-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з управління відходами, ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Торги не відбулися
639 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 195.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 195.55 UAH
Період оскарження:
27.03.2024 15:26 - 19.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
1d42972f304943deac7c0ccf2f82dd7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-27-008692-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ КПН Білоцерківська міська лікарня №2.pdf.p7s 28.03.2024 11:43
- d519975-20240314.pdf 28.03.2024 11:43
- ЗУ Про управління відходами.pdf 28.03.2024 11:43
- Скарга АМКУ КПН Білоцерківська міська лікарня №2.pdf 28.03.2024 11:43
- 46. Повідомлення про невіднесення об’єкта до об’єкта підвищеної небезпеки.pdf 28.03.2024 11:43
- Фото пакетів з поліграфією.jpg 28.03.2024 11:43
- Скарга АМКУ КПН Білоцерківська міська лікарня №2.docx 28.03.2024 11:43
- НАКАЗ №352 Про затвердження Державних санітарнопротиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами.pdf 28.03.2024 11:43
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 28.03.2024 11:43
- Пакети Екосінтезполімер 50-100-100мкр.pdf 28.03.2024 11:43
- Пакети Екосінтезполімер 50-100-130мкр.pdf 28.03.2024 11:43
- sign.p7s 28.03.2024 11:47
- рішення від 01.04.2024 № 5759.pdf 01.04.2024 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 № 6345.pdf 10.04.2024 13:50
- рішення від 09.04.2024 № 6345.pdf 12.04.2024 10:55
- Пояснення на Скаргу UA-2024-03-27-008692-a.с1.docx 03.04.2024 14:41
- витяг з реєстру ліцензіатів.pdf 03.04.2024 14:41
- Пояснення на Скаргу UA-2024-03-27-008692-a.с1.docx.asice.zip 03.04.2024 14:41
- видаткові накладні до договору №20112 218.pdf 03.04.2024 14:41
- Договір про закупівлю 20112 218.pdf 03.04.2024 14:41
- Пояснення на Скаргу UA-2024-03-27-008692-a.с1.pdf 03.04.2024 14:41
- Фото пакета одноразового використання 60л.pdf 03.04.2024 14:41
- Сертифікат якості виробника пакет одноразового використання 60л.pdf 03.04.2024 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2024 12:04
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2024 10:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ №6345-р/пк-пз від 09.04.2024 року КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня №2" було внесено зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі: Послуги з управління відходами,
ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-27-008692-a) відповідно до протоколу Уповноваженої особи №146 від 17.04.2024р.
Пункт скарги
Номер:
5b3aa2345d814cf88f367ce6def225a3
Заголовок пункту скарги:
. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.7 Замовник вимагає:
«7. Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць оброблення або видалення. (Надати гарантійний лист у довільній формі, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника).»
Опис заперечення:
Згідно статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" частина 4 :
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно Наказу №325 МОЗУ «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»
Розділ III. Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами:
9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
Згідно Постанови КМУ №289 від 24.12.2004 року Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, - виробник повинен складати декларацію про відповідність Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання та сертифікат якості.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно Наказу №325 МОЗУ «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»
Розділ III. Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами:
9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
Згідно Постанови КМУ №289 від 24.12.2004 року Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, - виробник повинен складати декларацію про відповідність Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання та сертифікат якості.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 1 Наказу №325 МОЗУ:
№
з/п Вид відходів Маркування ємностей (первинного паковання), при поводженні з медичними відходами в закладі Вид ємності первинного паковання Маркування ємностей (вторинного паковання), які передаються перевізнику Вид ємності вторинного паковання
1 2 3 4 5 6
1 Медичні відходи категорії B, які не пройшли оброблення/знешкодження Напис для маркування: "Особливо небезпечно" або ємність червоного кольору Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або мішок/пакет для стерилізації в автоклаві або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, придатний для стерилізації в автоклаві Напис для маркування:
"
назва закладу, назва суб'єкта господарювання, що отримав Ліцензію і якому передані відходи, дата передавання, вага переданих відходів в кг" Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, стійкий до дезінфекції
2 Медичні відходи категорії B (імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність) - - Напис для маркування:
"
назва закладу, назва суб'єкта господарювання, що отримав Ліцензію і якому передані відходи, дата передавання, вага переданих відходів в кг" Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, стійкий до дезінфекції
Виходячи з вищезазначеного у Наказі №325 МОЗУ відсутнє чітке визначення розмірів пакування та щільність у мікронах. А отже вимагання надання конкретної тари є дискримінаційною та незаконною.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника.
Скаржник має пакування яке повністю відповідає вимогам Наказу №325 МОЗУ розмірами 500*1000 з щільністю 100 та 130 мікрон. На підтвердження надаємо копії видаткових накладних на покупку паковання, сертифікат відповідності, декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника.
Відповідно до Додатку 1 Наказу №325 МОЗУ:
№
з/п Вид відходів Маркування ємностей (первинного паковання), при поводженні з медичними відходами в закладі Вид ємності первинного паковання Маркування ємностей (вторинного паковання), які передаються перевізнику Вид ємності вторинного паковання
1 2 3 4 5 6
1 Медичні відходи категорії B, які не пройшли оброблення/знешкодження Напис для маркування: "Особливо небезпечно" або ємність червоного кольору Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або мішок/пакет для стерилізації в автоклаві або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, придатний для стерилізації в автоклаві Напис для маркування:
"
назва закладу, назва суб'єкта господарювання, що отримав Ліцензію і якому передані відходи, дата передавання, вага переданих відходів в кг" Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, стійкий до дезінфекції
2 Медичні відходи категорії B (імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність) - - Напис для маркування:
"
назва закладу, назва суб'єкта господарювання, що отримав Ліцензію і якому передані відходи, дата передавання, вага переданих відходів в кг" Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, стійкий до дезінфекції
Виходячи з вищезазначеного у Наказі №325 МОЗУ відсутнє чітке визначення розмірів пакування та щільність у мікронах. А отже вимагання надання конкретної тари є дискримінаційною та незаконною.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника.
Скаржник має пакування яке повністю відповідає вимогам Наказу №325 МОЗУ розмірами 500*1000 з щільністю 100 та 130 мікрон. На підтвердження надаємо копії видаткових накладних на покупку паковання, сертифікат відповідності, декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника.
×
-
Назва доказу:
Фото пакетів з поліграфією
-
Опис доказу:
Фото паковання
-
Повʼязаний документ:
Фото пакетів з поліграфією.jpg
-
-
Назва доказу:
Пакети Екосінтезполімер 50-100-130мкр
-
Опис доказу:
Копія видаткової накладної на покупку поковання. Сертифікат відповідності. Декларація про відповідність паковання. Сертифікат якості від виробника на паковання
-
Повʼязаний документ:
Пакети Екосінтезполімер 50-100-130мкр.pdf
-
-
Назва доказу:
Пакети Екосінтезполімер 50-100-100мкр
-
Опис доказу:
Копія видаткової накладної на покупку поковання. Сертифікат відповідності. Декларація про відповідність паковання. Сертифікат якості від виробника на паковання
-
Повʼязаний документ:
Пакети Екосінтезполімер 50-100-100мкр.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства охорони здоров’я України №325 від 08.06.2015 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602).
-
Опис доказу:
Додаток 1 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами (пункт 12 розділу III, підпункт 1 пункту 19 розділу V, підпункт 1 пункту 12 розділу VI) МАРКУВАННЯ І ПАКОВАННЯ небезпечних медичних відходів
-
Повʼязаний документ:
НАКАЗ №352 Про затвердження Державних санітарнопротиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2". 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" внести зміни до умов тендерної документації.
Номер:
682df7c300394ddb8296ff6ff15362de
Заголовок пункту скарги:
3. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.4 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є» Замовник вимагає:
«4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
Опис заперечення:
3. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.4 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є» Замовник вимагає:
«4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
«4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Послуги що передбачені предметом закупівлі не передбачають використання, переробку, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізацію та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).
Предметом закупівлі передбачено перевезення та видалення 18 01 03*, 18 01 06* відходів.
Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», такі роботи як використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин – не є роботами підвищеної небезпеки та не потребує отримання дозволу.
Отже вимагання надання у складі пропозиції учасників чинного дозволу ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин) є незаконною та дискримінаційною вимогою.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника
Предметом закупівлі передбачено перевезення та видалення 18 01 03*, 18 01 06* відходів.
Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», такі роботи як використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин – не є роботами підвищеної небезпеки та не потребує отримання дозволу.
Отже вимагання надання у складі пропозиції учасників чинного дозволу ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин) є незаконною та дискримінаційною вимогою.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника
×
-
Назва доказу:
Повідомлення про невіднесення об'єкта до об'єкта підвищенної небезпеки
-
Опис доказу:
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії повідомлення Про невіднесення об’єкта до об’єкта підвищеної небезпеки видане Державною службою України з надзвичайних ситуацій від 17.02.2024р.
-
Повʼязаний документ:
46. Повідомлення про невіднесення об’єкта до об’єкта підвищеної небезпеки.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2". 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" внести зміни до умов тендерної документації.
Номер:
59b3dd7a17d3445dbf0a9f4d76254506
Заголовок пункту скарги:
3. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.4 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є» Замовник вимагає:
«4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
Опис заперечення:
3. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.4 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є» Замовник вимагає:
«4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
«4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Предметом закупівлі передбачено перевезення та видалення 18 01 03*, 18 01 06* відходів.
Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», такі роботи як використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин – не є роботами підвищеної небезпеки та не потребує отримання дозволу.
Отже вимагання надання у складі пропозиції учасників чинного дозволу ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин) є незаконною та дискримінаційною вимогою.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії повідомлення Про невіднесення об’єкта до об’єкта підвищеної небезпеки видане Державною службою України з надзвичайних ситуацій від 17.02.2024р.
Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», такі роботи як використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин – не є роботами підвищеної небезпеки та не потребує отримання дозволу.
Отже вимагання надання у складі пропозиції учасників чинного дозволу ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин) є незаконною та дискримінаційною вимогою.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії повідомлення Про невіднесення об’єкта до об’єкта підвищеної небезпеки видане Державною службою України з надзвичайних ситуацій від 17.02.2024р.
×
-
Назва доказу:
Повідомлення про невіднесення об’єкта до об’єкта підвищеної небезпеки
-
Опис доказу:
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії повідомлення Про невіднесення об’єкта до об’єкта підвищеної небезпеки видане Державною службою України з надзвичайних ситуацій від 17.02.2024р.
-
Повʼязаний документ:
46. Повідомлення про невіднесення об’єкта до об’єкта підвищеної небезпеки.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2". 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" внести зміни до умов тендерної документації.