-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання
Завершена
2 372 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 860.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 860.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2024 14:54 - 07.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника про відміну відкритих торгів з особливостями
Номер:
1bb5a9844f5f4ba180d2de1b1518522a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-26-008763-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відміну відкритих торгів з особливостями
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Пояснення ПДФ.pdf 02.05.2024 09:15
- Пояснення.docx 02.05.2024 09:15
- 1АМ24.pdf 28.05.2024 09:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2024 № 8210.pdf 09.05.2024 13:34
- рішення від 30.04.2024 № 7625.pdf 30.04.2024 17:23
- рішення від 08.05.2024 № 8210.pdf 13.05.2024 17:00
- Скарга.pdf 26.04.2024 18:02
- Скарга у форматі ворд.docx 26.04.2024 18:01
- sign.p7s 26.04.2024 17:32
- Скарга у форматі ворд.docx 26.04.2024 17:30
- Протокол УО № 3-С-24 від 16.04.2024.pdf 26.04.2024 17:30
- Рішення від 30.08.2023 № 13749.pdf 26.04.2024 17:30
- рішення від 12.04.2024 № 6565.pdf 26.04.2024 17:30
- Скарга.docx 26.04.2024 17:30
- Інформаційний лист-пояснення.pdf 26.04.2024 17:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 17:51
Дата розгляду скарги:
08.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.05.2024 17:01
Дата виконання рішення Замовником:
28.05.2024 09:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуто шляхом скасування рішення про відміну процедури закупівлі
Пункт скарги
Номер:
373d76b381f144d7b1fada120e5b7a3e
Заголовок пункту скарги:
Замовником не правильно й необґрунтовано обрано підставу для відміни відкритих торгів з особливостями чим порушують принципи здійснення публічних закупівель та містять ознаки необ’єктивного та упередженого ставлення до Скаржника.
Опис заперечення:
16.04.24, о 17:07 Замовник опублікував Повідомленням про відміну відкритих торгів з Особливостями Протоколом УО № 3-С-24 .
Відповідно до протоколу уповноваженої особи торги відмінено через неможливість здійснення закупівлі унаслідок неможливості виправлення технічної помилки (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та збільшення обсягу закупівлі».
Також Замовник в електронній системі Прозоро в розділі «Інформація про відміну» зазначив: причина відміни – неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили; коментар щодо відміни – Зазначено у нижче прикріпленому файлі.
Звертаємо увагу, що у Протоколі Замовником не вказуються обставини непереборної сили, що стали підставою для скасування Тендеру.
Але, як вбачаємо з тексту Протоколу, у Замовника залишається потреба в закупівлі комп’ютерного обладнання, Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради планує його закуповувати в подальшому, навіть є потреба закупити їх більшу кількість.
Отже, Замовником не правильно й необґрунтовано обрано підставу для відміни відкритих торгів з особливостями.
Крім того, тендерною документацією та Особливостями не передбачено підстави відміняти відкриті торги у зв’язку із збільшенням потреби в закупівлі товарів.
Якщо в Замовника виникає потреба купити більшу кількість товару після проведення торгів, він повинен організувати додаткову закупівлю.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи торги відмінено через неможливість здійснення закупівлі унаслідок неможливості виправлення технічної помилки (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та збільшення обсягу закупівлі».
Також Замовник в електронній системі Прозоро в розділі «Інформація про відміну» зазначив: причина відміни – неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили; коментар щодо відміни – Зазначено у нижче прикріпленому файлі.
Звертаємо увагу, що у Протоколі Замовником не вказуються обставини непереборної сили, що стали підставою для скасування Тендеру.
Але, як вбачаємо з тексту Протоколу, у Замовника залишається потреба в закупівлі комп’ютерного обладнання, Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради планує його закуповувати в подальшому, навіть є потреба закупити їх більшу кількість.
Отже, Замовником не правильно й необґрунтовано обрано підставу для відміни відкритих торгів з особливостями.
Крім того, тендерною документацією та Особливостями не передбачено підстави відміняти відкриті торги у зв’язку із збільшенням потреби в закупівлі товарів.
Якщо в Замовника виникає потреба купити більшу кількість товару після проведення торгів, він повинен організувати додаткову закупівлю.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Протиправні дії Замовника, що полягають у прийнятті рішення про відміну процедури закупівлі, порушують принципи здійснення публічних закупівель та містять ознаки необ’єктивного та упередженого ставлення до Скаржника.
Відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол УО № 3-С-24 від 16.04.2024
-
Опис доказу:
Вказана причина скасування закупівлі - Неможливість здійснення закупівлі унаслідок неможливості виправлення технічної помилки (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та збільшення обсягу закупівлі». Тоді як на електронному майданчику зазначена ЗОВСІМ ІНША ПРИЧИНА - неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили А також у цьому протоколі чітко прописано, що у Замовника залишається потреба в закупівлі комп’ютерного обладнання, Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради планує його закуповувати в подальшому, навіть є потреба закупити їх більшу кількість
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО № 3-С-24 від 16.04.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Повністю скасувати рішення про відміну процедури закупівлі № у ЦБД https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-26-008763-a. 3. Зобов'язати Замовника повторно розглянути на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію Скаржника, яка визначена найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону.