-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Код НК 024:2023 35429 Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів; 35429 Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів; 12500 Медична сумка)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Торги відмінено
975 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 750.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2024 12:20 - 01.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження скасування торгів
Номер:
f2a6323763b04148af3cf4dd9e1a3642
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-27-005010-a.c2
Назва:
Оскарження скасування торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 26.06.2024 № 11112.pdf 01.07.2024 13:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2024 №11112.pdf 27.06.2024 14:40
- рішення від 20.06.2024 № 10677.pdf 20.06.2024 15:24
- Рішення №8.32.19 від 03.11.2023.pdf 24.06.2024 16:43
- Заперечення від 24.06.2024.pdf.asice.zip 24.06.2024 16:43
- Рішення №1000 від 19.06.2024.PDF 24.06.2024 16:43
- Рішення від 09.04.2024.pdf 24.06.2024 16:43
- Заперечення від 24.06.2024.docx 24.06.2024 16:43
- Рішення №484 від 19.03.2024.PDF 24.06.2024 16:43
- Рішення №862 від 27.05.2024.pdf 24.06.2024 16:43
- sign.p7s 18.06.2024 14:53
- Рішення 7018-р_пк-пз від 19.04.2024.pdf 18.06.2024 14:51
- Скарга №2 щодо скасування закупівлі.pdf 18.06.2024 14:51
- Протокол від 14.06.2024.pdf 18.06.2024 14:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2024 15:10
Дата розгляду скарги:
26.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2024 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2024 13:34
Дата виконання рішення Замовником:
24.07.2024 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії АМКУ № 11112-р/пк-пз від 26.06.2024 Замовник скасовує рішення УО від 14.06.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
61acd449818b4842bedb3d161f9ac686
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №б/н від 14.06.2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» є учасником закупівлі UA-2024-03-27-005010-a та його тендерна пропозиція, є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі.
Відповідно до Протоку №б/н від 14.06.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «На підставі викладеного, у зв’язку із реорганізацією (шляхом приєднання) Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня», по якому припиняється право господарського відання та передається в оперативне управління Комунальному некомерційному підприємству «Тернопільська комунальна міська лікарня №2», наявним фінансовим станом КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня», відповідно до Передавального акту, затвердженого Рішенням ВК Тернопільської міської ради №862 від 27.05.2024 р., Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовником відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 14.06.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, 09.04.2024 р. Замовник вже намагався відмінити цю процедуру закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
Однак, 19.04.2024 р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) вже було прийнято рішення щодо неправомірності відміни тендеру UA-2024-03-27-005010-a, що оприлюднено в Рішенні 7018-р/пк-пз від 19.04.2024 р., а саме було встановлено наступне:
«Враховуючи викладене, а також інформацію, зазначену в наданому уточненому фінансовому плані підприємства на 2024 рік, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.»
Таким чином, по цій процедурі закупівлі Комісією вже було встановлено, що Замовник неправомірно намагався відмінити закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
На підставі цього, Скаржник вважає, що Замовник повторно вчиняє неправомірні дії, які порушують наші права та законні інтереси, а саме відміняє цю процедуру закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
По-друге, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-третє, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до умов ч.1 п.12.3 Проекту договору, який викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару / обсягу робіт / обсягу послуг. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Відповідно до Протоку №б/н від 14.06.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «На підставі викладеного, у зв’язку із реорганізацією (шляхом приєднання) Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня», по якому припиняється право господарського відання та передається в оперативне управління Комунальному некомерційному підприємству «Тернопільська комунальна міська лікарня №2», наявним фінансовим станом КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня», відповідно до Передавального акту, затвердженого Рішенням ВК Тернопільської міської ради №862 від 27.05.2024 р., Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовником відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 14.06.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, 09.04.2024 р. Замовник вже намагався відмінити цю процедуру закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
Однак, 19.04.2024 р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) вже було прийнято рішення щодо неправомірності відміни тендеру UA-2024-03-27-005010-a, що оприлюднено в Рішенні 7018-р/пк-пз від 19.04.2024 р., а саме було встановлено наступне:
«Враховуючи викладене, а також інформацію, зазначену в наданому уточненому фінансовому плані підприємства на 2024 рік, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.»
Таким чином, по цій процедурі закупівлі Комісією вже було встановлено, що Замовник неправомірно намагався відмінити закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
На підставі цього, Скаржник вважає, що Замовник повторно вчиняє неправомірні дії, які порушують наші права та законні інтереси, а саме відміняє цю процедуру закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
По-друге, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-третє, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до умов ч.1 п.12.3 Проекту договору, який викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару / обсягу робіт / обсягу послуг. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
×
-
Назва доказу:
Відповідно до Протоку №б/н від 14.06.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відміну закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a.
-
Повʼязаний документ:
Скарга №2 щодо скасування закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
19.04.2024 р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже було прийнято рішення щодо неправомірності відміни тендеру UA-2024-03-27-005010-a на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей, що оприлюднено в Рішенні 7018-р/пк-пз від 19.04.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Рішення 7018-р_пк-пз від 19.04.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Оскільки у Замовника наявна подальша потреба у закупівлі товару, що предметом закупівлі за цими торгами, а сталося лише скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів (як це зазначає Замовник), то нічого не заважає йому закінчити цю процедуру закупівлі з визначенням переможця торгів та під час укладання відповідного договору, укласти додаткову угоду до нього на зменшення обсягу поставки товару. Внаслідок протизаконних дій Змовника було грубо порушено право ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» бути обраним переможцем процедури закупівлі. Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/прощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Підсумовуючи вищевикладене, рішенням Замовника було порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №б/н від 09.04.2024 р. ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» є учасником закупівлі UA-2024-03-27-005010-a та його тендерна пропозиція, є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі. Відповідно до Протоку №б/н від 09.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a. Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
Номер:
6dba1b6d835749189e70b261c07de38e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-27-005010-a.c1
Назва:
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №б/н від 09.04.2024 р.
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» є учасником закупівлі UA-2024-03-27-005010-a та його тендерна пропозиція, є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі.
Відповідно до Протоку №б/н від 09.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a.
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2024 № 7018.pdf 22.04.2024 15:04
- рішення від 12.04.2024 № 6556.pdf 12.04.2024 16:49
- рішення від 19.04.2024 № 7018.pdf 24.04.2024 11:40
- Заперечення від 16.04.2024.docx 16.04.2024 12:22
- Заперечення від 16.04.2024.PDF.asice.zip 16.04.2024 12:23
- Протокол УО від 20.05.2024.PDF 20.05.2024 12:22
- Рішення №484 від 19.03.2024.PDF 16.04.2024 12:22
- Рішення №8.32.19 від 03.11.2023.PDF 16.04.2024 12:22
- Заперечення від 16.04.2024.PDF 16.04.2024 12:22
- Уточнений фінансовий план на 2024р..pdf 16.04.2024 12:22
- Рішення від 09.04.2024.PDF 16.04.2024 12:22
- sign.p7s 10.04.2024 13:53
- Протокол УО від 09.04.2024.PDF 10.04.2024 12:18
- Скарга щодо скасування закупівлі.pdf 10.04.2024 12:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2024 14:07
Дата розгляду скарги:
19.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2024 11:41
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2024 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7018-р/пк-пз від 19.04.2024 Замовником скасовано рішення УО від 09.04.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ad23bb25e56d4dc29ddc1c4f03697e80
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №б/н від 09.04.2024 р.
Опис заперечення:
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» є учасником закупівлі UA-2024-03-27-005010-a та його тендерна пропозиція, є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі.
Відповідно до Протоку №б/н від 09.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a.
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-друге, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до умов ч.1 п.12.3 Проекту договору, який викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару / обсягу робіт / обсягу послуг. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Відповідно до Протоку №б/н від 09.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a.
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-друге, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до умов ч.1 п.12.3 Проекту договору, який викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару / обсягу робіт / обсягу послуг. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-друге, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до умов ч.1 п.12.3 Проекту договору, який викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару / обсягу робіт / обсягу послуг. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив, на якій підставі відбулися «скорочення видатків» через які Замовник відмінив торги.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-друге, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до умов ч.1 п.12.3 Проекту договору, який викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару / обсягу робіт / обсягу послуг. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив, на якій підставі відбулися «скорочення видатків» через які Замовник відмінив торги.
×
-
Назва доказу:
Протокол №б/н від 09.04.2024 р.
-
Опис доказу:
Відповідно до Протоку №б/н від 09.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a.
-
Повʼязаний документ:
Скарга щодо скасування закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Оскільки у Замовника наявна подальша потреба у закупівлі товару, що предметом закупівлі за цими торгами, а сталося лише скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів (як це зазначає Замовник), то нічого не заважає йому закінчити цю процедуру закупівлі з визначенням переможця торгів та під час укладання відповідного договору, укласти додаткову угоду до нього на зменшення обсягу поставки товару. Внаслідок протизаконних дій Змовника було грубо порушено право ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» бути обраним переможцем процедури закупівлі. Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/прощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Підсумовуючи вищевикладене, рішенням Замовника було порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.