-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Завершена
2 621 914.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 109.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 109.57 UAH
Період оскарження:
22.03.2024 18:30 - 27.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
3f277dd723594959b95533aa87890600
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-22-011341-a.a1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- 21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf 08.04.2024 23:14
- 20 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf 08.04.2024 23:14
- 30 СТО.pdf 08.04.2024 23:14
- 31 Гарантійний лист наявність обладнання.pdf 08.04.2024 23:14
- Рішення від 04.03.2024 № 4008.pdf 08.04.2024 23:14
- Витяг з реєстру речових прав на нерух майно.pdf 08.04.2024 23:14
- Витяг з реєстру речових прав_земельна ділянка.pdf 08.04.2024 23:14
- Дод. угода СТО продовження строків оренди.pdf 08.04.2024 23:14
- Договір оренди СТО_м.Вінниця.pdf 08.04.2024 23:14
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 08.04.2024 23:14
- sign.p7s 08.04.2024 23:16
- Заперечення на пояснення замовника.pdf.p7s.zip 16.04.2024 01:57
- Лист застереження ДВБ з резулюцією.PDF 16.04.2024 01:57
- рішення від 10.04.2024 № 6387.pdf 10.04.2024 17:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2024 № 6872.pdf 18.04.2024 14:03
- рішення від 17.04.2024 № 6872.pdf 22.04.2024 12:51
- 30 СТО.pdf 12.04.2024 18:38
- 31 Гарантійний лист наявність обладнання.pdf 12.04.2024 18:38
- Лист застереження ДВБ з резулюцією.PDF 12.04.2024 18:38
- гугл мепс.jpg 12.04.2024 18:38
- Доповідна щодо створення комісії.PDF 12.04.2024 18:38
- Пояснення на скаргу UA-2024-03-22-011341-a.a1.pdf 12.04.2024 18:38
- Пояснення на скаргу UA-2024-03-22-011341-a.a1.docx 12.04.2024 18:38
- Пояснення на скаргу UA-2024-03-22-011341-a.a1.pdf.p7s 12.04.2024 18:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2024 23:18
Дата розгляду скарги:
17.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.04.2024 17:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2024 12:51
Пункт скарги
Номер:
cd70215803f3469599370181298e0f79
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію
Опис заперечення:
Скарга на тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 03.04.2024 року зазначаю наступне:
Щодо першої підстави відхилення
Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
…
− підписані Учасником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі;»
Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації передбачено наступну технічну вимогу:
«- здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні;»
На виконання вимог тендерної документації, зокрема і вище зазначеної вимоги надано підписані Скаржником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі, що містяться в документі: «21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf», який містить зокрема наступну інформацію щодо підтвердження виконання технічних, якісних та кількісних характеристик:
«Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Я, ФОП Чайка Вікторія Василівна, гарантую, у разі визначення мене Переможцем закупівлі та укладення Договору за результатами даної процедури закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів» код ДК 021:2015: 50110000-9 - послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання надання послуг з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками та з дотриманням всіх вимог, відповідно до Додатку №2 тендерної документації:
…
- здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні;
…
Окрім того, на виконання вище зазначеної вимоги надано документ: «20 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf», який містить наступну інформацію:
Таким чином, Скаржником виконано та підтверджено вимогу щодо «- здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні;».
Щодо Листа Вих. №30 від 30.03.2024 р., який надано на виконання кваліфікаційних вимог Додатку №1, який міститься в документі: «30 СТО.pdf», повідомляю, що вказана довідка містить інформацію щодо режиму роботи СТО, який діє до підписання договору із цим Замовником, окрім того, дана довідка містить інформацію про «режим роботи СТО», а не про «режим прийому автомобілів Замовника», так як режим роботи СТО не виключає можливості Скаржника здійснювати щоденно (24 години на день 7 днів на тиждень) позачерговий прийом автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні, оскільки здійснення робіт та приймання автомобілів це зовсім різні за своєю формою виконання речі та не є тотожними між собою.
Окрім того, Замовник нічим не довів та документально не підтвердив відсутність в Учасника-Скаржника можливості здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Щодо другої підстави відхилення
Згідно вимог п.10 Таблиці і ч.3 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасники надають «Лист від Учасника і довільній формі про те, що Станція технічного обслуговування Учасника відповідне вимогам Замовника та має необхідну матеріально-технічну базу та обладнання для ремонту та обслуговування (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам), а саме: …»
На виконання вище зазначеної вимоги Скаржником надано документ: «31 Гарантійний лист наявність обладнання.pdf», який містить наступну інформацію:
«
Таким чином Скаржником повністю виконано вище зазначену вимогу тендерної документації Замовника.
Щодо здійснення виїзду комісією замовника за участі представника УВБ у Вінницькій області 02.04.2024 року за місцезнаходженням СТО (м. Вінниця, Сабарівське шосе, 76) з метою «неупередженого» прийняття рішення уповноваженої особи, повідомляю, що порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій чітко визначний в ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та містить вичерпний перелік методів та способів для здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій.
Зокрема в ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено здійснення будь-яких дій, зокрема таких, як виїзд комісії Замовника для огляду матеріально-технічної бази учасників, поза межами електронної системи закупівель, оскільки проведення таких дій Замовником не можуть контролюватися та перевірятися іншими учасниками закупівлі щодо дійсності здійснення неупереджених перевірок та висновків комісії, що дає замовникам можливість прийняття упереджених рішень щодо певних учасників та спотворення результатів торгів.
Таким чином, Замовник міг в законний спосіб реалізувати своє право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам, відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Щодо дійсності виїзду комісією замовника за участі представника УВБ у Вінницькій області 02.04.2024 року за місцезнаходженням СТО (м. Вінниця, Сабарівське шосе, 76), повідомляю, що Замовник офіційно не попереджав Скаржника про здійснення таких перевірок, зокрема 02.04.2024 року за місцезнаходженням СТО Скажника, осіб, які б документально підтвердили свою приналежність до організації Замовника, не було.
Окрім того, Замовник нічим не довів та документально не підтвердив відсутність в Учасника-Скаржника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, зазначеного в Протоколі №34 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15.02.2024 року.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Щодо третьої підстави відхилення
Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
…
− підписані Учасником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі;»
На виконання вимог тендерної документації, зокрема і вище зазначеної вимоги надано підписані Скаржником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі, що містяться в документі: «21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf», який містить зокрема наступну інформацію щодо підтвердження виконання технічних, якісних та кількісних характеристик:
«ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА
Юридична адреса: 21018, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, буд. 155, кв. 93
Рахунок IBAN UA 333052990000026008046110131 в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
МФО 305299 ЄДРПОУ 2986902982
тел. (098) 090 19 63, (095) 875-63-50
Вих. №21 від 30.03.2024 р.
Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Я, ФОП Чайка Вікторія Василівна, гарантую, у разі визначення мене Переможцем закупівлі та укладення Договору за результатами даної процедури закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів» код ДК 021:2015: 50110000-9 - послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання надання послуг з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками та з дотриманням всіх вимог, відповідно до Додатку №2 тендерної документації:
ДОДАТОК 2
до тендерної документації
Форма подається у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку учасника (за наявності)
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»
код ДК 021:2015: 50110000-9 - послуги з ремонту і технічного обслуговування
мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Предметом даної закупівлі є послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів.
Ремонт і технічне обслуговування автомобілів Замовника необхідно здійснювати з моменту підписання договору.
У зв’язку з тим, що на момент проведення процедури закупівлі не можливо визначити конкретний перелік послуг та їх обсяг, Замовник визначає орієнтовний перелік послуг та їх обсяг, наведений у нижченаведеній специфікації, на основі якої Учасники готують тендерні пропозиції.
З метою забезпечення безперебійного використання автомобілів працівниками Управління поліції охорони у Вінницькій області, а також зважаючи на той факт, що використання автомобілів безпосередньо пов’язане із безпекою особового складу Управління поліції охорони у Вінницькій області, Замовником висуваються посилені вимоги до станції технічного обслуговування (далі – СТО) таких автомобілів. Серед таких вимог виділяються наступні:
З метою забезпечення повноцінного та якісного надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів до станції технічного обслуговування (далі – СТО) висуваються наступні вимоги.
СТО повинна мати :
Місце розташування СТО:
На відстані не більше 10 (десяти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) (доставка авто з пункту поломки з території України на станцію СТО за рахунок виконавця та технічним транспортом (евакуатором) виконавця.)
Можливість надавати послуги СТО на території України та Вінницької області та в районних центрах де розміщений підрозділи Замовника – в залежності де буде потрібно Замовнику.
СТО обов'язково повинна мати таке обладнання:
- дільницю комп’ютерної діагностики електрообладнання автомобілів; обладнання для діагностування електронних систем транспортного засобу;
- агрегатну дільницю ( ремонт КПП та двигунів );
- стенд перевірки ходової частини автомобіля (перевірки люфтів підвіски, перевірки працездатності амортизаторів підвіски і зчеплення шин з дорожнім покриттям, перевірки роботи гальм та гальмівних систем );
- стенд перевірки та регулювання кутів розвалу і сходження коліс;
- обладнання для шиномонтажних робіт;
- обладнання для ремонту та чистки бензинових та дизельних паливних систем
- обладнання та сертифікованих спеціалістів по обслуговуванню ГБО;
- обладнання для перевірки та регулювання світла фар;
- обладнання для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR;
- обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів;
- зручну транспортну розв’язку для під’їзду до СТО в межах м. Вінниці;
- СТО повинно надавати інформаційно-технічну підтримку та можливість призначення відповідальної особи для координування та супроводження ремонту автомобілів Замовника;
- можливість здійснювати доставку автомобіля Замовника, який не має можливості самостійно рухатися з технічних причин, на сервіс, де будуть виконуватися ремонтні роботи даного автомобіля;
- обов’язкова наявність на СТО виконнання технологічної мийки;
- можливість виконання СТО рехтувальних, слюсарних робіт. Наявність спеціалістів та спеціалізованого обладнання – обладнання для рехтування та камери для проведення лако-красочних робіт;
- здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні;
- кількість постів СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 6-ти автомобілів;
- наявність не менше трьох підйомників вантажопідйомністю не менше 3,5 т, та не менше одного вантажопідйомністю не менше 5 т та 2-х оглядових ям;
- СТО повинно мати закриту територію для цілодобового та безкоштовного зберігання автомобілів Замовника під охороною, цілодобову охороняєму стоянку для не менше як 10 автомобілів.
2. Надання послуг здійснюється за зверненням Замовника, згідно поданої Заявки (Замовлення-наряду. Відповідно до поданої Заявки, Виконавець визначає час подання КТЗ складових (систем) та їх експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг, визначає терміни виконання послуг, але в будь-якому разі строк виконання робіт (послуг) не повинен перевищувати 3-х робочих днів.
При цьому, Учасник торгів повинен мати можливість оперативного забезпечення необхідними запасними частинами та матеріалами для проведення технічного обслуговування та ремонтування автомобілів Замовника. У разі їх відсутності на складі Учасника, строк виконання Учасником таких робіт подовжується, але не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передачі автомобіля на СТО.
3. Гарантійні терміни на виконані ремонтні роботи зазначаються в Акті виконаних робіт (наданих послуг). Гарантія на виконані роботи і встановлені запасні (складові) частини надається відповідно до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 р. № 615 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 р. за № 1609/26386.
4. Запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Учасником при виконанні робіт (наданні послуг), повинні бути новими, оригінальними або їх еквівалентами та сертифікованими державними органами сертифікації (у разі якщо такі вузли та деталі підлягають обовязковій сертифікації).
Також, на виконання вище зазначеної вимоги надано документ: «20 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf», який містить наступну інформацію:
Також, на виконання вище зазначеної вимоги надано документ: «31 Гарантійний лист наявність обладнання.pdf», який містить наступну інформацію:
«ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА
Юридична адреса: 21018, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, буд. 155, кв. 93
Рахунок IBAN UA 333052990000026008046110131 в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
МФО 305299 ЄДРПОУ 2986902982
тел. (098) 090 19 63, (097) 153-22-92
Вих. №31 від 30.03.2024 р.
Гарантійний лист
Учасник закупівлі Фізична особа-підприємець Чайка Вікторія Василівна, що приймає участь у процедурі закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації гарантує, що Станція технічного обслуговування Учасника відповідає вимогам Замовника та має необхідну матеріально-технічну базу та обладнання для ремонту та обслуговування (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам), а саме:
- обладнання для комп’ютерної діагностики електрообладнання автомобілів; обладнання для діагностування електронних систем транспортного засобу;
- обладнання для ремонту КПП та двигунів;
- стенд перевірки ходової частини автомобіля (перевірки люфтів підвіски, перевірки працездатності амортизаторів підвіски і зчеплення шин з дорожнім покриттям, перевірки роботи гальм та гальмівних систем );
- стенд перевірки та регулювання кутів розвалу і сходження коліс;
- обладнання для шиномонтажних робіт;
- обладнання для ремонту та чистки бензинових та дизельних паливних систем
- обладнання та сертифікованих спеціалістів по обслуговуванню ГБО;
- обладнання для перевірки та регулювання світла фар;
- обладнання для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR;
- обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів;
- обладнання для виконання технологічної мийки;
- обладнання для рихтування та камери для проведення лакофарбових робіт;
- наявність чотирьох підйомників вантажопідйомністю 4 т, двох вантажопідйомністю 5 т та 2-х оглядових ям.
Також на виконання вище зазначеної вимоги надано Договір оренди нерухомого майна №01/12 від 01.12.2023 року, предметом якого є:
А також надано Додаткову угоду №1 до Договору від 01 грудня 2023 року №01/12 від 12.02.2024 року про продовження строку дії вище зазначеного договору. Вказані документи надані у файлах: «Договір оренди СТО_м.Вінниця.pdf» та «Дод. угода СТО продовження строків оренди.pdf» відповідно. Однак Замовник чомусь не згадав про зазначені документи.
Таким чином Скаржником повністю виконано вище зазначену вимогу тендерної документації Замовника.
Щодо Договору № 1 -03/24 від 24.03.2024 року, укладений між ФОП Чайкою В.В. та ФОП Захарчуком Вячеславом Леонідовичем, повідомляю, що вказаний договір наданий як додаткова інформація про додаткові спроможності Скаржника, які не виключають уже підтверджені Скаржником, що не є забороненим законом.
Окрім того, Замовник нічим не довів та документально не підтвердив відсутність в Учасника-Скаржника необхідного обладнання для надання послуг, зазначеного в Протоколі №34 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15.02.2024 року.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Щодо четвертої підстави відхилення
Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
…
− підписані Учасником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі;»
Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації передбачено наступну технічну вимогу:
«Місце розташування СТО:
На відстані не більше 10 (десяти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) (доставка авто з пункту поломки з території України на станцію СТО за рахунок виконавця та технічним транспортом (евакуатором) виконавця.)».
Скаржник наголошує, що мова в тендерній документації йдеться про відстань від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) до СТО Учасника-Скаржника, а не про довжину маршруту від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) до СТО Учасника-Скаржника.
На виконання вище зазначених вимог Скаржником надано наступні файли:
- 30 СТО.pdf (де зазначено адресу місцезнаходження СТО Учасника-Скаржника);
- 20 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf;
- 21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf;
- Дод. угода СТО продовження строків оренди.pdf;
- Договір оренди СТО_м.Вінниця.pdf;
- Витяг з реєстру речових прав на нерух майно.pdf;
- Витяг з реєстру речових прав_земельна ділянка.pdf.
При використанні в сервісі «Google maps» інструменту «Виміряти відстань», даний сервіс надає інформацію, що між адресою Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) та СТО Скаржника за адресою: м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б - Загальна відстань: 6,09 км (3,78 мл).
Таким чином, Учасником-Скаржником виконано всі вимоги тендерної документації в цій частині.
Тобто Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 03.04.2024 року зазначає недостовірну інформацію щодо відстані між ним та СТО Скаржника.
Інструкція щодо виміру відстаней між точками на карті в сервісі «Google maps» міститься за посиланням: https://support.google.com/maps/answer/1628031?hl=uk&co=GENIE.Platform%3DDesktop
Окрім того, Замовник нічим не довів та документально не підтвердив, що віддаленість СТО Скаржника від Замовника по найближчому маршруту складає 11,8 км.
Додатково Скаржник зазначає, що Комісія Антимонопольного комітету України вже приймала аналогічний висновок щодо відстані в Рішенні № 4008-р/пк-пз від 04.03.2024
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє умов своєї Тендерної документації, або навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 03.04.2024 року підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 03.04.2024 року зазначаю наступне:
Щодо першої підстави відхилення
Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
…
− підписані Учасником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі;»
Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації передбачено наступну технічну вимогу:
«- здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні;»
На виконання вимог тендерної документації, зокрема і вище зазначеної вимоги надано підписані Скаржником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі, що містяться в документі: «21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf», який містить зокрема наступну інформацію щодо підтвердження виконання технічних, якісних та кількісних характеристик:
«Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Я, ФОП Чайка Вікторія Василівна, гарантую, у разі визначення мене Переможцем закупівлі та укладення Договору за результатами даної процедури закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів» код ДК 021:2015: 50110000-9 - послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання надання послуг з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками та з дотриманням всіх вимог, відповідно до Додатку №2 тендерної документації:
…
- здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні;
…
Окрім того, на виконання вище зазначеної вимоги надано документ: «20 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf», який містить наступну інформацію:
Таким чином, Скаржником виконано та підтверджено вимогу щодо «- здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні;».
Щодо Листа Вих. №30 від 30.03.2024 р., який надано на виконання кваліфікаційних вимог Додатку №1, який міститься в документі: «30 СТО.pdf», повідомляю, що вказана довідка містить інформацію щодо режиму роботи СТО, який діє до підписання договору із цим Замовником, окрім того, дана довідка містить інформацію про «режим роботи СТО», а не про «режим прийому автомобілів Замовника», так як режим роботи СТО не виключає можливості Скаржника здійснювати щоденно (24 години на день 7 днів на тиждень) позачерговий прийом автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні, оскільки здійснення робіт та приймання автомобілів це зовсім різні за своєю формою виконання речі та не є тотожними між собою.
Окрім того, Замовник нічим не довів та документально не підтвердив відсутність в Учасника-Скаржника можливості здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Щодо другої підстави відхилення
Згідно вимог п.10 Таблиці і ч.3 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасники надають «Лист від Учасника і довільній формі про те, що Станція технічного обслуговування Учасника відповідне вимогам Замовника та має необхідну матеріально-технічну базу та обладнання для ремонту та обслуговування (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам), а саме: …»
На виконання вище зазначеної вимоги Скаржником надано документ: «31 Гарантійний лист наявність обладнання.pdf», який містить наступну інформацію:
«
Таким чином Скаржником повністю виконано вище зазначену вимогу тендерної документації Замовника.
Щодо здійснення виїзду комісією замовника за участі представника УВБ у Вінницькій області 02.04.2024 року за місцезнаходженням СТО (м. Вінниця, Сабарівське шосе, 76) з метою «неупередженого» прийняття рішення уповноваженої особи, повідомляю, що порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій чітко визначний в ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та містить вичерпний перелік методів та способів для здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій.
Зокрема в ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено здійснення будь-яких дій, зокрема таких, як виїзд комісії Замовника для огляду матеріально-технічної бази учасників, поза межами електронної системи закупівель, оскільки проведення таких дій Замовником не можуть контролюватися та перевірятися іншими учасниками закупівлі щодо дійсності здійснення неупереджених перевірок та висновків комісії, що дає замовникам можливість прийняття упереджених рішень щодо певних учасників та спотворення результатів торгів.
Таким чином, Замовник міг в законний спосіб реалізувати своє право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам, відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Щодо дійсності виїзду комісією замовника за участі представника УВБ у Вінницькій області 02.04.2024 року за місцезнаходженням СТО (м. Вінниця, Сабарівське шосе, 76), повідомляю, що Замовник офіційно не попереджав Скаржника про здійснення таких перевірок, зокрема 02.04.2024 року за місцезнаходженням СТО Скажника, осіб, які б документально підтвердили свою приналежність до організації Замовника, не було.
Окрім того, Замовник нічим не довів та документально не підтвердив відсутність в Учасника-Скаржника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, зазначеного в Протоколі №34 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15.02.2024 року.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Щодо третьої підстави відхилення
Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
…
− підписані Учасником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі;»
На виконання вимог тендерної документації, зокрема і вище зазначеної вимоги надано підписані Скаржником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі, що містяться в документі: «21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf», який містить зокрема наступну інформацію щодо підтвердження виконання технічних, якісних та кількісних характеристик:
«ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА
Юридична адреса: 21018, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, буд. 155, кв. 93
Рахунок IBAN UA 333052990000026008046110131 в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
МФО 305299 ЄДРПОУ 2986902982
тел. (098) 090 19 63, (095) 875-63-50
Вих. №21 від 30.03.2024 р.
Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Я, ФОП Чайка Вікторія Василівна, гарантую, у разі визначення мене Переможцем закупівлі та укладення Договору за результатами даної процедури закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів» код ДК 021:2015: 50110000-9 - послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання надання послуг з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками та з дотриманням всіх вимог, відповідно до Додатку №2 тендерної документації:
ДОДАТОК 2
до тендерної документації
Форма подається у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку учасника (за наявності)
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»
код ДК 021:2015: 50110000-9 - послуги з ремонту і технічного обслуговування
мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Предметом даної закупівлі є послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів.
Ремонт і технічне обслуговування автомобілів Замовника необхідно здійснювати з моменту підписання договору.
У зв’язку з тим, що на момент проведення процедури закупівлі не можливо визначити конкретний перелік послуг та їх обсяг, Замовник визначає орієнтовний перелік послуг та їх обсяг, наведений у нижченаведеній специфікації, на основі якої Учасники готують тендерні пропозиції.
З метою забезпечення безперебійного використання автомобілів працівниками Управління поліції охорони у Вінницькій області, а також зважаючи на той факт, що використання автомобілів безпосередньо пов’язане із безпекою особового складу Управління поліції охорони у Вінницькій області, Замовником висуваються посилені вимоги до станції технічного обслуговування (далі – СТО) таких автомобілів. Серед таких вимог виділяються наступні:
З метою забезпечення повноцінного та якісного надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів до станції технічного обслуговування (далі – СТО) висуваються наступні вимоги.
СТО повинна мати :
Місце розташування СТО:
На відстані не більше 10 (десяти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) (доставка авто з пункту поломки з території України на станцію СТО за рахунок виконавця та технічним транспортом (евакуатором) виконавця.)
Можливість надавати послуги СТО на території України та Вінницької області та в районних центрах де розміщений підрозділи Замовника – в залежності де буде потрібно Замовнику.
СТО обов'язково повинна мати таке обладнання:
- дільницю комп’ютерної діагностики електрообладнання автомобілів; обладнання для діагностування електронних систем транспортного засобу;
- агрегатну дільницю ( ремонт КПП та двигунів );
- стенд перевірки ходової частини автомобіля (перевірки люфтів підвіски, перевірки працездатності амортизаторів підвіски і зчеплення шин з дорожнім покриттям, перевірки роботи гальм та гальмівних систем );
- стенд перевірки та регулювання кутів розвалу і сходження коліс;
- обладнання для шиномонтажних робіт;
- обладнання для ремонту та чистки бензинових та дизельних паливних систем
- обладнання та сертифікованих спеціалістів по обслуговуванню ГБО;
- обладнання для перевірки та регулювання світла фар;
- обладнання для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR;
- обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів;
- зручну транспортну розв’язку для під’їзду до СТО в межах м. Вінниці;
- СТО повинно надавати інформаційно-технічну підтримку та можливість призначення відповідальної особи для координування та супроводження ремонту автомобілів Замовника;
- можливість здійснювати доставку автомобіля Замовника, який не має можливості самостійно рухатися з технічних причин, на сервіс, де будуть виконуватися ремонтні роботи даного автомобіля;
- обов’язкова наявність на СТО виконнання технологічної мийки;
- можливість виконання СТО рехтувальних, слюсарних робіт. Наявність спеціалістів та спеціалізованого обладнання – обладнання для рехтування та камери для проведення лако-красочних робіт;
- здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні;
- кількість постів СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 6-ти автомобілів;
- наявність не менше трьох підйомників вантажопідйомністю не менше 3,5 т, та не менше одного вантажопідйомністю не менше 5 т та 2-х оглядових ям;
- СТО повинно мати закриту територію для цілодобового та безкоштовного зберігання автомобілів Замовника під охороною, цілодобову охороняєму стоянку для не менше як 10 автомобілів.
2. Надання послуг здійснюється за зверненням Замовника, згідно поданої Заявки (Замовлення-наряду. Відповідно до поданої Заявки, Виконавець визначає час подання КТЗ складових (систем) та їх експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг, визначає терміни виконання послуг, але в будь-якому разі строк виконання робіт (послуг) не повинен перевищувати 3-х робочих днів.
При цьому, Учасник торгів повинен мати можливість оперативного забезпечення необхідними запасними частинами та матеріалами для проведення технічного обслуговування та ремонтування автомобілів Замовника. У разі їх відсутності на складі Учасника, строк виконання Учасником таких робіт подовжується, але не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передачі автомобіля на СТО.
3. Гарантійні терміни на виконані ремонтні роботи зазначаються в Акті виконаних робіт (наданих послуг). Гарантія на виконані роботи і встановлені запасні (складові) частини надається відповідно до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 р. № 615 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 р. за № 1609/26386.
4. Запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Учасником при виконанні робіт (наданні послуг), повинні бути новими, оригінальними або їх еквівалентами та сертифікованими державними органами сертифікації (у разі якщо такі вузли та деталі підлягають обовязковій сертифікації).
Також, на виконання вище зазначеної вимоги надано документ: «20 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf», який містить наступну інформацію:
Також, на виконання вище зазначеної вимоги надано документ: «31 Гарантійний лист наявність обладнання.pdf», який містить наступну інформацію:
«ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА
Юридична адреса: 21018, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, буд. 155, кв. 93
Рахунок IBAN UA 333052990000026008046110131 в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
МФО 305299 ЄДРПОУ 2986902982
тел. (098) 090 19 63, (097) 153-22-92
Вих. №31 від 30.03.2024 р.
Гарантійний лист
Учасник закупівлі Фізична особа-підприємець Чайка Вікторія Василівна, що приймає участь у процедурі закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації гарантує, що Станція технічного обслуговування Учасника відповідає вимогам Замовника та має необхідну матеріально-технічну базу та обладнання для ремонту та обслуговування (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам), а саме:
- обладнання для комп’ютерної діагностики електрообладнання автомобілів; обладнання для діагностування електронних систем транспортного засобу;
- обладнання для ремонту КПП та двигунів;
- стенд перевірки ходової частини автомобіля (перевірки люфтів підвіски, перевірки працездатності амортизаторів підвіски і зчеплення шин з дорожнім покриттям, перевірки роботи гальм та гальмівних систем );
- стенд перевірки та регулювання кутів розвалу і сходження коліс;
- обладнання для шиномонтажних робіт;
- обладнання для ремонту та чистки бензинових та дизельних паливних систем
- обладнання та сертифікованих спеціалістів по обслуговуванню ГБО;
- обладнання для перевірки та регулювання світла фар;
- обладнання для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR;
- обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів;
- обладнання для виконання технологічної мийки;
- обладнання для рихтування та камери для проведення лакофарбових робіт;
- наявність чотирьох підйомників вантажопідйомністю 4 т, двох вантажопідйомністю 5 т та 2-х оглядових ям.
Також на виконання вище зазначеної вимоги надано Договір оренди нерухомого майна №01/12 від 01.12.2023 року, предметом якого є:
А також надано Додаткову угоду №1 до Договору від 01 грудня 2023 року №01/12 від 12.02.2024 року про продовження строку дії вище зазначеного договору. Вказані документи надані у файлах: «Договір оренди СТО_м.Вінниця.pdf» та «Дод. угода СТО продовження строків оренди.pdf» відповідно. Однак Замовник чомусь не згадав про зазначені документи.
Таким чином Скаржником повністю виконано вище зазначену вимогу тендерної документації Замовника.
Щодо Договору № 1 -03/24 від 24.03.2024 року, укладений між ФОП Чайкою В.В. та ФОП Захарчуком Вячеславом Леонідовичем, повідомляю, що вказаний договір наданий як додаткова інформація про додаткові спроможності Скаржника, які не виключають уже підтверджені Скаржником, що не є забороненим законом.
Окрім того, Замовник нічим не довів та документально не підтвердив відсутність в Учасника-Скаржника необхідного обладнання для надання послуг, зазначеного в Протоколі №34 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15.02.2024 року.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Щодо четвертої підстави відхилення
Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
…
− підписані Учасником технічні вимоги до предмету закупівлі згідно з Додатку 2, що свідчить про безумовне дотримання та виконання Учасником всіх технічних вимог до предмету закупівлі;»
Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації передбачено наступну технічну вимогу:
«Місце розташування СТО:
На відстані не більше 10 (десяти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) (доставка авто з пункту поломки з території України на станцію СТО за рахунок виконавця та технічним транспортом (евакуатором) виконавця.)».
Скаржник наголошує, що мова в тендерній документації йдеться про відстань від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) до СТО Учасника-Скаржника, а не про довжину маршруту від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) до СТО Учасника-Скаржника.
На виконання вище зазначених вимог Скаржником надано наступні файли:
- 30 СТО.pdf (де зазначено адресу місцезнаходження СТО Учасника-Скаржника);
- 20 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf;
- 21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf;
- Дод. угода СТО продовження строків оренди.pdf;
- Договір оренди СТО_м.Вінниця.pdf;
- Витяг з реєстру речових прав на нерух майно.pdf;
- Витяг з реєстру речових прав_земельна ділянка.pdf.
При використанні в сервісі «Google maps» інструменту «Виміряти відстань», даний сервіс надає інформацію, що між адресою Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) та СТО Скаржника за адресою: м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б - Загальна відстань: 6,09 км (3,78 мл).
Таким чином, Учасником-Скаржником виконано всі вимоги тендерної документації в цій частині.
Тобто Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 03.04.2024 року зазначає недостовірну інформацію щодо відстані між ним та СТО Скаржника.
Інструкція щодо виміру відстаней між точками на карті в сервісі «Google maps» міститься за посиланням: https://support.google.com/maps/answer/1628031?hl=uk&co=GENIE.Platform%3DDesktop
Окрім того, Замовник нічим не довів та документально не підтвердив, що віддаленість СТО Скаржника від Замовника по найближчому маршруту складає 11,8 км.
Додатково Скаржник зазначає, що Комісія Антимонопольного комітету України вже приймала аналогічний висновок щодо відстані в Рішенні № 4008-р/пк-пз від 04.03.2024
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє умов своєї Тендерної документації, або навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 03.04.2024 року підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
4. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Чайка Вікторія Василівна зазначене у Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 03.04.2024 року.