-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області)
Завершена
259 145.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 591.45 UAH
мін. крок: 1% або 2 591.45 UAH
Період оскарження:
26.03.2024 14:43 - 31.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
cf07a2ce76654531a05cc930828da7ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-26-008495-a.c2
Назва:
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (далі –Учасник) вважає за необхідне звернутися до органу оскарження із скаргою на дії Відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області (далі- Замовник) у зв’язку із здійсненням Замовником порушень у сфері публічних закупівель, що мали наслідком порушення прав та законних інтересів Учасника торгів UA-2024-03-26-008495-a щодо закупівлі: ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області).
Замовник 26 березня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-03-26-008495-a щодо закупівлі: ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області).
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (далі – Рішення), оформлене Протоколом №7 від 08.05.2024р. на підставі підпункту 1 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, виходячи з наступних обставин.
Відповідно до пункту 2 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-09-004478-a, Замовником встановлена вимога до учасників надати ліцензію Міністерства охорони здоров’я на медичну практику та копію акредитаційного сертифікату відповідно до якого учасник має право здійснювати виконання відповідних видів діяльності (у разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, учасник разом з копією ліцензії, термін дії якої має закінчитися найближчим часом, надає завірений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою підприємства (при наявності) лист-підтвердження про своєчасне подання ним документів до відповідної установи, щодо її подовження).
Замовник при розгляді тендерної пропозиції Учасника виявив невідповідності в інформації та/або документах та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно було надати наступну інформацію та/або документи:
1) копію чинного акредитаційного сертифікату, відповідно до якого Учасник має право здійснювати виконання відповідних видів діяльності;
2) уточнену довідку у довільній формі на фірмовому бланку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, у тому числі будівель, відповідного обладнання для надання послуг у т.ч.: флюорограф/рентгенівський апарат з необхідним обладнанням для проведення досліджень (із забором матеріалу) крові на РМП (сифіліс), мазків на гонорею, носійство кишкової інфекції, гельмінтів, ентеробіоз. До довідки додати необхідні документи, що підтверджують право власності/користування вказаним обладнанням (перелік таких документів встановлений у Додатку 1 для власного/не власного обладнання та матеріально-технічної бази);
3) документи, що підтверджують право власності вказаного обладнання (довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №0304-01 від 03.04.2024р.), а саме: дерматоскоп, лор-комбайн в т.ч. 4 ендоскопа, стоматустановки та ще 1 тонометра Microlife BP AG1-20 (перелік необхідних документів встановлений у Додатку 1 для власного обладнання та матеріально-технічної бази);
4) довідку на фірмовому бланку, що містить інформацію про наявність у штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та будуть залучені до надання послуг (в т.ч. працівників, які будуть залучені для проведення досліджень (із забором матеріалу) крові на РМП (сифіліс), мазків на гонорею, носійство кишкової інфекції, гельмінтів, ентеробіоз). Довідка має бути згідно форми, встановленої у Додатку 1 (із зазначенням інформації про освіту і спеціальність, загального стажу роботи та досвіду роботи на аналогічній посаді). У разі залучення до виконання послуг додаткових працівників, надати інформацію, яка засвідчує можливість використання праці таких працівників учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ);
5) документи, які підтверджують інформацію про фактичну адресу місця виконання робіт/надання послуг: послуги мають бути надані на території м. Конотоп Сумської області та на базі закладу охорони здоров’я переможця закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги, Учасником усі запитувані документи та інформація були розміщені в електронній системі закупівель, в тому числі акредитаційний сертифікат серії МЗ № 014425 від 17.05.2019р. (далі- Акредитаційний сертифікат) (файл під назвою «Акредитаційний сертифікат.pdf») та лист з поясненнями чинності даного Акредитаційного сертифікату (файл під назвою «Лист підтвердження дії Акредитації.pdf»).
Незважаючи на норми чинного законодавства та пояснення Учасника щодо чинності Акредитаційного сертифікату Замовник зробив необгрунтований висновок, що Акредитаційний сертифікат Учасника не є чинним.
Ствердження Замовника, що Акредитаційний сертифікат Учасника не є чинним, безпідставне та неправомірне.
Відповідно до абзацу третього пункту 31 постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 року № 765 «Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я» установлено, що
акредитаційний сертифікат закладів охорони здоров’я, строк дії якого закінчився у період воєнного стану або за три місяці до дня введення воєнного стану, продовжує діяти до завершення 12 місяців з визначеної дати припинення бойових дій на відповідних територіях, перелік яких затверджується Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.
Відповідно до наказу Мінреінтеграції від 12 квітня 2024 року № 108 «Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією», що набрав чинності з дня його офіційного опублікування, а саме з 19 квітня 2024 року, о 17:26 (з інформацією про дату та час опублікування даного наказу можна ознайомитися на офіційному сайті Мінреінтеграції за посиланням https://minre.gov.ua/2024/04/19/zatverdzheno-zminy-do-pereliku-terytorij-na-yakyh-vedutsya-velysya-bojovi-diyi-abo-tymchasovo-okupovanyh-15/) м. Суми Сумської міської територіальної громади присутнє в Переліку в розділі територій можливих бойових дій.
Строк дії акредитаційного сертифіката Учасника серія МЗ № 014425 (далі Акредитаційний сертифікат) закінчився в період дії воєнного стану, який введено та подовжено відповідно до Указів Президента України № 64/2022 від 24.02.2024, № 133/2022 від 14.03.2022, № 259/2022 від 18.04.2022, № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022 від 12.08.202, № 757/2022 від 07.11.2022, № 58/2023 від 06.02.2023, № 254/2023 від 01.05.2023, № 451/2023 від 26.07.2023, № 734/2023 від 06.11.2023 та № 49/2024 від 05.02.2024.
Місто Суми, інформація про яке наведена в Акредитаційному сертифікаті Учасника, включено до Переліку, який затверджено Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, з зазначеною датою виникнення можливості бойових дій 06.03.2024р. І станом на дату прийняття Замовником Рішення з цього Переліку не виключено.
Дана позиція Учасника, щодо чинності Акредитаційного сертифікату збігається з позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наведеної в рішенні №8113 -р/пк-пз від 07.05.2024.
Тож, Акредитаційний сертифікат Учасника відповідає умовам продовження його чинності, зазначених в абзаці третьому пункту 31 постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 року № 765 «Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я», а отже, продовжує діяти і є чинним.
На випадок виникнення сумнівів щодо чинності Акредитаційного сертифікату Учасника відповідно до абзацу 2 частини 15 ст. 29 Закону та п. 42 Особливостей Замовник мав право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник з невідомих причин не скористався своїм правом, щоб переконатися в чинності Акредитаційного сертифікату Учасника на дату прийняття Рішення.
Враховуючи вище викладене, Замовник безпідставно вважає Акредитаційний сертифікат нечинним.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З викладеного вбачається, що тендерна пропозиція Учасника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Тож, керуючись вимогами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 55 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
1. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-03-26-008495-a щодо закупівлі: ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області), що мало місце при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (просп. М. Лушпи, 54, м. Суми, 40034, код 31066166), що оформлене Протоколом №7 від 08.05.2024р.
2. Зобов’язати Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (просп. М. Лушпи, 54, м. Суми, 40034, код 31066166), оформлене Протоколом №7 від 08.05.2024р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Попівка.pdf 13.05.2024 11:11
- Скарга Попівка.pdf.asice 13.05.2024 11:11
- Скарга Попівка_Validation_Report.pdf 13.05.2024 11:11
- sign.p7s 13.05.2024 11:12
- рішення від 15.05.2024 № 8545.pdf 15.05.2024 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 № 8932.pdf 22.05.2024 10:18
- рішення від 21.05.2024 № 8932.pdf 24.05.2024 11:21
- Пояснення АМКУ.doc 16.05.2024 15:05
- Пояснення АМКУ.pdf 16.05.2024 15:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2024 17:08
Дата розгляду скарги:
21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.05.2024 16:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.05.2024 11:21
Дата виконання рішення Замовником:
24.05.2024 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області ознайомився з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2024 №8932-р/пк-пз та скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (протокол №7 від 08.05.2024р.).
Пункт скарги
Номер:
e067f858c6a44cbab2383af6881a3ef0
Заголовок пункту скарги:
Відхилення тендерної пропозиції скаржника
Опис заперечення:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (далі – Рішення), оформлене Протоколом №7 від 08.05.2024р. на підставі підпункту 1 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Замовник 26 березня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-03-26-008495-a щодо закупівлі: ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області).
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (далі – Рішення), оформлене Протоколом №7 від 08.05.2024р. на підставі підпункту 1 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, виходячи з наступних обставин.
Відповідно до пункту 2 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-09-004478-a, Замовником встановлена вимога до учасників надати ліцензію Міністерства охорони здоров’я на медичну практику та копію акредитаційного сертифікату відповідно до якого учасник має право здійснювати виконання відповідних видів діяльності (у разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, учасник разом з копією ліцензії, термін дії якої має закінчитися найближчим часом, надає завірений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою підприємства (при наявності) лист-підтвердження про своєчасне подання ним документів до відповідної установи, щодо її подовження).
Замовник при розгляді тендерної пропозиції Учасника виявив невідповідності в інформації та/або документах та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно було надати наступну інформацію та/або документи:
1) копію чинного акредитаційного сертифікату, відповідно до якого Учасник має право здійснювати виконання відповідних видів діяльності;
2) уточнену довідку у довільній формі на фірмовому бланку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, у тому числі будівель, відповідного обладнання для надання послуг у т.ч.: флюорограф/рентгенівський апарат з необхідним обладнанням для проведення досліджень (із забором матеріалу) крові на РМП (сифіліс), мазків на гонорею, носійство кишкової інфекції, гельмінтів, ентеробіоз. До довідки додати необхідні документи, що підтверджують право власності/користування вказаним обладнанням (перелік таких документів встановлений у Додатку 1 для власного/не власного обладнання та матеріально-технічної бази);
3) документи, що підтверджують право власності вказаного обладнання (довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №0304-01 від 03.04.2024р.), а саме: дерматоскоп, лор-комбайн в т.ч. 4 ендоскопа, стоматустановки та ще 1 тонометра Microlife BP AG1-20 (перелік необхідних документів встановлений у Додатку 1 для власного обладнання та матеріально-технічної бази);
4) довідку на фірмовому бланку, що містить інформацію про наявність у штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та будуть залучені до надання послуг (в т.ч. працівників, які будуть залучені для проведення досліджень (із забором матеріалу) крові на РМП (сифіліс), мазків на гонорею, носійство кишкової інфекції, гельмінтів, ентеробіоз). Довідка має бути згідно форми, встановленої у Додатку 1 (із зазначенням інформації про освіту і спеціальність, загального стажу роботи та досвіду роботи на аналогічній посаді). У разі залучення до виконання послуг додаткових працівників, надати інформацію, яка засвідчує можливість використання праці таких працівників учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ);
5) документи, які підтверджують інформацію про фактичну адресу місця виконання робіт/надання послуг: послуги мають бути надані на території м. Конотоп Сумської області та на базі закладу охорони здоров’я переможця закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги, Учасником усі запитувані документи та інформація були розміщені в електронній системі закупівель, в тому числі акредитаційний сертифікат серії МЗ № 014425 від 17.05.2019р. (далі- Акредитаційний сертифікат) (файл під назвою «Акредитаційний сертифікат.pdf») та лист з поясненнями чинності даного Акредитаційного сертифікату (файл під назвою «Лист підтвердження дії Акредитації.pdf»).
Незважаючи на норми чинного законодавства та пояснення Учасника щодо чинності Акредитаційного сертифікату Замовник зробив необгрунтований висновок, що Акредитаційний сертифікат Учасника не є чинним.
Ствердження Замовника, що Акредитаційний сертифікат Учасника не є чинним, безпідставне та неправомірне.
Відповідно до абзацу третього пункту 31 постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 року № 765 «Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я» установлено, що
акредитаційний сертифікат закладів охорони здоров’я, строк дії якого закінчився у період воєнного стану або за три місяці до дня введення воєнного стану, продовжує діяти до завершення 12 місяців з визначеної дати припинення бойових дій на відповідних територіях, перелік яких затверджується Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.
Відповідно до наказу Мінреінтеграції від 12 квітня 2024 року № 108 «Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією», що набрав чинності з дня його офіційного опублікування, а саме з 19 квітня 2024 року, о 17:26 (з інформацією про дату та час опублікування даного наказу можна ознайомитися на офіційному сайті Мінреінтеграції за посиланням https://minre.gov.ua/2024/04/19/zatverdzheno-zminy-do-pereliku-terytorij-na-yakyh-vedutsya-velysya-bojovi-diyi-abo-tymchasovo-okupovanyh-15/) м. Суми Сумської міської територіальної громади присутнє в Переліку в розділі територій можливих бойових дій.
Строк дії акредитаційного сертифіката Учасника серія МЗ № 014425 (далі Акредитаційний сертифікат) закінчився в період дії воєнного стану, який введено та подовжено відповідно до Указів Президента України № 64/2022 від 24.02.2024, № 133/2022 від 14.03.2022, № 259/2022 від 18.04.2022, № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022 від 12.08.202, № 757/2022 від 07.11.2022, № 58/2023 від 06.02.2023, № 254/2023 від 01.05.2023, № 451/2023 від 26.07.2023, № 734/2023 від 06.11.2023 та № 49/2024 від 05.02.2024.
Місто Суми, інформація про яке наведена в Акредитаційному сертифікаті Учасника, включено до Переліку, який затверджено Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, з зазначеною датою виникнення можливості бойових дій 06.03.2024р. І станом на дату прийняття Замовником Рішення з цього Переліку не виключено.
Дана позиція Учасника, щодо чинності Акредитаційного сертифікату збігається з позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наведеної в рішенні №8113 -р/пк-пз від 07.05.2024.
Тож, Акредитаційний сертифікат Учасника відповідає умовам продовження його чинності, зазначених в абзаці третьому пункту 31 постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 року № 765 «Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я», а отже, продовжує діяти і є чинним.
На випадок виникнення сумнівів щодо чинності Акредитаційного сертифікату Учасника відповідно до абзацу 2 частини 15 ст. 29 Закону та п. 42 Особливостей Замовник мав право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник з невідомих причин не скористався своїм правом, щоб переконатися в чинності Акредитаційного сертифікату Учасника на дату прийняття Рішення.
Враховуючи вище викладене, Замовник безпідставно вважає Акредитаційний сертифікат нечинним.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З викладеного вбачається, що тендерна пропозиція Учасника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (далі – Рішення), оформлене Протоколом №7 від 08.05.2024р. на підставі підпункту 1 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, виходячи з наступних обставин.
Відповідно до пункту 2 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-09-004478-a, Замовником встановлена вимога до учасників надати ліцензію Міністерства охорони здоров’я на медичну практику та копію акредитаційного сертифікату відповідно до якого учасник має право здійснювати виконання відповідних видів діяльності (у разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, учасник разом з копією ліцензії, термін дії якої має закінчитися найближчим часом, надає завірений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою підприємства (при наявності) лист-підтвердження про своєчасне подання ним документів до відповідної установи, щодо її подовження).
Замовник при розгляді тендерної пропозиції Учасника виявив невідповідності в інформації та/або документах та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно було надати наступну інформацію та/або документи:
1) копію чинного акредитаційного сертифікату, відповідно до якого Учасник має право здійснювати виконання відповідних видів діяльності;
2) уточнену довідку у довільній формі на фірмовому бланку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, у тому числі будівель, відповідного обладнання для надання послуг у т.ч.: флюорограф/рентгенівський апарат з необхідним обладнанням для проведення досліджень (із забором матеріалу) крові на РМП (сифіліс), мазків на гонорею, носійство кишкової інфекції, гельмінтів, ентеробіоз. До довідки додати необхідні документи, що підтверджують право власності/користування вказаним обладнанням (перелік таких документів встановлений у Додатку 1 для власного/не власного обладнання та матеріально-технічної бази);
3) документи, що підтверджують право власності вказаного обладнання (довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №0304-01 від 03.04.2024р.), а саме: дерматоскоп, лор-комбайн в т.ч. 4 ендоскопа, стоматустановки та ще 1 тонометра Microlife BP AG1-20 (перелік необхідних документів встановлений у Додатку 1 для власного обладнання та матеріально-технічної бази);
4) довідку на фірмовому бланку, що містить інформацію про наявність у штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та будуть залучені до надання послуг (в т.ч. працівників, які будуть залучені для проведення досліджень (із забором матеріалу) крові на РМП (сифіліс), мазків на гонорею, носійство кишкової інфекції, гельмінтів, ентеробіоз). Довідка має бути згідно форми, встановленої у Додатку 1 (із зазначенням інформації про освіту і спеціальність, загального стажу роботи та досвіду роботи на аналогічній посаді). У разі залучення до виконання послуг додаткових працівників, надати інформацію, яка засвідчує можливість використання праці таких працівників учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ);
5) документи, які підтверджують інформацію про фактичну адресу місця виконання робіт/надання послуг: послуги мають бути надані на території м. Конотоп Сумської області та на базі закладу охорони здоров’я переможця закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги, Учасником усі запитувані документи та інформація були розміщені в електронній системі закупівель, в тому числі акредитаційний сертифікат серії МЗ № 014425 від 17.05.2019р. (далі- Акредитаційний сертифікат) (файл під назвою «Акредитаційний сертифікат.pdf») та лист з поясненнями чинності даного Акредитаційного сертифікату (файл під назвою «Лист підтвердження дії Акредитації.pdf»).
Незважаючи на норми чинного законодавства та пояснення Учасника щодо чинності Акредитаційного сертифікату Замовник зробив необгрунтований висновок, що Акредитаційний сертифікат Учасника не є чинним.
Ствердження Замовника, що Акредитаційний сертифікат Учасника не є чинним, безпідставне та неправомірне.
Відповідно до абзацу третього пункту 31 постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 року № 765 «Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я» установлено, що
акредитаційний сертифікат закладів охорони здоров’я, строк дії якого закінчився у період воєнного стану або за три місяці до дня введення воєнного стану, продовжує діяти до завершення 12 місяців з визначеної дати припинення бойових дій на відповідних територіях, перелік яких затверджується Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.
Відповідно до наказу Мінреінтеграції від 12 квітня 2024 року № 108 «Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією», що набрав чинності з дня його офіційного опублікування, а саме з 19 квітня 2024 року, о 17:26 (з інформацією про дату та час опублікування даного наказу можна ознайомитися на офіційному сайті Мінреінтеграції за посиланням https://minre.gov.ua/2024/04/19/zatverdzheno-zminy-do-pereliku-terytorij-na-yakyh-vedutsya-velysya-bojovi-diyi-abo-tymchasovo-okupovanyh-15/) м. Суми Сумської міської територіальної громади присутнє в Переліку в розділі територій можливих бойових дій.
Строк дії акредитаційного сертифіката Учасника серія МЗ № 014425 (далі Акредитаційний сертифікат) закінчився в період дії воєнного стану, який введено та подовжено відповідно до Указів Президента України № 64/2022 від 24.02.2024, № 133/2022 від 14.03.2022, № 259/2022 від 18.04.2022, № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022 від 12.08.202, № 757/2022 від 07.11.2022, № 58/2023 від 06.02.2023, № 254/2023 від 01.05.2023, № 451/2023 від 26.07.2023, № 734/2023 від 06.11.2023 та № 49/2024 від 05.02.2024.
Місто Суми, інформація про яке наведена в Акредитаційному сертифікаті Учасника, включено до Переліку, який затверджено Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, з зазначеною датою виникнення можливості бойових дій 06.03.2024р. І станом на дату прийняття Замовником Рішення з цього Переліку не виключено.
Дана позиція Учасника, щодо чинності Акредитаційного сертифікату збігається з позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наведеної в рішенні №8113 -р/пк-пз від 07.05.2024.
Тож, Акредитаційний сертифікат Учасника відповідає умовам продовження його чинності, зазначених в абзаці третьому пункту 31 постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 року № 765 «Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я», а отже, продовжує діяти і є чинним.
На випадок виникнення сумнівів щодо чинності Акредитаційного сертифікату Учасника відповідно до абзацу 2 частини 15 ст. 29 Закону та п. 42 Особливостей Замовник мав право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник з невідомих причин не скористався своїм правом, щоб переконатися в чинності Акредитаційного сертифікату Учасника на дату прийняття Рішення.
Враховуючи вище викладене, Замовник безпідставно вважає Акредитаційний сертифікат нечинним.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З викладеного вбачається, що тендерна пропозиція Учасника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (просп. М. Лушпи, 54, м. Суми, 40034, код 31066166), оформлене Протоколом №7 від 08.05.2024р.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
4fd5e30e6c0042248f0717031978d4f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-26-008495-a.b1
Назва:
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (далі –Учасник) вважає за необхідне звернутися до органу оскарження із скаргою на дії Відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області у зв’язку із здійсненням Замовником порушень у сфері публічних закупівель, що мали наслідком порушення прав та законних інтересів Учасника торгів UA-2024-03-26-008495-a щодо закупівлі: ДК 021:2015:85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області)
Замовник 26 березня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-03-26-008495-a з закупівлі: ДК 021:2015:85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області).
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (далі – Рішення), оформлене Протоколом № 3 від 10.04.2024р.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з наступних обставин.
Відповідно до пункту 2 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-03-26-008495-a Замовником встановлена наступна вимога про надання документів в складі тендерної документації Учасника: ліцензія Міністерства охорони здоров’я на медичну практику та копію акредитаційного сертифікату відповідно до якого Учасник має право здійснювати виконання відповідних видів діяльності (у разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, Учасник разом з копією ліцензії, термін дії якої має закінчитися найближчим часом, надає завірений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою підприємства (при наявності) лист-підтвердження про своєчасне подання ним документів до відповідної установи, щодо її подовження)..
Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, було встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів про підтвердження наявності акредитаційного сертифікату відповідно до якого має право здійснювати виконання відповідних видів діяльності.
Тобто, Замовником виявлені невідповідності в документах тендерної пропозиції Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надав Учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника прийняте Замовником з порушенням Законодавства України та прав Учасника, є незаконним та підлягає скасуванню.
Тож, керуючись вимогами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 55 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
1. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-03-26-008495-a ДК 021:2015:85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області), що мало місце при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (просп. М. Лушпи, 54, м. Суми, 40034, код 31066166), що оформлене Протоколом № 3 від 10.04.2024р.
2. Зобов’язати Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області (вул. Миру, буд. 1, с.Попівка, Конотопський район, Сумська обл., Україна, 41627 код 44147076) скасувати Протокол № 3 від 10.04.2024р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Попівка.pdf 15.04.2024 11:44
- Скарга Попівка.pdf.asice 15.04.2024 11:44
- Скарга Попівка_Validation_Report.pdf 15.04.2024 11:44
- sign.p7s 15.04.2024 11:45
- Рішення від 17.04.2024 № 6818.pdf 17.04.2024 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2024 № 7391.pdf 26.04.2024 13:10
- Рішення від 25.04.2024 № 7391.pdf 30.04.2024 15:37
- Пояснення АМКУ 18.04.2024 15:20
- Пояснення АМКУ 18.04.2024 15:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 13:23
Дата розгляду скарги:
25.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2024 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області ознайомився з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.04.2024 №7391-р/пк-пз та скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (протокол №3 від 10.04.2024р.)
Пункт скарги
Номер:
ab6280b553c8425aa2d7dcea860fe04a
Заголовок пункту скарги:
Відхилення тендерної пропозиції скаржника
Опис заперечення:
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, було встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів про підтвердження наявності акредитаційного сертифікату відповідно до якого має право здійснювати виконання відповідних видів діяльності.
Тобто, Замовником виявлені невідповідності в документах тендерної пропозиції Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надав Учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Тобто, Замовником виявлені невідповідності в документах тендерної пропозиції Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надав Учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області (вул. Миру, буд. 1, с.Попівка, Конотопський район, Сумська обл., Україна, 41627 код 44147076) скасувати Протокол № 3 від 10.04.2024р. рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника.