-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування автотранспортних засобів)
Завершена
415 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 075.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2024 15:22 - 25.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Порушення вимог частини четвертої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону та частини першої статті 5 Закону.
Номер:
f74198d9977e43ad96cd8bca1089ea33
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-26-009222-a.a1
Назва:
Порушення вимог частини четвертої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону та частини першої статті 5 Закону.
Скарга:
Встановлення дискримінаційних вимог у п. 5 та п. 7 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №165 від 29.03.2024 АМКУ.pdf.asice 29.03.2024 16:23
- 1. Додаток 3 до ТД зі змінами.docx.asice 29.03.2024 16:24
- 2. Витяг з ЄДР (25.03.2024).pdf.asice 29.03.2024 16:24
- 3. Сертифікат Акредитації ВААІД (07.11.24).pdf.asice 29.03.2024 16:24
- 3.1. Сертифікат відповідності з додатком 12.02.24.pdf.asice 29.03.2024 16:24
- 3.3.1. Атестат про акредитацію органу сертифікації (FACTUM).pdf.asice 29.03.2024 16:24
- 3.4. Система екологічного управління UA.ES.240103.03-24 (до 05.02.27).pdf.asice 29.03.2024 16:24
- 3.2. Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО до 05.02.2027.PDF.asice 29.03.2024 16:24
- 3.3. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27).pdf.asice 29.03.2024 16:24
- 4. Мультиметр цифровий (повірка).pdf.asice 29.03.2024 16:24
- 5. Документи на підтвердження повноважень директора.pdf.asice 29.03.2024 16:24
- sign.p7s 29.03.2024 16:26
- рішення від 02.04.2024 № 5835.pdf 02.04.2024 17:02
- інформація про перенесення розгляду скарги від 10.04.2024 №536.pdf 10.04.2024 17:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2024 № 6879.pdf 18.04.2024 13:54
- рішення від 17.04.2024 № 6879.pdf 22.04.2024 10:55
- Пояснення на Скаргу.docx 05.04.2024 13:04
- Скан сервісної книги 2015р. Розділ Перелік авторизованих сервісних центрів.pdf 08.04.2024 12:39
- Лист заперечення на скаргу.pdf 16.04.2024 14:50
- Протокол 211 Виконання рішення АМКУ.pdf 23.04.2024 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2024 16:40
Дата розгляду скарги:
10.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2024 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.04.2024 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Комісії АМКУ щодо дискримінаційних вимог по відношенню до Скаржника та інших суб’єктів господарювання, за рішенням замовника внесені відповідні зміни
Пункт скарги
Номер:
d5531d873a734c8599bdc8f94ed53e32
Заголовок пункту скарги:
проти викладення п 5 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в запропонованій замовником редакції
Опис заперечення:
замовником не обґрунтовано виробничої необхідності в обмеженні відстані до учасника та викладенні п 5 додатку №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в наступній редакції:
«4. СТО учасника повинна мати чині дилерські договори щодо сервісного обслуговування з імпортерами автомобілів Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) (учасник повинен надати копії договорів), також за наявності Ford (Форд), та/або Nіssan (Ніссан), та/або Renault (Рено).»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
«4. СТО учасника повинна мати чині дилерські договори щодо сервісного обслуговування з імпортерами автомобілів Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) (учасник повинен надати копії договорів), також за наявності Ford (Форд), та/або Nіssan (Ніссан), та/або Renault (Рено).»
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
1. згідно п. 4. Додатку №3, коло учасників тендерної закупівлі обмежене радіусом 20 км. від місцязнаходження Замовника (м. Київ, вул. Донецька), відтак лише офіційні СТО Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) м. Києва можуть відповідати зазначеній умові тендерної документації. Натомість, відповідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Volkswagen в Україні https://www.volkswagen.ua/dealer-search в місті Києві та Київській області наявні лише 5 офіційних СТО:
1. ТОВ «АВТОСОЮЗ», (м. Київ, проспект Степана Бандери, 28);
2. ТОВ «АВТОМИР», (Бориспільська, 7, м. Київ);
3. ТОВ «Порше Захід», вул. Вишнева 1а (заїзд по вул. Київська) 08131 с. Софіївська Борщагівкa);
4. ТОВ «Автодім Атлант» ( б-р Вацлава Гавела, 4, 03124 Київ)
5. ТОВ «Автодім Атлант» (Дніпровська набережна, 16, Київ).
Таким чином втретє залишаючи вимогу щодо подвійного дилерства учасника, Замовник створює необґрунтовані дискримінаційні вимоги для інших потенційних учасників, оскільки в Києві та Київській області наявна лише ОДНА СТО, яка має подвійне дилерство Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ».
2. за зальними правилами заводів-виробників, термін дії гарантії становить два роки без обмеження щодо пробігу автомобіля, таким чином на перелічених Замовником автомобілях (2008-2019 років випуску) вже завершились строки дії гарантії від заводів-виробників.
3. автомобілі Volkswagen та Skoda відносяться до єдиної автомобільної групи VAG, тому офіційний дилер з сервісного обслуговування Volkswagen, ТОВ «АВТОСОЮЗ», має обладнання та спецінструмент, допущений та рекомендований відповідним заводом-виробником; здійснює обслуговування автомобілів сертифікованими для роботи з конкретними марками спеціалістами, які проходять регулярно навчання у офіційного представника в Україні, чим Замовникам гарантується висока якість наданих послуг;
4. наявність двох чинних дилерських договорів щодо сервісного обслуговування з імпортерами автомобілів Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) в Україні так само, як і її відсутність, не може бути якісною характеристикою надання послуг, оскільки не забезпечує кваліфікацію працівників відносно інших марок автомобілів з переліку Замовника
Зазначену вимогу, на нашу думку, щодо наявності дилерських договорів сервісного обслуговування з імпортерами автомобілів Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) в Україні вважаємо необґрунтованою дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, для подальшого визнання його переможцем та укладення відповідних договорів. Адже необґрунтована наявність зазначеної умови унеможливлює участь у процедурі закупівлі інших незалежних Учасників.
Опис суті пункту скарги:
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Мотор-тестер - це пристрій, функціонал якого в першу чергу розрахований на вимірювання рівнів напруги в різних системах автомобіля і відображення їх у вигляді графіків. Програмне забезпечення мотор-тестера дає можливість виконувати перевірку як окремих вузлів автомобіля: датчиків, виконавчих пристроїв, силової електроніки, шин передачі даних, так і проводити комплексну діагностику різних систем сучасних автомобілів.
Проте, такі функції виконує і мультиметр, який є одним з найбільш поширених інструментів серед електротехнічних фахівців та електроніків. Цей прилад дозволяє вимірювати різноманітні параметри електричних схем, що допомагає виявляти несправності, проводити діагностику та контролювати електричні параметри. Мультиметр комбінує в собі функції вольтметра (вимірювач напруги), амперметра (вимірювач струму) та омметра (вимірювач опору). Він також може мати інші додаткові функції, такі як вимірювання частоти, ємності, температури тощо.
Мультиметр дозволяє виміряти напругу в електричних колах. Це особливо корисно при перевірці рівня напруги. Перевірка рівня напруги є важливою для забезпечення безпеки при роботі з електричними пристроями.
Мультиметр також дозволяє вимірювати струм в електричних колах. Це дозволяє контролювати потужність електричного пристрою або перевіряти, чи правильно працюють провідники. За допомогою мультиметра можна виміряти як постійний, так і змінний струм.
Опір є важливим параметром електричних схем. Мультиметр дозволяє виміряти опір елементів, таких як резистори, дроселі, обмотки трансформаторів тощо. Це допомагає виявляти несправності або перевіряти цілісність електричних компонентів.
Також мультиметри мають додаткові функції, які розширюють їх можливості. Наприклад, вони можуть вимірювати частоту, ємність, температуру, перевіряти діоди та транзистори, проводити перевірку продуктивності батарейок тощо. Ці функції забезпечують більш широкий спектр можливостей при роботі з електричними пристроями та вимогами.
За таких умов скаржник повідомляє комісію, що для виконання зумовлюваних Замовником послуг, учасники можуть використовувати як мотор-тестер, так і мультиметр, що виконують подібні функції.
Принагідно інформуємо комісію, що Скаржник під час ремонтів КТЗ використовує сертифікований мультиметр, що підтверджується Свідоцтвом №25-04/0581 про повірку мультимерта цифрового М4583/2Ц від 23 серпня 2023 року.
Таким чином, вважаємо, що акредитація СТО скаржника підтверджена відповідними органами сертифікації, а Замовником не обґрунтовано необхідності наявності в Учасника саме сертифікації мотор-тестеру для вимірювання напруги постійного струму та електричного опору.
З урахуванням викладеного, вважаємо зазначені вимоги безпідставними та необґрунтованими і просимо виключити їх з умов тендерної документації.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Обгрунтування:
У випадку внесення змін до тендерної документації, збільшиться коло учасників тендерної закупівлі, що матиме наслідком отримання найбільш вигідної цінової пропозиції. Оскільки при викладенні умов тендерної документації в запропонованій Замовником редакції, кількість учасників буде обмеженою до одного.
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
1. згідно п. 4. Додатку №3, коло учасників тендерної закупівлі обмежене радіусом 20 км. від місцязнаходження Замовника (м. Київ, вул. Донецька), відтак лише офіційні СТО Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) м. Києва можуть відповідати зазначеній умові тендерної документації. Натомість, відповідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Volkswagen в Україні https://www.volkswagen.ua/dealer-search в місті Києві та Київській області наявні лише 5 офіційних СТО:
1. ТОВ «АВТОСОЮЗ», (м. Київ, проспект Степана Бандери, 28);
2. ТОВ «АВТОМИР», (Бориспільська, 7, м. Київ);
3. ТОВ «Порше Захід», вул. Вишнева 1а (заїзд по вул. Київська) 08131 с. Софіївська Борщагівкa);
4. ТОВ «Автодім Атлант» ( б-р Вацлава Гавела, 4, 03124 Київ)
5. ТОВ «Автодім Атлант» (Дніпровська набережна, 16, Київ).
Інформація з інтернет-сторінки https://www.volkswagen.ua/dealer-search
При цьому, відповідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Skoda (Шкода) в Україні https://retailers.skoda-auto.com/886/uk-ua в місті Києві та Київській області наявні лише 4 авторизованих станцій ремонту автомобілів марки Skoda :
1. 1-й автоцентр Skoda, м. Київ, пр-т Берестейський, 67;
2. ТОВ «Автодім Атлант», Дніпровська набережна, 16, Київ;
3. Прага Авто на Кільцевій, м. Київ, Велика Кільцева 4;
4. ТОВ «Інтерциклон», м. Київ, Здолбунівська, 3
Інформація з інтернет-сторінки https://retailers.skoda-auto.com/886/uk-ua
Таким чином втретє залишаючи вимогу щодо подвійного дилерства учасника, Замовник створює необґрунтовані дискримінаційні вимоги для інших потенційних учасників, оскільки в Києві та Київській області наявна лише ОДНА СТО, яка має подвійне дилерство Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ».
2. за зальними правилами заводів-виробників, термін дії гарантії становить два роки без обмеження щодо пробігу автомобіля, таким чином на перелічених Замовником автомобілях (2008-2019 років випуску) вже завершились строки дії гарантії від заводів-виробників.
3. автомобілі Volkswagen та Skoda відносяться до єдиної автомобільної групи VAG, тому офіційний дилер з сервісного обслуговування Volkswagen, ТОВ «АВТОСОЮЗ», має обладнання та спецінструмент, допущений та рекомендований відповідним заводом-виробником; здійснює обслуговування автомобілів сертифікованими для роботи з конкретними марками спеціалістами, які проходять регулярно навчання у офіційного представника в Україні, чим Замовникам гарантується висока якість наданих послуг;
4. наявність двох чинних дилерських договорів щодо сервісного обслуговування з імпортерами автомобілів Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) в Україні так само, як і її відсутність, не може бути якісною характеристикою надання послуг, оскільки не забезпечує кваліфікацію працівників відносно інших марок автомобілів з переліку Замовника
Зазначену вимогу, на нашу думку, щодо наявності дилерських договорів сервісного обслуговування з імпортерами автомобілів Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) в Україні вважаємо необґрунтованою дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, для подальшого визнання його переможцем та укладення відповідних договорів. Адже необґрунтована наявність зазначеної умови унеможливлює участь у процедурі закупівлі інших незалежних Учасників.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Мотор-тестер - це пристрій, функціонал якого в першу чергу розрахований на вимірювання рівнів напруги в різних системах автомобіля і відображення їх у вигляді графіків. Програмне забезпечення мотор-тестера дає можливість виконувати перевірку як окремих вузлів автомобіля: датчиків, виконавчих пристроїв, силової електроніки, шин передачі даних, так і проводити комплексну діагностику різних систем сучасних автомобілів.
Проте, такі функції виконує і мультиметр, який є одним з найбільш поширених інструментів серед електротехнічних фахівців та електроніків. Цей прилад дозволяє вимірювати різноманітні параметри електричних схем, що допомагає виявляти несправності, проводити діагностику та контролювати електричні параметри. Мультиметр комбінує в собі функції вольтметра (вимірювач напруги), амперметра (вимірювач струму) та омметра (вимірювач опору). Він також може мати інші додаткові функції, такі як вимірювання частоти, ємності, температури тощо.
Мультиметр дозволяє виміряти напругу в електричних колах. Це особливо корисно при перевірці рівня напруги. Перевірка рівня напруги є важливою для забезпечення безпеки при роботі з електричними пристроями.
Мультиметр також дозволяє вимірювати струм в електричних колах. Це дозволяє контролювати потужність електричного пристрою або перевіряти, чи правильно працюють провідники. За допомогою мультиметра можна виміряти як постійний, так і змінний струм.
Опір є важливим параметром електричних схем. Мультиметр дозволяє виміряти опір елементів, таких як резистори, дроселі, обмотки трансформаторів тощо. Це допомагає виявляти несправності або перевіряти цілісність електричних компонентів.
Також мультиметри мають додаткові функції, які розширюють їх можливості. Наприклад, вони можуть вимірювати частоту, ємність, температуру, перевіряти діоди та транзистори, проводити перевірку продуктивності батарейок тощо. Ці функції забезпечують більш широкий спектр можливостей при роботі з електричними пристроями та вимогами.
За таких умов скаржник повідомляє комісію, що для виконання зумовлюваних Замовником послуг, учасники можуть використовувати як мотор-тестер, так і мультиметр, що виконують подібні функції.
Принагідно інформуємо комісію, що Скаржник під час ремонтів КТЗ використовує сертифікований мультиметр, що підтверджується Свідоцтвом №25-04/0581 про повірку мультимерта цифрового М4583/2Ц від 23 серпня 2023 року.
Таким чином, вважаємо, що акредитація СТО скаржника підтверджена відповідними органами сертифікації, а Замовником не обґрунтовано необхідності наявності в Учасника саме сертифікації мотор-тестеру для вимірювання напруги постійного струму та електричного опору.
З урахуванням викладеного, вважаємо зазначені вимоги безпідставними та необґрунтованими і просимо виключити їх з умов тендерної документації.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Обгрунтування:
У випадку внесення змін до тендерної документації, збільшиться коло учасників тендерної закупівлі, що матиме наслідком отримання найбільш вигідної цінової пропозиції. Оскільки при викладенні умов тендерної документації в запропонованій Замовником редакції, кількість учасників буде обмеженою до одного.
×
-
Назва доказу:
5. Документи на підтвердження повноважень директора
-
Опис доказу:
Копії протоколу та наказу про призначення підписанта
-
Повʼязаний документ:
5. Документи на підтвердження повноважень директора.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копія Свідоцтва №25-04/0581 про повірку мультиметра цифрового М4583/2Ц від 23 серпня 2023 року
-
Опис доказу:
Підтверджує повірку засобу вимірювальної техніки - мультиметра цифрового М4583/2Ц
-
Повʼязаний документ:
4. Мультиметр цифровий (повірка).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
3.4. Система екологічного управління UA.ES.240103.03-24 (до 05.02.27)
-
Опис доказу:
Підтверджують сертифікацію СТО ТОВ «АВТОСОЮЗ»
-
Повʼязаний документ:
3.4. Система екологічного управління UA.ES.240103.03-24 (до 05.02.27).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
3.3.1. Атестат про акредитацію органу сертифікації (FACTUM)
-
Опис доказу:
Підтверджують акредитацію органу сертифікації
-
Повʼязаний документ:
3.3.1. Атестат про акредитацію органу сертифікації (FACTUM).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
3.3. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27)
-
Опис доказу:
Підтверджують сертифікацію СТО ТОВ «АВТОСОЮЗ»
-
Повʼязаний документ:
3.3. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
3.2. Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО до 05.02.2027
-
Опис доказу:
Підтверджують сертифікацію СТО ТОВ «АВТОСОЮЗ»
-
Повʼязаний документ:
3.2. Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО до 05.02.2027.PDF.asice
-
-
Назва доказу:
3.1. Сертифікат відповідності з додатком 12.02.24
-
Опис доказу:
Підтверджують сертифікацію СТО ТОВ «АВТОСОЮЗ»
-
Повʼязаний документ:
3.1. Сертифікат відповідності з додатком 12.02.24.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
3. Сертифікат Акредитації ВААІД (07.11.24)
-
Опис доказу:
Підтверджують сертифікацію СТО ТОВ «АВТОСОЮЗ»
-
Повʼязаний документ:
3. Сертифікат Акредитації ВААІД (07.11.24).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Витяг з ЄДР
-
Опис доказу:
Витяг з ЄДР
-
Повʼязаний документ:
2. Витяг з ЄДР (25.03.2024).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Додаток до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1. Додаток 3 до ТД зі змінами.docx.asice
-
-
Назва доказу:
Скарга № 165 від 29.03.2024 АМКу
-
Опис доказу:
Скарга на порушення вимог частини четвертої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону та частини першої статті 5 Закону
-
Повʼязаний документ:
Скарга №165 від 29.03.2024 АМКУ.pdf.asice
Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
1. згідно п. 4. Додатку №3, коло учасників тендерної закупівлі обмежене радіусом 20 км. від місцязнаходження Замовника (м. Київ, вул. Донецька), відтак лише офіційні СТО Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) м. Києва можуть відповідати зазначеній умові тендерної документації. Натомість, відповідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Volkswagen в Україні https://www.volkswagen.ua/dealer-search в місті Києві та Київській області наявні лише 5 офіційних СТО:
1. ТОВ «АВТОСОЮЗ», (м. Київ, проспект Степана Бандери, 28);
2. ТОВ «АВТОМИР», (Бориспільська, 7, м. Київ);
3. ТОВ «Порше Захід», вул. Вишнева 1а (заїзд по вул. Київська) 08131 с. Софіївська Борщагівкa);
4. ТОВ «Автодім Атлант» ( б-р Вацлава Гавела, 4, 03124 Київ)
5. ТОВ «Автодім Атлант» (Дніпровська набережна, 16, Київ).
Інформація з інтернет-сторінки https://www.volkswagen.ua/dealer-search
При цьому, відповідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Skoda (Шкода) в Україні https://retailers.skoda-auto.com/886/uk-ua в місті Києві та Київській області наявні лише 4 авторизованих станцій ремонту автомобілів марки Skoda :
1. 1-й автоцентр Skoda, м. Київ, пр-т Берестейський, 67;
2. ТОВ «Автодім Атлант», Дніпровська набережна, 16, Київ;
3. Прага Авто на Кільцевій, м. Київ, Велика Кільцева 4;
4. ТОВ «Інтерциклон», м. Київ, Здолбунівська, 3
Інформація з інтернет-сторінки https://retailers.skoda-auto.com/886/uk-ua
Таким чином втретє залишаючи вимогу щодо подвійного дилерства учасника, Замовник створює необґрунтовані дискримінаційні вимоги для інших потенційних учасників, оскільки в Києві та Київській області наявна лише ОДНА СТО, яка має подвійне дилерство Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ».
2. за зальними правилами заводів-виробників, термін дії гарантії становить два роки без обмеження щодо пробігу автомобіля, таким чином на перелічених Замовником автомобілях (2008-2019 років випуску) вже завершились строки дії гарантії від заводів-виробників.
3. автомобілі Volkswagen та Skoda відносяться до єдиної автомобільної групи VAG, тому офіційний дилер з сервісного обслуговування Volkswagen, ТОВ «АВТОСОЮЗ», має обладнання та спецінструмент, допущений та рекомендований відповідним заводом-виробником; здійснює обслуговування автомобілів сертифікованими для роботи з конкретними марками спеціалістами, які проходять регулярно навчання у офіційного представника в Україні, чим Замовникам гарантується висока якість наданих послуг;
4. наявність двох чинних дилерських договорів щодо сервісного обслуговування з імпортерами автомобілів Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) в Україні так само, як і її відсутність, не може бути якісною характеристикою надання послуг, оскільки не забезпечує кваліфікацію працівників відносно інших марок автомобілів з переліку Замовника
Зазначену вимогу, на нашу думку, щодо наявності дилерських договорів сервісного обслуговування з імпортерами автомобілів Volkswagen (Фольксваген) та Skoda (Шкода) в Україні вважаємо необґрунтованою дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, для подальшого визнання його переможцем та укладення відповідних договорів. Адже необґрунтована наявність зазначеної умови унеможливлює участь у процедурі закупівлі інших незалежних Учасників.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Зобов’язати Замовника, Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи, код ЄДРПОУ 00699690, усунути дискримінаційні умови, шляхом внесення змін до Тендерної документації та викладенням п.п. 5, 7 Додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції: 3.1. «СТО учасника повинна мати чинний дилерський договір щодо сервісного обслуговування з імпортерами автомобілів Volkswagen (Фольксваген) та/або Skoda (Шкода), та/або Ford (Форд), та/або Nissan (Ніссан), та/або Renault (Рено) в Україні (учасник повинен надати копії договорів).» (п. 5 у Додатку 3 до тендерної документації) 3.2. «Учасник повинен надати копії свідоцтв/сертифікатів калібрування/повірок вимірювальних засобів (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025 або еквівалент, на наступне обладнання: – лінія діагностики технічного стану автомобілів; – стенд для балансування коліс автомобілів; – стенд регулювання і сходження коліс автомобілів; – стенд для контролю і регулювання світла фар; – стенд для балансування коліс автомобілів; – ключ моментний; – манометр; – мікрометр; – детектор горючих газів; – рефрактометр; – компресіометр цифровий; – вимірювач рівня звуку; – мотор-тестер або мультиметр (показник вимірювання напруги постійного струму та електричного опору).» (п. 7 у Додатку 3 до тендерної документації).