-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спортивний інвентар для відділення волейболу для ДЮСШІ «Метеор»
Завершена
331 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 655.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 655.95 UAH
Період оскарження:
26.03.2024 13:13 - 01.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
1c0dbdd0fd5244aea6136cf1862ace9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-26-006513-a.b1
Назва:
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. рішення від 29.06.2023 № 9608.pdf 31.03.2024 20:59
- СКАРГА АМКУ Центральна бухгалтерія.pdf 31.03.2024 20:59
- 2. рішення від 19.04.2023 № 5084.pdf 31.03.2024 20:59
- 1. рішення від 17.08.2023 № 12985.pdf 31.03.2024 20:59
- sign.p7s 31.03.2024 21:01
- рішення від 02.04.2024 № 5827.pdf 02.04.2024 18:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2024 № 6397.pdf 11.04.2024 14:32
- рішення від 10.04.2024 № 6397.pdf 15.04.2024 15:31
- Пояснення_по_суті_скарги.docx 04.04.2024 16:53
- Пояснення по суті скарги.pdf 04.04.2024 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2024 21:03
Дата розгляду скарги:
10.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2024 18:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.04.2024 15:32
Пункт скарги
Номер:
79ecaa70d45443f8badf9379bb87ac41
Заголовок пункту скарги:
Переможець аукціону повинен надати зразки протягом трьох робочих днів
Опис заперечення:
Переможець аукціону повинен надати зразки протягом трьох робочих днів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до статті 26 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу.
Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Відповідно до статті 31 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Відповідно до статті 31 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
×
-
Назва доказу:
Рішення органу Оскарження
-
Опис доказу:
«зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
-
Повʼязаний документ:
3. рішення від 29.06.2023 № 9608.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення органу Оскарження
-
Опис доказу:
«зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
-
Повʼязаний документ:
2. рішення від 19.04.2023 № 5084.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення органу Оскарження
-
Опис доказу:
«зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
-
Повʼязаний документ:
1. рішення від 17.08.2023 № 12985.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Положеннями законодавства з публічних закупівель не передбачено можливості встановлення вимоги щодо надання зразків товару. Окрім цього, пунктом 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 9 статті 29 Закону встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також варто звернути увагу на те, що частиною 8 статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи викладене вище на етапі «кваліфікації» (розгляду тендерних пропозицій) замовник має перевіряти виключно документи, які подані у складі тендерної пропозиції та не може вимагати та розглядати зразки товарів. Відповідно встановлення вимоги про надання зразків товарів, що будуть постачатись, для погодження, є порушення пункту 28 Особливостей, статті 22 Закону, статті 5 Закону та загалом не узгоджується з вимогам законодавства з публічних закупівель. Аналогічної позиції дотримується й Орган Оскарження у рішенні від 29.06.2023 № 9608, оголошення № UA-2023-06-12-013195-a; рішенні від 19.04.2023 № 5084, оголошення № UA-2023-04-04-002461-a; рішення від 17.08.2023 № 12985, оголошення № UA-2023-08-02-009508-a: «зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».