-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук
Завершена
3 537 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 686.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 686.50 UAH
Період оскарження:
27.03.2024 09:29 - 07.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
17351b95243f47b49eae491bb6f94506
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-27-000997-a.a2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a.
15.05.2024 року Замовником було опубліковано інформацію про відміну процедури закупівлі, затверджену протокольним рішенням №19.6-В (далі - Протокол) уповноваженої особи Комунального підприємства «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі по тексту – Протокол), в якому зазначено наступне:
«Після розкриття тендерних пропозицій учасників закупівлі Замовником виявлено наступні порушення:
- порушення в технічних вимогах до предмету закупівлі в частині визначення обсягів деяких видів робіт, зазначених в дефектному акті (обсяги робіт розраховані з порушенням вимог ч. 2 ст. 22 та ст. 23 Закону та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»);
- некоректно визначена очікувана вартість закупівлі (з порушенням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»).
Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене Закупівля підлягає відміні.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення 10.06.2024 16:40
- Протокол № 19.6-В , 30.05.2024 11:39
- Відповідь на скаргу doc 30.05.2024 11:39
- Службова записка № 358 30.05.2024 11:39
- Службова записка № 278 30.05.2024 11:39
- Відповідь на скаргу 30.05.2024 11:39
- рішення від 03.06.2024 № 9665.pdf 05.06.2024 18:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2024 № 9665.pdf 04.06.2024 13:28
- рішення від 28.05.2024 № 9301.pdf 28.05.2024 17:41
- Скарга.pdf 24.05.2024 15:49
- Скарга_Афіна1_повторна_відміна_тендеру.docx.p7s.zip 24.05.2024 15:49
- sign.p7s 24.05.2024 15:56
- Скарга_Афіна1_повторна_відміна_тендеру.docx 24.05.2024 15:49
- Скарга_Афіна1_повторна_відміна_тендеру.docx.p7s.zip 24.05.2024 15:48
- Протокол відміни закупівлі від 15.05.2024.pdf 24.05.2024 15:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2024 16:22
Дата розгляду скарги:
03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2024 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.06.2024 18:02
Дата виконання рішення Замовником:
13.06.2024 14:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.06.2024 № 9665-р/пк-пз уповноваженою особою скасовано рішення від 15.05.2024 № 19.6-В про відміну процедури закупівлі робіт з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук, 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-27-000997-а.
Примітки:
Протокольне рішення № 19.7-В від 10.06.2024 про відміну рішення, згідно з яким було відмінено процедуру закупівлі, завантажено уповноваженою особою в електронну систему закупівель 10.06.2024.
Повідомлення органу оскарження щодо усунення порушень зазначених у скарзі, а саме, скасування рішення про відміну процедури закупівлі, уповноважена особа не мала технічної змоги опублікувати протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення через несправності на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн». Для вирішення цього питання уповноважена особа зверталася до лінії технічної підтримки вищевказаного електронного майданчика.
Технічні несправності було усунуто технічною підтримкою електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» лише 13.06.2024 та, відповідно в уповноваженої особи з’явилася можливість повідомити орган оскарження про усунення порушень 13.06.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
98aa989b31884924bd6febd5e19a6756
Заголовок пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної процедури закупівлі, вважає таке рішення Замовника неправомірним та оскаржує його з наступних підстав.
Опис заперечення:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної процедури закупівлі, вважає таке рішення Замовника неправомірним та оскаржує його з наступних підстав.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
1. Замовником, всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанові «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), в Протоколі не наведено опис порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Не вказано, які саме дії/рішення порушують чинне законодавство та не конкретизовано, які саме норми законодавства порушені. Тобто, фактично, Замовником в Протоколі вказано, що деякі норми/вимоги тендерної документації не відповідають деяким вимогам/нормам чинного законодавства.
Таким чином, можна стверджувати, що Замовник не дотримується принципів відкритості та прозорості та запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Наведене Замовником в Протоколі формулювання «некоректно визначена очікувана вартість закупівлі» не означає автоматично наявність порушень при визначенні очікуваної вартості закупівлі, оскільки термін «некоректність» неможливо однозначно трактувати як саме порушення.
Отже, прийняття такої причини в якості підстави для відміни процедури закупівлі також порушує принципи відкритості та прозорості та запобігання корупційним діям і зловживанням.
3. «Порушення», які на думку Замовника є саме порушеннями у розумінні Закону, у звичайний та цілком законний спосіб виправляються після підписання договору про закупівлю шляхом внесення в останній змін на підставі ч. 5 ст. 41 Закону.
Отже, твердження Замовника про неможливість усунення порушень також не відповідає дійсним обставинам.
Окремо слід зазначити, що Замовником вже було здійснено неуспішну спробу відмінити дану процедуру закупівлі за цими самими причинами але на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей. Неухильне бажання Замовника в будь-який спосіб досягти мети відміни процедури закупівлі, при цьому нехтування вимогами чинного законодавства також свідчить про недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи, що ТОВ «Афінацентр» подано найбільш економічно вигідну пропозицію до участі у закупівлі та ця тендерна пропозиція повинна бути об’єктивно та неупереджено розглянута Замовником, неправомірні дії Замовника порушують права та законні інтереси Скаржника.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі ««Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Таким чином, можна стверджувати, що Замовник не дотримується принципів відкритості та прозорості та запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Наведене Замовником в Протоколі формулювання «некоректно визначена очікувана вартість закупівлі» не означає автоматично наявність порушень при визначенні очікуваної вартості закупівлі, оскільки термін «некоректність» неможливо однозначно трактувати як саме порушення.
Отже, прийняття такої причини в якості підстави для відміни процедури закупівлі також порушує принципи відкритості та прозорості та запобігання корупційним діям і зловживанням.
3. «Порушення», які на думку Замовника є саме порушеннями у розумінні Закону, у звичайний та цілком законний спосіб виправляються після підписання договору про закупівлю шляхом внесення в останній змін на підставі ч. 5 ст. 41 Закону.
Отже, твердження Замовника про неможливість усунення порушень також не відповідає дійсним обставинам.
Окремо слід зазначити, що Замовником вже було здійснено неуспішну спробу відмінити дану процедуру закупівлі за цими самими причинами але на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей. Неухильне бажання Замовника в будь-який спосіб досягти мети відміни процедури закупівлі, при цьому нехтування вимогами чинного законодавства також свідчить про недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи, що ТОВ «Афінацентр» подано найбільш економічно вигідну пропозицію до участі у закупівлі та ця тендерна пропозиція повинна бути об’єктивно та неупереджено розглянута Замовником, неправомірні дії Замовника порушують права та законні інтереси Скаржника.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі ««Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
2a6fa2ea00f74e3e9c1dbc3d956ea054
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-27-000997-a.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення 08.05.2024 15:10
- Службова записка 25.04.2024 16:08
- Лист Нацполіції 25.04.2024 16:08
- Відповідь на скаргу 25.04.2024 16:08
- Відповідь на скаргу 25.04.2024 16:08
- рішення від 24.04.2024 № 7253.pdf 24.04.2024 16:31
- рішення від 02.05.2024 № 7879.pdf 03.05.2024 18:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2024 № 7879.pdf 03.05.2024 15:20
- sign.p7s 22.04.2024 10:01
- Скарга.PDF 22.04.2024 09:56
- Скарга.docx.asice.zip 22.04.2024 09:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2024 11:17
Дата розгляду скарги:
02.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.05.2024 18:23
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2024 08:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.05.2024 № 7879-р/пк-пз уповноваженою особою скасовано рішення від 18.04.2024 № 19.4-В про відміну процедури закупівлі робіт з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук, 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-27-000997-а.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8adaf86991c2445198c45211a67d900b
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Опис заперечення:
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (далі - скаржник) бере участь у даній закупівлі.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надало цінову пропозицію - 3 199 999 грн з ПДВ (економія від очікуваної вартості предмету закупівлі 337 301 грн), яка виявилась найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
18.04.2024 року Замовником було опубліковано інформацію про відміну процедури закупівлі, затверджену протокольним рішенням №19.4-В уповноваженої особи Комунального підприємства «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі по тексту – Протокол), в якому зазначено наступне:
16.04.2024 КП «Теплоенерго» надійшов лист від Управління стратегічних розслідувань в Полтавській області ДСР Національної поліції України за № 1799/55/115-2024 в якому йшлося про виявлені порушення у Закупівлі, а саме: дефектний акт (таблиця 1 додатку 4 до Тендерної документації) складений з порушенням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Ознайомившись зі змістом листа уповноважена особа передала дефектний акт спеціалістам виробничо-технічному відділу з метою повторної та додаткової перевірки обсягів робіт.
За результатами додаткового розгляду дефектного акту спеціалістами виробничо-технічного відділу було виявлено, що обсяги деяких видів робіт дійсно визначені некоректно, а саме:
- розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом: ремонтно-будівельних робіт в ускладнених умовах забудованої частини населених пунктів;
- розбирання бортових каменів; Будівництво інженерних мереж і споруд, а також об’єктів житлово-цивільного призначення в обмежених умовах забудованої частини міста;
- розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2; Будівництво інженерних мереж і споруд, а також об’єктів житлово-цивільного призначення в обмежених умовах забудованої частини міста;
- навантаження сміття вручну;
- навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3;
- перевезення сміття до 15 км;
- розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну, група ґрунту 2;
- улаштування щебеневої основи під бортовий камінь.
Вищевказані невідповідності призвели до оголошення Закупівлі на обсяги робіт, які не відповідають наявним потребам Замовника.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутня подальша потреба в Закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене Закупівля підлягає відміні.
Вважаємо рішення про відміну торгів неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника.
Так, єдиною підставою відміни процедури закупівлі Замовником обрано норму підпункту 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), а саме замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
При цьому, жодного документально підтвердженого обґрунтування саме відсутності подальшої потреби в закупівлі Замовником не надано.
Стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» містить імперативні вимоги до Замовників щодо розгляду пропозицій. Так, Замовник повинен:
- відхилити тендерну пропозицію;
- розмістити вимогу щодо усунення недоліків тендерної пропозиції;
- розмістити повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, Замовником порушено вимоги чинного законодавства, а саме:
- прийняте необґрунтоване та неправомірне рішення щодо відміни процедури закупівлі;
- нерозглянуто в строк тендерну пропозицію Скаржника в строки встановлені Законом.
Зважаючи на все вищевикладене, Замовником порушено права та законні інтереси Скаржника в частині неупередженого розгляду його тендерної пропозиції та в частині відміни процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
В той же час, відповідно до частини п’ятої статті 5 Закону, Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, порушують статтю 3 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі ««Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
ПРОСИМО:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов'язати Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області скасувати рішення про відміну закупівлі «Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a;
Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (далі - скаржник) бере участь у даній закупівлі.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надало цінову пропозицію - 3 199 999 грн з ПДВ (економія від очікуваної вартості предмету закупівлі 337 301 грн), яка виявилась найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
18.04.2024 року Замовником було опубліковано інформацію про відміну процедури закупівлі, затверджену протокольним рішенням №19.4-В уповноваженої особи Комунального підприємства «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі по тексту – Протокол), в якому зазначено наступне:
16.04.2024 КП «Теплоенерго» надійшов лист від Управління стратегічних розслідувань в Полтавській області ДСР Національної поліції України за № 1799/55/115-2024 в якому йшлося про виявлені порушення у Закупівлі, а саме: дефектний акт (таблиця 1 додатку 4 до Тендерної документації) складений з порушенням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Ознайомившись зі змістом листа уповноважена особа передала дефектний акт спеціалістам виробничо-технічному відділу з метою повторної та додаткової перевірки обсягів робіт.
За результатами додаткового розгляду дефектного акту спеціалістами виробничо-технічного відділу було виявлено, що обсяги деяких видів робіт дійсно визначені некоректно, а саме:
- розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом: ремонтно-будівельних робіт в ускладнених умовах забудованої частини населених пунктів;
- розбирання бортових каменів; Будівництво інженерних мереж і споруд, а також об’єктів житлово-цивільного призначення в обмежених умовах забудованої частини міста;
- розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2; Будівництво інженерних мереж і споруд, а також об’єктів житлово-цивільного призначення в обмежених умовах забудованої частини міста;
- навантаження сміття вручну;
- навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3;
- перевезення сміття до 15 км;
- розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну, група ґрунту 2;
- улаштування щебеневої основи під бортовий камінь.
Вищевказані невідповідності призвели до оголошення Закупівлі на обсяги робіт, які не відповідають наявним потребам Замовника.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутня подальша потреба в Закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене Закупівля підлягає відміні.
Вважаємо рішення про відміну торгів неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника.
Так, єдиною підставою відміни процедури закупівлі Замовником обрано норму підпункту 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), а саме замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
При цьому, жодного документально підтвердженого обґрунтування саме відсутності подальшої потреби в закупівлі Замовником не надано.
Стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» містить імперативні вимоги до Замовників щодо розгляду пропозицій. Так, Замовник повинен:
- відхилити тендерну пропозицію;
- розмістити вимогу щодо усунення недоліків тендерної пропозиції;
- розмістити повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, Замовником порушено вимоги чинного законодавства, а саме:
- прийняте необґрунтоване та неправомірне рішення щодо відміни процедури закупівлі;
- нерозглянуто в строк тендерну пропозицію Скаржника в строки встановлені Законом.
Зважаючи на все вищевикладене, Замовником порушено права та законні інтереси Скаржника в частині неупередженого розгляду його тендерної пропозиції та в частині відміни процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
В той же час, відповідно до частини п’ятої статті 5 Закону, Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, порушують статтю 3 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі ««Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
ПРОСИМО:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов'язати Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області скасувати рішення про відміну закупівлі «Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо рішення про відміну торгів неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника.
Так, єдиною підставою відміни процедури закупівлі Замовником обрано норму підпункту 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), а саме замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
При цьому, жодного документально підтвердженого обґрунтування саме відсутності подальшої потреби в закупівлі Замовником не надано.
Стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» містить імперативні вимоги до Замовників щодо розгляду пропозицій. Так, Замовник повинен:
- відхилити тендерну пропозицію;
- розмістити вимогу щодо усунення недоліків тендерної пропозиції;
- розмістити повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, Замовником порушено вимоги чинного законодавства, а саме:
- прийняте необґрунтоване та неправомірне рішення щодо відміни процедури закупівлі;
- нерозглянуто в строк тендерну пропозицію Скаржника в строки встановлені Законом.
Зважаючи на все вищевикладене, Замовником порушено права та законні інтереси Скаржника в частині неупередженого розгляду його тендерної пропозиції та в частині відміни процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
В той же час, відповідно до частини п’ятої статті 5 Закону, Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, порушують статтю 3 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі ««Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Так, єдиною підставою відміни процедури закупівлі Замовником обрано норму підпункту 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), а саме замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
При цьому, жодного документально підтвердженого обґрунтування саме відсутності подальшої потреби в закупівлі Замовником не надано.
Стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» містить імперативні вимоги до Замовників щодо розгляду пропозицій. Так, Замовник повинен:
- відхилити тендерну пропозицію;
- розмістити вимогу щодо усунення недоліків тендерної пропозиції;
- розмістити повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, Замовником порушено вимоги чинного законодавства, а саме:
- прийняте необґрунтоване та неправомірне рішення щодо відміни процедури закупівлі;
- нерозглянуто в строк тендерну пропозицію Скаржника в строки встановлені Законом.
Зважаючи на все вищевикладене, Замовником порушено права та законні інтереси Скаржника в частині неупередженого розгляду його тендерної пропозиції та в частині відміни процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
В той же час, відповідно до частини п’ятої статті 5 Закону, Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, порушують статтю 3 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі ««Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Вважаємо рішення про відміну торгів неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника. Так, єдиною підставою відміни процедури закупівлі Замовником обрано норму підпункту 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), а саме замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. При цьому, жодного документально підтвердженого обґрунтування саме відсутності подальшої потреби в закупівлі Замовником не надано. Стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» містить імперативні вимоги до Замовників щодо розгляду пропозицій. Так, Замовник повинен: - відхилити тендерну пропозицію; - розмістити вимогу щодо усунення недоліків тендерної пропозиції; - розмістити повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі. Таким чином, Замовником порушено вимоги чинного законодавства, а саме: - прийняте необґрунтоване та неправомірне рішення щодо відміни процедури закупівлі; - нерозглянуто в строк тендерну пропозицію Скаржника в строки встановлені Законом. Зважаючи на все вищевикладене, Замовником порушено права та законні інтереси Скаржника в частині неупередженого розгляду його тендерної пропозиції та в частині відміни процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В той же час, відповідно до частини п’ятої статті 5 Закону, Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, порушують статтю 3 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі ««Роботи з відновлення асфальтобетонних покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах КП «Теплоенерго» у місті Кременчук». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-27-000997-a. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування