-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шафи управління з частотним перетворювачем
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
мін. крок: 1% або 18 860.77 UAH
Скарга на неправомірне рішення про обрання переможця процедури закупівлі
- 2256_240604152043_001.pdf 05.06.2024 12:10
- СКАРГА - UA-2024-03-26-007601-a 2.docx 05.06.2024 12:10
- Додаток 1 - 1635322741101162.pdf 05.06.2024 12:10
- sign.p7s 05.06.2024 12:16
- рішення від 07.06.2024 № 9996.pdf 07.06.2024 15:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10642.pdf 20.06.2024 12:35
- рішення від 19.06.2024 № 10642.pdf 24.06.2024 12:12
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.docx 11.06.2024 12:53
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.pdf 11.06.2024 12:53
- Протокол №46-14 - про відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 24.06.2024 13:30
Пункт скарги
Так, згідно розділу 1 «Технічні вимоги до шафи управління з перетворювачем частоти 160кВт» встановлено:
1.2. Вимоги до конструкції.
…
Введення силових кабелів живлення, кабелів електродвигунів, кабелів управління і кабелів датчиків повинен бути знизу через кабельні вводи.
Згідно розділу ІІІ. Інші вимоги Додатку №2 ТД:
«1. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
1.1. Паспорт на шафу керування/управління, виданий виробником товару, у якому будуть зазначені (відображені) технічні характеристики товару, згідно вимог цієї технічної специфікації.»
Тобто Замовником в тендерній документації встановлено вимогу про те, що учасники в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності предмета закупівлі надають інформацію у вигляді паспорту на шафу, де будуть зазначені характеристики товару, згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Учасником у складі пропозиції надано файл «7 Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5 Паспорт.pdf», де в розділі 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ вказано – «Введення силових кабелів живлення, кабелів електродвигунів, кабелів управління і кабелів датчиків повинен бути знизу»
Учасник надав документ – паспорт, у якому не виконано вимогу Замовника у повній мірі, а саме не підтвердив, що введення силових кабелів живлення, кабелів електродвигунів, кабелів управління і кабелів датчиків повинен бути знизу саме ЧЕРЕЗ КАБЕЛЬНІ ВВОДИ.
Відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку №2 тендерної документації - Не відповідність технічних та якісних характеристик товару вимогам до предмету закупівлі буде підставою для відхилення Учасника.»
Аналогічна позиція зазначена у рішення Органу оскарження № 9002-р/пк-пз від 22.05.2024 по оскаржуваній процедурі закупівлі, де було зазначено:
«У наведеному вище паспорті "Шафа управління з частотним перетворювачем ШКН-22-ПЧ-20.06.П-КЗ-В1" відсутня інформація, зокрема, про вимоги до маркування: "Маркування повинне наноситися відповідно до принципової схеми, якщо воно вказана на схемі електричної з'єднань.
На апаратах і приладах повинні виконуватися позиційні позначення. До апаратів ручного керування, вступним пристроїв, апаратів сигналізації тощо повинні виконуватися функціональні написи або символи.
ШУ повинна мати маркування на табличці зі зазначенням:
умовного найменування або позначення виробу;
товарного знаку підприємства - виробника;
заводського номера і дати виготовлення (місяць, рік)", передбачені додатком 2 Документації.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Аналогічна ситуація наявна в інших паспортах щодо шаф управління з частотним перетворювачем 75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт.
Тому, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Відповідно до розділу ІІ «Загальні вимоги» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку №2 ТД, Замовником встановлено:
«1. Учасник повинен забезпечувати та відповідати наступним вимогам, а саме:
1.1. Гарантія якості Товару, що поставляється, встановлюється протягом гарантійного терміну, установленого виробником Товару. Постачальник гарантує якість товару, що постачається, протягом гарантійного терміну, установленого виробником Товару. Заводський гарантійний термін на товар в цілому повинен складати - не менше 24 місяців з дати поставки товару.»
Тобто Замовником в тендерній документації встановлено вимогу про те, що учасники в складі тендерної пропозиції повинні гарантувати якість товару, який буде постачатись, протягом гарантійного терміну В ЦІЛОМУ, мається на увазі, на шафу управління З частотним перетворювачем (РАЗОМ), який становитиме – не менше 24 місяців з дати поставки товару.
Учасником у складі пропозиції надано паспорти в яких зазначені гарантійні терміни, встановлені виробником:
- «7 Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу,
- «7 Aqua star SOLO 1-3-75,0-1D00_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу,
- «7 Aqua star SOLO 1-3-37,0-1D00_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу,
- «7 Aqua star SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу,
- «7 Aqua star SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 Паспорт.pdf» розділ 10 «ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» - гарантійний термін експлуатації пристрою – 12 місяців (1 рік) від дня його продажу.
Учасник не підтвердив, що заводський гарантійний термін на товар в цілому складає від 24 місяців. Згідно паспортів на шафи управління з частотним перетворювачем, гарантійний термін становить 12 місяців (1 рік).
Відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку №2 тендерної документації - Не відповідність технічних та якісних характеристик товару вимогам до предмету закупівлі буде підставою для відхилення Учасника.»
Таким чином, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
3. Відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку №2 ТД, Замовником встановлені певні технічні вимоги до кожного товару, що є предметом закупівлі - Шафи управління з частотним перетворювачем 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт.
Згідно розділу ІІІ «Інші вимоги» Додатку №2 ТД:
«1. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
1.1. Паспорт на шафу керування/управління, виданий виробником товару, у якому будуть зазначені (відображені) технічні характеристики товару, згідно вимог цієї технічної специфікації.
…..
4. Посилання на відкриті джерела, а саме, сайт виробника, на якому Замовник, з метою запобігання фальсифікації технічних даних обладнання, що пропонується, зможе знайти технічні характеристики саме тої моделі частотного перетворювача, що пропонується Учасником»
Учасником у складі тендерної пропозиції надано:
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5 Паспорт.pdf»),
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-75,0-1D00_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-75,0-1D00_F5 Паспорт.pdf»),
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-37,0-1D00_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-37,0-1D00_F5 Паспорт.pdf»),
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 Паспорт.pdf»),
- Паспорт на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 (файл - «7 Aqua star SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 Паспорт.pdf»).
- лист №14 від 28.03.2024 року із посиланням на веб – сайт виробника частотного перетворювача - https://frecon.com.cn/ (файл - «8 Лист сайт виробника.pdf»).
Проаналізувавши надану інформацію Учасником у складі пропозиції, Скаржником було встановлено, що Учасником у складі пропозиції не вказано який ж саме частотний перетворювач запропоновано ним для постачання за предметом закупівлі.
На веб порталі виробника частотних перетворювачів (https://frecon.com.cn/ - https://www.frecon-inverter.com/ (англійська версія)) наявна інформація про 5 моделей (серій) частотних перетворювачів - https://www.frecon-inverter.com/products_181/
Скаржник може стверджувати, що Учасником пропонується до поставки частотний перетворювач моделі (серії) – «FR500A&510A Series Vector Control Inverter» - https://www.frecon-inverter.com/products_181/301.html
Дослідивши відкриті джерела, а саме, сайт виробника, Скаржником встановлено наступні невідповідності із інформацією, яка вказана Учасником у складі тендерної пропозиції та яка вказана на веб порталі виробника частотних перетворювачів (https://frecon.com.cn/ - https://www.frecon-inverter.com/ (англійська версія)):
1) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Основні технічні характеристики:
- номінальна напруга живлення 380В -10%+10% без зниження робочих характеристик насосу»
У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Основні технічні характеристики:
- номінальна напруга живлення 380В -10%+10% без зниження робочих характеристик насосу; (380 В -15%+30%)»
На веб порталі Виробника зазначено:
- номінальна напруга живлення 380В -15%+30%
Тобто, Учасником пропонується частотний перетворювач із показником номінальної напруги живлення 380В -15%+30%, що не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі (380В -10%+10%), яка визначена у Додатку №2 ТД.
2) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Основні технічні характеристики:
…..
- відносна вологість 6-95% без конденсації.
- наявність вбудованого протоколу RS-485 з Modbus RTU»
У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Основні технічні характеристики:
….
- відносна вологість 6-95% без конденсації.
- наявність вбудованого протоколу RS-485 з Modbus RTU»
На веб порталі Виробника не зазначено інформацію про Основні технічні характеристики частотного перетворювача, а саме «відносна вологість 6-95% без конденсації» та «наявність вбудованого протоколу RS-485 з Modbus RTU»
3) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Основні технічні характеристики:
…
- наявність не менше 2 аналогових входів 4-20мА/ 0-10В для подальшої роботи з ПІД регулятором»
У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Основні технічні характеристики:
….
- наявність 2 аналогових входів 4-20мА(0-20 мА)/ 0-10В для подальшої роботи з ПІД регулятором»
На веб порталі Виробника зазначено:
- наявність 2 аналогових входів 0-20 мА/ 0-10В
Тобто, Учасником пропонується частотний перетворювач із наявність 2 аналогових входів 0-20 мА/ 0-10В, що не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі (не менше 2 аналогових входів 4-20мА), яка визначена у Додатку №2 ТД.
4) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Вихідні сигнали (не менше): 2 виходи транзисторного типу, 2 виходи релейного типу з перекидним контактом, 1 аналоговий вихід з налаштування канали 0-20мА струму.»
У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Вихідні сигнали (не менше): 2 виходи транзисторного типу, 2 виходи релейного типу з перекидним контактом, 1 аналоговий вихід з налаштування канали 0-20мА струму.; (Вихідні сигнали : 2 виходи транзисторного типу, 2 виходи релейного типу з перекидним контактом, 2 аналогові виходи з налаштування канали 0-10 В/0-20 мА напруги та струму.)»
На веб порталі Виробника зазначено:
- наявність 2 аналогових виходів
Тобто, Учасником пропонується частотний перетворювач із наявність 2 аналогових виходів, але на сайті виробника не підтверджено, що вони мають канали 0-20мА струму.
5) Згідно пункту 2.6 «Вимоги до частотного перетворювача» технічних вимог до шаф управління з перетворювачем частоти 160 кВт/75 кВт/37 кВт/30 кВт/22 кВт Додатку №2 ТД встановлено:
«Основні технічні характеристики:
…..
- ККД ≥93%»
У наданих Учасником паспортах на шафу керування/управління Aqua star SOLO 1-3-160,0-1DL0_F5, SOLO 1-3-75,0-1D00_F5, SOLO 1-3-37,0-1D00_F5, SOLO 1-3-30,0-1D00_F5 та SOLO 1-3-22,0-1D00_F5 вказано:
«Основні технічні характеристики:
- ККД ≥93%»
На веб порталі Виробника не зазначено інформацію про Основні технічні характеристики частотного перетворювача, а саме «ККД ≥93%»
Згідно останнього абзацу Додатку №2 ТД - Якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає Технічній специфікації тендерної документації замовника, то така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації
Таким чином, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
-
Назва доказу:
Додаток до скарги №1
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - 1635322741101162.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
2256_240604152043_001.pdf
-
Зобов’язати Міськводоканал" СМР скасувати рішення №46/12 від 31.05.2024 р. про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (31862999)
Скарга
- Скарга на переможця.doc 10.05.2024 12:58
- Скарга на переможця.doc.asice 10.05.2024 12:58
- Скарга на переможця_Validation_Report.pdf 10.05.2024 12:58
- Протокол_№46_9_про_намір_укласти_договір.PDF 10.05.2024 12:58
- sign.p7s 10.05.2024 13:00
- Рішення від 14.05.2024 № 8452.pdf 14.05.2024 16:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2024 № 9002.pdf 23.05.2024 12:35
- Рішення від 22.05.2024 № 9002.pdf 27.05.2024 12:52
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.docx 17.05.2024 09:04
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.pdf 17.05.2024 09:04
- Доповнення по суті скарги на запит АМКУ.docx 17.05.2024 11:16
- Доповнення по суті скарги на запит АМКУ.pdf 17.05.2024 11:16
- Протокол №46-11 - про відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 25.06.2024 13:13
Пункт скарги
У складі тендерної пропозиції надано сертифікат системи менеджменту якості (файл: 8 Серт_ТОВ_ІВП_ЮГОВ_ПРОЕКТ_9001_2015_печать.pd) та сертифікат на систему екологічного управління (файл: 7 Серт_ТОВ_ІВП_ЮГОВ_ПРОЕКТ_14001_2015_печать.pdf), які не містять інформації про виробництво шаф керування/управління.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ".
У складі тендерної пропозиції надано паспорт шафи управління з частотним перетворювачем ШК-Н-22-ПЧ-20.06.П-КЗ-В1 (файл: 1 Паспорти на шафи керування.pdf), який не містить технічні характеристики товару, згідно вимог цієї технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ".
У складі тендерної пропозиції надано лист № 009/23 від 30.01.2023 (файл: 16 Лист гарант термін.pdf), який виданий ТОВ з ІІ «Данфосс ТОВ, яке не є виробником та офіційним представництвом виробника в Україні.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності (файл: 6. Сертифікат ECУ UA.1O078.C.023-23_Данфосс.pdf), в якому вказано, що виробником є «Danfoss Power Electronics A/S»,1, Ulsnaes, DK-6300 Graasten, Данія.
Варто зазначити, що терміни «представник» та «представництво» є різними за своїм змістом.
Окрім цього, у вказаному вище листі не підтверджено гарантію у 24 місяці. В листі вказано, що гарантія може бути продовжено до 72 місяців, за умови купівлі додаткової послуги.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ".
Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Лист з інформацією про офіційні сервісні центри виробника перетворювачів частоти, що знаходяться на території України. Про всі сервісні центри, що зазначаються Учасником у листі вказати наступну інформацію: назва сервісного центру, телефон для зв’язку, адреса місцезнаходження.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності (файл: 6. Сертифікат ECУ UA.1O078.C.023-23_Данфосс.pdf), в якому вказано, що виробником є «Danfoss Power Electronics A/S»,1, Ulsnaes, DK-6300 Graasten, Данія.
У складі тендерної пропозиції надано лист № 022/24 від 01.03.2024 (файл: 15 Лист сервис центр.pdf), який виданий ТОВ з ІІ «Данфосс ТОВ», який не є заводом-виробником та офіційним представництвом заводу виробника в Україні.
У вказаному листі також не підтверджено статус «офіційним/ми сертифікованим/ми сервісним/ми центром/ми» та не підтверджено повноваження сервісних центів здійснювати повний комплекс послуг та робіт при настанні гарантійних випадків.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 46/9 від 06.05.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ".
скарга
- Протокол_№46_5_про_намір_укласти_договір.PDF 13.04.2024 16:42
- Скарга на переможця ред 2.doc 13.04.2024 16:42
- Скарга.pdf 13.04.2024 16:42
- sign.p7s 13.04.2024 16:44
- рішення від 16.04.2024 № 6695.pdf 16.04.2024 15:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 № 7223.pdf 24.04.2024 15:12
- рішення від 23.04.2024 № 7223.pdf 26.04.2024 15:05
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.docx 18.04.2024 14:49
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.pdf 18.04.2024 14:49
- Протокол №46-8 - про відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.PDF 25.06.2024 13:17
Пункт скарги
У складі тендерної пропозиції надано сертифікат від 07.11.2023 року (файл: 21. Сертифікат ISO 9001 - 2015 - 2023.pdf), в якому відсутня вказівка про виробництво шаф саме керування/управління.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРАТ "ЗЕАЗ" містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ПРАТ "ЗЕАЗ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ПРАТ "ЗЕАЗ".
Першопочатково у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій було надано сертифікат відповідності від 04.03.2021 року (файл: 22. Сертифікат ISO 14001.pdf).
08.04.2024 року Замовником опубліковано вимогу про усунення невідповідностей:
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація», а саме п.п. 1.2. п.1. розділу ІІІ. Інші вимоги, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме: 1.2. Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Діючий сертифікат на систему управління якістю на виробництво шаф керування/управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю, в свою чергу сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування дійсний до 03.03.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», виданий виробнику шаф управління/керування.»
В подальшому до було завантажено сертифікат відповідності №1 від 08.04.2024 року (файл: Сертифікат ISO 14001 - 2024.pdf), в якому відсутня вказівка про виробництво шаф саме керування/управління.
Таким чином, ПРАТ "ЗЕАЗ" не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ПРАТ "ЗЕАЗ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ПРАТ "ЗЕАЗ".
У складі тендерної пропозиції надано гарантійні листи-підтвердження (файли: 25. Гарантійний лист-підтвердження про можливість надання гарантії.pdf, 25. Гарантійний лист-підтвердження про можливість надання гарантії.pdf.p7s), які містять кваліфікований електронний підпис директора ПРАТ "ЗЕАЗ". В тексті вищенаведених листів вказана інформація, що виробником перетворювачів частоти є Asea Brown Boveri Ltd, проте листи не місять будь-яких підписів уповноважених осіб Asea Brown Boveri Ltd.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на вказаний термін.
Отже, тендерна пропозиція ПРАТ "ЗЕАЗ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 46/5 від 09.04.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ПРАТ "ЗЕАЗ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ПРАТ "ЗЕАЗ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ПРАТ "ЗЕАЗ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
3.Відповідно до п. 1 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: Сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015.
У складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРАТ "ЗЕАЗ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ПРАТ "ЗЕАЗ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ПРАТ "ЗЕАЗ".
Скарга на неправомірне рішення Замовника торгів (обрання переможця)
- СКАРГА - UA-2024-03-26-007601-a.docx 11.04.2024 11:00
- 2052_240411104048_001.pdf 11.04.2024 11:00
- sign.p7s 11.04.2024 11:32
- рішення від 15.04.2024 №6613.pdf 15.04.2024 15:57
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 №7207.pdf 24.04.2024 15:16
- рішення від 23.04.2024 №7207.pdf 26.04.2024 11:10
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.docx 17.04.2024 16:18
- Пояснення по суті скарги АМКУ.pdf 17.04.2024 16:18
- Протокол №46-8 - про відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.PDF 25.06.2024 13:18
Пункт скарги
- Лист та/або сертифікат від заводу-виробника та/або офіційного представництва заводу виробника в Україні про те, що певний/ні сервісний/ні центр/и, що територіально розташований/ні на території України є офіційним/ми сертифікованим/ми сервісним/ми центром/ми, якому/ми надаються повноваження здійснювати повний комплекс послуг та робіт при настанні гарантійних випадків
Учасником у складі пропозиції надано файл «27. Лист про повноваження сервісного центру.pdf» у якому міститься Свідоцтво (сертифікат партнера АББ), який виданий девізіоном АББ Литва про те, що АББ Литва засвідчує те, що ТОВ «АНВ Електрик» є офіційним партнером – дистриб’ютором компанії АВВ на території України по постачанню та обслуговуванню промислових перетворювачів чистоти та двигунів.
Згідно вимог ТД, лист та/або сертифікат мав би бути від виробника перетворювача частоти або офіційного представництва заводу виробника в Україні.
Виробником запропонованих частотних перетворювачів є компанія ABB Oy, що знаходиться в Hiomotie 13, 00380 Гельсінкі, Фінлядія
Згідно частини 2 статті 95 Цивільного Кодексу України, Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
У свою чергу девізіон АББ Литва не є офіційним представництвом заводу виробника в Україні, а є офіційним представництвом заводу виробника в Литві.
Отже Учасником не надано Лист та/або сертифікат від заводу-виробника та/або офіційного представництва заводу виробника в Україні про те, що певний/ні сервісний/ні центр/и, що територіально розташований/ні на території України є офіційним/ми сертифікованим/ми сервісним/ми центром/ми, якому/ми надаються повноваження здійснювати повний комплекс послуг та робіт при настанні гарантійних випадків
Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
-
Назва доказу:
скарга
-
Опис доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
2052_240411104048_001.pdf
Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ Додатку №2 ТД, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
- Гарантія на частотні перетворювачі повинна становити не менше ніж 24 місяців з дати отримання товару Замовником. Гарантія має надаватись виробником частотного перетворювача. У складі тендерної пропозиції обов’язково надати гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на вказаний термін
Учасником у складі пропозиції надано файл «25. Гарантійний лист-підтвердження про можливість надання гарантії.pdf» у якому містяться гарантійні листи – підтвердження від ТОВ «АНВ ЕЛЕКТРИК» у яких вказано, що гарантійні терміни виробу «Перетворювач частоти ACQ580-01» становитиме 24 місяці та обчислюється від дати видаткової накладної
Згідно вимог ТД, гарантійний лист мав би бути наданий виробником перетворювача частоти або офіційним представництвом виробника в Україні.
Виробником запропонованих частотних перетворювачів є компанія ABB Oy, що знаходиться в Hiomotie 13, 00380 Гельсінкі, Фінлядія
Згідно частини 2 статті 95 Цивільного Кодексу України, Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
У свою чергу ТОВ «АНВ ЕЛЕКТРИК» не є виробником перетворювача частоти та не є офіційним представництвом виробника (ABB Oy) в Україні.
Виходячи із вищенаведеного можна зробити однозначний висновок, що у складі тендерної пропозиції Учасника не надано гарантійний лист-підтвердження від виробника перетворювача частоти (офіційного представництва виробника в Україні) про можливість надання гарантії на термін не менше 24 місяці
Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
-
Назва доказу:
Скарга
-
Опис доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
2052_240411104048_001.pdf
Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ Додатку №2 тендерної документації (далі – ТД), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
- Сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015;
Учасником у складі пропозиції надано файл «24. Сертифікат відповідності.pdf», одна такий файл не містить сертифікату (-ів) відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015.
Отже, всупереч вимогам підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ Додатку №2 ТД Переможцем не надано сертифікат відповідності запропонованого товару (частотні перетворювачі) нормативній документації: ДСТУ EN 61558-1:2015, ДСТУ EN 61800-5-1:2015
Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
-
Назва доказу:
Скарга
-
Опис доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
2052_240411104048_001.pdf
-
Зобов’язати Міськводоканал" СМР скасувати рішення про обрання переможцем процедури закупівлі - ПРАТ "ЗЕАЗ"