• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні матеріали Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Код НК 024:2023 35429 Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів; 35429 Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів; 12500 Медична сумка)

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)

Торги відмінено

975 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 750.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2024 12:20 - 01.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження скасування торгів

Номер: f2a6323763b04148af3cf4dd9e1a3642
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-27-005010-a.c2
Назва: Оскарження скасування торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.06.2024 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.07.2024 13:34
Дата виконання рішення Замовником: 24.07.2024 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ № 11112-р/пк-пз від 26.06.2024 Замовник скасовує рішення УО від 14.06.2024.
Автор: ТОВ "МЕД-ПАРТНЕР", Олександр Кузуб +380504467142 4467142@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 61acd449818b4842bedb3d161f9ac686
Заголовок пункту скарги: ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №б/н від 14.06.2024 р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» є учасником закупівлі UA-2024-03-27-005010-a та його тендерна пропозиція, є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі.
Відповідно до Протоку №б/н від 14.06.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «На підставі викладеного, у зв’язку із реорганізацією (шляхом приєднання) Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня», по якому припиняється право господарського відання та передається в оперативне управління Комунальному некомерційному підприємству «Тернопільська комунальна міська лікарня №2», наявним фінансовим станом КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня», відповідно до Передавального акту, затвердженого Рішенням ВК Тернопільської міської ради №862 від 27.05.2024 р., Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовником відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 14.06.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.

По-перше, 09.04.2024 р. Замовник вже намагався відмінити цю процедуру закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
Однак, 19.04.2024 р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) вже було прийнято рішення щодо неправомірності відміни тендеру UA-2024-03-27-005010-a, що оприлюднено в Рішенні 7018-р/пк-пз від 19.04.2024 р., а саме було встановлено наступне:
«Враховуючи викладене, а також інформацію, зазначену в наданому уточненому фінансовому плані підприємства на 2024 рік, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.»
Таким чином, по цій процедурі закупівлі Комісією вже було встановлено, що Замовник неправомірно намагався відмінити закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
На підставі цього, Скаржник вважає, що Замовник повторно вчиняє неправомірні дії, які порушують наші права та законні інтереси, а саме відміняє цю процедуру закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.

По-друге, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.

По-третє, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до умов ч.1 п.12.3 Проекту договору, який викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару / обсягу робіт / обсягу послуг. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №б/н від 09.04.2024 р. ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» є учасником закупівлі UA-2024-03-27-005010-a та його тендерна пропозиція, є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі. Відповідно до Протоку №б/н від 09.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a. Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.

Номер: 6dba1b6d835749189e70b261c07de38e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-27-005010-a.c1
Назва: ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №б/н від 09.04.2024 р. ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» є учасником закупівлі UA-2024-03-27-005010-a та його тендерна пропозиція, є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі. Відповідно до Протоку №б/н від 09.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a. Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.04.2024 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.04.2024 11:41
Дата виконання рішення Замовником: 20.05.2024 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7018-р/пк-пз від 19.04.2024 Замовником скасовано рішення УО від 09.04.2024.
Автор: ТОВ "МЕД-ПАРТНЕР", Олександр Кузуб +380504467142 4467142@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ad23bb25e56d4dc29ddc1c4f03697e80
Заголовок пункту скарги: ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу №б/н від 09.04.2024 р.
Опис заперечення: ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» є учасником закупівлі UA-2024-03-27-005010-a та його тендерна пропозиція, є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі.
Відповідно до Протоку №б/н від 09.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-03-27-005010-a.
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.

По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.

По-друге, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до умов ч.1 п.12.3 Проекту договору, який викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару / обсягу робіт / обсягу послуг. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №б/н від 09.04.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-друге, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п. 4 розділу 6 Тендерної документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до умов ч.1 п.12.3 Проекту договору, який викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару / обсягу робіт / обсягу послуг. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Аналогічні положення закріплені у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив, на якій підставі відбулися «скорочення видатків» через які Замовник відмінив торги.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)