• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Щоденна охорона приміщень ОНМедУ

Завершена

2 650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 250.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2018 10:38 - 01.06.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: f3e25091b2c2492a80b3a52e4dfe9371
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-18-000634-a.c4
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-05-18-000634-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що: в Таблиці 5 Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД, встановлено вимоги до виду обладнання та характеристик обладнання, яке учасники повинні встановити за власні кошти на об’єктах Замовника. Згідно п. 3, ч. 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"…». Однак тендерна документація не містить вираз «Еквівалент» та не має жодного обґрунтування щодо посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Що порушує вимоги п. 3, ч. 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме в Додаток № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД внести вираз «Еквівалент» стосовно Таблиці 5. У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам с. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зауваження враховані та внесени відповідні зміни до тендерної документації та її додатків.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 42dd095b73244b7bbd6ffc2a5b5ef0b9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-18-000634-a.a3
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-05-18-000634-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що: в п. 6, 7 ,8 Таблиці 1 Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД, в колонці «Вид поста (кількість охоронців) зазначено: «Денний (…) (сб, нд -вихідний). Згідно п. 3, ч. 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі…». Згідно п. 5, ч. 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: «місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги». Враховуючи те що, п. 6, 7 ,8 Таблиці 1 Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД чітко не встановлено режим роботи в святкові дні, як то зроблено в таблицях 2 та 3 Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД, жоден з учасників не взмозі вирахувати фактичний обсяг послуг, відповідно невзмозі правильно розрахувати та заповнити необхідну інформацію п. 1 Таблиці Додатку № 3 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» до ТП в колонці «Загальна кількість чол./год. праці з ___________по _____________», так як недостатньо інформації в ТД. В наслідок чого, жоден з учасників невзмозі вірно розрахувати вартість своїх послуг. Одні з учасників можуть робити розрахунки виходячи з того, що святкові дні являються робочими, інші учасники - виходячи з того, що святкові дні являються вихідними. Що ставить учасників в нерівні умови. Цим порушено один з принципів здійснення закупівель, встановлений ст. 3 «Про публічні закупівлі», а саме: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» та в подальшому призведе до порушення Замовником принципів здійснення закупівель - недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме в п. 6, 7 ,8 Таблиці 1 Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД чітко визначити, святкові дні являються робочими чи віхідними. У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам с. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зауваження враховані та внесени відповідні зміни до тендерної документації та її додатків.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 0c09d5bb9ad145878889f836584adf1b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-18-000634-a.b2
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-05-18-000634-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що: в Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД, міститься інформація: «Послуга з щоденної охорони приміщень ОНМедУ надається з 01 червня 2018 року по 31 грудня 2018 року.». що не відповідає дійсності. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04 червня 2018 року, враховуючи також період розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації та те що договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Послуги з щоденної охорони приміщень ОНМедУ не можуть надаватися з 01 червня 2018 року. Що порушує вимоги п. 6, ч 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме встановити в інформації: «Послуга з щоденної охорони приміщень ОНМедУ надається з 01 червня 2018 року по 31 грудня 2018 року.» Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД дійсну фактичну дату початку задання послуг. У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надання послуги з охорони приміщень ОНМедУ з 01 червня 2018 року встановлена Замовником для зручності в проведенні розрахунків Учасником. Виходячи з досвіду попередніх процедур закупівлі охоронних послуг, оплата за охорону в поточному місяці буде здійснюватися по Акту виконаних робіт з дати фактичного надання вищезазначеної послуги, а загальна сума оплати охоронних послуг за весь період буде врегульовано додатковою Угодою на підставі п. 7, ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у відповідності до п. 6.2.3. проекту Договору (Додаток №2) .
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 6c4ddf39087c43eba40b45052fdf2a1c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-18-000634-a.c1
Назва: щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-05-18-000634-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що: Пункт 3, р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД має назву: «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» але зміст самого пункту не відповідає назві, не має нічого спільного з забезпеченням тендерної пропозиції, а саме: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: – відхилити таку вимогу; – погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. У складі пропозиції Учасник надає Файл, відсканований з оригіналу Гарантійного листа про термін дії його пропозиції.» Натомість п. 3, р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД дублює зміст п. 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Таким чином жоден з потенційних Учасників невзмозі отримати в банках, забезпечення своїх тендерних пропозицій в вигляді банківських гарантій, які б відповідали вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та умовам ТД, оскільки ТД, в своєму складі, не містить Умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Й відповідно виконати умови ТД встановлені Замовником. Що порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме привести зміст пункту 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД у відповідність до його назви. У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зауваження враховані та внесени відповідні зміни до тендерної документації та її додатків.
Статус вимоги: Задоволено