• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали різні

Під кількістю 10 штук слід розуміти 10 найменувань.

Торги відмінено

565 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 825.00 UAH
Період оскарження: 21.05.2018 17:15 - 02.06.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на об’єднання по дискримінаційному принципу товарів у Додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до Тендерної документації Комунальним закладом Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»

Номер: 12bbeeb7495f437494626dfda5881efc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-21-001115-c.a2
Назва: Скарга на об’єднання по дискримінаційному принципу товарів у Додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до Тендерної документації Комунальним закладом Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»
Скарга:
Просимо розглянути скаргу на незаконно складений перелік позицій по закупівлі UA-2018-05-21-001115-c
Дата прийняття рішення по скарзі: 19.06.2018 16:43
Автор: ЧП "Релакс", Ганна Василівна Драна +380504817008, +380567700862, +380689756373 relax.prozoro@i.ua
Вимога
Є відповідь

Уточнення інформації щодо наявності дискримінаційних умов

Номер: 9937692c0db54c0195dfe13b45966823
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-21-001115-c.a1
Назва: Уточнення інформації щодо наявності дискримінаційних умов
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за № UA-2018-05-21-001115-c ДК 021:2015: 33140000-3 Медицинские расходные материалы, як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у Додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до Тендерної документації товари об’єднані по дискримінаційному принципу, а саме 1. Позиції № 9,10 пропонуються на ринку України лише від одного виробника, в той час як інші позиції представлені багатьма виробниками. Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника, у того виробника, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на всю закупівлю в цілому і маніпулювати свої правом на надання гарантійного листа учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому. 2. Згідно п. 5 Додатку 2 «Медико-технічні вимоги», Ви вимагаєте надати в складі тендерної документації копії сертифікатів на систему управління якості ДСТУ ISO 13485 та ДСТУ ISO 9001, повідомляємо, що згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. №753 «Про затвердження регламенту щодо медичних виробів», обов'язковим є застосування на підприємстві систему управління якості ДСТУ ISO 13485:2005, наявність системи управління якості ДСТУ ISO 9001 не відповідає вимогам Законодавства України. 3. Згідно п. 8 Додатку 2 «Медико-технічні вимоги», Ви вимагаєте від Учасника пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», надати протягом 2-х робочих днів (за актом прийняття-передачі) Замовнику по одній одиниці кожного запропонованого товару (зразка Товару). Ми вважаємо цю вимогу такою , що порушує наші права, оскільки наші виробничі потужності розташовані у м. Дніпро і ми фізично не встигнемо доставити зразки протягом 2х робочих днів. Виходячи із вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести Додаток 2 «Медико-технічні вимоги» до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону: 1. Шляхом виключення вимоги щодо надання гарантійного листа виробника або шляхом розділення самої «пропозиції» Замовника, вивівши товарні позиції № 9, 10 у окрему закупівлю. 2. Усунувши вимогу надати в складі тендерної документації копії сертифікатів на систему управління якості ДСТУ ISO 9001. 3. Подовживши термін надання зразків до 4х робочих днів. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2018-05-21-001115-c ДК 021:2015: 33140000-3 Медицинские расходные материалы , недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу UA-2018-05-21-001115-c.a, повідомляємо про наступне (згідно пунктів вимог): 1. Під час здійснення закупівлі виробів медичного призначення предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі. При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування невідкладних станів пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, так як, в тендерній документації вказано, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом. 2. Згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. №753 «Про затвердження регламенту щодо медичних виробів», обов'язковим є застосування на підприємстві систему управління якості ДСТУ ISO 13485:2005, наявність системи управління якості ДСТУ ISO 9001 не є обов’язковим, тому погоджуємося з даною вимогою та видаляємо з тендерної документації пункт про необхідність стандарту ДСТУ ISO 9001. 3. Щодо надання зразків - Замовником прийнято рішення внести зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 25.05.2018 14:21
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом прийнято рішення про часткове задоволення вимоги учасника.