• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

0921000-4 «Мастильні засоби» (Оливи, мастила та пасти)

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Провідний економіст ВМТП Ципишева Оксана, тел. 048-7388729 -85-88, e-mail: o.tsypysheva@imtp.ua. 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Оливи, мастила та пасти 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Мастильні засоби», за кодом ДК 021:2015 - 0921000-4 8. Кількість товарів, робіт послуг: 21 найменування ( 24530л., 940кг., 30шт.) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 20 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 178 444,90 (п’ять мільйонів сто сімдесят вісім тисяч чотириста сорок чотири грн 90 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.04.2024 о 13-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Торги не відбулися

5 178 444.90 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 51 784.45 UAH
Період оскарження: 27.03.2024 11:44 - 19.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення

Номер: 3fdf1a3cacdc4cefb9b5c4ce5782f326
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-27-004319-a.c1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2024 16:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.05.2024 11:52
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Тріотех», Юрій Жадановський +380504404773 y.zhadanovskyi@gmail.com https://www.triotech.com.ua

Пункт скарги

Номер: b1c277b7d3764a4e907dc8f52f33b17f
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції у звязку з відсутністю підтвердження: - п.2 не надано підтвердження SAE Viscosity Grade SAE J300-15W-40; - п.13,14 не зазначено в якій тарі буде виконуватись поставка 0,4 або 0,5; - п.19 не зазначена фактична температура застигання; - п.20 не надано підтвердження SAE Viscosity Grade SAE J306-75W-90; - п.21 не надано підтвердження SAE Viscosity Grade SAE J300-15W-40.
Опис заперечення: Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2024 року та форма протоколу розкриття тендерних пропозицій від 25.04.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: омилкове визначення відсутності підтвердження за п.21 SAE Viscosity Grade SAE J300-15W-40

Помилкове визначення відсутності підтвердження за п.20 SAE Viscosity Grade SAE J306-75W-90

Помилкове визначення відсутності підтвердження за п.13,14 тари, в якій буде виконуватись поставка 0,4 або 0,5

Помилкове визначення відсутності підтвердження за п.19 фактичної температури застигання

Помилкове визначення відсутності підтвердження за п.2 SAE Viscosity Grade SAE J300-15W-40
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника