• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гумові вироби (гумові пневматичні шини, протектори та ободові стрічки)

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2018 16:38 - 11.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Терміни отримання довідок

Номер: 079418f6d32a4e9084a87b9eb683394b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-24-002264-a.b3
Назва: Терміни отримання довідок
Вимога:
Доброго дня. Дайте, будьте добрі, пояснення чому було відхилено (дискваліфіковано) мою Пропозицію? Адже: 1) Довідка ст. 17 мною була завантажена ще під час подання Пропозиції; 2) Довідка "Про корупційні правопорушення...", вказана Вами, стосується юридичних осіб; 3) Довідки МВС та ДФС мною були завантаженні протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. І навіть, якщо у Тендерній документації зазначалось 5 календарних днів для подання цих Довідок. То виникає суттєве питання - яким чином довідку ДФС про відсутність заборгованості з податків можливо отримати протягом цього терміну (5 кал. днів), якщо термін її видачі становить 5 РОБОЧИХ ДНІВ ???
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. На вашу вимогу повідомляємо наступне: 1. Погоджуємося із Вами щодо пункту 1 Вашої вимоги та підтверджуємо, що Довідка щодо ст. 17 була завантажена у ЦБД Prozorro у складі пакету документів під час подання Пропозиції. 2. Погоджуємося із Вами щодо пункту 2 Вашої вимоги та підтверджуємо, що Довідка "Про корупційні правопорушення...", вказана в тендерній документації, стосується юридичних осіб, тому не висуваємо претензії щодо її відсутності. 3. Довідки МВС та ДФС були завантаженні Вами протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Однак у тендерній документації було чітко вказано, що «…Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, ПЕРЕМОЖЕЦЬ повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув відповідно до частини 3 ст. 32 Закону. При формуванні тендерної документації ми керувались пунктом 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка наголошує, що «… Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті…». А також керувались роз’ясненнями МЕРТ України щодо робочих та календарних днів, визначених у Законі України «Про публічні закупівлі» , отриманими на офіційному веб-сайті (http://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=292bd99e-3d2d-4d98-82e3-12766439f800), де було зазначено наступне: «Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади». «…При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. При цьому Закон містить конкретизацію строків, які указані у робочих днях. У інших випадках строки указані в календарних днях». З огляду на вищезазначене, вважаємо свої дії щодо відміни рішення про визнання переможцем процедури закупівлі гумових пневматичних шин, протекторів та ободових стрічок код ДК 021:2015 - 19510000-4 Гумові вироби ФОП Панченко Віталія Олександровича по причини недотримання термінів оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу документів, встановлених в Додатку 2 (для переможця) та Додатку 5 до тендерної документації, обґрунтованими та правомірними.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скасування попереднього рішення про обрання переможцем ФОП Панченко Віталій Олександрович

Номер: 5f304eeb6d424614a16ad9d0b4d56621
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-24-002264-a.a2
Назва: Скасування попереднього рішення про обрання переможцем ФОП Панченко Віталій Олександрович
Вимога:
Вимагаємо скасування попереднього рішення про обрання переможцем ФОП Панченко Віталій Олександрович, та дискваліфікацію ТОВ "Дніпрошина". Просимо повідомити законні підстави, на яких було дискваліфіковано пропозицію нашого підприємства, адже в тендерній документації стор.№ 2 вказано - Увага!!!! Форма «Тендерна пропозиція» подається переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір разом із документами та інформацією, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - дане повідомлення про обрання переможцем не було завантажено Замовником на сайт, і ми як Учасник не були повідомлені про це належним чином. У разі ненадання законних підстав, ми будем вимушені звернутись в органи АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Пропозицію ТОВ «ДНІПРОШИНА» було дискваліфіковано відповідно до частини 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Визнаним переможцем ТОВ «Дніпрошина» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (18.05.2018) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надано не було (зокрема, не було розміщено на веб-порталі «PROZORRO»). Протокол визначення переможця ТОВ «ДНІПРОШИНА» (протокол № 2 засідання тендерного комітету про визнання переможця відкритих торгів № 2 від 18.05.2018 року із підписами членів тендерного комітету та печаткою ХОЦЕМД та МК. Сканована копія формат pdf) був долучений замовником 18.05.2018 року, про що є відповідний запис на веб-порталі «PROZORRO»: «Завантажено в ЦБД «PROZORRO»: 18.05.2018 15:16 Версія документу від 18.05.2018 15:16» Накладено електронний підпис 18.05.2018 15:17. З даним протоколом можна ознайомитись за сторінці ХОЦЕМД та МК на веб-порталі «PROZORRO»), процедура закупівлі UA-2018-04-24-002264-а, предмет закупівлі – гумові вироби (гумові пневматичні шини, протектори та ободові стрічкі), очікувана вартість – 540000,00 грн. Пункт «Протокол розкриття» - «Учасник» - ТОВ «ДНІПРОШИНА» - «Історія кваліфікації пропозиції » - «Протокол». Тому вважаємо безпідставним Вашу вимогу щодо скасування рішення про визнання переможцем ФОП Панченко Віталія Олександровича та залишаємо своє рішення в силі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

Недотримання ТОВ "Дніпрошина" вимог Тендерної документації

Номер: 765332c22d1246d88044cccd30f7a37b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-24-002264-a.b1
Назва: Недотримання ТОВ "Дніпрошина" вимог Тендерної документації
Вимога:
Учасника ТОВ "Дніпрошина" не можна визнавати Переможцем остаточно та укладати з ним Договір, так як він (учасник ТОВ "Дніпрошина") не завантажив у Систему згідно вимог Замовника протягом визначеного терміну (5-ти днів) файл "Тендерна пропозиція" - Додаток 5 та інші документи згідно Додатку 2 Тендерної документації. Також під сумнів можна поставити доцільність та правильність заповнення "Довідки про виконання аналогічних договорів". Так як, логічно, було б зазначити в даній Довідці організації (підприємства) Замовники, що проводили закупівлі через відкриту Систему Державних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.