• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини до автомобілів

Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

5 750 326.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 751.63 UAH
Період оскарження: 26.03.2024 14:34 - 04.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення

Номер: e3bf325591a34b5585e42375dbb430d5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-26-008265-a.c1
Назва: щодо скасування рішення
Вимога:
Рішенням № 5 від 17.04.2024р. по закупівлі UA-2024-03-26-008265-a уповноважена особа відхилила пропозицію учасника ФОП Лічман С.Г. у зв’язку з тим, що вона нібито не відповідає тендерної документації. З даним твердженням ми не згодні з наступних причин. 1. В рішенні зазначено: Пунктом 213 Таблиці 2 до розділу ІХ тендерної документації вимагалася поставка комплекту «Патрубки системи охолодження (к-т) ЗАЗ 1105, 2008 р.в., 1197 см3»: каталожні номери (артикули, заводські номери): - 1102-1303010, - 1102-1303025, - 1102-1303056, - 1102-1303057, - 1102-1303058, - 110308-1311060. Враховуючи зазначені каталожні номери (артикули, заводські номери) комплект повинен складатися з: - патрубка радіатора нижнього відвідного (1102-1303010), - патрубка радіатора верхнього підвідного (1102-1303025), - патрубка термостата (1102-1303056), - патрубку радіатора короткого прямого (1102-1303057), - патрубка радіатора (від трійника до радіатору) (1102-1303058) - шлангу (патрубку) бачку розширювального (паровідвідного) (110308-1311060), тобто комплект налічує 6 патрубків. Замовником замовляє саме комплект патрубків, як окрему товарну позицію, а не кожен патрубок окремо. Каталожний номер саме комплекту патрубків Замовником не визначений. Замовником стверджується, що учасником ФОП Лічман С.Г., запропонований інший товар, а саме комплект патрубків з каталожним номером 1102-1303010, у якому нібито передбачена наявність п’яті патрубків замість шести, як вимагає замовник. При цьому замовник не звертає увагу на те, що учасник вказав один каталожний номер, який співпадає з каталожним номером однієї одиниці патрубка із комплекту патрубків, який він вимагає. Тобто не зрозуміло, яким чином замовник визначив кількість патрубків, які повинні бути в комплекті. Учасником у пункті 213 переліку товару для поставки (файл «Технічна специфікація.pdf») запропоновано для поставки саме комплект патрубків, які вимагає замовник «Патрубки системи охолодження (к-т) ЗАЗ 1105, 2008 р.в., 1197 см3», каталожний номер (артикул, заводській номер) 1102-1303010. Таким чином, учасник не згоден з висновками замовника по розгляду пункту 213 технічної специфікації, тому що учасником запропонований відповідний товар, саме комплект патрубків з належною комплектацією та якістю за каталожним номером 1102-1303010. 2. Пунктом 440 Таблиці 2 до розділу ІХ тендерної документації вимагалася поставка «Комплект Шкворень ГАЗ-3302 в зборі посилений кришками», каталожний номер (артикул) 3302-3000100. Учасником у пункті 440 переліку товару для поставки (файл «Технічна специфікація.pdf») запропоновано для поставки «Комплект Шкворень ГАЗ-3302 в зборі посилений кришками», каталожний номер (артикул) RD.3302-3000100. Пунктом 443 Таблиці 2 до розділу ІХ тендерної документації вимагалася поставка «Комплект Шкворінь Р0 (D = 25) (кришка посилена, втулка шкворня Л90, повний на автомобіль) ГАЗ 3302,2705», каталожний номер (артикул) 3302-3000100/SH 0352. Учасником у пункті 443 переліку товару для поставки (файл «Технічна специфікація.pdf») запропоновано для поставки «Комплект Шкворінь Р0 (D = 25) (кришка посилена, втулка шкворня Л90, повний на автомобіль) ГАЗ 3302,2705», каталожний номер (артикул) RD.3302-3000100. Для з’ясування особливості запропонованого товару Замовник звернувся за підтвердженням інформації до нібито найбільшого постачальника запасних частин до автомобільного транспорту в Україні ТОВ «Омега-Автопоставка». Який відповів, що товар з каталожним номером RD.3302-3000100 не має посиленої кришки. По-перше, не зрозуміло, яким чином Замовник визначив, що підприємство ТОВ «Омега-Автопоставка» є найбільшим постачальником запасних частин до автомобільного транспорту в Україні та має право надавати експертні висновки. По-друге, не зрозуміло, яким чином ТОВ «Омега-Автопоставка», визначило, що запропоновані товари у пунктах 440 та 443 технічної специфікації відносяться до торгової марки RAIDER та відповідно не мають посиленої кришки. За даними Єдиного державного реєстру судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua), підприємство ТОВ «Омега-Автопоставка» є фігурантом значної кількості, як цивільних, господарських, так і кримінальних справ та не може бути визнана організацією, яка є компетентною та може надавати експертні висновки. Згідно п. 42. ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Згідно п. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. На нашу думку Замовник був повинен звернутися за роз’ясненнями до відповідного учасника, який надав пропозицію, яка розглядається, або до компетентної спеціалізованої організації, яка могла б здійснити незалежну оцінку та надати експертний висновок, або підприємства виробника конкретної запасної частині. Таким чином, на підставі вищевикладеного та згідно абз. 2, п. 46. ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» - вимагаємо надати обґрунтовану відповідь; - скасувати рішення уповноваженої особи від 19.04.2024р. № 7 «Про визначення переможця та намір укласти договір»; - скасувати рішення уповноваженої особи від 17.04.2024р. № 5 «Про відхилення тендерної пропозиції» та призначити новий розгляд пропозиції учасника ФОП Лічман С.Г.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за участь у закупівлі. Наголошуємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Лічман Сергій Геннадійович (надалі – Учасник) наведені у протоколі №5 від 17.04.2024 р. (файл «8. Рішення УО про відхилення учасника ВТО.docx.zip»). Абзацем 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості) передбачено: «28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей». Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено зазначення у тендерній документації «інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Абзацем 2 частини 3 статті 23 Закону передбачено «У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент"». У зв’язку зі складністю складання опису характеристик запасних частин до автомобільного транспорту Замовником для ідентифікації та відповідної належності до конкретної марки (моделі) автомобільного транспорту у таблиці 2 до розділу ІХ тендерної документації крім найменування запасних частин (Товару), що замовляються, додано каталожні номери (артикули, заводські номери) цих запасних частин, за якими учасник закупівлі має можливість визначитися з певним описом технічних характеристик цих запасних частин. Зокрема у пункті 213 таблиці 2 до розділу ІХ тендерної документації крім назви товару, а саме: «Патрубки системи охолодження (к-т) ЗАЗ 1105, 2008 р.в., 1197 см3» зазначено перелік каталожних номерів (артикулів, заводськіх номерів) кожного з елементів вищезазначеного комплекту. Учасником у пункті 213 переліку товару для поставки (файл «Технічна специфікація.pdf») запропоновано для поставки «Патрубки системи охолодження (к-т) ЗАЗ 1105, 2008 р.в., 1197 см3», каталожний номер (артикул, заводській номер) 1102-1303010, що не містить повного переліку складових частин комплекту, зазначеному у пункті 213 таблиці 2 до розділу ІХ тендерної документації. Невідповідність запропонованого Учасником товару у пунктах 440 та 443 переліку товару для поставки (файл «Технічна специфікація.pdf») визначена у протоколі №5 від 17.04.2024 р. (файл «8. Рішення УО про відхилення учасника ВТО.docx.zip»). Замовник скористався правом, передбаченим пунктом 42 Особливостей щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої Учасником процедури закупівлі, до підприємств, організацій відповідно до їх компетенції. У Замовника відсутні підстави вважати неналежність компетенції ТОВ «ОМЕГА» щодо визначення аналогічності та технічних характеристик запасних частин для автомобілів марки ГАЗ, УАЗ. Також зазначаємо, що Законом та Особливостями не передбачено звернення Замовників за підтвердженням інформації до учасників процедури закеупівлі. На підставі вищезазначеного вважаємо, що тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Лічмана Сергія Геннадійовича відхилена правомірно.
Статус вимоги: Не задоволено