-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
265 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 650.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2024 13:24 - 31.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
45e8306473804e2580bd37f14e2191aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-26-006719-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a) код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання).
Закупівлю було оголошено: 26.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
10.04.2024 р. згідно протоколу № 90 було відхилено найбільщ економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 90 підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була зазначена відсутність у складі пропозиції підтверджуючих документів, які передбачені у тендерній документації, щодо наявності та відповідності зазначеної пакувальної тари.
Натомість звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до вимог п.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагав наступне: «Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларація постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 № 289, зазначеному в наказі МОЗ України № 325 (зі змінами);
- видаткова накладна на паковання (тару).
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції:
1. СЕРТИФIКАТ ВIДПОВIДНОСТI за № UA.CRT.00464-23.
2. Декларацію про відповідність від 27.11.2023 р.
3. Видаткову накладну №1487 від 30 листопада 2023 р.
4. Видаткова накладна № 1487 від 09 листопада 2023 р.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
2) Іншими підставами для відхилення Замовник зазначив відсутність у складі пропозиції ліцензії учасника на право провадження господарської діяльності з управління відходами, такої групи відходів як Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Проте учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано відповідний лист-пояснення № 01/03-2064/19 від 09.04.2024 р.
Окремо зазначаємо, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 83 Додатку).
Додатково надаємо лист-відповідь від МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ) На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує наявність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як Змішані медичні та фармацевтичні відходи 16 12 46*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
3) Також, на вимогу про усунення невідповідностей, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано довідку за вих. № 01/03-2064/18 від 09.04.2024 р. щодо уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вищ рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-006719-a ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Nakaz-119-Vydacha-litsenziyi-TOV-NVK-UKREKOPROM.pdf 15.04.2024 17:08
- Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf 15.04.2024 17:08
- документи на виправлення (2).PDF 15.04.2024 17:08
- Декларація про відповідність продукції технічному регламенту.PDF 15.04.2024 17:08
- Накладна (1)_page-0001 (1) (2).jpg 15.04.2024 17:08
- Накладна.PDF 15.04.2024 17:08
- скарга до АМКУ.PDF 15.04.2024 17:08
- Сертифікат відповідності.pdf 15.04.2024 17:08
- Протокол відхилення пропозиції учасника (2).pdf 15.04.2024 17:08
- Тендерна документація (71).docx 15.04.2024 17:08
- Укрекопром на лист відповідь.pdf 15.04.2024 17:08
- sign.p7s 15.04.2024 17:09
- рішення від 17.04.2024 №6849.pdf 17.04.2024 16:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2024 №7405.pdf 26.04.2024 13:44
- рішення від 25.04.2024 №7405.pdf 30.04.2024 15:32
- Пояснення на виконання рішення 18.04.2024 11:24
- Пояснення на виконання рішення 18.04.2024 11:24
- Протокол про скасування рішення на виконання Рішення АМКУ _ 99.pdf 01.05.2024 09:31
- Протокол про скасування рішення на виконання Рішення АМКУ _ 100.pdf 01.05.2024 09:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 17:31
Дата розгляду скарги:
25.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2024 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7405-р/пк-пз від 25.04.2024 виконано Комунальним некомерційним підприємством «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» Миргородської міської ради 01.05.2024 року.
Пункт скарги
Номер:
8b9cca956fe540138c4424bae1d01203
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Опис заперечення:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a) код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання).
Закупівлю було оголошено: 26.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
10.04.2024 р. згідно протоколу № 90 було відхилено найбільщ економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 90 підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була зазначена відсутність у складі пропозиції підтверджуючих документів, які передбачені у тендерній документації, щодо наявності та відповідності зазначеної пакувальної тари.
Натомість звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до вимог п.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагав наступне: «Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларація постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 № 289, зазначеному в наказі МОЗ України № 325 (зі змінами);
- видаткова накладна на паковання (тару).
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції:
1. СЕРТИФIКАТ ВIДПОВIДНОСТI за № UA.CRT.00464-23.
2. Декларацію про відповідність від 27.11.2023 р.
3. Видаткову накладну №1487 від 30 листопада 2023 р.
4. Видаткова накладна № 1487 від 09 листопада 2023 р.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
2) Іншими підставами для відхилення Замовник зазначив відсутність у складі пропозиції ліцензії учасника на право провадження господарської діяльності з управління відходами, такої групи відходів як Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Проте учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано відповідний лист-пояснення № 01/03-2064/19 від 09.04.2024 р.
Окремо зазначаємо, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 83 Додатку).
Додатково надаємо лист-відповідь від МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ) На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує наявність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як Змішані медичні та фармацевтичні відходи 16 12 46*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
3) Також, на вимогу про усунення невідповідностей, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано довідку за вих. № 01/03-2064/18 від 09.04.2024 р. щодо уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вищ рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-006719-a ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Закупівлю було оголошено: 26.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
10.04.2024 р. згідно протоколу № 90 було відхилено найбільщ економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 90 підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була зазначена відсутність у складі пропозиції підтверджуючих документів, які передбачені у тендерній документації, щодо наявності та відповідності зазначеної пакувальної тари.
Натомість звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до вимог п.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагав наступне: «Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларація постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 № 289, зазначеному в наказі МОЗ України № 325 (зі змінами);
- видаткова накладна на паковання (тару).
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції:
1. СЕРТИФIКАТ ВIДПОВIДНОСТI за № UA.CRT.00464-23.
2. Декларацію про відповідність від 27.11.2023 р.
3. Видаткову накладну №1487 від 30 листопада 2023 р.
4. Видаткова накладна № 1487 від 09 листопада 2023 р.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
2) Іншими підставами для відхилення Замовник зазначив відсутність у складі пропозиції ліцензії учасника на право провадження господарської діяльності з управління відходами, такої групи відходів як Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Проте учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано відповідний лист-пояснення № 01/03-2064/19 від 09.04.2024 р.
Окремо зазначаємо, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 83 Додатку).
Додатково надаємо лист-відповідь від МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ) На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує наявність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як Змішані медичні та фармацевтичні відходи 16 12 46*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
3) Також, на вимогу про усунення невідповідностей, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано довідку за вих. № 01/03-2064/18 від 09.04.2024 р. щодо уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вищ рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-006719-a ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a) код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання).
Закупівлю було оголошено: 26.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
10.04.2024 р. згідно протоколу № 90 було відхилено найбільщ економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 90 підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була зазначена відсутність у складі пропозиції підтверджуючих документів, які передбачені у тендерній документації, щодо наявності та відповідності зазначеної пакувальної тари.
Натомість звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до вимог п.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагав наступне: «Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларація постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 № 289, зазначеному в наказі МОЗ України № 325 (зі змінами);
- видаткова накладна на паковання (тару).
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції:
1. СЕРТИФIКАТ ВIДПОВIДНОСТI за № UA.CRT.00464-23.
2. Декларацію про відповідність від 27.11.2023 р.
3. Видаткову накладну №1487 від 30 листопада 2023 р.
4. Видаткова накладна № 1487 від 09 листопада 2023 р.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
2) Іншими підставами для відхилення Замовник зазначив відсутність у складі пропозиції ліцензії учасника на право провадження господарської діяльності з управління відходами, такої групи відходів як Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Проте учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано відповідний лист-пояснення № 01/03-2064/19 від 09.04.2024 р.
Окремо зазначаємо, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 83 Додатку).
Додатково надаємо лист-відповідь від МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ) На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує наявність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як Змішані медичні та фармацевтичні відходи 16 12 46*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
3) Також, на вимогу про усунення невідповідностей, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано довідку за вих. № 01/03-2064/18 від 09.04.2024 р. щодо уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вищ рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-006719-a ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Закупівлю було оголошено: 26.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
10.04.2024 р. згідно протоколу № 90 було відхилено найбільщ економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 90 підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була зазначена відсутність у складі пропозиції підтверджуючих документів, які передбачені у тендерній документації, щодо наявності та відповідності зазначеної пакувальної тари.
Натомість звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до вимог п.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагав наступне: «Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларація постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 № 289, зазначеному в наказі МОЗ України № 325 (зі змінами);
- видаткова накладна на паковання (тару).
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції:
1. СЕРТИФIКАТ ВIДПОВIДНОСТI за № UA.CRT.00464-23.
2. Декларацію про відповідність від 27.11.2023 р.
3. Видаткову накладну №1487 від 30 листопада 2023 р.
4. Видаткова накладна № 1487 від 09 листопада 2023 р.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
2) Іншими підставами для відхилення Замовник зазначив відсутність у складі пропозиції ліцензії учасника на право провадження господарської діяльності з управління відходами, такої групи відходів як Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Проте учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано відповідний лист-пояснення № 01/03-2064/19 від 09.04.2024 р.
Окремо зазначаємо, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 83 Додатку).
Додатково надаємо лист-відповідь від МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ) На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує наявність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як Змішані медичні та фармацевтичні відходи 16 12 46*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно.
3) Також, на вимогу про усунення невідповідностей, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано довідку за вих. № 01/03-2064/18 від 09.04.2024 р. щодо уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вищ рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-006719-a ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a) код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання). Закупівлю було оголошено: 26.03.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 10.04.2024 р. згідно протоколу № 90 було відхилено найбільщ економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу № 90 підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була зазначена відсутність у складі пропозиції підтверджуючих документів, які передбачені у тендерній документації, щодо наявності та відповідності зазначеної пакувальної тари. Натомість звертаємо увагу на наступне. Відповідно до вимог п.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагав наступне: «Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до паковання): - сертифікат відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - декларація постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 № 289, зазначеному в наказі МОЗ України № 325 (зі змінами); - видаткова накладна на паковання (тару). На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції: 1. СЕРТИФIКАТ ВIДПОВIДНОСТI за № UA.CRT.00464-23. 2. Декларацію про відповідність від 27.11.2023 р. 3. Видаткову накладну №1487 від 30 листопада 2023 р. 4. Видаткова накладна № 1487 від 09 листопада 2023 р. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно. 2) Іншими підставами для відхилення Замовник зазначив відсутність у складі пропозиції ліцензії учасника на право провадження господарської діяльності з управління відходами, такої групи відходів як Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Проте учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано відповідний лист-пояснення № 01/03-2064/19 від 09.04.2024 р. Окремо зазначаємо, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 83 Додатку). Додатково надаємо лист-відповідь від МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ (МІНДОВКІЛЛЯ) На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує наявність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як Змішані медичні та фармацевтичні відходи 16 12 46*. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала технічним вимогам закупівлі та була відхилена безпідставно. 3) Також, на вимогу про усунення невідповідностей, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано довідку за вих. № 01/03-2064/18 від 09.04.2024 р. щодо уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вищ рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-006719-a ID у PROZORRO 46a6b4ed08c447009d3f098248932810 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006719-a код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Невідповідність предмету закупівлі вимогам чинного законодавства
Номер:
799b674746d14c30b38fcc819f7bd168
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-26-006719-a.a1
Назва:
Невідповідність предмету закупівлі вимогам чинного законодавства
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Постанова №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правовог.pdf 29.03.2024 16:07
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 29.03.2024 16:07
- ЗУ Про управління відходами.pdf 29.03.2024 16:07
- sign.p7s 29.03.2024 16:09
- Рішення від 02.04.2024 № 5864.pdf 02.04.2024 18:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2024 16:29
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2024 18:42
Пункт скарги
Номер:
4940864cf7d94e829a4d06402306fda4
Заголовок пункту скарги:
Предмет закупівлі не відповідає умовам чинного законодавства
Опис заперечення:
Розділ 1 пункт 4.1 назва предмета закупівлі код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи».
09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність.
Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована.
Визначаючи предмет закупівлі, замовник припустився помилки та визначив предметом закупівлі "Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання", в той час коли згідно чинного законодавства суб'єкти господарювання можуть надавати лише послуги з управління небезпенчими відходами категорії В, С та інших небезпечних відходів.
Виходячи з того, що предмет закупівлі визначений невірно, Замовник має скасувати процедуру закупівлі на підставі пункту 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність.
Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована.
Визначаючи предмет закупівлі, замовник припустився помилки та визначив предметом закупівлі "Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» та «С», фармацевтичними та іншими токсикологічно небезпечними відходами з наданням відповідного паковання", в той час коли згідно чинного законодавства суб'єкти господарювання можуть надавати лише послуги з управління небезпенчими відходами категорії В, С та інших небезпечних відходів.
Виходячи з того, що предмет закупівлі визначений невірно, Замовник має скасувати процедуру закупівлі на підставі пункту 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
×
-
Назва доказу:
Закон України "Про управління відходами"
-
Опис доказу:
Підтвердення ліквідації господарської діяльності з поводження небезпечними відходами
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про управління відходами.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі