-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЦЗВ-24Т_079_ВО: Трансформатори силові (31170000-8 – Трансформатори)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
5 062 657.57
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 600.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2024 16:15 - 07.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скасування протоколу відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
fd2a679657184b6c925527e61bd6c576
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-25-010071-a.a1
Назва:
Скасування протоколу відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Скарга щодо скасування неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат_відп_Трансформатори_2024.pdf 26.04.2024 10:20
- 079_24_ВО Протокол УО (відхилення).docx 26.04.2024 10:20
- ГАРАНТІЙНИЙ_ЛИСТ_щодо_надання_сертифікату_УТОС.pdf 26.04.2024 10:20
- Скарга АМКУ UA-2024-03-25-010071-a.docx 26.04.2024 10:20
- Скарга АМКУ UA-2024-03-25-010071-a.pdf 26.04.2024 10:20
- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ЛОТ 2.docx 26.04.2024 10:20
- sign.p7s 26.04.2024 10:20
- відповідь_на_пояснення_замовника_АМКУ_UA_2024_03_25_010071_a.docx 07.05.2024 11:24
- відповідь_на_пояснення_замовника_АМКУ_UA_2024_03_25_010071_a.pdf 07.05.2024 11:24
- Сертифікат Тр-ри 2026.PDF 08.05.2024 09:48
- Рішення від 30.04.2024 № 7640.pdf 30.04.2024 17:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2024 № 8218.pdf 09.05.2024 13:47
- Рішення від 08.05.2024 № 8218.pdf 13.05.2024 16:54
- 079_24 _ВО - Заперечення на скаргу ТОВ ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ за Лотом № 2 .docx 03.05.2024 11:07
- 079_24_ВО - протокол розгляду (виконання АМКУ).docx 14.05.2024 16:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 16:08
Дата розгляду скарги:
08.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 17:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.05.2024 16:55
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2024 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії АМКУ 08.05.2024 р. № 8218-р/пк-пз замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ" процедури закупівлі ЦЗВ-24Т_079_ВО: Трансформатори силові (31170000-8 – Трансформатори) (оголошення № UA-2024-03-25-010071-a) за лотом №2.
Пункт скарги
Номер:
95bb215e4de643e989056788ef2c7df7
Заголовок пункту скарги:
документ про відповідність
Опис заперечення:
Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже наша тендерна пропозиція є такою, яка відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Тендерна пропозиція Скаржника не підлягає відхиленню з наступних підстав:
І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
1) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності відповідно до Додатку 1 до тендерної документації;
Відповідно до п 3.6., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.
У додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги до предмета закупівлі.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження
Трансформатори силові
узагальнена назва предмету закупівлі
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Лот № 2
№ п/п Код ЄЗС Код МТР УЗ Найменування продукції Позначення НТД Од. виміру Кількість
1 31170000-8 1000039 Трансформатор силовий до 5000 кВА на напругу 6, 10, 27,5 кВ ТМЖ-250 кВА/27,5 кВ/0,4 кВ ДСТУ EN 60076-1:2016 Додаток А шт 1
Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні продукції, якщо учасник буде визнаний переможцем) 1.1 Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України);
або
- зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування);
або
- сертифікату експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95).
1.2 На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства відповідно до 11 статті Закону України «Про залізничний транспорт» надати оригінал або копію сертифікату відповідності.
1.3 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
1.4 Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
1.5 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.6 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
1.7 Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції.
У Додатку А до ТД встановлено наступні вимоги
Трансформатор силовий до 5000 кВА на напругу 6, 10, 27,5 кВ ТМЖ-250 кВА/27,5 кВ/0,4 кВ ДСТУ EN 60076-1:2016
Продукція має відповідати вимогам:
ДСТУ EN 60076-1:2016 (EN 60076-1:2011, IDT).
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам до продукції залізничного призначення.
2. Продукція, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства.
Скаржник вважає, що Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже наша тендерна пропозиція є такою, яка відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Тендерна пропозиція Скаржника не підлягає відхиленню з наступних підстав:
І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
1) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності відповідно до Додатку 1 до тендерної документації;
Відповідно до п 3.6., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.
У додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги до предмета закупівлі.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження
Трансформатори силові
узагальнена назва предмету закупівлі
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Лот № 2
№ п/п Код ЄЗС Код МТР УЗ Найменування продукції Позначення НТД Од. виміру Кількість
1 31170000-8 1000039 Трансформатор силовий до 5000 кВА на напругу 6, 10, 27,5 кВ ТМЖ-250 кВА/27,5 кВ/0,4 кВ ДСТУ EN 60076-1:2016 Додаток А шт 1
Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні продукції, якщо учасник буде визнаний переможцем) 1.1 Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України);
або
- зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування);
або
- сертифікату експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95).
1.2 На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства відповідно до 11 статті Закону України «Про залізничний транспорт» надати оригінал або копію сертифікату відповідності.
1.3 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
1.4 Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
1.5 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.6 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
1.7 Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції.
У Додатку А до ТД встановлено наступні вимоги
Трансформатор силовий до 5000 кВА на напругу 6, 10, 27,5 кВ ТМЖ-250 кВА/27,5 кВ/0,4 кВ ДСТУ EN 60076-1:2016
Продукція має відповідати вимогам:
ДСТУ EN 60076-1:2016 (EN 60076-1:2011, IDT).
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам до продукції залізничного призначення.
2. Продукція, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
У складі тендерної пропозиції Скаржника міститься:
- Цінова пропозиція вих. №080424-1 від 08 квітня 2024 року відповідно до якої ми пропонуємо до постачання товар Трансформатор ТМЖ(м)-250/27,5-У1, що виготовляється відповідно до ТУ У 27.1-32489092-006:2012.
- Сертифікат відповідності № UA.PN.191.0756-22 з терміном дії з 27.06.2022 р. по 26.06.2024 р. відповідно до якого запропонований до постачання товар відповідає вимогам ДСТУ 2105-92 ((ГОСТ 11920-93), ГОСТ 1516.2-97, ГОСТ 1516.3-96, ДСТУ EN 60076-1:2016.
- Гарантійний лист вих. №080424-9 від 08 квітня 2024 року в якому зазначено, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Слід відмітити, що товар може виготовлятись за одним документом, а відповідати декільком.
До прикладу виготовлятись за ТУ У, а відповідати багатьом, до прикладу, стандартам з вимог до кліматичних чинників, вибухонебезпечності, сейсмічної стійкості, захисту від вологи, вимогам до матеріалів з яких виготовляється товар (марки сталі і тд.), порядок проведення випробувань, умови зберігання. Транспортування, міжгалузеві вимоги і т.п.
Відповідно до вимог додатку А, запропонований до постачання товар повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 60076-1:2016 (EN 60076-1:2011, IDT), а не виготовлятись.
Умови ТД не містили вимоги в якій зазначалось, що запропонований до постачання товар повинен виготовлятись та відповідати ДСТУ EN 60076-1:2016 (EN 60076-1:2011, IDT.)
Вимоги ТД не містили вимоги відповідно до якої сертифікат відповідності повинен містити інформацію щодо НТД на підставі якої виготовляється(виробляється) запропонований до постачання товар. Замовник відхилив пропозицію Скаржника за невиконання неіснуючих вимог.
З огляду на зазначене наша тендерна пропозиція відповідає вимогам ТД в повному обсязі та містить всі витребувані ТД документи та була неправомірно відхилена Замовником.
- Цінова пропозиція вих. №080424-1 від 08 квітня 2024 року відповідно до якої ми пропонуємо до постачання товар Трансформатор ТМЖ(м)-250/27,5-У1, що виготовляється відповідно до ТУ У 27.1-32489092-006:2012.
- Сертифікат відповідності № UA.PN.191.0756-22 з терміном дії з 27.06.2022 р. по 26.06.2024 р. відповідно до якого запропонований до постачання товар відповідає вимогам ДСТУ 2105-92 ((ГОСТ 11920-93), ГОСТ 1516.2-97, ГОСТ 1516.3-96, ДСТУ EN 60076-1:2016.
- Гарантійний лист вих. №080424-9 від 08 квітня 2024 року в якому зазначено, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Слід відмітити, що товар може виготовлятись за одним документом, а відповідати декільком.
До прикладу виготовлятись за ТУ У, а відповідати багатьом, до прикладу, стандартам з вимог до кліматичних чинників, вибухонебезпечності, сейсмічної стійкості, захисту від вологи, вимогам до матеріалів з яких виготовляється товар (марки сталі і тд.), порядок проведення випробувань, умови зберігання. Транспортування, міжгалузеві вимоги і т.п.
Відповідно до вимог додатку А, запропонований до постачання товар повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 60076-1:2016 (EN 60076-1:2011, IDT), а не виготовлятись.
Умови ТД не містили вимоги в якій зазначалось, що запропонований до постачання товар повинен виготовлятись та відповідати ДСТУ EN 60076-1:2016 (EN 60076-1:2011, IDT.)
Вимоги ТД не містили вимоги відповідно до якої сертифікат відповідності повинен містити інформацію щодо НТД на підставі якої виготовляється(виробляється) запропонований до постачання товар. Замовник відхилив пропозицію Скаржника за невиконання неіснуючих вимог.
З огляду на зазначене наша тендерна пропозиція відповідає вимогам ТД в повному обсязі та містить всі витребувані ТД документи та була неправомірно відхилена Замовником.
×
-
Назва доказу:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ЛОТ 2
-
Опис доказу:
Цінова пропозиція від 08.04.2024 №080424-1
-
Повʼязаний документ:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ЛОТ 2.docx
-
-
Назва доказу:
Сертифікат_відп_Трансформатори_2024
-
Опис доказу:
сертифікат відповідності UA.PN.191.0756-22, дійсний до 26.06.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_відп_Трансформатори_2024.pdf
-
-
Назва доказу:
ГАРАНТІЙНИЙ_ЛИСТ_щодо_надання_сертифікату
-
Опис доказу:
Гарантійний лист від 08.04.2024 №080424-9
-
Повʼязаний документ:
ГАРАНТІЙНИЙ_ЛИСТ_щодо_надання_сертифікату_УТОС.pdf
-
-
Назва доказу:
079_24_ВО Протокол УО (відхилення)
-
Опис доказу:
ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій 079_24_ВО від 23 квітня 2024 р.
-
Повʼязаний документ:
079_24_ВО Протокол УО (відхилення).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника