• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги повірки засобів вимірювальної техніки та обладнання (71631100-1) ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань

Торги не відбулися

316 637.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 166.37 UAH
Період оскарження: 22.03.2024 16:35 - 27.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»

Номер: 24bc5d4e66714d9f8bc3e2358ba1c682
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-22-010670-a.c1
Назва: Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.04.2024 15:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.05.2024 13:48
Автор: ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ", Тетяна Савчук +380362460340 tender.rivnestandart@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5a2aef64b9434f488b019bd310ab2523
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ», оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №77 від 18.04.2024р
Опис заперечення: Замовник стверджує, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутні Свідоцтва про уповноваження та галузі (сфери) уповноваження на проведення повірки певних засобів вимірювальної техніки.
При цьому, тендерна документації не містить окремих вимог щодо надання учасниками Свідоцтва про уповноваження на підтвердження спроможності учасника виконати весь обсяг технічного завдання на закупівлю згідно з додатком 3 тендерної документації. Не встановлено і вимоги наявності інформації в галузях уповноваження учасника конкретних засобів вимірювальної техніки, зазначених в оскаржуваному протоколі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Дії Замовника порушують права та інтереси скаржника, а також такі дії порушують принципи здійснення закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на рішення Замовника про відміну закупівлі

Номер: 8740438cbf7f4dccbd1f0607986d22f7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-22-010670-a.b3
Назва: скарга на рішення Замовника про відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 16.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.07.2024 18:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.07.2024 15:09
Дата виконання рішення Замовником: 14.08.2024 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12235-р/пк-пз від 16.07.2024 року Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі за предметом закупівлі Послуги повірки засобів вимірювальної техніки та обладнання (71631100-1) ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань, а саме протокол від 25.06.2024 року №105.
Автор: ТОВ "Тестметрстандарт", Забродська О.В. +380412420058 testmetrstandart@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3d7e82eefb6712d75832ca119ac6c2e9
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Комунальним некомерційним підприємством "Лікарня Святого Мартина" було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі:UA-2024-03-22-010670-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, також ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" перебувало на стадії оцінки, після відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ". Таким чином,ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" розраховувало на визнання нас переможцем та в майбутньому укласти договір із замовником та отримати прибуток, адже діяльність суб’єктів господарювання здійснюється, безпосередньо, з метою отримання прибутку.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі та перебувало на стадії розгляду (оцінки) тендерної пропозиції .
Водночас, протоколом №96 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 травня 2024 року Замовником було відмінено торги та вжито заходи, передбаченіп.п.2, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Далі рішенням Антимонопольного комітету України №10407-р/пк-пз від 17.06.2024 було встановлено, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.

20 червня 2024 року Замовник опублікував інформацію, що виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10407-р/пк-пз від 17.06.2024 року Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі за предметом закупівлі Послуги повірки засобів вимірювальної техніки та обладнання (71631100-1) ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань, а саме протокол від 24.05.2024 року №96, а далі Замовник 25.06.2024 року опублікуваврішення щодо відміни процедури закупівлі № 105 від 25 червня 2024 року із ідентичних підстав.

Щодо неправомірного ПОВТОРНОНОГО рішення ЗАМОВНИКА щодо відміни процедури закупівлі № 105 від 25 червня 2024 року:
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та протоколі №105щодо прийняття рішенняуповноваженої особивід 25червня 2024 р.Замовником було опубліковано інформацію про початок відміни торги з підстави п.п.2, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника про відміну закупівлі

Номер: 5bf5710ec6a248a2902678fa4be1b0e0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-22-010670-a.c2
Назва: Скарга на рішення замовника про відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Орган оскарження Замовник Учасник
Дата розгляду скарги: 17.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 16:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2024 19:44
Дата виконання рішення Замовником: 20.06.2024 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10407-р/пк-пз від 17.06.2024 року Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі за предметом закупівлі Послуги повірки засобів вимірювальної техніки та обладнання (71631100-1) ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань, а саме протокол від 24.05.2024 року №96.
Автор: ТОВ "Тестметрстандарт", Забродська О.В. +380412420058 testmetrstandart@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6214943877127cec2c09507c8093d58f
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та протоколі№96 щодо прийняття рішенняуповноваженої особивід 24 травня 2024 р.Замовником було відмінено торги з підстави п.п.2, п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У Протоколі №96 щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 24 травня 2024 р. Замовник зазначає:


Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі. Вважає таке рішення неправомірним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
В описі порушень Замовник зазначає, що виникла так звана «ТЕХНІЧНА НЕМОЖЛИВІСТЬ», ЧЕРЕЗ ВІДСУТНЮ МОЖЛИВІСТЬ ЗМІНЮВАТИ СТРОКИ РОЗГЛЯДУ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА БЛОКУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ.
В описі порушень, ЗамовникЗАЗНАЧИВ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ, АДЖЕ ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗАКУПІВЕЛЬ МАЄ МОЖЛИВІСТЬ РОЗГЛЯДУ ТА ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЇ НАСТУПНОГО УЧАСНИКА, ЯКИМ Є ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ".Таким чином, Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" для підтвердження цієї інформації звертались за усними консультаціями до служби підтримки ДП «ПРОЗОРРО». Останні підтвердили, що «технічно можливість розгляду іншої тендерної пропозиції в Замовника була, жодних перешкод для цього на які посилається Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства "Лікарня Святого Мартина" не було, електрона система не встановлює часові обмеження в роботі Замовників із пропозиціями учасників, а відповідальність за дотримання строків покладається саме на Замовника».

Посилання Замовника на «відсутність можливості змінювати строки розгляду в електронній системі» – спекуляція зі сторони Замовника, адже такої потреби не має, достатньо завантажити протокол уповноваженої особи про продовження строку розгляду пропозиції учасника.
Звертаємо увагу Органу оскарження
Протокольним рішенням уповноваженої особи №89 від 07 травня 2024 р. було прийнято наступне рішення:


Тобто, даним рішенням було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ"на 20 РОБОЧИХ ДНІВ. Відповідно до протокольної дати прийняття рішення уповноваженої особи:



Керуючись даними протоколу №89 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07 травня 2024 р. НАГАЛОШУЄМО НА ТОМУ, ЩО СТРОК РОЗГЛЯДУ нашої тендерної пропозиції спливав 04.06.2024р.

Замовник неправомірно та порушуючи норми закупівельного законодавства, а також в супереч власному протокольному рішенню уповноваженої особи №89 від 07 травня 2024 р. оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи №96 від 24 травня 2024 р. в якому ВІДМІНИВ ЗАКУПІВЛЮ з підстави п.п.2, п. 50 Особливостей.






Де в описі порушень посилається на ВІДСУТНІСТЬ МОЖЛИВОСТІ ЗМІНЮВАТИ СТРОКИ РОЗГЛЯДУ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА БЛОКУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ.

Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.

При цьому пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Тому, Скаржник звертає увагу, що при розгляді пропозиції використовується саме категорія «РОБОЧІ» дні, а не календарні. 18 квітня 2024 року надійшла пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Тестметрстандарт» (код ЄДРПОУ 37712014) до розгляду Замовника, 19 , 22-26 квітня, 29-30 квітня,

СТРОК РОЗГЛЯДУ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ще НЕ МИНУВ, адже залишалось 7 РОБОЧИХ ДНІВ (до 04.06.2024р. із дати прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерних пропозицій), А ЗАМОВНИК ВЖЕ ВІДМІНИВ Закупівлю. Такі дії замовника є НЕПРАВОМІРНИМИ, НЕОБГРУНТОВАНИМИ та суперечать власному протокольному рішенню попередньо оприлюдненому.
Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону. Ми вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині протокольного рішення№96 від 24 травня 2024 р., Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.

Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" мають бути захищені шляхом скасувати рішення про відміну тендеру.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей – Протокольне рішення №96 від 24 травня 2024 р).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі № 96 від 25.05.2024р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче: Скаржник на підставі наведеного у протоколі № 96 від 25.05.2024року про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі № 96 від 25.05.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.

Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.

Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель», чим порушив інтереси Скаржника, як переможця закупівлі.

Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель – тим паче що строки розгляду залежать від Замовника, а тендерна документація і тендера пропозиція не є великими за розмірами, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону. Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель! Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.

Звертаємо увагу, що в закупівлі UA-2024-03-22-010670-a був наявний розгляд скарги UA-2024-03-22-010670-a.c1, а тому строки припинялись до публікації повного рішення до 02.05.2024 року.

Додатково звертаємо увагу, що згідно п.59 Особливостей, скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було прийняте 19.04.2024 року, вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані скаржником у повній мірі.

З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.Згідно із вищевикладеним вважаємо рішення замовника про скасування відкритих торгів неправомірним та таким що йде всупереч Закону.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення