• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з управління відходами, ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Торги не відбулися

639 110.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 195.55 UAH
Період оскарження: 27.03.2024 15:26 - 19.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 1d42972f304943deac7c0ccf2f82dd7e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-27-008692-a.c1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2024 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2024 10:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ №6345-р/пк-пз від 09.04.2024 року КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня №2" було внесено зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі: Послуги з управління відходами, ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-27-008692-a) відповідно до протоколу Уповноваженої особи №146 від 17.04.2024р.
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 5b3aa2345d814cf88f367ce6def225a3
Заголовок пункту скарги: . Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.7 Замовник вимагає: «7. Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць оброблення або видалення. (Надати гарантійний лист у довільній формі, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника).»
Опис заперечення: Згідно статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" частина 4 :
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно Наказу №325 МОЗУ «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»
Розділ III. Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами:
9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
Згідно Постанови КМУ №289 від 24.12.2004 року Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, - виробник повинен складати декларацію про відповідність Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання та сертифікат якості.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 1 Наказу №325 МОЗУ:


з/п Вид відходів Маркування ємностей (первинного паковання), при поводженні з медичними відходами в закладі Вид ємності первинного паковання Маркування ємностей (вторинного паковання), які передаються перевізнику Вид ємності вторинного паковання
1 2 3 4 5 6
1 Медичні відходи категорії B, які не пройшли оброблення/знешкодження Напис для маркування: "Особливо небезпечно" або ємність червоного кольору Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або мішок/пакет для стерилізації в автоклаві або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, придатний для стерилізації в автоклаві Напис для маркування:
"
назва закладу, назва суб'єкта господарювання, що отримав Ліцензію і якому передані відходи, дата передавання, вага переданих відходів в кг" Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, стійкий до дезінфекції
2 Медичні відходи категорії B (імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність) - - Напис для маркування:
"
назва закладу, назва суб'єкта господарювання, що отримав Ліцензію і якому передані відходи, дата передавання, вага переданих відходів в кг" Міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет або контейнер обмеженого (багаторазового) використання, стійкий до дезінфекції

Виходячи з вищезазначеного у Наказі №325 МОЗУ відсутнє чітке визначення розмірів пакування та щільність у мікронах. А отже вимагання надання конкретної тари є дискримінаційною та незаконною.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника.

Скаржник має пакування яке повністю відповідає вимогам Наказу №325 МОЗУ розмірами 500*1000 з щільністю 100 та 130 мікрон. На підтвердження надаємо копії видаткових накладних на покупку паковання, сертифікат відповідності, декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 682df7c300394ddb8296ff6ff15362de
Заголовок пункту скарги: 3. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.4 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є» Замовник вимагає: «4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
Опис заперечення: 3. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.4 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є» Замовник вимагає:
«4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Послуги що передбачені предметом закупівлі не передбачають використання, переробку, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізацію та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).
Предметом закупівлі передбачено перевезення та видалення 18 01 03*, 18 01 06* відходів.
Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», такі роботи як використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин – не є роботами підвищеної небезпеки та не потребує отримання дозволу.
Отже вимагання надання у складі пропозиції учасників чинного дозволу ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин) є незаконною та дискримінаційною вимогою.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 59b3dd7a17d3445dbf0a9f4d76254506
Заголовок пункту скарги: 3. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.4 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є» Замовник вимагає: «4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
Опис заперечення: 3. Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п.4 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є» Замовник вимагає:
«4. Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Предметом закупівлі передбачено перевезення та видалення 18 01 03*, 18 01 06* відходів.
Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», такі роботи як використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин – не є роботами підвищеної небезпеки та не потребує отримання дозволу.
Отже вимагання надання у складі пропозиції учасників чинного дозволу ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин) є незаконною та дискримінаційною вимогою.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Встановлена Замовником вимога в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії повідомлення Про невіднесення об’єкта до об’єкта підвищеної небезпеки видане Державною службою України з надзвичайних ситуацій від 17.02.2024р.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації