-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт санвузла 1, 2, 3 -го поверхів (туалети, кімнати для вмивання, душові)
Завершена
4 360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 43 600.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2024 16:00 - 31.03.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
вимога
Номер:
a71cbac2ee2d4a4aa7ecf24b0d303786
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-21-010888-a.b1
Назва:
вимога
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
26.03.2024 17:38
Пункт скарги
Номер:
59b5114b67414fd0be82d2501e4d57b4
Заголовок пункту скарги:
Частиною першою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додатком 8 до тендерної документації встановлена вимога щодо здійснення огляду об’єкту. Виїзд представника підрядної організації на об’єкт для складання дефектного акту та ознайомлення з об’єктом ремонту; (у зв’язку з тим що ремонт буде проходити на режимному об’єкті погодження проводиться за домовленістю Замовника та Учасника до закінчення строку подання тендерної пропозиції). З метою дотримання пропускного режиму, для відвідування об’єкту надається лист від компанії Учасника з зазначенням ПІБ осіб, які відвідують та копії їх документів у додатках.
Не подання акту огляду в складі тендерної пропозиції вважатиметься не відповідністю вимогам та така пропозиція підлягає відхиленню.
Встановлення замовником вимоги щодо здійснення огляду об`єкту та в подальшому надання у складі тендерної пропозиції акту огляду є необґрунтованою, несе у собі корупційні ризики та є такою, що суперечить вимогам Закону.
Враховуючи, що об`єкт, на якому будуть виконуватися роботи, є режимним, замовник може не пропустити представників учасника для його відвідування і огляду. Відповідно учасник не зможе подати у складі своєї тендерної пропозиції акт огляду, що в свою чергу приведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Крім того, встановлення вимоги щодо огляду об`єкта та надання у складі тендерної пропозиції учасника акту його огляду вважається АМКУ дискримінаційною, що підтверджується безліччю рішень АМКУ з розгляду цього питання.
Як приклад - Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р., з яким замовник може ознайомитися детальніше.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту (додаток 8 до тендерної документації), оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Опис заперечення:
Частиною першою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додатком 8 до тендерної документації встановлена вимога щодо здійснення огляду об’єкту. Виїзд представника підрядної організації на об’єкт для складання дефектного акту та ознайомлення з об’єктом ремонту; (у зв’язку з тим що ремонт буде проходити на режимному об’єкті погодження проводиться за домовленістю Замовника та Учасника до закінчення строку подання тендерної пропозиції). З метою дотримання пропускного режиму, для відвідування об’єкту надається лист від компанії Учасника з зазначенням ПІБ осіб, які відвідують та копії їх документів у додатках.
Не подання акту огляду в складі тендерної пропозиції вважатиметься не відповідністю вимогам та така пропозиція підлягає відхиленню.
Встановлення замовником вимоги щодо здійснення огляду об`єкту та в подальшому надання у складі тендерної пропозиції акту огляду є необґрунтованою, несе у собі корупційні ризики та є такою, що суперечить вимогам Закону.
Враховуючи, що об`єкт, на якому будуть виконуватися роботи, є режимним, замовник може не пропустити представників учасника для його відвідування і огляду. Відповідно учасник не зможе подати у складі своєї тендерної пропозиції акт огляду, що в свою чергу приведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Крім того, встановлення вимоги щодо огляду об`єкта та надання у складі тендерної пропозиції учасника акту його огляду вважається АМКУ дискримінаційною, що підтверджується безліччю рішень АМКУ з розгляду цього питання.
Як приклад - Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р., з яким замовник може ознайомитися детальніше.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту (додаток 8 до тендерної документації), оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додатком 8 до тендерної документації встановлена вимога щодо здійснення огляду об’єкту. Виїзд представника підрядної організації на об’єкт для складання дефектного акту та ознайомлення з об’єктом ремонту; (у зв’язку з тим що ремонт буде проходити на режимному об’єкті погодження проводиться за домовленістю Замовника та Учасника до закінчення строку подання тендерної пропозиції). З метою дотримання пропускного режиму, для відвідування об’єкту надається лист від компанії Учасника з зазначенням ПІБ осіб, які відвідують та копії їх документів у додатках.
Не подання акту огляду в складі тендерної пропозиції вважатиметься не відповідністю вимогам та така пропозиція підлягає відхиленню.
Встановлення замовником вимоги щодо здійснення огляду об`єкту та в подальшому надання у складі тендерної пропозиції акту огляду є необґрунтованою, несе у собі корупційні ризики та є такою, що суперечить вимогам Закону.
Враховуючи, що об`єкт, на якому будуть виконуватися роботи, є режимним, замовник може не пропустити представників учасника для його відвідування і огляду. Відповідно учасник не зможе подати у складі своєї тендерної пропозиції акт огляду, що в свою чергу приведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Крім того, встановлення вимоги щодо огляду об`єкта та надання у складі тендерної пропозиції учасника акту його огляду вважається АМКУ дискримінаційною, що підтверджується безліччю рішень АМКУ з розгляду цього питання.
Як приклад - Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р., з яким замовник може ознайомитися детальніше.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту (додаток 8 до тендерної документації), оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Формальні помилки
Тип порушення:
Формальні помилки
Опис суті пункту скарги:
Частиною першою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додатком 8 до тендерної документації встановлена вимога щодо здійснення огляду об’єкту. Виїзд представника підрядної організації на об’єкт для складання дефектного акту та ознайомлення з об’єктом ремонту; (у зв’язку з тим що ремонт буде проходити на режимному об’єкті погодження проводиться за домовленістю Замовника та Учасника до закінчення строку подання тендерної пропозиції). З метою дотримання пропускного режиму, для відвідування об’єкту надається лист від компанії Учасника з зазначенням ПІБ осіб, які відвідують та копії їх документів у додатках.
Не подання акту огляду в складі тендерної пропозиції вважатиметься не відповідністю вимогам та така пропозиція підлягає відхиленню.
Встановлення замовником вимоги щодо здійснення огляду об`єкту та в подальшому надання у складі тендерної пропозиції акту огляду є необґрунтованою, несе у собі корупційні ризики та є такою, що суперечить вимогам Закону.
Враховуючи, що об`єкт, на якому будуть виконуватися роботи, є режимним, замовник може не пропустити представників учасника для його відвідування і огляду. Відповідно учасник не зможе подати у складі своєї тендерної пропозиції акт огляду, що в свою чергу приведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Крім того, встановлення вимоги щодо огляду об`єкта та надання у складі тендерної пропозиції учасника акту його огляду вважається АМКУ дискримінаційною, що підтверджується безліччю рішень АМКУ з розгляду цього питання.
Як приклад - Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р., з яким замовник може ознайомитися детальніше.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту (додаток 8 до тендерної документації), оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додатком 8 до тендерної документації встановлена вимога щодо здійснення огляду об’єкту. Виїзд представника підрядної організації на об’єкт для складання дефектного акту та ознайомлення з об’єктом ремонту; (у зв’язку з тим що ремонт буде проходити на режимному об’єкті погодження проводиться за домовленістю Замовника та Учасника до закінчення строку подання тендерної пропозиції). З метою дотримання пропускного режиму, для відвідування об’єкту надається лист від компанії Учасника з зазначенням ПІБ осіб, які відвідують та копії їх документів у додатках.
Не подання акту огляду в складі тендерної пропозиції вважатиметься не відповідністю вимогам та така пропозиція підлягає відхиленню.
Встановлення замовником вимоги щодо здійснення огляду об`єкту та в подальшому надання у складі тендерної пропозиції акту огляду є необґрунтованою, несе у собі корупційні ризики та є такою, що суперечить вимогам Закону.
Враховуючи, що об`єкт, на якому будуть виконуватися роботи, є режимним, замовник може не пропустити представників учасника для його відвідування і огляду. Відповідно учасник не зможе подати у складі своєї тендерної пропозиції акт огляду, що в свою чергу приведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Крім того, встановлення вимоги щодо огляду об`єкта та надання у складі тендерної пропозиції учасника акту його огляду вважається АМКУ дискримінаційною, що підтверджується безліччю рішень АМКУ з розгляду цього питання.
Як приклад - Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р., з яким замовник може ознайомитися детальніше.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту (додаток 8 до тендерної документації), оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Частиною першою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додатком 8 до тендерної документації встановлена вимога щодо здійснення огляду об’єкту. Виїзд представника підрядної організації на об’єкт для складання дефектного акту та ознайомлення з об’єктом ремонту; (у зв’язку з тим що ремонт буде проходити на режимному об’єкті погодження проводиться за домовленістю Замовника та Учасника до закінчення строку подання тендерної пропозиції). З метою дотримання пропускного режиму, для відвідування об’єкту надається лист від компанії Учасника з зазначенням ПІБ осіб, які відвідують та копії їх документів у додатках. Не подання акту огляду в складі тендерної пропозиції вважатиметься не відповідністю вимогам та така пропозиція підлягає відхиленню. Встановлення замовником вимоги щодо здійснення огляду об`єкту та в подальшому надання у складі тендерної пропозиції акту огляду є необґрунтованою, несе у собі корупційні ризики та є такою, що суперечить вимогам Закону. Враховуючи, що об`єкт, на якому будуть виконуватися роботи, є режимним, замовник може не пропустити представників учасника для його відвідування і огляду. Відповідно учасник не зможе подати у складі своєї тендерної пропозиції акт огляду, що в свою чергу приведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Крім того, встановлення вимоги щодо огляду об`єкта та надання у складі тендерної пропозиції учасника акту його огляду вважається АМКУ дискримінаційною, що підтверджується безліччю рішень АМКУ з розгляду цього питання. Як приклад - Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р., з яким замовник може ознайомитися детальніше. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту (додаток 8 до тендерної документації), оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.