам Закону та Особливостей, є нікчемним, безпідставною формальною “зачіпкою”, що свідчить про порушення принципів закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, п.п. 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-27-004499-a. Предметом закупівлі є, - Код ДК 021-2015 – 45430000-0 «Покривання підлог та стін», а саме: Поточний (аварійний) ремонт підвальних приміщень з облаштуванням санвузла на вул. Зрошувальна, 39а. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Учасника: Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович зазначене у протоколі від 10 квітня 2024 року № 5/2/2024 та надати Учаснику час для усунення невідповідностей в порядку ст. 43 Особливостей.