-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Управління небезпечними відходами)
Завершена
5 598 216.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 991.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 991.08 UAH
Період оскарження:
25.03.2024 11:20 - 30.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА до Уповноваженої особи
Номер:
5e594e5cbab54d29ae4a73476e8f5af0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-25-003173-a.b3
Назва:
ВИМОГА до Уповноваженої особи
Вимога:
Вих. №13т
Від 09.05.2024 року
Уповноваженій особі
КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА)
ВИМОГА.
Протокольним рішенням № 393 від 07.05.2024 р. Уповноваженою особою в процедурі закупівлі за № UA-2024-03-25-003173-a було відхилено пропозицію ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. В Протоколі відхилення було зазначено про відсутність підписів сторін на окремих сторінках договору.
В тендерній документації вимагалось надати завірену копію договору оренди спецтранспорту. Нами було виконало Вашу вимогу та надано належно завірений договір оренди спецтранспорту. Уповноважена особа публічних закупівель не має права та повноважень визначення дійсності договорів, оцінки встановлення за нами прав та обов'язків. Тобто не є слідчим, судовим або іншим компетентним на це органом. Разом з тим, завірена копія договору не має обов’язку містити підписи сторін. Це копія документа. Зокрема відповідно до НАКАЗУ Мінюсту від 18.06.2015 р. № 1000/5: копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак; копія набуває юридичної сили у разі її засвідчення в установленому порядку. Також, в процесі розгляду останнього договору не враховується факт виникнення зобов’язань за ним, а лише безпідставно зазначається про недійсність прав та обов’язків. Що свідчить про відсутність всебічного розгляду документа та упередженість.
В супереч законодавчо передбаченої процедури розгляду пропозицій Уповноважена особа не зверталася за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, дії Уповноваженої особи КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА) місять ознаки порушень низки законодавчих актів України, шкодять репутації нашого підприємства та дискредитують систему публічних закупівель.
Перелічені незаконні дії, додатково підтверджується Рішенням Комісії №7306-р/пк-пз від 24.04.2024 р., згідно з яким КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА) порушив вимоги пункту 44 Особливостей та його було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Відповідно до вказаного, Ваші дії містять ознаки перевищення службових повноважень в частині: оцінки дійсності документів, публічного звинувачення в недійсності документів, врахування при розгляді нашої пропозиції відсутності документів які не вимагались тендерною документацією (актів приймання-передачі) і саме головне наявні ознаки корупційної складової та направленість закупити послуги за завищеними цінами.
Посилаючись на вище зазначене для уникнення скрутних становищ ми пропонуємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
2. Здійснити належний розгляд пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
У випадку якщо Ви проігноруєте дану вимогу ми будемо вимушені звернутись до відповідних компетентних установ та служб, які здійснять належну оцінку Ваших дій, в тому числі передбачених зокрема: ст.364,365 ККУ, ч.4 ст. 32 КУ, ст. 277 ЦКУ, ст.297 ЦКУ. А також задіємо всі інструменти для відновлення своїх законних прав.
Дякуємо за увагу та будемо чекати відповідь не пізніше ніж 10.05.2024 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Уповноваженій особі.pdf.p7s 09.05.2024 09:52
- Уповноваженій особі.pdf 09.05.2024 09:52
Дата подачі:
09.05.2024 09:52
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до п. 9 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Замовник вимагав надання: «Довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу): техпаспорт на спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів; Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів»
Оскільки тендерна пропозиція не містила документів які підтверджують наявність спецтранспорту в Учасника Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей.
Учасником між іншим надано договір оренди який відповідно до умов самого ж договору є недійсним та не встановлює яких-небудь прав та обов’язків для Сторін договору.
Апелювання щодо не врахування факту виникнення зобов’язань є безпідставними оскільки Учасником не надано актів приймання передачі транспортних засобів які б свідчили про фактичне виконання договору.
В підсумку Учасником не підтверджено належним чином наявність спецтранспорту та не виконана вимога про усунення невідповідностей.
Відповідно Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію.
У випадку незгоди з рішенням Замовника Учасник має право оскаржити рішенння Замовника до органу оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
ddd3255f169740b69fed1bb63ac5dd1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-25-003173-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 (Технiчнi_вимоги).doc 12.04.2024 13:57
- Додаток 4 (Проект договору).docx 12.04.2024 13:57
- Додаток 1 (Квалiфiкацiя).doc 12.04.2024 13:57
- Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc 12.04.2024 13:57
- Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc 12.04.2024 13:57
- Скарга.pdf 12.04.2024 13:57
- Документи пропозиції.pdf 12.04.2024 13:57
- Проткол 286.pdf 12.04.2024 13:57
- Скарга текст.docx 12.04.2024 13:57
- Скарга.pdf.p7s 12.04.2024 13:57
- ТД.doc 12.04.2024 13:57
- sign.p7s 12.04.2024 13:58
- Заперечення.pdf.p7s 22.04.2024 09:52
- Заперечення.pdf 22.04.2024 09:52
- рішення від 16.04.2024 №6706.pdf 16.04.2024 16:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 №7306.pdf 25.04.2024 13:57
- рішення від 24.04.2024 №7306.pdf 29.04.2024 13:46
- Пояснення Тарком Екосервіс.docx 18.04.2024 15:45
- Пояснення ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.pdf 18.04.2024 15:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 14:44
Дата розгляду скарги:
24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2024 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Пункт скарги
Номер:
f560e290928348feaa7d717311e07aa5
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції.
Згідно абз.4 ст.18 Закону та по суті поданної Скарги, підстави подання, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника, фактичні
обставини викладені в скарзі
Згідно абз.4 ст.18 Закону та по суті поданної Скарги, підстави подання, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника, фактичні
обставини викладені в скарзі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник готував свою пропозицію згідно вимог, які зазначені та оприлюднені Замовником в його тендерній документації.
В супереч зазначеним в цій скарзі вимогам тендерної документації, Особливостей та Закону, Замовник також не виявляв та не надав Скаржнику можливість виправити встановлені ним невідповідності, виправлення яких не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до п.43 Особливостей.
Враховуючи викладене, Замовник безпідставно дискваліфікував пропозицію Скаржника та не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дії Замовника містять ознаки порушення вимог статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
В супереч зазначеним в цій скарзі вимогам тендерної документації, Особливостей та Закону, Замовник також не виявляв та не надав Скаржнику можливість виправити встановлені ним невідповідності, виправлення яких не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до п.43 Особливостей.
Враховуючи викладене, Замовник безпідставно дискваліфікував пропозицію Скаржника та не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дії Замовника містять ознаки порушення вимог статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Опис доказу:
Документи пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Документи пропозиції.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
fc11a9b280eb4b6b84214858b872546a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-25-003173-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 29.03.2024 16:38
- Постанова №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правовог.pdf 29.03.2024 16:38
- Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змі.pdf 29.03.2024 16:38
- 55. Диплом магістра М19 №207927 Терліна Дар’я Вікторівна.pdf 29.03.2024 16:38
- Накази Терліна Д.В..pdf 29.03.2024 16:38
- 17. Витяг Укртрансбезпеки на перевезення.pdf 29.03.2024 16:38
- Постанова №1278 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.pdf 29.03.2024 16:38
- ЗУ Про публічні закупівлі (1).pdf 29.03.2024 16:38
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
29.03.2024 16:39
Пункт скарги
Номер:
b0cb14a1755d4dfe9425ee1d5f44a9e5
Заголовок пункту скарги:
Вимогами тендерної документації у Додатку 2 Замовник вимагає:
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері поводження з небезпечними відходами Учасник має надати:
1) посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо)
Опис заперечення:
Вимогами тендерної документації у Додатку 2 Замовник вимагає:
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері поводження з небезпечними відходами Учасник має надати:
1) посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо)
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері поводження з небезпечними відходами Учасник має надати:
1) посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога є незрозумілою, дискримінаційною та такою, яка обмежує коло учасників.
Під час здійснення операцій у сфері управліннянебезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов'язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Відповідно до п. 12 Ліцензійних умов, ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
Необхідна кількість персоналу відповідного рівня визначається самим підприємством, крім того наявність не менше двох посадових осіб, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) не передбачається п. 12 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2023р. № 1278, а тому передбачена останнім обов’язкова наявність не менше двох посадових осіб, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) не передбачена ані цією Постановою, ані будь яким іншим нормативним документом не встановлена, а тому вказана вимога тендерної документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Скаржник має у штаті еколога з кваліфікаційним рівнем магістр, але через встановлення вимоги саме "посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо)" робить неможливим участь Скаржника у процедурі закупівлі або призведе до відхилення нашої пропозиції.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Під час здійснення операцій у сфері управліннянебезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов'язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Відповідно до п. 12 Ліцензійних умов, ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
Необхідна кількість персоналу відповідного рівня визначається самим підприємством, крім того наявність не менше двох посадових осіб, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) не передбачається п. 12 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2023р. № 1278, а тому передбачена останнім обов’язкова наявність не менше двох посадових осіб, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) не передбачена ані цією Постановою, ані будь яким іншим нормативним документом не встановлена, а тому вказана вимога тендерної документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Скаржник має у штаті еколога з кваліфікаційним рівнем магістр, але через встановлення вимоги саме "посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо)" робить неможливим участь Скаржника у процедурі закупівлі або призведе до відхилення нашої пропозиції.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Наказ про прийняття на роботу та переведення на посаду
-
Опис доказу:
Наказ про прийняття на роботу Терліну Дарїю Вікторівну та переведення на посаду Заступника директора з екологічних питань
-
Повʼязаний документ:
Накази Терліна Д.В..pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом Магістра заступника директора з еколочних питань
-
Опис доказу:
Підтвердження освіти
-
Повʼязаний документ:
55. Диплом магістра М19 №207927 Терліна Дар’я Вікторівна.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами
-
Опис доказу:
Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності 12. Для провадження господарської діяльності здобувач ліцензії (ліцензіат) повинен: мати штатну чисельність спеціалістів, необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності (виконавців робіт залежно від видів робіт і рівня забезпечення матеріально-технічної бази), які пройшли навчання з охорони праці, підвищення кваліфікації та мають документальне підтвердження; призначити відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).
-
Повʼязаний документ:
Постанова №1278 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Номер:
3006ce62a92241edae47ca93155e7dee
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає: "Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів"
Опис заперечення:
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДОКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями»
Небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДОКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Скаржник є надавачем послуг у сфері управління відходами, та здійснює діяльність у сфері перевезення небезпечних відходів на підставі ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дотриманням вимог до пакування небезпечних відходів, для чого отримувати свідоцтво про допущення транспортних засобів не потрібно. І встановлюючи дану вимогу у тендерній документації обмежує у участі Скажника, порушуючи ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Скаржник є надавачем послуг у сфері управління відходами, та здійснює діяльність у сфері перевезення небезпечних відходів на підставі ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дотриманням вимог до пакування небезпечних відходів, для чого отримувати свідоцтво про допущення транспортних засобів не потрібно. І встановлюючи дану вимогу у тендерній документації обмежує у участі Скажника, порушуючи ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі".
×
-
Назва доказу:
Закон України "Про публічні закупівлі"
-
Опис доказу:
ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами
-
Опис доказу:
Типи транспортних засобів на які видаються свідоцтва про допущення транспортних засобі до перевезення небезпечних вантажів
-
Повʼязаний документ:
Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змі.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія УКРТРАНСБЕЗПЕКИ Скаржника
-
Опис доказу:
Ліцензія УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт "перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями"
-
Повʼязаний документ:
17. Витяг Укртрансбезпеки на перевезення.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації