-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція кладовища на території Бабинської сільської ради Гощанського району Рівненської області.» Коригування» ДК код 021:2015: 45454000-4
Завершена
737 644.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 688.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 688.22 UAH
Період оскарження:
22.03.2024 08:56 - 19.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
270ce5f8b73543989d0cc04b22cb1ac1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-22-000465-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.ДСТУ EN ISO 9001-2018 - оновлений.pdf 26.03.2024 23:13
- 6.Рішення (перейменування) РОУДІЗ.pdf 26.03.2024 23:13
- 8.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..PDF 26.03.2024 23:13
- 7.Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки..PDF 26.03.2024 23:13
- 12.Tender-documents-[UA-2024-03-22-000465-a].zip 26.03.2024 23:13
- 3.ISO 9001-2015 - оновлений.pdf 26.03.2024 23:13
- 2.ДСТУ ISO 9001-2015 - оновлений.pdf 26.03.2024 23:13
- 11.Декларація про провадження господарської діяльності.pdf 26.03.2024 23:13
- 10.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.pdf 26.03.2024 23:13
- 5.SO 14001-2015 - оновлений.pdf 26.03.2024 23:13
- 9.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці..pdf 26.03.2024 23:13
- 4.ДСТУ ISO 14001-2015 - оновлений.pdf 26.03.2024 23:13
- Скарга UA-2024-03-22-000465-a.pdf 26.03.2024 23:17
- Скарга UA-2024-03-22-000465-a.docx 26.03.2024 23:17
- sign.p7s 26.03.2024 23:21
- Заперечення на пояснення замвоника .pdf 06.04.2024 21:46
- Заперечення на пояснення замвоника .docx 06.04.2024 21:46
- Рішення від 28.03.2024 № 5621.pdf 28.03.2024 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2024 № 6208.pdf 09.04.2024 16:26
- Рішення від 08.04.2024 № 6208.pdf 11.04.2024 12:51
- Пояснення.docx 01.04.2024 10:51
- Пояснення.pdf 01.04.2024 10:51
- Протокол №41.docx 01.04.2024 10:51
- Протокол №42.doc 01.04.2024 10:51
- Протокол №42.pdf 01.04.2024 10:51
- Тендерна документація Кладовище Нова редакція.doc 01.04.2024 10:51
- Протокол №41.pdf 01.04.2024 10:51
- Тендерна документація нова редакція.pdf 01.04.2024 10:51
- Протокол №50.pdf 15.04.2024 10:49
- Тендерна документація Кладовище Нова редакція.doc 15.04.2024 10:49
- П. 11. Протокол про внесення змін до тендерної документації (ВТ).docx 15.04.2024 10:49
- Перелік змін до тендерної документації.docx 15.04.2024 10:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 23:23
Дата розгляду скарги:
08.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.03.2024 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.04.2024 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усуното методом завантаження нової редакції тендерної докуменнтації та переліком змін до неї
Пункт скарги
Номер:
8ac9c477b7ec48bf90777d992db7d8c5
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога № 1
Опис заперечення:
Відповідно п. 7 «Інші документи, які подаються учасником» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – «Для уточнення обсягів виконання робіт учасник повинен здійснити попереднє обстеження об’єкта в період звернення за роз’ясненнями в робочий час замовника та скласти акт обстеження, погоджений представником замовника та уповноваженою на підписання тендерної пропозиції особою учасника. Акт обстеження подається у складі пропозиції учасника.».
Вимога встановлена Замовником порушує наші права, як учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Вимога встановлена Замовником порушує наші права, як учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п. 7 «Інші документи, які подаються учасником» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – «Для уточнення обсягів виконання робіт учасник повинен здійснити попереднє обстеження об’єкта в період звернення за роз’ясненнями в робочий час замовника та скласти акт обстеження, погоджений представником замовника та уповноваженою на підписання тендерної пропозиції особою учасника. Акт обстеження подається у складі пропозиції учасника.».
Вимога встановлена Замовником порушує наші права, як учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять попереднє обстеження об’єкта.
Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі.
Також відповідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після отримання Учасником Акту-обстеження, Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону.
Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю.
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вище вказане нами як Скаржником в повній мірі доведено необгрунтованість та незаконність встановлення замовником наступної вимоги – «Для уточнення обсягів виконання робіт учасник повинен здійснити попереднє обстеження об’єкта в період звернення за роз’ясненнями в робочий час замовника та скласти акт обстеження, погоджений представником замовника та уповноваженою на підписання тендерної пропозиції особою учасника. Акт обстеження подається у складі пропозиції учасника.».».
Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-22-003442-a).
Вимога встановлена Замовником порушує наші права, як учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять попереднє обстеження об’єкта.
Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі.
Також відповідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після отримання Учасником Акту-обстеження, Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону.
Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю.
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вище вказане нами як Скаржником в повній мірі доведено необгрунтованість та незаконність встановлення замовником наступної вимоги – «Для уточнення обсягів виконання робіт учасник повинен здійснити попереднє обстеження об’єкта в період звернення за роз’ясненнями в робочий час замовника та скласти акт обстеження, погоджений представником замовника та уповноваженою на підписання тендерної пропозиції особою учасника. Акт обстеження подається у складі пропозиції учасника.».».
Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-22-003442-a).
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація закупівлі UA-2024-03-22-000465-a
-
Опис доказу:
Тендерна документація закупівлі UA-2024-03-22-000465-a з незаконною вимогою
-
Повʼязаний документ:
12.Tender-documents-[UA-2024-03-22-000465-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу
Номер:
5ffe983011a742c794548eb1f0798d0d
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога № 2
Опис заперечення:
Відповідно п. 7 «Інші документи, які подаються учасником» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – «Об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки” (зі змінами) згідно з Технічною специфікацією (Додаток 6 до цієї документації) (надати посилання у відкритих джерелах, або копію дозволу/декларації), а саме: 1.Дозвіл (або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки:
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- газополум’яні, роботи;
- зварювальні роботи;
- злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.».
Вказана вимога є незаконною в частині встановлення Замовником вимоги, що учасник має мати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на «злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом» та в частині зберігання отруйних та інернтних газів.
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- газополум’яні, роботи;
- зварювальні роботи;
- злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.».
Вказана вимога є незаконною в частині встановлення Замовником вимоги, що учасник має мати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на «злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом» та в частині зберігання отруйних та інернтних газів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п. 7 «Інші документи, які подаються учасником» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – «Об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки” (зі змінами) згідно з Технічною специфікацією (Додаток 6 до цієї документації) (надати посилання у відкритих джерелах, або копію дозволу/декларації), а саме: 1.Дозвіл (або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки:
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- газополум’яні, роботи;
- зварювальні роботи;
- злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.».
Вказана вимога є незаконною в частині встановлення Замовником вимоги, що учасник має мати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на «злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом» та в частині зберігання отруйних та інернтних газів.
Повідомляємо, що ми як потенційний учасник процедури закупівлі маємо Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки № 302.21.07, відповідно до якого маємо право виконувати роботи – «Зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечних газом».
Примітка: Відповідно Рішення засновника (власника) Приватного підприємства "Ространс" № 10/01/2024 від 10.01.2024 р. Приватне підприємство «РОСТРАНС» перейменовано на Приватне підприємство «РОУДІЗ». Повідомляємо, що відповідно абзацу другого частини восьмої статті 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - «Зміна найменування та місцезнаходження юридичної особи або прізвища, імені, по батькові та місця проживання фізичної особи - підприємця не є підставами для переоформлення документа дозвільного характеру.».
В додатку 6 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до Тендерної документації (далі - Технічна специфікація) визначений перелік робіт, які необхідно виконати учаснику/переможцю. Для виконання вказаних робіт є необхідним використання апарату для газового зварювання та різання, необхідність якого передбачена Додатком 3 до тендерної документації.
Таким чином для виконання вимог Технічної специфікації нам як учаснику закупівлі не потрібно здійснювати злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом.
Також для виконання вимог Технічної специфікації не потрібно використовувати отруйні та інертні гази.
Предмет закупівлі, а саме Технічна специфікація передбачає виконання робіт, які включають зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечних газом і використання їх для апарату для газового зварювання та різання під час виконання робіт та не передбачають їх злив, а також не передбачають використання отруйних та інертних газів.
Проте не зважаючи на вище викладене і наявність у нас як потенційного учасника, Дозволу виданого Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки № 302.21.07, відповідно до якого ми маємо право виконувати роботи – «Зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечних газом», Замовник обмежив наше право на участь, вказавши в вимогах тендерної документації необхідність мати дозволи на види небезпечних робіт, які не передбачені Технічною специфікацією предмета закупівлі.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9790 - р/пк-пз від 05.05.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-002377-b).
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- газополум’яні, роботи;
- зварювальні роботи;
- злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.».
Вказана вимога є незаконною в частині встановлення Замовником вимоги, що учасник має мати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на «злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом» та в частині зберігання отруйних та інернтних газів.
Повідомляємо, що ми як потенційний учасник процедури закупівлі маємо Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки № 302.21.07, відповідно до якого маємо право виконувати роботи – «Зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечних газом».
Примітка: Відповідно Рішення засновника (власника) Приватного підприємства "Ространс" № 10/01/2024 від 10.01.2024 р. Приватне підприємство «РОСТРАНС» перейменовано на Приватне підприємство «РОУДІЗ». Повідомляємо, що відповідно абзацу другого частини восьмої статті 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - «Зміна найменування та місцезнаходження юридичної особи або прізвища, імені, по батькові та місця проживання фізичної особи - підприємця не є підставами для переоформлення документа дозвільного характеру.».
В додатку 6 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до Тендерної документації (далі - Технічна специфікація) визначений перелік робіт, які необхідно виконати учаснику/переможцю. Для виконання вказаних робіт є необхідним використання апарату для газового зварювання та різання, необхідність якого передбачена Додатком 3 до тендерної документації.
Таким чином для виконання вимог Технічної специфікації нам як учаснику закупівлі не потрібно здійснювати злив балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибохонебезпечним та інертним газом.
Також для виконання вимог Технічної специфікації не потрібно використовувати отруйні та інертні гази.
Предмет закупівлі, а саме Технічна специфікація передбачає виконання робіт, які включають зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечних газом і використання їх для апарату для газового зварювання та різання під час виконання робіт та не передбачають їх злив, а також не передбачають використання отруйних та інертних газів.
Проте не зважаючи на вище викладене і наявність у нас як потенційного учасника, Дозволу виданого Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки № 302.21.07, відповідно до якого ми маємо право виконувати роботи – «Зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечних газом», Замовник обмежив наше право на участь, вказавши в вимогах тендерної документації необхідність мати дозволи на види небезпечних робіт, які не передбачені Технічною специфікацією предмета закупівлі.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9790 - р/пк-пз від 05.05.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-002377-b).
×
-
Назва доказу:
Рішення засновника (власника) Приватного підприємства "Ространс" № 10/01/2024 від 10.01.2024 р. Приватне підприємство «Ространс» перейменовано на Приватне підприємство «РОУДІЗ».
-
Опис доказу:
Рішення засновника (власника) Приватного підприємства "Ространс" № 10/01/2024 від 10.01.2024 р. Приватне підприємство «Ространс» перейменовано на Приватне підприємство «РОУДІЗ».
-
Повʼязаний документ:
6.Рішення (перейменування) РОУДІЗ.pdf
-
-
Назва доказу:
Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки № 302.21.07
-
Опис доказу:
Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки № 302.21.07
-
Повʼязаний документ:
7.Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки..PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Номер:
2cdf18ffab90406da2ec8dc11cb5b41b
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога № 3
Опис заперечення:
Відповідно п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – «Учасник надає у складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) “Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації – будівництво житлових і нежитлових будівель. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом;».
Вказана вимога є дискримінаційною в частині, що сфера сертифікації має бути – будівництво житлових і нежитлових будівель.
Вказана вимога є дискримінаційною в частині, що сфера сертифікації має бути – будівництво житлових і нежитлових будівель.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – «Учасник надає у складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) “Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації – будівництво житлових і нежитлових будівель. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом;».
Вказана вимога є дискримінаційною в частині, що сфера сертифікації має бути – будівництво житлових і нежитлових будівель.
Предметом закупівлі є «Реконструкція кладовища на території Бабинської сільської ради Гощанського району Рівненської області.» Коригування» ДК код 021:2015: 45454000-4.
Таким чином предмет закупівлі, жодним чином не пов’язний з будівництвом житлових і нежитлових будівель, надання вказаного сертифікату не підтверджує жодних технічних відповідностей пропозиції учасника, адже предмет закупівлі є іншим.
Зазначаємо, що Скаржник пройшло сертифікацію в Україні на систему екологічного управління відповідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ISO 14001:2015, що підтверджується сертифікатами:
1.Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на Систему екологічного управління, зареєстрований за № 8O143.EMS.042-22 від 22.01.2024 р.
2.Сертифікат ISO 14001:2015 на Систему екологічного управління, зареєстрований за № 8O143.EMS.042.01-22 від 22.01.2024 р.
Вказані сертифікати видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, в якому сфера застосування відповідає застосованим/зареєстрованим на підприємстві кодам ДКПП / КВЕД на види діяльності: «Будівництва доріг та автострад; проведення підготовчих робіт на будівельному майданчику та інших будівельно-монтажних робіт; проведення робіт із завершення будівництва та інших спеціалізованих будівельно-монтажних робіт; оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (коди КВЕД 42.11; 43.12, 43.29, 43.3, 43.9, 46.71)».
Зазначаємо, що коди КВЕД 43.12, 43.29, 43.3, 43.9 (проведення підготовчих робіт на будівельному майданчику та інших будівельно-монтажних робіт; проведення робіт із завершення будівництва та інших спеціалізованих будівельно-монтажних робіт) є такими, що підтверджують наявність у нас як учасники Системи управління екологічного управління, саме на ті роботи які є предметом Закупівлі.
В той же час Замовником обмежено наше право в участі в закупівлі встановленням дискримінаційної вимоги про наявність Системи екологічного управління на будівництво житлових і нежитлових будівель, оскільки встановлена вимога не обумовлена предметом закупівлі і немає жодного до нього відношення.
Вважаємо, що вимога тендерної документації значно звужує коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію та унеможливлює участь Скаржника, а отже не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які зможуть надати наведений вище сертифікат на будівництво житлових і нежитлових будівель, що суперечить самому предмету закупівлі і є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9206 - р/пк-пз від 27.04.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-01-002563-c).
Вказана вимога є дискримінаційною в частині, що сфера сертифікації має бути – будівництво житлових і нежитлових будівель.
Предметом закупівлі є «Реконструкція кладовища на території Бабинської сільської ради Гощанського району Рівненської області.» Коригування» ДК код 021:2015: 45454000-4.
Таким чином предмет закупівлі, жодним чином не пов’язний з будівництвом житлових і нежитлових будівель, надання вказаного сертифікату не підтверджує жодних технічних відповідностей пропозиції учасника, адже предмет закупівлі є іншим.
Зазначаємо, що Скаржник пройшло сертифікацію в Україні на систему екологічного управління відповідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ISO 14001:2015, що підтверджується сертифікатами:
1.Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на Систему екологічного управління, зареєстрований за № 8O143.EMS.042-22 від 22.01.2024 р.
2.Сертифікат ISO 14001:2015 на Систему екологічного управління, зареєстрований за № 8O143.EMS.042.01-22 від 22.01.2024 р.
Вказані сертифікати видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, в якому сфера застосування відповідає застосованим/зареєстрованим на підприємстві кодам ДКПП / КВЕД на види діяльності: «Будівництва доріг та автострад; проведення підготовчих робіт на будівельному майданчику та інших будівельно-монтажних робіт; проведення робіт із завершення будівництва та інших спеціалізованих будівельно-монтажних робіт; оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (коди КВЕД 42.11; 43.12, 43.29, 43.3, 43.9, 46.71)».
Зазначаємо, що коди КВЕД 43.12, 43.29, 43.3, 43.9 (проведення підготовчих робіт на будівельному майданчику та інших будівельно-монтажних робіт; проведення робіт із завершення будівництва та інших спеціалізованих будівельно-монтажних робіт) є такими, що підтверджують наявність у нас як учасники Системи управління екологічного управління, саме на ті роботи які є предметом Закупівлі.
В той же час Замовником обмежено наше право в участі в закупівлі встановленням дискримінаційної вимоги про наявність Системи екологічного управління на будівництво житлових і нежитлових будівель, оскільки встановлена вимога не обумовлена предметом закупівлі і немає жодного до нього відношення.
Вважаємо, що вимога тендерної документації значно звужує коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію та унеможливлює участь Скаржника, а отже не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які зможуть надати наведений вище сертифікат на будівництво житлових і нежитлових будівель, що суперечить самому предмету закупівлі і є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9206 - р/пк-пз від 27.04.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-01-002563-c).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на Систему екологічного управління, зареєстрований за № 8O143.EMS.042-22 від 22.01.2024 р.
-
Опис доказу:
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на Систему екологічного управління, зареєстрований за № 8O143.EMS.042-22 від 22.01.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
4.ДСТУ ISO 14001-2015 - оновлений.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Номер:
4b4966492e7047babd61879a5dc06a95
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога № 4
Опис заперечення:
Відповідно п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – «Учасник надає у складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги”, виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації – будівництво житлових і нежитлових будівель. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом».
Вказана вимога є дискримінаційною в частині, що сфера сертифікації має бути – будівництво житлових і нежитлових будівель.
Вказана вимога є дискримінаційною в частині, що сфера сертифікації має бути – будівництво житлових і нежитлових будівель.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – «Учасник надає у складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги”, виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації – будівництво житлових і нежитлових будівель. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом».
Вказана вимога є дискримінаційною в частині, що сфера сертифікації має бути – будівництво житлових і нежитлових будівель.
Предметом закупівлі є «Реконструкція кладовища на території Бабинської сільської ради Гощанського району Рівненської області.» Коригування» ДК код 021:2015: 45454000-4.
Таким чином предмет закупівлі, жодним чином не пов’язний з будівництвом житлових і нежитлових будівель, надання вказаного сертифікату не підтверджує жодних технічних відповідностей пропозиції учасника, адже предмет закупівлі є іншим.
Зазначаємо, що Скаржник пройшло сертифікацію в Україні на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ISO 9001:2015, що підтверджується сертифікатами:
1.Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на Систему управління якістю, зареєстрований за № 8O143.QMS.EN.044-22 від 22.01.2024 р.
2. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) на Систему управління якістю, зареєстрований за № 8O143.QMS.044-22 від 22.01.2024 р.
3. Сертифікат ISO 9001:2015 на Систему управління якістю, зареєстрований за № 8O143.QMS.044.01-22 від 22.01.2024 р.
Вказані сертифікати видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, в якому сфера застосування відповідає застосованим/зареєстрованим на підприємстві кодам ДКПП / КВЕД на види діяльності: «Будівництва доріг та автострад; проведення підготовчих робіт на будівельному майданчику та інших будівельно-монтажних робіт; проведення робіт із завершення будівництва та інших спеціалізованих будівельно-монтажних робіт; оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (коди КВЕД 42.11; 43.12, 43.29, 43.3, 43.9, 46.71)».
Зазначаємо, що коди КВЕД 43.12, 43.29, 43.3, 43.9 (проведення підготовчих робіт на будівельному майданчику та інших будівельно-монтажних робіт; проведення робіт із завершення будівництва та інших спеціалізованих будівельно-монтажних робіт) є такими, що підтверджують наявність у нас як учасники Системи управління якістю саме на ті роботи як є предметом Закупівлі.
В той же час Замовником обмежено наше право в участі в закупівлі встановленням дискримінаційної вимоги про наявність Системи управління якістю на будівництво житлових і нежитлових будівель, оскільки встановлена вимога не обумовлена предметом закупівлі і немає жодного до нього відношення.
Вважаємо, що вимога тендерної документації значно звужує коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію та унеможливлює участь Скаржника, а отже не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які зможуть надати наведений вище сертифікат на будівництво житлових і нежитлових будівель, що суперечить самому предмету закупівлі і є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9206 - р/пк-пз від 27.04.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-01-002563-c).
Вказана вимога є дискримінаційною в частині, що сфера сертифікації має бути – будівництво житлових і нежитлових будівель.
Предметом закупівлі є «Реконструкція кладовища на території Бабинської сільської ради Гощанського району Рівненської області.» Коригування» ДК код 021:2015: 45454000-4.
Таким чином предмет закупівлі, жодним чином не пов’язний з будівництвом житлових і нежитлових будівель, надання вказаного сертифікату не підтверджує жодних технічних відповідностей пропозиції учасника, адже предмет закупівлі є іншим.
Зазначаємо, що Скаржник пройшло сертифікацію в Україні на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ISO 9001:2015, що підтверджується сертифікатами:
1.Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на Систему управління якістю, зареєстрований за № 8O143.QMS.EN.044-22 від 22.01.2024 р.
2. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) на Систему управління якістю, зареєстрований за № 8O143.QMS.044-22 від 22.01.2024 р.
3. Сертифікат ISO 9001:2015 на Систему управління якістю, зареєстрований за № 8O143.QMS.044.01-22 від 22.01.2024 р.
Вказані сертифікати видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, в якому сфера застосування відповідає застосованим/зареєстрованим на підприємстві кодам ДКПП / КВЕД на види діяльності: «Будівництва доріг та автострад; проведення підготовчих робіт на будівельному майданчику та інших будівельно-монтажних робіт; проведення робіт із завершення будівництва та інших спеціалізованих будівельно-монтажних робіт; оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (коди КВЕД 42.11; 43.12, 43.29, 43.3, 43.9, 46.71)».
Зазначаємо, що коди КВЕД 43.12, 43.29, 43.3, 43.9 (проведення підготовчих робіт на будівельному майданчику та інших будівельно-монтажних робіт; проведення робіт із завершення будівництва та інших спеціалізованих будівельно-монтажних робіт) є такими, що підтверджують наявність у нас як учасники Системи управління якістю саме на ті роботи як є предметом Закупівлі.
В той же час Замовником обмежено наше право в участі в закупівлі встановленням дискримінаційної вимоги про наявність Системи управління якістю на будівництво житлових і нежитлових будівель, оскільки встановлена вимога не обумовлена предметом закупівлі і немає жодного до нього відношення.
Вважаємо, що вимога тендерної документації значно звужує коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію та унеможливлює участь Скаржника, а отже не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які зможуть надати наведений вище сертифікат на будівництво житлових і нежитлових будівель, що суперечить самому предмету закупівлі і є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9206 - р/пк-пз від 27.04.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-01-002563-c).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на Систему управління якістю, зареєстрований за № 8O143.QMS.EN.044-22 від 22.01.2024 р.
-
Опис доказу:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на Систему управління якістю, зареєстрований за № 8O143.QMS.EN.044-22 від 22.01.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
1.ДСТУ EN ISO 9001-2018 - оновлений.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.