-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2024 11:22 - 27.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
d37b838a833240b193d176db455bed39
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-22-003582-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2024-03-22-003582-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf 03.04.2024 09:48
- Nakaz-119-Vydacha-litsenziyi-TOV-NVK-UKREKOPROM.pdf 03.04.2024 09:48
- Додаток 2 п.47.doc 03.04.2024 09:48
- Reyestr_licenziativ_stanom-na-29.03.2024-pryhovano-adresu-1.xlsx 03.04.2024 09:48
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc 03.04.2024 09:48
- Додаток 4 договір.doc 03.04.2024 09:48
- Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами Додаток 1.doc 03.04.2024 09:48
- Додаток 5 Форма пропозиції.doc 03.04.2024 09:48
- Скарга текст.docx 03.04.2024 09:48
- Додаток 6 Лист згода.doc 03.04.2024 09:48
- Протокол переможця ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.pdf 03.04.2024 09:48
- Скарга.pdf 03.04.2024 09:48
- ТД.doc 03.04.2024 09:48
- Скарга.pdf.p7s 03.04.2024 09:48
- Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf 03.04.2024 09:48
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc 03.04.2024 09:48
- Додаток 2 п.47.doc 03.04.2024 09:48
- Reyestr_licenziativ_stanom-na-29.03.2024-pryhovano-adresu-1.xlsx 03.04.2024 09:48
- Nakaz-119-Vydacha-litsenziyi-TOV-NVK-UKREKOPROM.pdf 03.04.2024 09:48
- Додаток 5 Форма пропозиції.doc 03.04.2024 09:48
- Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами Додаток 1.doc 03.04.2024 09:48
- Додаток 4 договір.doc 03.04.2024 09:48
- Скарга.pdf 03.04.2024 09:48
- Додаток 6 Лист згода.doc 03.04.2024 09:48
- Протокол переможця ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.pdf 03.04.2024 09:48
- Скарга текст.docx 03.04.2024 09:48
- Скарга.pdf.p7s 03.04.2024 09:48
- ТД.doc 03.04.2024 09:48
- sign.p7s 03.04.2024 10:04
- рішення від 08.04.2024 № 6198.pdf 08.04.2024 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 № 6803.pdf 17.04.2024 14:51
- рішення від 16.04.2024 № 6803.pdf 19.04.2024 13:03
- Пояснення до скарги.doc 09.04.2024 18:05
- Пояснення до скарги.pdf 09.04.2024 18:05
- Протокол відхилення учасника ВТО.pdf 19.04.2024 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2024 13:02
Дата розгляду скарги:
16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2024 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2024 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано Рішення уповноваженої особи від 01 квітня 2024 року про намір укласти договір по предмету закупівлі, ідентифікатор UA-2024-03-22-003582-a, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.04.2024 року № 6803-р/пк-пз.
Пункт скарги
Номер:
da59ff185b1a49d7a1c3d836217b3747
Заголовок пункту скарги:
Заперечення
Опис заперечення:
Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з
особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
Відповідно до вимог Додатку № 3 до Тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасник мав надати:
1. Копію Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів таких як: R1 та D10, D13, D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, яка містить операції з відновлення та видалення відходів таких як: (D 9, D10, D 13, D 15, R 7, R 9, R 12, R 13)
особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
Відповідно до вимог Додатку № 3 до Тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасник мав надати:
1. Копію Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів таких як: R1 та D10, D13, D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, яка містить операції з відновлення та видалення відходів таких як: (D 9, D10, D 13, D 15, R 7, R 9, R 12, R 13)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Однак ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» наданий наказ та додаток до нього про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням не містить операції з відновлення відходів такої як: R1.
Відповідно до Додатку 2 до Закону України ЗУ «Про управління відходами» ПЕРЕЛІК операцій з відновлення відходів: R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
З огляду на зазначене, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не має права провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме їх відновлення та здійснення операції R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, інших вимог чинного законодавства.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Відповідно до Додатку 2 до Закону України ЗУ «Про управління відходами» ПЕРЕЛІК операцій з відновлення відходів: R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
З огляду на зазначене, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не має права провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме їх відновлення та здійснення операції R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, інших вимог чинного законодавства.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
×
-
Назва доказу:
Доказ до обґрунтування
-
Опис доказу:
Наказ з додатком про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
-
Повʼязаний документ:
Nakaz-119-Vydacha-litsenziyi-TOV-NVK-UKREKOPROM.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ до обґрунтування
-
Опис доказу:
Наказ з додатком про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
-
Повʼязаний документ:
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір