• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015: 90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень)

Завершена

652 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 264.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2024 16:18 - 31.03.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Оскаження умов тендерної документації

Номер: d031805c99344a94ba0de73ec67d3e46
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-26-010784-a.a1
Назва: Оскаження умов тендерної документації
Скарга:
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.04.2024 17:27
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 8fd057e2c9a94b1daae7ff96e3ddf806
Заголовок пункту скарги: Пунктом 11 Додатку 4 до тендерної документації Замоник встановлює заборону залучення субпідрядних організацій
Опис заперечення: Відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до положень Господарського кодексу та ст 838 Цивільного кодексу України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших робіт (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.

Тобто, законом не обмежено право учасників залучати субпідрядні організації для виконання майбутнього договору, а тому вказана вимога документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників і в тому числі нас як учасника та підлягає вилученню з умов тендерної документації, як дискримінаційна.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до положень Господарського кодексу та ст 838 Цивільного кодексу України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших робіт (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.

Тобто, законом не обмежено право учасників залучати субпідрядні організації для виконання майбутнього договору, а тому вказана вимога документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників і в тому числі нас як учасника та підлягає вилученню з умов тендерної документації, як дискримінаційна.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 2f856ce364c04ce7aa9a6d9de949b146
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 2.2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає: Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
Опис заперечення: Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДОКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДОКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.

Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:

- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;

- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL

- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);

- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.

Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».

Скаржник є надавачем послуг у сфері управління відходами, та здійснює діяльність у сфері перевезення небезпечних відходів на підставі ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дотриманням вимог до пакування небезпечних відходів, для чого отримувати свідоцтво про допущення транспортних засобів не потрібно. І встановлюючи дану вимогу у тендерній документації обмежує у участі Скажника, порушуючи ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації