• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5

Кількість, обсяг поставки товару: лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності – 29 штук. Більш детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведена в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце поставки товару: м. Київ, вул. Пухівська, 7. Строк поставки товару: не більше 90 (дев’яносто) календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами Сторін. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: з технічних питань – Олег Погоняй, головний фахівець відділу організації автоматизованого оброблення готівки управління автоматизації та механізації технологічних процесів готівково-грошового обігу Департаменту грошового обігу, адреса: Україна, 04070, м. Київ, пл. Контрактова, 2-а; телефон: (044) 230-16-83, електронна адреса: Oleh.Pohoniai@bank.gov.ua; з організаційних питань – Наталя Бабієнко, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Київ, вул. Інститутська, 9, 01601, тел.: (044) 254-01-08; електронна адреса: Natalia.Babiienko@bank.gov.ua.

Завершена

1 981 396.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2024 14:10 - 02.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

№ 1 від 03.05.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛКОМ УКРАЇНА» код ЄДРПОУ: 39283161 Адреса: М. КИЇВ, ВУЛ. ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, БУД. 73 Замовник: Національний Банк України код ЄДРПОУ: 00032106 Адреса: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-004477-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-004477-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛКОМ УКРАЇНА» (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:30130000-9: Поштова техніка, що зазначено у оголошенні. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну – «… Тендерна пропозиція учасника ТОВ “ЕЛКОМ УКРАЇНА” відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, пункту 3 “Відхилення тендерних пропозицій” розділу V. “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: - у наданому документі “Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованого товару умовам тендерної документації” а саме у стовпчику “Найменування товару, технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником”: 1) по пункту 11 учасником зазначено “Сканування CIS датчиком: з двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід”. При цьому, детальна перевірка інформації на сайті виробника обладнання показує, що у запропонованого учасником обладнання передбачено можливість сканування лише з однієї сторони банкноти (верхній датчик випромінювач, ніжній датчик приймач), що унеможливлює проведення сканування з двох сторін по всій ширині банкноти за один прохід, в тендерній документації вимагалося “Сканування CIS датчиком: з двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід”; 2) по пункту 13 учасником зазначено “Магнітний датчик: так, сканування всієї площини банкноти”. При цьому, детальна перевірка інформації з відкритих джерел в мережі Інтернет показує, що у запропонованого учасником на розгляд обладнання використовується магнітний датчик, який складається з трьох елементів (елементи розміщені таким чином, що присутні певні проміжки між елементами), сканування всієї площини банкноти неможливе, в тендерній документації вимагалося “Магнітний датчик: так, сканування всієї площини банкноти”, що не відповідає пункту 6 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та пункту 4 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Додатку 1 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації. 7. Рішення прийнято Уповноваженою особою Національного банку України 29.04.2024. …» Стосовно підстав відхилення зазначаємо наступне: Відповідно до п.1 розділу 3 до тендерної документації: Зміст тендерної пропозиції учасника: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції надано специфікацію №499/19 від 03.04.2024 року (файл: спеціфікація.pdf), в якій вказано інформацію про запропонований товар закупівлі, зокрема: 11 Сканування CIS датчиком З двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід 13 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти Також у складі тендерної пропозиції надано таблицю відповідності № №499/19 від 03.04.2024 року (файл: таблиця.pdf), в якій вказано інформацію про запропонований товар закупівлі, зокрема: 11 Сканування CIS датчиком З двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід 13 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти Окремо також надано технічну документацію на запропонований товар за підписом виробника товару (файл: Техдокументація.pdf), в якій вказано інформацію про запропонований товар закупівлі, які повністю відповідають вимогам замовника, зокрема: 11 Сканування CIS датчиком З двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід/ From two sides along the entire width of the note in one pass 13 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти/ Yes, scanning the whole surface of the note Нагалошуємо, що у складі тендерної пропозиції надано документ виробника з підтвердженням технічних характеристик. Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол розгляду тендерних пропозицій №В/65-0001/51697 від 29.04.2024. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю " ЕЛКОМ УКРАЇНА " та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додаток: 1. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій №В/65-0001/51697 від 29.04.2024 на 7 арк. З повагою, Директор ТОВ " ЕЛКОМ УКРАЇНА " Єнєнков Іван Олександрович

Номер: 97db0483df89410086e26953a348e8b1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-26-004477-a.a1
Назва: № 1 від 03.05.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛКОМ УКРАЇНА» код ЄДРПОУ: 39283161 Адреса: М. КИЇВ, ВУЛ. ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, БУД. 73 Замовник: Національний Банк України код ЄДРПОУ: 00032106 Адреса: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-004477-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-004477-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛКОМ УКРАЇНА» (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:30130000-9: Поштова техніка, що зазначено у оголошенні. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну – «… Тендерна пропозиція учасника ТОВ “ЕЛКОМ УКРАЇНА” відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, пункту 3 “Відхилення тендерних пропозицій” розділу V. “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: - у наданому документі “Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованого товару умовам тендерної документації” а саме у стовпчику “Найменування товару, технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником”: 1) по пункту 11 учасником зазначено “Сканування CIS датчиком: з двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід”. При цьому, детальна перевірка інформації на сайті виробника обладнання показує, що у запропонованого учасником обладнання передбачено можливість сканування лише з однієї сторони банкноти (верхній датчик випромінювач, ніжній датчик приймач), що унеможливлює проведення сканування з двох сторін по всій ширині банкноти за один прохід, в тендерній документації вимагалося “Сканування CIS датчиком: з двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід”; 2) по пункту 13 учасником зазначено “Магнітний датчик: так, сканування всієї площини банкноти”. При цьому, детальна перевірка інформації з відкритих джерел в мережі Інтернет показує, що у запропонованого учасником на розгляд обладнання використовується магнітний датчик, який складається з трьох елементів (елементи розміщені таким чином, що присутні певні проміжки між елементами), сканування всієї площини банкноти неможливе, в тендерній документації вимагалося “Магнітний датчик: так, сканування всієї площини банкноти”, що не відповідає пункту 6 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)” Розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та пункту 4 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Додатку 1 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації. 7. Рішення прийнято Уповноваженою особою Національного банку України 29.04.2024. …» Стосовно підстав відхилення зазначаємо наступне: Відповідно до п.1 розділу 3 до тендерної документації: Зміст тендерної пропозиції учасника: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції надано специфікацію №499/19 від 03.04.2024 року (файл: спеціфікація.pdf), в якій вказано інформацію про запропонований товар закупівлі, зокрема: 11 Сканування CIS датчиком З двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід 13 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти Також у складі тендерної пропозиції надано таблицю відповідності № №499/19 від 03.04.2024 року (файл: таблиця.pdf), в якій вказано інформацію про запропонований товар закупівлі, зокрема: 11 Сканування CIS датчиком З двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід 13 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти Окремо також надано технічну документацію на запропонований товар за підписом виробника товару (файл: Техдокументація.pdf), в якій вказано інформацію про запропонований товар закупівлі, які повністю відповідають вимогам замовника, зокрема: 11 Сканування CIS датчиком З двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід/ From two sides along the entire width of the note in one pass 13 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти/ Yes, scanning the whole surface of the note Нагалошуємо, що у складі тендерної пропозиції надано документ виробника з підтвердженням технічних характеристик. Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол розгляду тендерних пропозицій №В/65-0001/51697 від 29.04.2024. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю " ЕЛКОМ УКРАЇНА " та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додаток: 1. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій №В/65-0001/51697 від 29.04.2024 на 7 арк. З повагою, Директор ТОВ " ЕЛКОМ УКРАЇНА " Єнєнков Іван Олександрович
Скарга:
Дата розгляду скарги: 14.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2024 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.05.2024 11:57
Дата виконання рішення Замовником: 21.05.2024 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Національний банк України, керуючись частиною 17 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 67 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), повідомляє, що на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8501-р/пк-пз від 14.05.2024 року (скарга від 03 травня 2024 № UA-2024-03-26-004477-a.a1 Товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) “ЕЛКОМ УКРАЇНА”, код за ЄДРПОУ 39283161, з предмета закупівлі “Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5”, Код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 30130000-9 - “Поштова техніка”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2024-03-26-004477-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 26.03.2024 року, Уповноваженою особою Національного банку України 21.05.2024 року прийнято рішення скасувати рішення Уповноваженої особи Національного банку України від 29.04.2024 № В/65-0001/51696 в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЕЛКОМ УКРАЇНА”, код за ЄДРПОУ 39283161 та рішення Уповноваженої особи Національного банку України від 30.04.2024 № В/65-0001/52301 в частині визначення ФОП “ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ”.
Автор: ТОВ "ЕЛКОМ УКРАЇНА", Олеся Фісан +380675449962 oleg@elcom.net.ua

Пункт скарги

Номер: f3e21bfca10741a89194aff48befc1c2
Заголовок пункту скарги: рішення про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: Протокол розгляду тендерних пропозицій №В/65-0001/51697 від 29.04.2024.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.1 розділу 3 до тендерної документації: Зміст тендерної пропозиції учасника: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.

У складі тендерної пропозиції надано специфікацію №499/19 від 03.04.2024 року (файл: спеціфікація.pdf), в якій вказано інформацію про запропонований товар закупівлі, зокрема:
11 Сканування CIS датчиком З двох сторін
за всією шириною банкноти за один прохід
13 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти

Також у складі тендерної пропозиції надано таблицю відповідності № №499/19 від 03.04.2024 року (файл: таблиця.pdf), в якій вказано інформацію про запропонований товар закупівлі, зокрема:
11 Сканування CIS датчиком З двох сторін
за всією шириною банкноти за один прохід
13 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти

Окремо також надано технічну документацію на запропонований товар за підписом виробника товару (файл: Техдокументація.pdf), в якій вказано інформацію про запропонований товар закупівлі, які повністю відповідають вимогам замовника, зокрема:
11 Сканування CIS датчиком З двох сторін
за всією шириною банкноти за один прохід/ From two sides along the entire width of the note in one pass
13 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти/ Yes, scanning the whole surface of the note

Нагалошуємо, що у складі тендерної пропозиції надано документ виробника з підтвердженням технічних характеристик.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:

1. Протокол розгляду тендерних пропозицій №В/65-0001/51697 від 29.04.2024.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:

1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника