-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію)
Торги відмінено
2 640 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 400.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2024 19:19 - 17.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
cd36bd378353488cbd2d0db6ce0bae93
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-26-012613-a.c1
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- копія Дилерський договір.pdf 29.03.2024 15:05
- Скарга на документацію_Validation_Report.pdf 29.03.2024 15:05
- Скарга на документацію.pdf.asice 29.03.2024 15:05
- свідоцтво уповноваженого.pdf 29.03.2024 15:05
- Гіпохлорит марки Е сертификат _.pdf 29.03.2024 15:05
- Скарга на документацію.pdf 29.03.2024 15:05
- Скарга на документацію.docx 29.03.2024 15:05
- копія договору з перевізником+доки.pdf 29.03.2024 15:05
- sign.p7s 29.03.2024 15:08
- рішення від 02.04.2024 № 5825.pdf 02.04.2024 18:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 № 6357.pdf 10.04.2024 13:22
- рішення від 09.04.2024 № 6357.pdf 12.04.2024 12:11
- Пояснення 04.04.2024 17:53
- Пояснення скан 04.04.2024 17:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2024 16:24
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2024 18:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2024 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни до Тендерної документації відповідно до рішення Антимонопольного комітету України від 09.04.2024 №6357-р/пк-пз внесено
Пункт скарги
Номер:
33e316db416d4eef99a55e40e97cb060
Заголовок пункту скарги:
26 березня 2024 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКВОДОКАНАЛ» БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) UA-2024-03-26-012613-a «Гіпохлорит натрію» (далі – закупівля).
Наше товариство має намір прийняти участь по даній закупівлі, але після ознайомлення із змістом тендерної документації, вважаємо, що вимоги тендерної документації до нашого підприємства є дискримінаційними та штучно обмежують коло учасників, вимоги тендерної документації не відповідають положення Закону. Такі вимоги, порушують наші права та інтереси спрямовані на перемогу у закупівлю, та фактично зачіпають майнові інтереси нашого товариства.
Закон спрямований на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімреагент» (далі – Скаржник) та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Опис заперечення:
26 березня 2024 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКВОДОКАНАЛ» БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) UA-2024-03-26-012613-a «Гіпохлорит натрію» (далі – закупівля).
Наше товариство має намір прийняти участь по даній закупівлі, але після ознайомлення із змістом тендерної документації, вважаємо, що вимоги тендерної документації до нашого підприємства є дискримінаційними та штучно обмежують коло учасників, вимоги тендерної документації не відповідають положення Закону. Такі вимоги, порушують наші права та інтереси спрямовані на перемогу у закупівлю, та фактично зачіпають майнові інтереси нашого товариства.
Закон спрямований на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімреагент» (далі – Скаржник) та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Наше товариство має намір прийняти участь по даній закупівлі, але після ознайомлення із змістом тендерної документації, вважаємо, що вимоги тендерної документації до нашого підприємства є дискримінаційними та штучно обмежують коло учасників, вимоги тендерної документації не відповідають положення Закону. Такі вимоги, порушують наші права та інтереси спрямовані на перемогу у закупівлю, та фактично зачіпають майнові інтереси нашого товариства.
Закон спрямований на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімреагент» (далі – Скаржник) та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації на підтвердження безпечного транспортування Гіпохлориту натрію, Постачальник повинен надати копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, пов’язане з транспортуванням небезпечних речовин 2 класу небезпеки (якщо учасник користується послугами перевезення третьої особи, відповідний дозвіл має бути виданий на перевізника).
Порядок видачі територіальним органом Держпраці дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки врегульовано положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію(застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (далі - Постанова № 1107).
Відповідно до п. 6 Постанови № 1107 дозвіл видається:
роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А Додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України віД 3 лютого 2021 р. № 77;
виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов 'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Пунктом 1 Групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, до устатковання підвищеної небезпеки віднесено устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки”.
Тобто, положеннями Постанови № 1107 передбачена необхідність отримання дозволу не на машини і механізми, а саме на устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки.
Транспортні засоби, якими учасники будуть здійснювати поставку предмета закупівлі, не відносяться до устатковання, а в Тендерній документації Замовник не зазначив, на експлуатацію якого саме устатковання підвищеної небезпеки, пов'язаного з транспортуванням небезпечних речовин, учасник або його перевізник мають отримати дозвіл і при здійсненні поставок гіпохлориту натрію.
Питання безпеки при перевезення небезпечних вантажів в Україні регулюється, зокрема, нормами наказу МВС України № 656 від 04.08.2018 "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)", Закону України "Про дорожній рух".
Основними документами, які дозволяють здійснювати перевезення небезпечних вантажів є свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів, а для водіїв - свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія.
Відповідно до статті 19 Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів" встановлено вимоги до транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажі. Транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідність зазначеним вимогам транспортних засобів, обладнання, підготовки водіїв перевіряється 6 територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України з видачею відповідних свідоцтв про допуск до перевезення.
Жоден з вищезазначених нормативно-законодавчих актів не вимагає від суб'єктів господарювання, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів, отримувати додаткові дозвільні документи на експлуатацію транспортних засобів при здійсненні перевезення (транспортування) небезпечних речовин.
Скаржник здійснює постачання гіпохлориту натрію та інших хімічних речовин на постійній основі і для цього уклав договір на надання послуг з перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування №2023/08-18 від 18.08.2023 з ТОВ «ВЕЛТРАНС УКРАЇНА», яке має спеціальні транспортні засоби, які допущені до перевезення небезпечних вантажів.
Таким чином, відповідно до вимог чинного в Україні законодавства перевезення (транспортування) небезпечних вантажів не потребує отримання копії дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин) та Скаржник не може змусити своїх перевізників отримати документи, які не передбачені діючим законодавством.
Більш того, Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не віднесено дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин) до переліку дозвільних документів.
Відсутність зазначеного документу при перевезенні досліджувалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та знайшло своє відображення в рішенні № 2828-р/пк-пз від 08.03.2023 по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-21-009155-a та Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішенні № 20657-р/пк-пз від 21.12.2023 по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-07-010286-a.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, пов’язане з транспортуванням небезпечних речовин 2 класу небезпеки (якщо учасник користується послугами перевезення третьої особи, відповідний дозвіл має бути виданий на перевізника), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «Хімреагент».
Порядок видачі територіальним органом Держпраці дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки врегульовано положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію(застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (далі - Постанова № 1107).
Відповідно до п. 6 Постанови № 1107 дозвіл видається:
роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А Додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України віД 3 лютого 2021 р. № 77;
виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов 'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Пунктом 1 Групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, до устатковання підвищеної небезпеки віднесено устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки”.
Тобто, положеннями Постанови № 1107 передбачена необхідність отримання дозволу не на машини і механізми, а саме на устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки.
Транспортні засоби, якими учасники будуть здійснювати поставку предмета закупівлі, не відносяться до устатковання, а в Тендерній документації Замовник не зазначив, на експлуатацію якого саме устатковання підвищеної небезпеки, пов'язаного з транспортуванням небезпечних речовин, учасник або його перевізник мають отримати дозвіл і при здійсненні поставок гіпохлориту натрію.
Питання безпеки при перевезення небезпечних вантажів в Україні регулюється, зокрема, нормами наказу МВС України № 656 від 04.08.2018 "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)", Закону України "Про дорожній рух".
Основними документами, які дозволяють здійснювати перевезення небезпечних вантажів є свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів, а для водіїв - свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія.
Відповідно до статті 19 Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів" встановлено вимоги до транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажі. Транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідність зазначеним вимогам транспортних засобів, обладнання, підготовки водіїв перевіряється 6 територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України з видачею відповідних свідоцтв про допуск до перевезення.
Жоден з вищезазначених нормативно-законодавчих актів не вимагає від суб'єктів господарювання, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів, отримувати додаткові дозвільні документи на експлуатацію транспортних засобів при здійсненні перевезення (транспортування) небезпечних речовин.
Скаржник здійснює постачання гіпохлориту натрію та інших хімічних речовин на постійній основі і для цього уклав договір на надання послуг з перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування №2023/08-18 від 18.08.2023 з ТОВ «ВЕЛТРАНС УКРАЇНА», яке має спеціальні транспортні засоби, які допущені до перевезення небезпечних вантажів.
Таким чином, відповідно до вимог чинного в Україні законодавства перевезення (транспортування) небезпечних вантажів не потребує отримання копії дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин) та Скаржник не може змусити своїх перевізників отримати документи, які не передбачені діючим законодавством.
Більш того, Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не віднесено дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин) до переліку дозвільних документів.
Відсутність зазначеного документу при перевезенні досліджувалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та знайшло своє відображення в рішенні № 2828-р/пк-пз від 08.03.2023 по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-21-009155-a та Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішенні № 20657-р/пк-пз від 21.12.2023 по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-07-010286-a.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, пов’язане з транспортуванням небезпечних речовин 2 класу небезпеки (якщо учасник користується послугами перевезення третьої особи, відповідний дозвіл має бути виданий на перевізника), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «Хімреагент».
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Опис доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на документацію.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКВОДОКАНАЛ» БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Гіпохлорит натрію», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-26-012613-a.