• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафи управління з частотним перетворювачем

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Торги не відбулися

1 886 077.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 860.77 UAH
Період оскарження: 26.03.2024 14:09 - 31.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення про обрання переможця процедури закупівлі

Номер: e4aba1a436874bd08e156aa165c3c2da
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-26-007601-a.b4
Назва: Скарга на неправомірне рішення про обрання переможця процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.06.2024 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.06.2024 12:12
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2024 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне підприємство "МІСЬКВОДОКАНАЛ" Сумської міської ради за рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10642-р/пк-пз від 19.06.2024 скасовує рішення від 31.05.2024 №46/12 про визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", код ЄДРПОУ 31862999 переможцем закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-03-26-007601-а.
Автор: ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", Вадим Говдя +380689572005 vv@ugov.com.ua https://ugov.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9956cceb267740d0aec980598dd12f35
Заголовок пункту скарги: Прийняття неправомірного рішення №46/12 про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (31862999)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку №2 тендерної документації (далі – ТД), Замовником встановлені певні технічні вимоги до кожного товару, що є предметом закупівлі - Шафи управління з частотним перетворювачем 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт.
Так, згідно розділу 1 «Технічні вимоги до шафи управління з перетворювачем частоти 160кВт» встановлено:
1.2. Вимоги до конструкції.

Введення силових кабелів живлення, кабелів електродвигунів, кабелів управління і кабелів датчиків повинен бути знизу через кабельні вводи.

Згідно розділу ІІІ. Інші вимоги Додатку №2 ТД:
«1. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
1.1. Паспорт на шафу керування/управління, виданий виробником товару, у якому будуть зазначені (відображені) технічні характеристики товару, згідно вимог цієї технічної специфікації.»
Тобто Замовником в тендерній документації встановлено вимогу про те, що учасники в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності предмета закупівлі надають інформацію у вигляді паспорту на шафу, де будуть зазначені характеристики товару, згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Учасником у складі пропозиції надано файл «7 Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5 Паспорт.pdf», де в розділі 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ вказано – «Введення силових кабелів живлення, кабелів електродвигунів, кабелів управління і кабелів датчиків повинен бути знизу»

Учасник надав документ – паспорт, у якому не виконано вимогу Замовника у повній мірі, а саме не підтвердив, що введення силових кабелів живлення, кабелів електродвигунів, кабелів управління і кабелів датчиків повинен бути знизу саме ЧЕРЕЗ КАБЕЛЬНІ ВВОДИ.
Відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку №2 тендерної документації - Не відповідність технічних та якісних характеристик товару вимогам до предмету закупівлі буде підставою для відхилення Учасника.»
Аналогічна позиція зазначена у рішення Органу оскарження № 9002-р/пк-пз від 22.05.2024 по оскаржуваній процедурі закупівлі, де було зазначено:
«У наведеному вище паспорті "Шафа управління з частотним перетворювачем ШКН-22-ПЧ-20.06.П-КЗ-В1" відсутня інформація, зокрема, про вимоги до маркування: "Маркування повинне наноситися відповідно до принципової схеми, якщо воно вказана на схемі електричної з'єднань.
На апаратах і приладах повинні виконуватися позиційні позначення. До апаратів ручного керування, вступним пристроїв, апаратів сигналізації тощо повинні виконуватися функціональні написи або символи.
ШУ повинна мати маркування на табличці зі зазначенням:
умовного найменування або позначення виробу;
товарного знаку підприємства - виробника;
заводського номера і дати виготовлення (місяць, рік)", передбачені додатком 2 Документації.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»

Аналогічна ситуація наявна в інших паспортах щодо шаф управління з частотним перетворювачем 75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт.
Тому, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.


2. Відповідно до розділу ІІ «Загальні вимоги» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку №2 ТД, Замовником встановлено:
«1. Учасник повинен забезпечувати та відповідати наступним вимогам, а саме:
1.1. Гарантія якості Товару, що поставляється, встановлюється протягом гарантійного терміну, установленого виробником Товару. Постачальник гарантує якість товару, що постачається, протягом гарантійного терміну, установленого виробником Товару. Заводський гарантійний термін на товар в цілому повинен складати - не менше 24 місяців з дати поставки товару.»
Тобто Замовником в тендерній документації встановлено вимогу про те, що учасники в складі тендерної пропозиції повинні гарантувати якість товару, який буде постачатись, протягом гарантійного терміну В ЦІЛОМУ, мається на увазі, на шафу управління З частотним перетворювачем (РАЗОМ), який становитиме – не менше 24 місяців з дати поставки товару.

Учасником у складі пропозиції надано паспорти в яких зазначені гарантійні терміни, встановлені виробником:
- «7 Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу,
- «7 Aqua star SOLO 1-3-75,0-1D00_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу,
- «7 Aqua star SOLO 1-3-37,0-1D00_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу,
- «7 Aqua star SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу,
- «7 Aqua star SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу.

Учасник не підтвердив, що заводський гарантійний термін на товар в цілому складає від 24 місяців. Згідно паспортів на шафи управління з частотним перетворювачем, гарантійний термін становить 12 місяців (1 рік).

Відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку №2 тендерної документації - Не відповідність технічних та якісних характеристик товару вимогам до предмету закупівлі буде підставою для відхилення Учасника.»

Таким чином, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.


3. Відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку №2 ТД, Замовником встановлені певні технічні вимоги до кожного товару, що є предметом закупівлі - Шафи управління з частотним перетворювачем 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт.
Згідно розділу ІІІ «Інші вимоги» Додатку №2 ТД:
«1. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
1.1. Паспорт на шафу керування/управління, виданий виробником товару, у якому будуть зазначені (відображені) технічні характеристики товару, згідно вимог цієї технічної специфікації.
…..
4. Посилання на відкриті джерела, а саме, сайт виробника, на якому Замовник, з метою запобігання фальсифікації технічних даних обладнання, що пропонується, зможе знайти технічні характеристики саме тої моделі частотного перетворювача, що пропонується Учасником»

Учасником у складі тендерної пропозиції надано:
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5 Паспорт.pdf»),
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-75,0-1D00_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-75,0-1D00_F5 Паспорт.pdf»),
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-37,0-1D00_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-37,0-1D00_F5 Паспорт.pdf»),
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 Паспорт.pdf»),
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 Паспорт.pdf»).
- лист №14 від 28.03.2024 року із посиланням на веб – сайт виробника частотного перетворювача - https://frecon.com.cn/ (файл - «8 Лист сайт виробника.pdf»).

Проаналізувавши надану інформацію Учасником у складі пропозиції, Скаржником було встановлено, що Учасником у складі пропозиції не вказано який ж саме частотний перетворювач запропоновано ним для постачання за предметом закупівлі.
На веб порталі виробника частотних перетворювачів (https://frecon.com.cn/ - https://www.frecon-inverter.com/ (англійська версія)) наявна інформація про 5 моделей (серій) частотних перетворювачів - https://www.frecon-inverter.com/products_181/
Скаржник може стверджувати, що Учасником пропонується до поставки частотний перетворювач моделі (серії) – «FR500A&510A Series Vector Control Inverter» - https://www.frecon-inverter.com/products_181/301.html
Дослідивши відкриті джерела, а саме, сайт виробника, Скаржником встановлено наступні невідповідності із інформацією, яка вказана Учасником у складі тендерної пропозиції та яка вказана на веб порталі виробника частотних перетворювачів (https://frecon.com.cn/ - https://www.frecon-inverter.com/ (англійська версія)):

1) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Основні технічні характеристики:
- номінальна напруга живлення 380В -10%+10% без зниження робочих характеристик насосу»

У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Основні технічні характеристики:
- номінальна напруга живлення 380В -10%+10% без зниження робочих характеристик насосу; (380 В -15%+30%)»
На веб порталі Виробника зазначено:
- номінальна напруга живлення 380В -15%+30%
Тобто, Учасником пропонується частотний перетворювач із показником номінальної напруги живлення 380В -15%+30%, що не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі (380В -10%+10%), яка визначена у Додатку №2 ТД.

2) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Основні технічні характеристики:
…..
- відносна вологість 6-95% без конденсації.
- наявність вбудованого протоколу RS-485 з Modbus RTU»

У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Основні технічні характеристики:
….
- відносна вологість 6-95% без конденсації.
- наявність вбудованого протоколу RS-485 з Modbus RTU»
На веб порталі Виробника не зазначено інформацію про Основні технічні характеристики частотного перетворювача, а саме «відносна вологість 6-95% без конденсації» та «наявність вбудованого протоколу RS-485 з Modbus RTU»

3) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Основні технічні характеристики:

- наявність не менше 2 аналогових входів 4-20мА/ 0-10В для подальшої роботи з ПІД регулятором»

У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Основні технічні характеристики:
….
- наявність 2 аналогових входів 4-20мА(0-20 мА)/ 0-10В для подальшої роботи з ПІД регулятором»
На веб порталі Виробника зазначено:
- наявність 2 аналогових входів 0-20 мА/ 0-10В
Тобто, Учасником пропонується частотний перетворювач із наявність 2 аналогових входів 0-20 мА/ 0-10В, що не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі (не менше 2 аналогових входів 4-20мА), яка визначена у Додатку №2 ТД.


4) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Вихідні сигнали (не менше): 2 виходи транзисторного типу, 2 виходи релейного типу з перекидним контактом, 1 аналоговий вихід з налаштування канали 0-20мА струму.»

У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Вихідні сигнали (не менше): 2 виходи транзисторного типу, 2 виходи релейного типу з перекидним контактом, 1 аналоговий вихід з налаштування канали 0-20мА струму.; (Вихідні сигнали : 2 виходи транзисторного типу, 2 виходи релейного типу з перекидним контактом, 2 аналогові виходи з налаштування канали 0-10 В/0-20 мА напруги та струму.)»
На веб порталі Виробника зазначено:
- наявність 2 аналогових виходів
Тобто, Учасником пропонується частотний перетворювач із наявність 2 аналогових виходів, але на сайті виробника не підтверджено, що вони мають канали 0-20мА струму.

5) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Основні технічні характеристики:
…..
- ККД ≥93%»

У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Основні технічні характеристики:
- ККД ≥93%»
На веб порталі Виробника не зазначено інформацію про Основні технічні характеристики частотного перетворювача, а саме «ККД ≥93%»

Згідно останнього абзацу Додатку №2 ТД - Якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає Технічній специфікації тендерної документації замовника, то така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації
Таким чином, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 11d26726d641411f9a75e3da4092d046
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-26-007601-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
№ 1 від 10.05.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Замовник: Міськводоканал" СМР код ЄДРПОУ: 03352455 Адреса: 40009, Україна , Сумська обл., м. Суми, Білопільський шлях, 9 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (код ЄДРПОУ: 31862999 Адреса: 03040, Україна, Київська область, Київ, вул. Ломоносова, буд. 8Б Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-007601-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-007601-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, що зазначено у оголошенні. Тендерна пропозиція Учасника – ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" (надалі за текстом – ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ"), була прийнята Замовником, ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме: 1. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування. У складі тендерної пропозиції надано сертифікат системи менеджменту якості (файл: 8 Серт_ТОВ_ІВП_ЮГОВ_ПРОЕКТ_9001_2015_печать.pd) та сертифікат на систему екологічного управління (файл: 7 Серт_ТОВ_ІВП_ЮГОВ_ПРОЕКТ_14001_2015_печать.pdf), які не містять інформації про виробництво шаф керування/управління. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. 2. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Паспорт на шафу керування/управління, виданий виробником товару, у якому будуть зазначені (відображені) технічні характеристики товару, згідно вимог цієї технічної специфікації. У складі тендерної пропозиції надано паспорт шафи управління з частотним перетворювачем ШК-Н-22-ПЧ-20.06.П-КЗ-В1 (файл: 1 Паспорти на шафи керування.pdf), який не містить технічні характеристики товару, згідно вимог цієї технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Гарантія на частотні перетворювачі повинна становити не менше ніж 24 місяців з дати отримання товару Замовником. Гарантія має надаватись виробником частотного перетворювача. У складі тендерної пропозиції обов’язково надати гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на вказаний термін. У складі тендерної пропозиції надано лист № 009/23 від 30.01.2023 (файл: 16 Лист гарант термін.pdf), який виданий ТОВ з ІІ «Данфосс ТОВ, яке не є виробником та офіційним представництвом виробника в Україні. У складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності (файл: 6. Сертифікат ECУ UA.1O078.C.023-23_Данфосс.pdf), в якому вказано, що виробником є «Danfoss Power Electronics A/S»,1, Ulsnaes, DK-6300 Graasten, Данія. Варто зазначити, що терміни «представник» та «представництво» є різними за своїм змістом. Окрім цього, у вказаному вище листі не підтверджено гарантію у 24 місяці. В листі вказано, що гарантія може бути продовжено до 72 місяців, за умови купівлі додаткової послуги. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 4. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Лист та/або сертифікат від заводу-виробника та/або офіційного представництва заводу виробника в Україні про те, що певний/ні сервісний/ні центр/и, що територіально розташований/ні на території України є офіційним/ми сертифікованим/ми сервісним/ми центром/ми, якому/ми надаються повноваження здійснювати повний комплекс послуг та робіт при настанні гарантійних випадків. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Лист з інформацією про офіційні сервісні центри виробника перетворювачів частоти, що знаходяться на території України. Про всі сервісні центри, що зазначаються Учасником у листі вказати наступну інформацію: назва сервісного центру, телефон для зв’язку, адреса місцезнаходження. У складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності (файл: 6. Сертифікат ECУ UA.1O078.C.023-23_Данфосс.pdf), в якому вказано, що виробником є «Danfoss Power Electronics A/S»,1, Ulsnaes, DK-6300 Graasten, Данія. У складі тендерної пропозиції надано лист № 022/24 від 01.03.2024 (файл: 15 Лист сервис центр.pdf), який виданий ТОВ з ІІ «Данфосс ТОВ», який не є заводом-виробником та офіційним представництвом заводу виробника в Україні. У вказаному листі також не підтверджено статус «офіційним/ми сертифікованим/ми сервісним/ми центром/ми» та не підтверджено повноваження сервісних центів здійснювати повний комплекс послуг та робіт при настанні гарантійних випадків. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол № 46/9 від 06.05.2024 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ". 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додаток: 1. Копія протоколу № 46/9 від 06.05.2024 року на 2 арк З повагою, Директор ТОВ " ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" Є.Г. ЮХНОВСЬКИЙ
Дата розгляду скарги: 22.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.05.2024 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.05.2024 12:52
Дата виконання рішення Замовником: 25.06.2024 13:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне підприємство "МІСЬКВОДОКАНАЛ" Сумської міської ради за рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9002-р/пк-пз від 22.05.2024 скасовує рішення від 22.05.2024 №46/9 про визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", код ЄДРПОУ 38766924 переможцем закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-03-26-007601-а.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", Юхновський Євген 380673536066 TENDER@ENETEH.COM.UA https://eneteh.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 875aff910d8b4f4e9b90380dd6a3132a
Заголовок пункту скарги: Рішення про визначення переможця
Опис заперечення: Протокол № 46/9 від 06.05.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікат системи менеджменту якості (файл: 8 Серт_ТОВ_ІВП_ЮГОВ_ПРОЕКТ_9001_2015_печать.pd) та сертифікат на систему екологічного управління (файл: 7 Серт_ТОВ_ІВП_ЮГОВ_ПРОЕКТ_14001_2015_печать.pdf), які не містять інформації про виробництво шаф керування/управління.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e511cd2299844954a362460e124366d8
Заголовок пункту скарги: Рішення про визначення переможцем
Опис заперечення: Протокол № 46/9 від 06.05.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Паспорт на шафу керування/управління, виданий виробником товару, у якому будуть зазначені (відображені) технічні характеристики товару, згідно вимог цієї технічної специфікації.
У складі тендерної пропозиції надано паспорт шафи управління з частотним перетворювачем ШК-Н-22-ПЧ-20.06.П-КЗ-В1 (файл: 1 Паспорти на шафи керування.pdf), який не містить технічні характеристики товару, згідно вимог цієї технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 816ad6cbe44e4c41a92e413b57e1b628
Заголовок пункту скарги: Рішення про визначення переможцем торгів
Опис заперечення: Протокол № 46/9 від 06.05.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Гарантія на частотні перетворювачі повинна становити не менше ніж 24 місяців з дати отримання товару Замовником. Гарантія має надаватись виробником частотного перетворювача. У складі тендерної пропозиції обов’язково надати гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на вказаний термін.

У складі тендерної пропозиції надано лист № 009/23 від 30.01.2023 (файл: 16 Лист гарант термін.pdf), який виданий ТОВ з ІІ «Данфосс ТОВ, яке не є виробником та офіційним представництвом виробника в Україні.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності (файл: 6. Сертифікат ECУ UA.1O078.C.023-23_Данфосс.pdf), в якому вказано, що виробником є «Danfoss Power Electronics A/S»,1, Ulsnaes, DK-6300 Graasten, Данія.

Варто зазначити, що терміни «представник» та «представництво» є різними за своїм змістом.
Окрім цього, у вказаному вище листі не підтверджено гарантію у 24 місяці. В листі вказано, що гарантія може бути продовжено до 72 місяців, за умови купівлі додаткової послуги.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 673a834fb910436e954929fc1c4fe190
Заголовок пункту скарги: Рішення про визначення переможцем торгів
Опис заперечення: Протокол № 46/9 від 06.05.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Лист та/або сертифікат від заводу-виробника та/або офіційного представництва заводу виробника в Україні про те, що певний/ні сервісний/ні центр/и, що територіально розташований/ні на території України є офіційним/ми сертифікованим/ми сервісним/ми центром/ми, якому/ми надаються повноваження здійснювати повний комплекс послуг та робіт при настанні гарантійних випадків.
Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Лист з інформацією про офіційні сервісні центри виробника перетворювачів частоти, що знаходяться на території України. Про всі сервісні центри, що зазначаються Учасником у листі вказати наступну інформацію: назва сервісного центру, телефон для зв’язку, адреса місцезнаходження.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності (файл: 6. Сертифікат ECУ UA.1O078.C.023-23_Данфосс.pdf), в якому вказано, що виробником є «Danfoss Power Electronics A/S»,1, Ulsnaes, DK-6300 Graasten, Данія.
У складі тендерної пропозиції надано лист № 022/24 від 01.03.2024 (файл: 15 Лист сервис центр.pdf), який виданий ТОВ з ІІ «Данфосс ТОВ», який не є заводом-виробником та офіційним представництвом заводу виробника в Україні.
У вказаному листі також не підтверджено статус «офіційним/ми сертифікованим/ми сервісним/ми центром/ми» та не підтверджено повноваження сервісних центів здійснювати повний комплекс послуг та робіт при настанні гарантійних випадків.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 46/9 від 06.05.2024 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 599162d4d6cd467e8e3b3bfa743b878b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-26-007601-a.b2
Назва: скарга
Скарга:
№ 1 від 13.04.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Замовник: Міськводоканал" СМР код ЄДРПОУ: 03352455 Адреса: 40009, Україна , Сумська обл., м. Суми, Білопільський шлях, 9 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (код ЄДРПОУ: 31862999 Адреса: 03040, Україна, Київська область, Київ, вул. Ломоносова, буд. 8Б Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-007601-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-007601-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, що зазначено у оголошенні. Тендерна пропозиція Учасника – ПРАТ "ЗЕАЗ" (надалі за текстом – ПРАТ "ЗЕАЗ"), була прийнята Замовником, ПРАТ "ЗЕАЗ" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме: 1. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. У складі тендерної пропозиції надано сертифікат від 07.11.2023 року (файл: 21. Сертифікат ISO 9001 - 2015 - 2023.pdf), в якому відсутня вказівка про виробництво шаф саме керування/управління. Таким чином, тендерна пропозиція ПРАТ "ЗЕАЗ" містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. 2. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування. Першопочатково у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій було надано сертифікат відповідності від 04.03.2021 року (файл: 22. Сертифікат ISO 14001.pdf). 08.04.2024 року Замовником опубліковано вимогу про усунення невідповідностей: «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація», а саме п.п. 1.2. п.1. розділу ІІІ. Інші вимоги, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме: 1.2. Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю, в свою чергу сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування дійсний до 03.03.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування.» В подальшому до було завантажено сертифікат відповідності №1 від 08.04.2024 року (файл: Сертифікат ISO 14001 - 2024.pdf), в якому відсутня вказівка про виробництво шаф саме керування/управління. Таким чином, ПРАТ "ЗЕАЗ" не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 3.Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015. У складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015. Таким чином, тендерна пропозиція ПРАТ "ЗЕАЗ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 4.Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Гарантія на частотні перетворювачі повинна становити не менше ніж 24 місяців з дати отримання товару Замовником. Гарантія має надаватись виробником частотного перетворювача. У складі тендерної пропозиції обов’язково надати гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на вказаний термін. У складі тендерної пропозиції надано гарантійні листи-підтвердження (файли: 25. Гарантійний лист-підтвердження про можливість надання гарантії.pdf, 25. Гарантійний лист-підтвердження про можливість надання гарантії.pdf.p7s), які містять кваліфікований електронний підпис директора ПРАТ "ЗЕАЗ". В тексті вищенаведених листів вказана інформація, що виробником перетворювачів частоти є Asea Brown Boveri Ltd, проте листи не місять будь-яких підписів уповноважених осіб Asea Brown Boveri Ltd. Таким чином, у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на вказаний термін. Отже, тендерна пропозиція ПРАТ "ЗЕАЗ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол № 46/5 від 09.04.2024 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ПРАТ "ЗЕАЗ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ПРАТ "ЗЕАЗ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ПРАТ "ЗЕАЗ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ПРАТ "ЗЕАЗ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ПРАТ "ЗЕАЗ". 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додаток: 1. Копія протоколу № 46/5 від 09.04.2024 року на 2 арк З повагою, Директор ТОВ " ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" Є.Г. ЮХНОВСЬКИЙ
Дата розгляду скарги: 23.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2024 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.04.2024 15:06
Дата виконання рішення Замовником: 25.06.2024 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне підприємство "МІСЬКВОДОКАНАЛ" Сумської міської ради за рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7223-р/пк-пз від 23.04.2024 скасовує рішення від 09.04.2024 №46/5 про визначення учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОАПАРАТНИЙ ЗАВОД», код ЄДРПОУ 14281020 переможцем закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-03-26-007601-а.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", Юхновський Євген 380673536066 TENDER@ENETEH.COM.UA https://eneteh.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0b810dd2edc94549a17b680a96b6d145
Заголовок пункту скарги: рішення про визначення переможця
Опис заперечення: Протокол № 46/5 від 09.04.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікат від 07.11.2023 року (файл: 21. Сертифікат ISO 9001 - 2015 - 2023.pdf), в якому відсутня вказівка про виробництво шаф саме керування/управління.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРАТ "ЗЕАЗ" містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 50972eeafcc9400f80bb536772decdc7
Заголовок пункту скарги: рішення про визначення переможцем
Опис заперечення: Протокол № 46/5 від 09.04.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування.
Першопочатково у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій було надано сертифікат відповідності від 04.03.2021 року (файл: 22. Сертифікат ISO 14001.pdf).
08.04.2024 року Замовником опубліковано вимогу про усунення невідповідностей:
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація», а саме п.п. 1.2. п.1. розділу ІІІ. Інші вимоги, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме: 1.2. Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю, в свою чергу сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування дійсний до 03.03.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування.»
В подальшому до було завантажено сертифікат відповідності №1 від 08.04.2024 року (файл: Сертифікат ISO 14001 - 2024.pdf), в якому відсутня вказівка про виробництво шаф саме керування/управління.
Таким чином, ПРАТ "ЗЕАЗ" не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 8a2a3d75bac240358c6fbc6f9aa563ce
Заголовок пункту скарги: рішення про визначення переможцем торгів
Опис заперечення: Протокол № 46/5 від 09.04.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 4.Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Гарантія на частотні перетворювачі повинна становити не менше ніж 24 місяців з дати отримання товару Замовником. Гарантія має надаватись виробником частотного перетворювача. У складі тендерної пропозиції обов’язково надати гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на вказаний термін.

У складі тендерної пропозиції надано гарантійні листи-підтвердження (файли: 25. Гарантійний лист-підтвердження про можливість надання гарантії.pdf, 25. Гарантійний лист-підтвердження про можливість надання гарантії.pdf.p7s), які містять кваліфікований електронний підпис директора ПРАТ "ЗЕАЗ". В тексті вищенаведених листів вказана інформація, що виробником перетворювачів частоти є Asea Brown Boveri Ltd, проте листи не місять будь-яких підписів уповноважених осіб Asea Brown Boveri Ltd.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на вказаний термін.
Отже, тендерна пропозиція ПРАТ "ЗЕАЗ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 46/5 від 09.04.2024 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ПРАТ "ЗЕАЗ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ПРАТ "ЗЕАЗ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ПРАТ "ЗЕАЗ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
3.Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015.
У складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРАТ "ЗЕАЗ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника торгів (обрання переможця)

Номер: 90f58e7ffc7a4d49a5a353ac2868d542
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-26-007601-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника торгів (обрання переможця)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.04.2024 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.04.2024 11:11
Дата виконання рішення Замовником: 25.06.2024 13:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне підприємство "МІСЬКВОДОКАНАЛ" Сумської міської ради за рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7207-р/пк-пз від 23.04.2024 скасовує рішення від 09.04.2024 №46/5 про визначення учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОАПАРАТНИЙ ЗАВОД», код ЄДРПОУ 14281020 переможцем закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-03-26-007601-а.
Автор: ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", Вадим Говдя +380689572005 vv@ugov.com.ua https://ugov.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 813157b01f7f40cd91ac4524291a6706
Заголовок пункту скарги: Оскарження неправомірного рішення про обрання переможця
Опис заперечення: Зміст скарги наведено у доданих файлах
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Додатку №2 ТД, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- Лист та/або сертифікат від заводу-виробника та/або офіційного представництва заводу виробника в Україні про те, що певний/ні сервісний/ні центр/и, що територіально розташований/ні на території України є офіційним/ми сертифікованим/ми сервісним/ми центром/ми, якому/ми надаються повноваження здійснювати повний комплекс послуг та робіт при настанні гарантійних випадків

Учасником у складі пропозиції надано файл «27. Лист про повноваження сервісного центру.pdf» у якому міститься Свідоцтво (сертифікат партнера АББ), який виданий девізіоном АББ Литва про те, що АББ Литва засвідчує те, що ТОВ «АНВ Електрик» є офіційним партнером – дистриб’ютором компанії АВВ на території України по постачанню та обслуговуванню промислових перетворювачів чистоти та двигунів.

Згідно вимог ТД, лист та/або сертифікат мав би бути від виробника перетворювача частоти або офіційного представництва заводу виробника в Україні.
Виробником запропонованих частотних перетворювачів є компанія ABB Oy, що знаходиться в Hiomotie 13, 00380 Гельсінкі, Фінлядія
Згідно частини 2 статті 95 Цивільного Кодексу України, Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
У свою чергу девізіон АББ Литва не є офіційним представництвом заводу виробника в Україні, а є офіційним представництвом заводу виробника в Литві.
Отже Учасником не надано Лист та/або сертифікат від заводу-виробника та/або офіційного представництва заводу виробника в Україні про те, що певний/ні сервісний/ні центр/и, що територіально розташований/ні на території України є офіційним/ми сертифікованим/ми сервісним/ми центром/ми, якому/ми надаються повноваження здійснювати повний комплекс послуг та робіт при настанні гарантійних випадків

Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей

Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ Додатку №2 ТД, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
- Гарантія на частотні перетворювачі повинна становити не менше ніж 24 місяців з дати отримання товару Замовником. Гарантія має надаватись виробником частотного перетворювача. У складі тендерної пропозиції обов’язково надати гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на вказаний термін

Учасником у складі пропозиції надано файл «25. Гарантійний лист-підтвердження про можливість надання гарантії.pdf» у якому містяться гарантійні листи – підтвердження від ТОВ «АНВ ЕЛЕКТРИК» у яких вказано, що гарантійні терміни виробу «Перетворювач частоти ACQ580-01» становитиме 24 місяці та обчислюється від дати видаткової накладної
Згідно вимог ТД, гарантійний лист мав би бути наданий виробником перетворювача частоти або офіційним представництвом виробника в Україні.
Виробником запропонованих частотних перетворювачів є компанія ABB Oy, що знаходиться в Hiomotie 13, 00380 Гельсінкі, Фінлядія
Згідно частини 2 статті 95 Цивільного Кодексу України, Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
У свою чергу ТОВ «АНВ ЕЛЕКТРИК» не є виробником перетворювача частоти та не є офіційним представництвом виробника (ABB Oy) в Україні.
Виходячи із вищенаведеного можна зробити однозначний висновок, що у складі тендерної пропозиції Учасника не надано гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на термін не менше 24 місяці

Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей

Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ Додатку №2 тендерної документації (далі – ТД), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
- Сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015;

Учасником у складі пропозиції надано файл «24. Сертифікат відповідності.pdf», одна такий файл не містить сертифікату (-ів) відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015.
Отже, всупереч вимогам підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ Додатку №2 ТД Переможцем не надано сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015

Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір