-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2024 15:57 - 03.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Відповідь Замовника
Номер:
83b6f3d5ebe3450c9866cdc3935052f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-22-009958-a.a4
Назва:
Відповідь Замовника
Вимога:
Замовником в наданій відповіді вказано: "У тендерній документації визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.. " ДО ЯКИХ КОМПЕТЕНТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЗВЕРТАВСЯ ЗАМОВНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАНОЇ ТЕХНІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ??? ЧИ МОЖЕ ВИСТАВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НЕ ПОТРЕБУЮТЬ НІЯКОГО ФАКТИЧНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ? "........ У свою чергу, відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей cкарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю." ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ"УКРВЕНТКЛІМАТ" І ПУБЛІКАЦІЯ ПРО НАМІР УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ БУЛО ОПУБЛІКОВАНО ОДНОЧАСНО !!! І ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ЦЬОГО УЧАСНИКИ ЗМОГЛИ ДІЗНАТИСЬ ПРО ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ РІШЕННЯ ЯКЕ МОЖЕ БУТИ ОСКАРЖЕНЕ ! ВИМАГАЕМО ПЕРЕГЛЯДУ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ З ДОТРИМАННЯМ УМОВ ЗАКОНУ ПРО ЗАКУПІВЛІ .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2024 16:07
Вирішення:
Відповідно до технічного завдання наданого у тендерній документації, заявлені характеристики надані у пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» відповідають вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення Замовника.
Номер:
6c1003fb57e443a2b192ead1367bafdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-22-009958-a.a3
Назва:
Неправомірне рішення Замовника.
Вимога:
Шановний Замовник. Звертаємо Вашу увагу, що вказані ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" технічні характеристики кондиціонерів не відповідають дійсності. Пропонуємі ТОВ"УКРВЕНТКЛІМАТ" кондиціонери AUX ASWH24/JAR3DI фактично не мають технічних показників які вимагає Замовник, а саме додаток 2 , тип кондиціонера 3 п.16 робочий діапазон в режимі нагріву - 25 до +30. Технічні показники кондиціонерів AUX ASWH24/JAR3DI -25 до +25 ! Таким чином технічні характеристики пропонуємого обладнання не відповідають технічним вимогам вказаним Замовником в додатку 2 і згідно Закону про закупівлі пропозиція учасника повинна бути відхилена. Наявні технічні показники є в вільному доступі в мережі інтернет на сайтах офіційних представників групи компаній AUX. Вимогаємо переглянути винесене рішення з дотриманням чинного Закону про закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2024 14:08
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). п.41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
У тендерній документації визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.. Інтернет-сторінки не належать до переліку вказаних джерел інформації. Крім того, інтернет-сторінки виробників не містять всієї технічної документації та всього спектра товару, вони є тільки інформаційним ресурсом про загальні можливості виробника, тому не можуть слугувати для прийняття рішення, що виробник не має такої продукції, як предмет закупівлі.
У свою чергу, відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей cкарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Стосовно неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "Чернігівторг"
Номер:
c4b2790687d04e348c39a916cebf4a3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-22-009958-a.a1
Назва:
Стосовно неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "Чернігівторг"
Вимога:
Доброго дня, Шановник Замовику!
Вами було прийнято рішення, відхилити нашу пропозицію на підставі не відповідності Технічній Специфікації у складі якої ми замість сертифіката від виробника або його офіційного представника в Україні, або дилера чи дистриб’ютора на продаж товару, надаємо гарантійний лист від ексклюзивного імпортера товарів. Замовник мав надати 24 години на усунення невідповідності в документації, відповідно пункту 43 Особливостей закупівлі. Де вказано що "Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо". Враховуючи що виправлення нашої помилки не призведе до зміни закупіві, запропонованого нами у складі нашої тендерної пропрозиції, Замовник повинен надати 24 години для усунення невідповідностей з цього приводу. Таким чином, ненадавши 24 години ТОВ "Чернігівторг" Замовник порушив порядок ведення закупівель, визначений Особливостями та ЗУ "Про публічні закупівлі".
У разі відсутності відповідних дій Замовника залишаємо за собою право звертатись до контролюючих органів для оцінки відповідності законодавству дій Замовника в частині не правомірного відхилення пропозиції ТОВ "Чернігівторг".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2024 16:23
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
П. 43 Особливостей визначено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже, з цієї норми випливає, що замовник може дати учаснику 24 години для виправлення невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, на всі документи, окрім випадків:
• відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
• та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до пункту 40 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (та / або документах), які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалось тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, в електронній системі закупівель не розміщується замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника щодо відміни тендеру
Номер:
6c56910e48fa415c897b32be5d543a6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-22-009958-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо відміни тендеру
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції .docx 01.05.2024 10:34
- скарга АМКУ Ніжин.pdf.asice 01.05.2024 10:34
- скарга АМКУ Ніжин.pdf 01.05.2024 10:34
- Протокол відміни відкритих торгів.docx 01.05.2024 10:34
- скарга АМКУ Ніжин.docx 01.05.2024 10:34
- sign.p7s 01.05.2024 10:37
- закупівлі замовника.docx 01.05.2024 10:34
- Рішення від 06.05.2024 № 7967.pdf 06.05.2024 15:44
- Рішення від 14.05.2024 № 8523.pdf 17.05.2024 14:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2024 № 8523.pdf 15.05.2024 13:31
- Пояснення на скаргу.PDF 08.05.2024 16:35
- Пояснення на скаргу.doc 08.05.2024 16:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.05.2024 11:40
Дата розгляду скарги:
14.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2024 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.05.2024 14:10
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2024 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 20.05.2024 року, згідно з яким скасувати рішення про відміну процедури закупівлі —"Кондиціонери", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-22-009958-a
Пункт скарги
Номер:
a202378a6e104773be2936c68e211ce5
Заголовок пункту скарги:
незаконне рішення щодо відміни тендеру
Опис заперечення:
обґрунтування (пояснення) причини скасування, що наведені Замовником у електронній системі та протоколі, є незаконними та безпідставними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки
Опис суті пункту скарги:
незаконне рішення щодо відміни тендеру
×
-
Назва доказу:
Протокол відміни відкритих торгів.docx
-
Опис доказу:
Замовник у електронній системі закупівель зазначає, що причина скасування є неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Натомість, у Протоколі від 25.04.2024 р. і в електронній системі закупівель не вказано, які саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель наявні у даній процедурі (не надано опису таких порушень, які неможливо усунути) і ким вони встановлені. Виникає питання чим обґрунтована відміна Процедури закупівлі? Згідно частини 7 статті 32 Закону, у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. Згідно пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (наділі – Особливості), Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Тобто з аналізу даних положень вбачається, що Замовник має право відмінити тендер тільки у разі неможливості усунення порушень, що виявлені – тобто повинен бути факт встановлення (виявлення) порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 22 Особливостей державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону. Згідно пункту 23 Особливостей моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону. Згідно частини 4 статті 7 Закону Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Як бачимо, на Замовника не покладено повноважень із здійснення контролю у сфері публічних закупівель. Крім того, з аналізу статті 8 Закону вбачається, що встановити порушення законодавства у сфері публічних закупівель може центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи. Також, з аналізу статті 18 Закону вбачається, що Орган оскарження має право встановлювати порушення у сфері публічних закупівель. Наголошуємо, що ані Замовнику ані уповноваженій особі Замовника Законом не надано повноважень (прав) встановлювати порушення у сфері публічних закупівель. Також, Закон не містить окремих положень що Замовник має право відмінити торги через те, що Замовник прогнозує хід подій Процедури закупівлі. Зазначаємо, що згідно даних електронної системи закупівель ані моніторингом, ані рішенням органу оскарження не встановлено порушень, через які Замовник намагається відмінити тендер. Тож виникає питання хто встановив порушення у даній процедурі закупівлі?! Якщо це Замовник, на підставі яких норм Закону? Які саме порушення чинного законодавства наявні в цій Процедурі закупівлі (пункт, стаття Закону)? Всі ці питання – без відповіді. Мені не зрозуміло, чому Замовник дозволяє собі свавілля і ухилення від вимог чинного законодавства України і вигадує собі повноваження і підстави для відміни Процедури закупівлі. Я вважаю, що обґрунтування (пояснення) причини скасування, що наведені Замовником у електронній системі та протоколі, не є законними та є безпідставними.
-
Повʼязаний документ:
Протокол відміни відкритих торгів.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Встановити порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Номер:
ffedd04027bb465189a53f1424bc31a8
Заголовок пункту скарги:
незаконне рішення щодо відміни тендеру
Опис заперечення:
Протокол відміни відкритих торгів від 25.04.2024
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки
Опис суті пункту скарги:
Замовник у Протоколі зазначає, що "порушенням", яке не можна виправити є наступне:
Закупівля була запланована на 2024 рік, строк поставки товару , який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням щодо Закупівлі, визначено до 30 квітня 2024 року.
Станом на 25 квітня 2024 року Замовником не обрано Переможця у зв’язку із тим, що достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи викладене, строк поставки товару, який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням мине поки пройде період оскарження рішень замовника до органу оскарження .
Згідно з Особливостями Замовник, по-перше, не може вносити зміни до Оголошення та, відповідно, не може внести зміни й до Тендерної документації щодо продовження строку поставки товару.
Отже, на цьому етапі Закупівлі замовник не може усунути зазначені порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Тобто фактично, причиною відміни торгів є тільки припущення Замовника. Такої підстави для відміни не має ані в Законі ані в Особливостях.
Крім того взагалі не зрозуміло, що заважає Замовнику після укладання відповідного договору внести в нього зміни та продовжити термін поставки товару, адже товар йому необхідний і кошти наявні у Замовника. Навіть на декілька днів можна продовжити термін постачання і отримати товар, завершивши процедуру закупівлі.
Рішення Замовника в частині відміни тендеру є неправомірним і таким, що вказує на зловживання з боку Замовника (зокрема уповноваженої особи), що є порушенням вимог частини 5 статті 5 Закону – Замовники, учасники процедур закупівлі, суб'єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
З огляду на викладене вище, рішення Замовника про відміну тендеру є не обґрунтованим і таким, що суперечить вимогам Закону та Особливостей.
Закупівля була запланована на 2024 рік, строк поставки товару , який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням щодо Закупівлі, визначено до 30 квітня 2024 року.
Станом на 25 квітня 2024 року Замовником не обрано Переможця у зв’язку із тим, що достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи викладене, строк поставки товару, який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням мине поки пройде період оскарження рішень замовника до органу оскарження .
Згідно з Особливостями Замовник, по-перше, не може вносити зміни до Оголошення та, відповідно, не може внести зміни й до Тендерної документації щодо продовження строку поставки товару.
Отже, на цьому етапі Закупівлі замовник не може усунути зазначені порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Тобто фактично, причиною відміни торгів є тільки припущення Замовника. Такої підстави для відміни не має ані в Законі ані в Особливостях.
Крім того взагалі не зрозуміло, що заважає Замовнику після укладання відповідного договору внести в нього зміни та продовжити термін поставки товару, адже товар йому необхідний і кошти наявні у Замовника. Навіть на декілька днів можна продовжити термін постачання і отримати товар, завершивши процедуру закупівлі.
Рішення Замовника в частині відміни тендеру є неправомірним і таким, що вказує на зловживання з боку Замовника (зокрема уповноваженої особи), що є порушенням вимог частини 5 статті 5 Закону – Замовники, учасники процедур закупівлі, суб'єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
З огляду на викладене вище, рішення Замовника про відміну тендеру є не обґрунтованим і таким, що суперечить вимогам Закону та Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Протокол відміни відкритих торгів.docx
-
Опис доказу:
рішення Замовника про відміну тендеру є не обґрунтованим і таким, що суперечить вимогам Закону та Особливостей.
-
Повʼязаний документ:
Протокол відміни відкритих торгів.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Встановити порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну торгів.